Басы
|
-
Мұғалімнің кіріспе сөзі.
(Сабаққа психологиялық көңіл-күй)
-
Үй жұмысын тексеру (бақылау,
өзін-өзі тексеру, өзара тексеру)
Мақсаты: оқу материалының игерілу
деңгейін тексеру, (М, С) Оқушылармен келесі сұрақтарды
талқылаңыз:
Сұрақ-жауап
әдісі:
-Табиғатта қандай
өзгерістер болып отырады?
-Неліктен?
-Ненің немесе кімнің
әсерінен?
-Неліктен?
(М) Біздің күнделікті
өмірімізді ғылым мен техника жаһандық және жергілікті ауқымда қалай
өзгерте алатыны туралы айтып беріңіз. Ғалымдардың өмірінен мысалдар
келтіріп, оқушыларды қызықтырыңыз.
(М, Т, Э) Оқушыларға
адамдардың іс-әрекеттерінін әртүрлі 5 жолды өлең Зат есім:
Табиғат
Етістік: қорғалады,
сақталады
Сын есім: бай, пайдалы,
таза
Сөйлем: Табиғат-бұл біздің
байлығымыз
Синоним:
зкология
Қойылған проблеманың
ақ-қарасын анықтайды, ажыратады
Жеке жұмыс, өмірлік маңызы
бар ситуация тудыру
Аралас
баға
Алған білімін өмірде
қолдануға дағдыланады
Бірін-бірі
бағалау:
және
т.б.
Топтағы жұмыс критерийі мен
топ жұмысын бағалау критерийі
ұсынылады:
Топтағы ынтымақтастық
сақталған
Барлық топ мүшелерінің
белсенділігі
Тақырыптың жаңа идеямен
ашылуы
Уақыттың
сақталуы
(Ж, Т, Б) Оқушыларға
ғылымдағы зерттеулердің дамуы бойынша жасаған жорамалдарын
талқылауға уақыт беріңіз. Оқушыларға өздерінің қызығушылықтары
туралы ой шертулерін және олар зерттеулер жүргізгілері келетін
аймақты анықтауларын ұсыныңыз.
(Т) Топтың постерді қорғауы
және басқа топтардың бағалауы
Мәтінмен
жұмыс
Сабақтың тақырыбын баяндау.
«Адам әрекетінен жер бетінің өзгеруі»«Бағыттап оқу» арқылы,мәтінді
бөлімдерге бөліп оқыту
Табиғаттың экологиялық
проблемалары туралы жазып, өз пікірлерін ортаға
салады.Қорытындылау.
1.
Сұрақ-жауап:
-Сонымен бұл мәтінді оқи
отырып, қандай ой түйдіңдер?
-Адам үшін жердің қандай
маңызы бар?
-Адам мен жер бірге өмір
сүре ме?
-Жерді қалай қорғау
керек?
|
Оқушы өз жұбын
табады
Әдіс арқылы
қайталау
Сұрақ жауап
орындайды
|
Қол
шапалақ
|
Топқa бөлуге aрнaлғaн
кaртaлaр
|
Ортасы
|
5. Жаңа тақырыпты
түсіндіру
Модуль СТО әдісі: ЖИГСО 1,
2 Мәтінмен жұмыс. Мәтінді екі бөлікке бөліп,
ЖИГСО әдісі арқылы оқытады. Әр топтың көшбасшысы басқа топтарға
оқығандарын
түсіндіреді. 1-
тапсырма. Модуль. Диалогтық оқыту ( топтық
жұмыс). Топқа «жер», «табиғат» болып бөлінеді.
Екі шардың ішінде қағазға жазылған сұраққа жауап
береді. «Жер»
тобы 1. Жер туралы не
ойлайсыңдар? «Табиғат»
тобы 2. «Табиғат пен жер тығыз байланыста» деген
ұғымды сендер қалай
түсінесіңдер? 2 -
тапсырма. Модуль СТО, әдісі: миға
шабуыл Дәйексөз «Баптағанға – жер жомарт» деген
халық даналығының мәнін оқушылар
түсіндіреді: - Жерді күтіп, баптап, таза ұстау керек.
