2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / 8-сынып алгебра пәніне арналған БЖБ, ТЖБ тапсырмалары

8-сынып алгебра пәніне арналған БЖБ, ТЖБ тапсырмалары

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сынып алгебра пәніне арналған барлық тоқсан бойынша бөлім бойынша жиынтық бағалау, тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары жиынтығы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады














Жиынтық бағалауға арналған

әдістемелік ұсыныстар


Алгебра


8-сынып





























Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 8-сынып білім алушыларына «Алгебра» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

Әдістемелік ұсыныста бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.


Әдістемелік ұсынысты дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды. 




































Мазмұны

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Квадрат түбір және иррационал өрнек» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Квадрат теңдеулер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Квадрат теңдеулер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«Квадраттық функция» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Теңсіздіктер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

































1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


«Квадрат түбір және иррационал өрнек»

бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Нақты сандар

Квадрат түбір

Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру

функциясы, оның графигі және қасиеттері

Оқу мақсаты

8.1.1.1 иррационал және нақты сандар ұғымдарын меңгеру

8.1.2.2 квадрат түбірдің мәнін бағалау

8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту

8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау

8.4.1.1 функциясының қасиеттерін білу және оның графигін салу

Бағалау критерийі


Білім алушы:

  • Иррационал сандарды анықтайды

  • Квадрат түбірдің мәнін бағалайды

  • Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылады

  • Құрамында квадрат түбірі бар өрнектердің мәндерін есептеуде квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады

  • функциясының қасиеттері мен графигін қолданады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты

25 минут


1-нұсқа

Тапсырма

1.Берілген түбірлердің мәнін табыңдар:

[1]

2.Есептеңдер:

a) b)

[2]

3. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылып, өрнекті ықшамдаңыз:

[3]

4. Өрнектің мәнін табыңыз:

[3]

5. функциясы берілген.

  1. функцияның графигін сызыңыз;

  2. функцияның анықталу облысын;

  3. болғандағы функцияның мәнін;

  4. у = 4 болғандағы х-тің мәнін табыңыз.

[4]




2-нұсқа

Тапсырма

1.Берілген түбірлердің мәнін табыңдар:

[1]

2.Есептеңдер:

a) b)

[2]

3. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылып, өрнекті ықшамдаңыз:

[3]

4. Өрнектің мәнін табыңыз:

[3]

5. функциясы берілген.

  1. функцияның графигін сызыңыз;

  2. функцияның анықталу облысын;

  3. болғандағы функцияның мәнін;

  4. у = 3 болғандағы х-тің мәнін табыңыз.

[4]



Бағалау критерийлері

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Иррационал сандарды анықтайды.

1

берілген түбірлердің мәнін табады

1

Квадрат түбірдің мәнін бағалайды


2

тиімді тәсілді таңдайды

1

жауабын жазады

1

Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылады


3

бөлшектің алымын да бөлімін де бөлімінің түйіндесіне көбейтеді

1

түрлендірудің әдісін таңдайды

1

дұрыс жауап көрсетеді

1

Құрамында квадрат түбірі бар өрнектердің мәнін есептеуде квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады.

4

жақшаларды ашады

1

ұқсас мүшелерді біріктіреді

1

жауабын жазады

1

функциясының қасиеттері мен графигін қолданады.


5

функциясының графигін салады

1

анықталу облысын жазады

1

аргументтің мәні бойынша функция мәнін табады

1

функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табады

1

Жалпы балл:

13





1-ТОҚСАН БОЙЫНША ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


Тақырып

Нақты сандар

Квадрат түбір

Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру

функциясы, оның графигі және қасиеттері

Оқу мақсаты

8.1.1.1 иррационал және нақты сандар ұғымдарын меңгеру

8.1.2.1 арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолдану

8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу

8.1.2.6 нақты сандарды салыстыру

8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту

8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау

8.4.1.1 функциясының қасиеттерін білу және оның графигін салу

8.4.1.4 аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу

Бағалау критерийі


Білім алушы:

