Бекітемін: ДОІЖО: Иманалиева Ж.М.
|
Бөлім |
5.1.B Ғалам. Жер. Адам. |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Жорабаева Динара Жумадилаевна |
||||
|
Күні |
27.09.2024ж |
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жерде тіршіліктің пайда болуы |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.2.1 Жер ғаламшарының пайда болуын түсіндіру |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
жердің адам өміріндегі маңыздылығын
түсіндіру; |
||||
|
Бағалау критерииі |
Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер: Жермен өмір туралы өз ойларына тура анықтама береді; Жер туралы тапсырмаларды құрастырып анықтап жазады Топпен дұрыс баға бере алады |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Мақсаты: оқу материалының игерілу деңгейін тексеру, (М, С) Оқушылармен келесі сұрақтарды талқылаңыз: Сұрақ-жауап әдісі: -Табиғатта қандай өзгерістер болып отырады? -Неліктен? -Ненің немесе кімнің әсерінен? -Неліктен?
(М) Біздің күнделікті өмірімізді ғылым мен техника жаһандық және жергілікті ауқымда қалай өзгерте алатыны туралы айтып беріңіз. Ғалымдардың өмірінен мысалдар келтіріп, оқушыларды қызықтырыңыз. (М, Т, Э) Оқушыларға адамдардың іс-әрекеттерінін әртүрлі 5 жолды өлең Зат есім: Табиғат Етістік: қорғалады, сақталады Сын есім: бай, пайдалы, таза Сөйлем: Табиғат-бұл біздің байлығымыз Синоним: зкология Қойылған проблеманың ақ-қарасын анықтайды, ажыратады Жеке жұмыс, өмірлік маңызы бар ситуация тудыру Аралас баға Алған білімін өмірде қолдануға дағдыланады Бірін-бірі бағалау: және т.б. Топтағы жұмыс критерийі мен топ жұмысын бағалау критерийі ұсынылады: Топтағы ынтымақтастық сақталған Барлық топ мүшелерінің белсенділігі Тақырыптың жаңа идеямен ашылуы Уақыттың сақталуы
(Ж, Т, Б) Оқушыларға ғылымдағы зерттеулердің дамуы бойынша жасаған жорамалдарын талқылауға уақыт беріңіз. Оқушыларға өздерінің қызығушылықтары туралы ой шертулерін және олар зерттеулер жүргізгілері келетін аймақты анықтауларын ұсыныңыз. (Т) Топтың постерді қорғауы және басқа топтардың бағалауы
Мәтінмен жұмыс Сабақтың тақырыбын баяндау. «Адам әрекетінен жер бетінің өзгеруі»«Бағыттап оқу» арқылы,мәтінді бөлімдерге бөліп оқыту Табиғаттың экологиялық проблемалары туралы жазып, өз пікірлерін ортаға салады.Қорытындылау.
1. Сұрақ-жауап: -Сонымен бұл мәтінді оқи отырып, қандай ой түйдіңдер? -Адам үшін жердің қандай маңызы бар? -Адам мен жер бірге өмір сүре ме? -Жерді қалай қорғау керек? |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Топқa бөлуге aрнaлғaн кaртaлaр
|
|
|
Ортасы |
5. Жаңа тақырыпты түсіндіру
Модуль СТО әдісі: ЖИГСО 1,
2 Топтағы жұмыс критерийі мен топ жұмысын бағалау критерийі ұсынылады:
(Ж, Т, Б) Оқушыларға ғылымдағы зерттеулердің дамуы бойынша жасаған жорамалдарын талқылауға уақыт беріңіз. Оқушыларға өздерінің қызығушылықтары туралы ой шертулерін және олар зерттеулер жүргізгілері келетін аймақты анықтауларын ұсыныңыз. (Т) Топтың постерді қорғауы және басқа топтардың бағалауы Мәтінмен жұмыс Сабақтың тақырыбын баяндау. «Адам әрекетінен жер бетінің өзгеруі»«Бағыттап оқу» арқылы,мәтінді бөлімдерге бөліп оқыту Табиғаттың экологиялық
проблемалары туралы жазып, өз пікірлерін ортаға
салады.Қорытындылау. -Сонымен бұл мәтінді оқи отырып, қандай ой түйдіңдер? -Адам үшін жердің қандай маңызы бар? -Адам мен жер бірге өмір сүре ме? -Жерді қалай қорғау керек? |
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Бағдаршам |
Слайдар Ашық сұрап-жауаптар |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Қортынды тапсырма Тапсырма: Дәптерде берілген аяқталмаған ойды
оқушылар өз ойларымен жалғастырып эссе жазуы
тиіс. Рефлексия Мақсаты: Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас). Рефлексия. Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады: Учащиеся, предварительно подписав стикеры, записывают: 1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.