Өйткені Жер - ана жомарт та дархан көңілімен адамға барын бергісі
келеді. Тіпті қазба байлықтар да жерден алынады. Түрлі жеміс -
жидектер де, әсем гүлдер де, тіпті дәнді дақылдар да ұдайы суарып,
күтіп баптағаннан кейін көбейе
түседі. 3 -
тапсырма. Модуль оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер, (2 топ жеке
орындайды) Балалар, қазір мен тақтаға дөңгелек жасыл
қағаз ілемін. Бұл біздің жеріміз. Ал сендер жердің көркейіп,
сұлуланып, тіршілікке енуі үшін жұмыла жұмыс жасаңдар. Алдарыңда
жатқан қағаздардан жерде тіршілік ететін жерге көрік беретін
тіршілік иелерінің суретін салып, коллаж
дайындаңдар. (Балалар әрқайсысы жеке - жеке түрлі түсті
қағаздан гүлді, ағашты, суды, тауды, жан - жануарларды жасап,
іледі.) 4 -
тапсырма. Модуль Диалог (топпен жұмыс)
Ассоциация Айтылған ойларды бекіту үшін тапсырма
орындалады. Тапсырма бойынша оқушылар суретті пайдаланып, төмендегі
тақырыптар бойынша өз ойларын білдіреді. Тапсырма топқа бөлініп
орындалады. Балалар екі топқа бөлінеді. Бір топ – «Жердің
қасиетін» жазып, топтастыру жасайды, екінші топ – «Жерге қамқорлық»
туралы жазып топтастыру жасайды. Тапсырмаларын плакатқа маркермен
орындайды, тақтаға іліп, жария
етеді. 1. «Жердің
қасиеті» --------------------------------- 2. «Жерге
қамқорлық»
Топтағы жұмыс критерийі мен
топ жұмысын бағалау критерийі
ұсынылады:
-
Топтағы ынтымақтастық
сақталған
-
Барлық топ мүшелерінің
белсенділігі
-
Тақырыптың жаңа идеямен
ашылуы
-
Уақыттың
сақталуы
(Ж, Т,
Б) Оқушыларға ғылымдағы
зерттеулердің дамуы бойынша жасаған жорамалдарын талқылауға уақыт
беріңіз. Оқушыларға өздерінің қызығушылықтары туралы ой шертулерін
және олар зерттеулер жүргізгілері келетін аймақты анықтауларын
ұсыныңыз.
(Т) Топтың постерді қорғауы және
басқа топтардың бағалауы
Мәтінмен
жұмыс
Сабақтың тақырыбын баяндау.
«Адам әрекетінен жер бетінің
өзгеруі»«Бағыттап
оқу» арқылы,мәтінді бөлімдерге
бөліп оқыту
Табиғаттың экологиялық
проблемалары туралы жазып, өз пікірлерін ортаға
салады.Қорытындылау.
1.
Сұрақ-жауап:
-Сонымен бұл мәтінді оқи
отырып, қандай ой түйдіңдер?
-Адам үшін жердің қандай
маңызы бар?
-Адам мен жер бірге өмір сүре
ме?
-Жерді қалай қорғау
керек?
|
Слайдта көрсетілген
ресурстарды талқылайды
Видеороликтан тақырыпқа сай
берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды
орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы
бәсекелеседі
Слайдта берілген сұрақ жауапты
орындайды
Сұрақ жауап арқылы сұраққа
жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу
дағдылары қалыптасады
|
Смаликтер
арқылы
ҚБ өзін өзі
бағалау
ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»
Бағалау парақшасын
толтырады.
ҚБ
Бағдаршам
|
Слайдар
Ашық
сұрап-жауаптар
|
Сабақтыңсоңы
|
Қортынды
тапсырма
Тапсырма: Дәптерде берілген аяқталмаған ойды
оқушылар өз ойларымен жалғастырып эссе жазуы
тиіс. Жер – бәріміздің анамыз. Онсыз тіршілік жоқ.
Өйткені,... Жер – бәріміздің асыраушымыз.
Өйткені,...
Рефлексия
Мақсаты: Оқушылардың өз тәртіптеріне
рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері,
қарым-қатынас).
Рефлексия. Оқушылар стикерге мына
сұрақтарға жауап жазады: Учащиеся, предварительно подписав стикеры,
записывают: 1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу
керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді
күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.
2.
Үй
тапсырмасы.
Жаттығу
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс
жасайды.
|
|
Рефлексия
парағы
|