  • Иррационал сандарды анықтайды

  • Квадрат түбірдің мәнін бағалайды

  • Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылады

  • Құрамында квадрат түбірі бар өрнектердің мәндерін есептеуде квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады

  • функциясының қасиеттері мен графигін қолданады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану. Білу және түсіну

Жоғары деңгей дағдылары

1-нұсқа


  1. өрнегінің мәнін тап. [2]

  2. Иррационал санға мысалдар келтіріңіз [1]

  3. Көбейткішті түбір белгісінің астына алыңыз.

а) б) [2]

4. Есептеңіз: [3]

5. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатыңыз: [4]

6. Амалдарды орындаңыз: [4]

7. жункциясының графигіне

а) А(1,44; 1,2) және В(0,3: 0,09) нүктелері тиісті бола ма?

б) функциясының графигімен қиылысады ма? [4]



2-нұсқа

  1. өрнегінің мәнін тап. [2]

  2. Иррационал санға мысалдар келтіріңіз [1]

  3. Көбейткішті түбір белгісінің астына алыңыз.

а) б) [2]

4. Есептеңіз: [3]

5. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатыңыз: [4]

6. Амалдарды орындаңыз: [4]

7. жункциясының графигіне

а) А(0,01; 0,1) және В(2,56: 1,6) нүктелері тиісті бола ма?

б) функциясының графигімен қиылысады ма? [4]
























2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


«Квадрат теңдеулер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Тақырып

Квадрат теңдеу

Квадрат теңдеулерді шешу

Квадрат үшмүше

Теңдеулерді шешу


Оқу мақсаты

8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу

8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу

8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану

8.2.1.3 квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу


Бағалау критерийі


Білім алушы:

  • Квадрат теңдеуді, оның коэффициенттерін анықтайды

  • Квадрат теңдеулерді шешеді

  • Есеп шығаруда кері Виет теоремасын қолданады

  • Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктейді

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану


Орындау уақыты

25 минут


1-нұсқа

Тапсырма

  1. Берілген квадрат теңдеудің коэффициенттерін жазыңдар:

[1]

2. Толымсыз квадрат теңдеуді шешіңдер:

[2]

3. Берілген теңдеулердің түбірлерін табыңдар:

[6]


4. Түбірлері төменде берілген сандар болатын квадрат теңдеулер құрыңдар:

-5 және -2

[4]


2-нұсқа

Тапсырма

  1. Берілген квадрат теңдеудің коэффициенттерін жазыңдар:

[1]

2. Толымсыз квадрат теңдеуді шешіңдер:

[2]

3. Берілген теңдеулердің түбірлерін табыңдар:

[6]



4. Түбірлері төменде берілген сандар болатын квадрат теңдеулер құрыңдар:

-7 және 2

[4]



Бағалау критерийлері

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Квадрат теңдеуді, оның коэффициенттерін анықтайды

1

Квадрат теңдеу коэффициенттерін табады


1


Толымсыз квадрат теңдеуді шешеді


2

Теңдеуді шешеді

1

теңдеудің түбірлерін табады

1

Квадрат теңдеуді шешеді

3

Квадрат теңдеудің коэффициенттерін анықтап алады

2

Дискриминантты табады

2

Теңдеудің түбірлерін табады

2

Виет теоремасы

4

Түбірлердің қосындысын табады

1

Түбірлердің көбейтіндісін табады

1

Таңбаларды ескере отырып, квадрат теңдеу құрады

1

жджлот Жалпы балл

12лдолдо 12



















2-ТОҚСАН БОЙЫНША ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


  1. Тақырып

    Квадрат теңдеу

    Квадрат теңдеулерді шешу

    Квадрат үшмүше

    Теңдеулерді шешу


    Оқу мақсаты

    8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу

    8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату

    8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу

    8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану

    8.2.1.3 квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу

    8.2.1.2 үшмүшеден екімүшенің толық квадратын бөлу

    8.2.2.7 кварат теңдеулерге келтірілетін теңдеулерді шешу

    8.2.2.6 бөлшек-рационал теңдеулерді шешу


    Бағалау критерийі


    Білім алушы:

    • Квадрат теңдеуді, оның коэффициенттерін анықтайды

    • Квадрат теңдеулерді шешеді

    • Есеп шығаруда кері Виет теоремасын қолданады

    • Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктейді

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу және түсіну

    Қолдану


    1-нұсқа

    теңдеуінен бос мүшені көрсетіңіз. [1]
  2. Коэффициенттері болатын квадрат теңдеу жазыңыз. [1]

  3. квадрат теңдеуінің

а)

б)

с) болса түбірлері неге тең болады? [3]

  1. теңдеуінің түбірлерін табыңыз. [2]

  2. Түбірлері -5,4 және 8 болатын квадрат теңдеу құрастырыңыз. [3]

  3. үшмүшесінен екімүшенің толық квадратын бөліп алыңыз. [3]

  4. Теңдеуді шешіңіз:

[4]

  1. теңдеуінің түбірін табыңыз. [3]


2-нұсқа

  1. теңдеуінен бос мүшені көрсетіңіз. [1]

  2. Коэффициенттері болатын квадрат теңдеу жазыңыз. [1]

  3. квадрат теңдеуінің

а)

б)

с) болса түбірлері неге тең болады? [3]

  1. теңдеуінің түбірлерін табыңыз. [2]

  2. Түбірлері 5 және 23,2 болатын квадрат теңдеу құрастырыңыз. [3]

  3. үшмүшесінен екімүшенің толық квадратын бөліп алыңыз. [3]

  4. Теңдеуді шешіңіз:

[4]

  1. теңдеуінің түбірін табыңыз. [3]


















3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Квадрат теңдеулер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Тақырып

Мәтінді есептерді шығару


Оқу мақсаты

8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу

8.4.2.2 мәтінді есептерді бөлшек-рационал теңдеулердің көмегімен шешу


Бағалау критерийі


Білім алушы:

  • Квадрат теңдеуді қолданып, мәтінді есептерді шығарады

  • Бөлшек-рационал теңдеуді қолданып, мәтінді есептерді шығарады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары


Орындау уақыты

20 минут


1-нұсқа

Тапсырма

1. Арақашықтығы 20 км болатын А қаласынан Б қаласына екі жаяу жүргінші шықты. Олардың біреуінің жылдамдығы екіншісінің жылдамдығынан 1 км/сағ артық болса, ол барлық жолға 60 мин уақыт кем жұмсайды. Әр жаяу жүргіншінің жылдамдығы қандай?

[6]


2. Теплоход өзен ағысына қарсы 4 км және өзен ағысымен 33 км жүзіп өтіп, барлық жолға 1 сағ уақыт жұмсады. Өзен ағысының жылдамдығы 6,5 км/сағ болса, теплоходтың тынық судағы жылдамдығын табыңдар.

[6]


2-нұсқа

Тапсырма

1. А қаласынан Б қаласына велосипедші мен мотоциклші шықты. Велосипедшінің жылдамдығы мотоциклшінің жылдамдығына қарағанда 10 км/сағ кем болса, ол барлық жолға 6 сағ артық жұмсайды. Екі қаланың арасындағы жолдың ұзындығы 120 км болса, мотоциклші оны қандай жылдамдықпен жүріп өтеді?

[6]


2. Теплоход барлық жолға 5 сағ уақыт жұмсап, өзен ағысымен 48 км және кері қайтарда да осындай жолды жүзіп өтті. Өзен ағысының жылдамдығы 4 км/сағ болса, теплоходтың меншікті жылдамдығын табыңдар.

[6]





Бағалау критерийлері

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Квадрат теңдеуді қолданып, мәтінді есептерді шығарады.