2. Үй тапсырмасы. Жаттығу |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
8 сабак. Жерде тіршіліктің пайда болуы. ҚМЖ Жаратылыстану 5 сынып
8 сабак. Жерде тіршіліктің пайда болуы. ҚМЖ Жаратылыстану 5 сынып
Бекітемін: ДОІЖО: Иманалиева Ж.М.
|
Бөлім |
5.1.B Ғалам. Жер. Адам. |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Жорабаева Динара Жумадилаевна |
||||
|
Күні |
27.09.2024ж |
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жерде тіршіліктің пайда болуы |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.2.1 Жер ғаламшарының пайда болуын түсіндіру |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
жердің адам өміріндегі маңыздылығын
түсіндіру; |
||||
|
Бағалау критерииі |
Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер: Жермен өмір туралы өз ойларына тура анықтама береді; Жер туралы тапсырмаларды құрастырып анықтап жазады Топпен дұрыс баға бере алады |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Мақсаты: оқу материалының игерілу деңгейін тексеру, (М, С) Оқушылармен келесі сұрақтарды талқылаңыз: Сұрақ-жауап әдісі: -Табиғатта қандай өзгерістер болып отырады? -Неліктен? -Ненің немесе кімнің әсерінен? -Неліктен?
(М) Біздің күнделікті өмірімізді ғылым мен техника жаһандық және жергілікті ауқымда қалай өзгерте алатыны туралы айтып беріңіз. Ғалымдардың өмірінен мысалдар келтіріп, оқушыларды қызықтырыңыз. (М, Т, Э) Оқушыларға адамдардың іс-әрекеттерінін әртүрлі 5 жолды өлең Зат есім: Табиғат Етістік: қорғалады, сақталады Сын есім: бай, пайдалы, таза Сөйлем: Табиғат-бұл біздің байлығымыз Синоним: зкология Қойылған проблеманың ақ-қарасын анықтайды, ажыратады Жеке жұмыс, өмірлік маңызы бар ситуация тудыру Аралас баға Алған білімін өмірде қолдануға дағдыланады Бірін-бірі бағалау: және т.б. Топтағы жұмыс критерийі мен топ жұмысын бағалау критерийі ұсынылады: Топтағы ынтымақтастық сақталған Барлық топ мүшелерінің белсенділігі Тақырыптың жаңа идеямен ашылуы Уақыттың сақталуы
(Ж, Т, Б) Оқушыларға ғылымдағы зерттеулердің дамуы бойынша жасаған жорамалдарын талқылауға уақыт беріңіз. Оқушыларға өздерінің қызығушылықтары туралы ой шертулерін және олар зерттеулер жүргізгілері келетін аймақты анықтауларын ұсыныңыз. (Т) Топтың постерді қорғауы және басқа топтардың бағалауы
Мәтінмен жұмыс Сабақтың тақырыбын баяндау. «Адам әрекетінен жер бетінің өзгеруі»«Бағыттап оқу» арқылы,мәтінді бөлімдерге бөліп оқыту Табиғаттың экологиялық проблемалары туралы жазып, өз пікірлерін ортаға салады.Қорытындылау.
1. Сұрақ-жауап: -Сонымен бұл мәтінді оқи отырып, қандай ой түйдіңдер? -Адам үшін жердің қандай маңызы бар? -Адам мен жер бірге өмір сүре ме? -Жерді қалай қорғау керек? |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Топқa бөлуге aрнaлғaн кaртaлaр
|
|
|
Ортасы |
5. Жаңа тақырыпты түсіндіру
Модуль СТО әдісі: ЖИГСО 1,
2 Топтағы жұмыс критерийі мен топ жұмысын бағалау критерийі ұсынылады:
(Ж, Т, Б) Оқушыларға ғылымдағы зерттеулердің дамуы бойынша жасаған жорамалдарын талқылауға уақыт беріңіз. Оқушыларға өздерінің қызығушылықтары туралы ой шертулерін және олар зерттеулер жүргізгілері келетін аймақты анықтауларын ұсыныңыз. (Т) Топтың постерді қорғауы және басқа топтардың бағалауы Мәтінмен жұмыс Сабақтың тақырыбын баяндау. «Адам әрекетінен жер бетінің өзгеруі»«Бағыттап оқу» арқылы,мәтінді бөлімдерге бөліп оқыту Табиғаттың экологиялық
проблемалары туралы жазып, өз пікірлерін ортаға
салады.Қорытындылау. -Сонымен бұл мәтінді оқи отырып, қандай ой түйдіңдер? -Адам үшін жердің қандай маңызы бар? -Адам мен жер бірге өмір сүре ме? -Жерді қалай қорғау керек? |
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Бағдаршам |
Слайдар Ашық сұрап-жауаптар |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Қортынды тапсырма Тапсырма: Дәптерде берілген аяқталмаған ойды
оқушылар өз ойларымен жалғастырып эссе жазуы
тиіс. Рефлексия Мақсаты: Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас). Рефлексия. Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады: Учащиеся, предварительно подписав стикеры, записывают: 1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.
2. Үй тапсырмасы. Жаттығу |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
шағым қалдыра аласыз
















