Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5 мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2.Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
3. Оқушыларды https://www.flippity.net/
платформа
арқылы 4 топқа бөлу.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Үй тапсырмасын
«Көршіңді тексер» әдісі арқылы
тексеру
Өткен тақырыпты еске
түсіру мақсатында «Ой
толғау»
әдісі
сұрақтар қоямын. Оқушылар жылдам жауап беруге
тырысады.
Мақсаты:
Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым
дағдысы қалыптасады.
|
Оқушылар
«Көршіңді тексер» әдісі арқылы слайдқа
шыққан жауаптарымен бір – бірін
тексереді
Оқушы сұрақтарға жауап
береді
1. Қандай
теңдеуді квадрат теңдеу деп атайды?
2. Квадрат
үшмүше дегеніміз не?
3. Қандай теңдеулерді
толымсыз квадрат теңдеулер деп атайды?
4. Квадрат
теңдеудің дискриминанты дегеніміз не?
5.Виет теоремасы қалай
айтылады?
6. Қандай теңдеулер
биквадрат теңдеу деп аталады?
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан
оқушыларды «Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Стикерлер
|
Сабақтың ортасы
кіріспе
7 мин
|
Жаңа тақырыпты
ашу
Жаңа тақырыпты ашу мақсатында ауызша тапсырма
беремін. Тиімділігі: Оқылым мен айтылым
дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрініс
табады.
|
Оқушылар сұраққа жауап
беріп,тапсырмаларды орындайды
Виет теоремасын
қолданып, теңдеулерді түбірлерімен сәйкестендір
1.х2
+ 11х +
18=0
|
-9;-2
|
2.х2
+ 5х +
6=0
|
-3;-2
|
3.х2
+ 3х – 40
=0
|
-8;
5
|
4.х2
– х – 90
=0
|
-9;10
|
5.х2
– 13х – 90
=0
|
-5;
18
|
6.х2
+7 х + 6
=0
|
-6;
-1
|
7.х2
+
11х + 24
=0
|
-8;
-3
|
8.х2
- х – 6
=0
|
-2; 3
|
|
Мұғалім
оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
.
Дескриптор:
-теореманы қолданады-1б
-теңдеудің
түбірлерін табады – 1 б
|
Интерактивті
тақта
Слайд
https://learningapps.org/watch?v=pvb9cxfkt23
|
С абақтың
ортасы
24
мин
|
«Бірлесіп көтерген
жүк жеңіл» әдісін flippity.net
платформасындағы Random арқылы
тақырыпқа байланысты
топқа тапсырма беремін.
Мақсаты: Берілген қасиеттерді
дұрыс қолдану арқылы жазба жұмысын қалыптастыру
Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан
ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.
Саралау. Қабілеті жоғары
оқушылар қажет болған жағдайда көмекті қажет ететін оқушыларға
көмек көрсетуін ұсынамын.
|
1.Көбейткіштерге
жіктеңдер:
1) 2х2
+ 7х +
3;
2) 6х2
+ 19х +
15;
3) 21х2
– х –
10;
4)
35х2
–38х –
8 .
2.
Рационал теңдеулерді шешіңдер:
1)
;
2)
;
3)
;
4)
.
3.Теңдеудің түбірлерің
табыңдар:
-
x4 –
22x2 –
75=0;
-
x4 –
13x2 +
36=0;
-
x4 +
3x2 –
28=0;
-
x4 –
20x2 +
64=0
|
Дескриптор:
-анықтаманы
қолданады – 1б
-көбейткіштерге жіктейді – 1б
Дескриптор:
-ММЖ табады
-1б
-теңдеуді
шешеді-1б
Дескриптор:
- теңдеуді шешу әдісін
таңдайды -1б
-теңдеуді
шешеді –1б
|
https://flippity.net/rp.php?c=1,2,3,4,&t=Random%20Name%20Picker
|
|
«Өзіңді
тексер» әдісі interacty.me
платформасы арқылы сабақты
қорытындылау мақсатында өзіндік тест тапсырмаларын
беремін.
Мақсаты:
Оқушы алған
білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан
ойлау дағдысы қалыптасады.
|
Тест
тапсырма.
1. Теңдеуді
шешіңіз:
А) -0,4; 2; В) -0,4; -2; С)
0,4; 2; D) -2;
0,4;
2.Виет
теоремасын қолданып, теңдеуді шеш: x2
+ 2x –
48=0
А) 8; -6; В) -8; -6; С) -6; 6;
D) -8; 6.
3. Теңдеуді
шеш:
x2
– 19x
+ 88=0
А) 11; 8; В) -11; -8; С) 22; 4; D) 44; 2
4.Толымсыз квадрат
теңдеуді шеш: 0,04y2 – 4=0
А) -1; 1; В) -10; 10; С) -4; 4; D) -10
5. Теңдеуді
шешіңіз: 2x2 + 4x=0
А)
0; 2 В)
.-2; 0; С) 2; D)
-2
|
ҚБ «Жарайсың!» деген
мадақтау сөзімен ынталандыру.
Дескриптор:
1-3 жауап –
1б
4-5 жауап -2
б
|
Интерактивті
тақта
https://interacty.me/projects/d350d656caec0e27
|
Сабақтың
соңы
2
мин.
|
Бағалау: 1 –
10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
Үйге тапсырма: Ереже жаттау
|
Стикерлер
https://classroomscreen.com/app/workspaces/b358c1e3-aaa1-41b6-a02c-1d04370e8856
|
Classroomscreen.com платфомасында «Сабақтан қандай әсер
алдыңыз?» әдісі арқылы сабаққа деген
рефлексиясын смайликтерді басуды ұсынамын.
Мақсаты:
Оқушы алған
білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:
Оқушылардың тақырып бойынша пікірін анықтайды. Жиналған
деректердің құнды болуын
қадағалайды.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтан түсінгені жайлы жазады.
|
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырма ұсынасыз?
|
Бағалау.
Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
Теңдеулерді
шешу аясында тапсырмалар ұсынамын. Қабілеті жоғары оқушыларға
көмекті қажет ететін оқушыларға көмек көрсетуін ұсынамын.Көмекті
қажет ететін оқушыларға көмек көрсетемін.
«Бірлесіп көтерген
жүк жеңіл» әдісі арқылы топтық
тапсырма және өзіндік тапсырма беремін
|
10 балдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық
сақтау технологиялары.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік
техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың
қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы
да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты
жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе
жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|