1

уақытты табу үшін өрнек құрастырады

1

қысқаша көбейту формуласын қолданады

1

өрнекті ықшамдап, квадрат теңдеуге келтіреді

1

квадрат теңдеу шығару әдісін қолданады

1

түбірлерін анықтайды

1

дұрыс жауапты алады

1

Бөлшек-рационал теңдеуді қолданып, мәтінді есептерді шығарады.

2

жылдамдықты табу үшін өрнек құрастырады

1

уақытты табу үшін өрнек құрастырады

1

шартқа сәйкес бөлшек-рационал теңдеуді құрастырады

1

бөлшек-рационал теңдеуді квадрат теңдеуге келтіреді

1

квадрат теңдеуді шешеді және дұрыс жауапты таңдайды

1

квадрат теңдеуді шешеді және дұрыс жауапты таңдайды

1

Жалпы балл

12



  1. «Квадраттық функция» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Тақырып

    Квадраттық функция және оның графигі

    Мәтінді есептерді шығару


    Оқу мақсаты

    8.4.1.2 түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу

    8.4.1.4 аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу

    8.4.2.3 қолданбалы есептерді шығару үшін квадраттық функцияны қолдану


    Бағалау критерийі


    Білім алушы:

    • түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін қолданады және графигін салады

    • Функцияның және аргументтің сәйкес мәндерін анықтайды

    • Квадраттық функцияның қасиеттерін қолданып, мәтінді есептерді шығарады

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану

    Жоғары деңгей дағдылары


    Орындау уақыты

    25 минут


    Тапсырма

    1-нұсқа

    1. Нүктенің абсциссасы:

    а) -4 б) -1 с) 5

    болғанда функциясы графигіндегі нүктенің ординатасын табыңдар.

    [2]

    2.

    а) функцияның анықталу облысын ;

    б) функцияның мәндер жиынын;

    с) функцияның өсу аралығын;

    д) функцияның кему аралығын;

    е) параболаның симметрия осі теңдеуін;

    ж) параболасы төбесінің координатасын жазыңдар.

    з) графигін салыңдар.

    [7]

    3. функциясы үшін берілген екімүшелердің толық квадратын айырыңдар.

    [3]

    2-нұсқа

    Нүктенің абсциссасы:

а) -3 б) -2 с) 7

болғанда функциясы графигіндегі нүктенің ординатасын табыңдар.

[2]

2.

а) функцияның анықталу облысын ;

б) функцияның мәндер жиынын;

с) функцияның өсу аралығын;

д) функцияның кему аралығын;

е) параболаның симметрия осі теңдеуін;

ж) параболасы төбесінің координатасын жазыңдар.

з) графигін салыңдар.

[7]

3. функциясы үшін берілген екімүшелердің толық квадратын айырыңдар.

[3]

Бағалау критерийлері

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Функцияның және аргументтің сәйкес мәндерін анықтайды

1

Берілген мәндерді абсцисса орнына қояды

1

Функцияның ординатасын табады

1

түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін қолданады және графигін салады.


2

Функцияның анықталу облысын табады

1

Функцияның мәндер жиынын табады

1

Функцияның өсу аралығын көрсетеді

1

Функцияның кему аралығын көрсетеді

1

Симметрия осін анықтайды

1

Парабола төбесінің координатасын табады

1

Функцияның графигін салады

1

Функцияның толық квадратын ажыратады

3

Парабола төбесінің координаталарын табады

1

Функцияның толық квадратын ажырату формуласын қолданады

1

Жаңа түрдегі функцияны жазады

1

Жалпы балл

12

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


Тақырып

Квадрат теңдеулер

Квадраттық функция

Статистика элементтері


Оқу мақсаты

8.4.2.2 мәтінді есептерді бөлшек-рационал теңдеулер көмегімен шешу

8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу

8.4.1.4 аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу

8.4.2.3 қолданбалы есептерді шығару үшін квадраттық функцияны қолдану

8.4.3.1 есеп шарты бойынша математиалық модель құру

8.3.3.1 таңдама нәтижелерін жиіліктердің интервалдық кестесі арқылы беру

8.3.3.4 статистикалық кестемен, алқаппен, гистограммамен берілген ақпаратты талдау

8.3.3.5 дисперсия, стандартты ауытқу анықтамаларын және оларды есептеу формулаларын білу


Бағалау критерийі


Білім алушы:

  • Квадрат теңдеуді қолданып, мәтінді есептерді шығарады

  • Бөлшек-рационал теңдеуді қолданып, мәтінді есептерді шығарады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

1-нұсқа

  1. 18 мин кешіккен тауар пойызы жылдамдығын 10км/сағ арттырып, 60 км ішінде кешіккен уақытты қуып жетті. Пойыздың алғашқы жылдамдығын табыңдар. [5]

  2. А(-2; 7) В(-1; 5) С(1;-1) нүктелерінің қайсысы функциясының графигіне тиісті болады? [2]

а) параболасы төбесінің координаталарын жазыңыз:

б) өсу және кему аралықтарын көрсетіңіз;

с) графигін салыңыз. [3]

4. функциясы үшін берілген екімүшелердің толық квадратын ажыратып жазыңыз.

[3]

5. Жанармайды қолданудың 6; 9,7; 9,9; 8,5; 9,9; 8,9; 10; 9,1; 9,7; 9,9; 7,7; 8,2; 9,8; 7,1; 9,4; 10,6; 8,3 (л/100 м) вариациялық қатарын жазыңдар. Осы вариациялық қатарды интервалдарға бөліңдер; жиіліктің интервалдық кестесін құрастырыңдар және гистограмманы салыңдар. [4]

6. Оқушының алгебра пәнінен I тоқсанда алған бағалары берілген.

Баға

2

3

4

5

Абсолюттік жиілік

1

3

7

1


а) оқушы бағаларының таңдау көлемін табыңыз;

б) бағалардың орташа мәнін табыңыз;

с) оқушының тоқсандық бағасы қандай? [3]


2-нұсқа

  1. Мотоциклші А пунктінен В пунктіне 40 км жол жүріп өтті. Кері қайтарында ол алғашқысынан 10км/сағ кем жылдамдықпен жүріп, 20 мин артық уақыт жұмсады. Мотоциклшінің алғашқы жылдамдығын табыңыз. [5]

  2. А(-2; -7) В(-1; -1) С(2;-1) нүктелерінің қайсысы функциясының графигіне тиісті болады? [2]

а) параболасы төбесінің координаталарын жазыңыз:

б) өсу және кему аралықтарын көрсетіңіз;

с) графигін салыңыз. [3]

4. функциясы үшін берілген екімүшелердің толық квадратын ажыратып жазыңыз. [3]

5. Жанармайды қолданудың 6; 9,7; 9,9; 8,5; 9,9; 8,9; 10; 9,1; 9,7; 9,9; 7,7; 8,2; 9,8; 7,1; 9,4; 10,6; 8,3 (л/100 м) вариациялық қатарын жазыңдар. Осы вариациялық қатарды интервалдарға бөліңдер; жиіліктің интервалдық кестесін құрастырыңдар және гистограмманы салыңдар. [4]

6. Оқушының алгебра пәнінен I тоқсанда алған бағалары берілген.

Баға

2

3

4

5

Абсолюттік жиілік

1

4

6

2


а) оқушы бағаларының таңдау көлемін табыңыз;

б) бағалардың орташа мәнін табыңыз;

с) оқушының тоқсандық бағасы қандай? [3]



4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Теңсіздіктер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Тақырып

Квадрат теңсіздік

Рационал теңсіздік

Теңсіздіктер жүйелерін шешу


Оқу мақсаты

8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу

8.2.2.9 рационал теңсіздіктерді шешу

8.2.2.10 біреуі сызықтық, екіншісі - квадрат екі теңсіздіктен құралған жүйелерді шешу


Бағалау критерийі


Білім алушы:

  • Квадрат теңсіздіктерді шешеді

  • Рационал теңсіздіктерді шешеді

  • Теңсіздіктер жүйесінің шешімін табады


Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары


Орындау уақыты

25 минут


Тапсырма

1-нұсқа

  1. 1. х-тің қандай мәнінде өрнегі теріс мәндер қабылдайды?

[3]

2. Теңсіздікті шешіңіз:

[3]

3. Теңсіздікті интервалдар әдісімен шешіңіз:

[3]

4. Теңсіздіктер жүйесін шешіңіз:

[5]


2-нұсқа

1. х-тің қандай мәнінде өрнегі теріс мәндер қабылдайды?

[3]

2. Теңсіздікті шешіңіз:

[3]

3. Теңсіздікті интервалдар әдісімен шешіңіз:

[3]

4. Теңсіздіктер жүйесін шешіңіз:

[5]







Бағалау критерийлері

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Квадрат теңсіздіктерді шешеді

1

квадрат үшмүшенің түбірлерін табады

1

квадрат үшмүше мәндерінің оң (теріс) болатын аралықтарын табады

1

Жауабын жазады

1

2

квадрат үшмүшенің түбірлерін табады

1

теңсіздікті шешеді

1

есептің жауабын табады

1

Рационал теңсіздіктерді шешеді

3

Түбірлерін табады

1

Интервалдар әдісін қолданады

1

Жауабын жазады

1

Теңсіздіктер жүйесінің шешімін табады

4

сызықтық теңсіздіктің шешімдер жиынын табады

1

квадрат үшмүшенің түбірлерін табады

1

квадрат үшмүше мәндерінің оң (теріс) болатын аралықтарын табады

1

квадрат теңсіздіктің шешімін табады

1

теңсіздіктердің шешімдерінің қиылысуын табады

1

Жалпы балл

14
























4-ТОҚСАН БОЙЫНША ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


Тақырып

Квадрат теңсіздік

Рационал теңсіздік

Теңсіздіктер жүйелерін шешу

Оқу мақсаты

8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу

8.2.2.9 рационал теңсіздіктерді шешу

8.2.2.10 біреуі сызықтық, екіншісі - квадрат екі теңсіздіктен құралған жүйелерді шешу

8.2.2.11 құрамында екі квадрат теңсіздігі бар жүйелер мен жиынтықтарды шешу

Бағалау критерийі


Білім алушы:

  • Квадрат теңсіздіктерді шешеді

  • Рационал теңсіздіктерді шешеді

  • Теңсіздіктер жүйесінің шешімін табады


Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары



1-нұсқа

  1. функциясы үшін айнымалының қандай мәндер жиынында функция теріс мәндерді қабылдайтынын табыңыз. [3]

  2. функциясы үшін айнымалының қандай мәндер жиынында функция оң мәндерді қабылдайтынын табыңыз. [3]

  3. Теңсіздіктің бүтін шешімдерін табыңыз:

[2]

  1. Берілген теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешіңіз:

(х+5)(х-1)(х-7) 0 [4]

  1. Теңсіздіктер жүйесін шешіңіз:

[5]

  1. Теңсіздіктер жүйесін шешіңіз:

[3]


2-нұсқа

  1. функциясы үшін айнымалының қандай мәндер жиынында функция теріс мәндерді қабылдайтынын табыңыз. [3]

  2. функциясы үшін айнымалының қандай мәндер жиынында функция оң мәндерді қабылдайтынын табыңыз. [3]

  3. Теңсіздіктің бүтін шешімдерін табыңыз:

[2]

  1. Берілген теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешіңіз:

(х+6)(х-1)(х-3,6) 0 [4]

  1. Теңсіздіктер жүйесін шешіңіз:

[5]

  1. Теңсіздіктер жүйесін шешіңіз:

[3]

27 Наурыз 2025
62
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі