Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Дүние жүзі тарихы

    ҰМЖ тарауы:

    “Жусансай” жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесінің тарих пәнінің мұғалімі:

    Бекмырза Айнұр Тоқтамысқызы


    Күні: Сынып:8

    Қатысқандар-23 Қатыспағандар

    Сабақтың тақырыбы:

    1 С Бірінші дүние жүзілік соғыс әлем картасын қалай өзгертті?



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.3.2.2- әлем саяси картасындағы өзгерістерді сипаттау арқылы империялардың ( Австро-Венгрия,Ресей империясы,Осман империясы) ыдырау себептерін тұжырымдау

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді сипаттау арқылы империялардың ыдырау себептерін біледі;

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Бірінші дүние жүзілік соғыстың шығу себептерін сипаттайды;

    Кейбір оқушылар:

    Ресей,Германия,Австро Венгрия және Осман империясының жағдайларын салыстыра отырып қортындылап талдайды.

    Бағалау кретирийі

    - Әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді,империялардың ыдырау себептерін анықтайды;

    - Бірінші дүние жүзілік соғыстың шығу себептерін талқылайды;

    - Ресей,Германия,Австро Венгрия және Осман империясына бірінші дүние жүзілік соғыстың тигізген зардаптарын табады;


    Тілдік мақсаттары

    Тыңдалым-айтылым. Бейне роликке анализ жасау. Бейнеороликті тыңдай отырып, зерттеу сұрақтарына жауап береді.

    Оқылым-жазылым. «Конверт-сұрақ» әдісі сабақта қолданылатын әдіс оқушылардың сыни ойлауына ықпал етеді.Мұнда әр бала өз ойын айтып,шығармашылығын қалыптастырады.


    Пәнге қатысты лекцикология терминологоия

    Интерактивті тақтада термин сөздер шығарылады. Оқушылар дәптерлеріне жазып, мұғаліммен бірге мағынасын талқылайды.

    1. фашизм

    2. мелитаризм

    3. Идиологизм

    4. Капитал


    Интерактивті тақтада Австро-Венгря Ресей имперясы және Туркия картасы көрсетіліп турады.

    Бірінші дүниежүзілік соғыс европа өркениетінің терең дағдарысқа ұшырағандығының көрінісі болды Ресей Германия Австро-Венгря және Осман имперясының күйреулері. Ревалюциялар барысында жаңа мемлекеттердің құрылуы, көптеген елдердегі әлеуметтік сілкіністер соғыстың тікелей салдары болды. Бірінші дүниежүзілік соғыс адам баласының бүкіл тарихындағы ең қырқын, ең жойқын соғыс болды.Соғыс халқының саны 1, млрд жететін 33мемлекет қатысты. Шайқастарда 10млн, адам қаза тауып 20 млн адам жарақат алды. Соғыс шығындарын қиратулар сол кезеңдегі бағамен 300млрд долларға тең болды.

    Құндылықтарға баулу

    Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.Тарихты білу- болашаққа бағдар жасау.Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамыту.

    Пән аралық байланыс

    География

    Ойлауға дағдылары

    Білу , түсіну, қолдану

    Алдыңғы білім

    Бірінші дүние жүзілік соғыстың негізгі шайқастары қандай?

    Сабақтың барысы


    Сабақты жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    1-3минут















    5-6 миунт

    Ұйымдастыру кезеңі


    -Сәлемдесу.


    Шаттық шеңберін құра отырып, олардың сабаққа деген қызығушылығын ояту. Оқушыларға бір-біріне білімді болуға тілек айту арқылы сабақты бастау.


    «Пазл» әдісі арқылы топқа бөлу. Жасырылған суреттерді құрастыру арқылы оқушылар топқа бөлінеді.


    1.топ Австро-Венгрия

    2.топ Ресей имперясы

    3.топ Осман имперясы


    Үй тапсырмасын тексеру:

    1.«Зеректігін байқа» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау және оқушылардың белсенділігін арттыру;

    1.Бірінші дүние жүзілік соғысқа қатысқан халық саны қанша болды?

    2. Бірінші дүние жүзілік соғысқа неше мемлекет қатысты?

    3.Шайқаста қанша миллион адам қаза тапты және қанша адам жарақат алды?

    4.Бірінші дүние жүзілік соғыстың жеңімпаздары конференциясы қай жылы,қай айда ащылды?

    5.Германияның күшеюі қандай ірі мемлекеттерді әбіржітті?

    6.Ресей,Германия Австро Венгрия және Осман империясының бірінші дүние жүзілік соғыстан алған зардабы?


    «Зеректігін байқа» әдісін қолданудағы мақсатым: өткен сабақты пысықтау арқылы оқушылардың ойлау қабілетін анықтау және белсенділігі мен қызығушылығын артыру және талқылау дағдыларын дамытыуға қол жеткізу және карта мен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.


    ҚShape1 Б-ды «Өзін- өзі бағалау»

    Shape2 ҚБ-ды қолдану мақсатым: Үй тапсырмасына белсене әрі дұрыс жауап берген оқушыларды топқа бөлінген сынып оқушыларының сұрақтың дұрыс жауабына орай өздерін-өздері ду шапалақ арқылы визульды бағалауына мүмкіндік беру.








    Shape3


    Сабақ ортасы



    3-4 минут





    7-минут









    2-3 минут















    4-5 минут













    Оқушыларға интерактивті тақтаны пайдаланып мағлүмат бере отырып, «Ашық микрафон» әдісін пайдаланып, картамен окушыларды таныстырамын.


    І-топ:Австро Венгря мемлекетін картадан көрсетіп, постер қорғау;

    ІІ-топ Ресейимперясын картадан көрсетіп, Ресейимперясы тақырыбында сөз жұмбақ жасау;

    ІІІ-топ Туркия мемлекетін картадан көрсетіп, сұрақтарға жауап береді;Мұстапа Кемалдың әскери қызметінің өсу жолдарын ашып көрсетеді;

    3 тапсырма: Бейне роликке анализ жасау.Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі әлем картасының өзгеруі туралы бейне ролик көру арқылы, сол кезеңнің әлем картасымен танысады.

    Ашық микрафон .Бұл әдісті қолданудағы мақсатым:оқушылардың жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыландыру Құнды ой жинақтап, ойын ашық айту, жағымды жағымсыз тұстарына тоқталып, өз идеяларын жеткізуге мүмкіндік беру.


    Жалауша көтеру әдісі арқылы бағалаймын

    КӨК- жақсы САРЫ- орта ҚЫЗЫЛ -нашар


    "Жылдар сөйлейді" әдісі арқылы әр топ оқушылары кесте толтырады

    №

    Жылдар

    Оқиғалар

    1

    1916-17жылдар


    2

    1918-23жылдар


    3

    1921-22 жылдар


    4

    1924 жылдар


    ҚБ:Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру үшін «Жарайсың», сабаққа жақсы қатысып отырсың дегенмен одан керемет қатысып отырсың секілді бағалау тәсілдерімен бағалау.
















    https:// www. Google. com OWR 3 pdL//.
















    Сабақтың соңы



    7-минут


























    2-3 минут










    Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы:


    Оқушылардың деңгейіне қарай терминалогияға байланысты деңгейлік тапсырма.

    А-Бірінші дүниежүзілік соғыстың шығу себептерін сипаттайды;

    В-Мемлекеттерді картадан көрсетеді;

    С- фашизм, мелитаризм, идиологизм, капитал сөздеріне анықтама береді;


    Мақсаты:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бекмырза Айнұр
    03 Мамыр 2021
    1052
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    8-сынып дүниежүзі тарих қмж

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    8-сынып дүниежүзі тарих қмж

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дүниежүзілі тарихтан 8 класқа арналған қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Дүние жүзі тарихы

    ҰМЖ тарауы:

    “Жусансай” жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесінің тарих пәнінің мұғалімі:

    Бекмырза Айнұр Тоқтамысқызы


    Күні: Сынып:8

    Қатысқандар-23 Қатыспағандар

    Сабақтың тақырыбы:

    1 С Бірінші дүние жүзілік соғыс әлем картасын қалай өзгертті?



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.3.2.2- әлем саяси картасындағы өзгерістерді сипаттау арқылы империялардың ( Австро-Венгрия,Ресей империясы,Осман империясы) ыдырау себептерін тұжырымдау

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді сипаттау арқылы империялардың ыдырау себептерін біледі;

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Бірінші дүние жүзілік соғыстың шығу себептерін сипаттайды;

    Кейбір оқушылар:

    Ресей,Германия,Австро Венгрия және Осман империясының жағдайларын салыстыра отырып қортындылап талдайды.

    Бағалау кретирийі

    - Әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді,империялардың ыдырау себептерін анықтайды;

    - Бірінші дүние жүзілік соғыстың шығу себептерін талқылайды;

    - Ресей,Германия,Австро Венгрия және Осман империясына бірінші дүние жүзілік соғыстың тигізген зардаптарын табады;


    Тілдік мақсаттары

    Тыңдалым-айтылым. Бейне роликке анализ жасау. Бейнеороликті тыңдай отырып, зерттеу сұрақтарына жауап береді.

    Оқылым-жазылым. «Конверт-сұрақ» әдісі сабақта қолданылатын әдіс оқушылардың сыни ойлауына ықпал етеді.Мұнда әр бала өз ойын айтып,шығармашылығын қалыптастырады.


    Пәнге қатысты лекцикология терминологоия

    Интерактивті тақтада термин сөздер шығарылады. Оқушылар дәптерлеріне жазып, мұғаліммен бірге мағынасын талқылайды.

    1. фашизм

    2. мелитаризм

    3. Идиологизм

    4. Капитал


    Интерактивті тақтада Австро-Венгря Ресей имперясы және Туркия картасы көрсетіліп турады.

    Бірінші дүниежүзілік соғыс европа өркениетінің терең дағдарысқа ұшырағандығының көрінісі болды Ресей Германия Австро-Венгря және Осман имперясының күйреулері. Ревалюциялар барысында жаңа мемлекеттердің құрылуы, көптеген елдердегі әлеуметтік сілкіністер соғыстың тікелей салдары болды. Бірінші дүниежүзілік соғыс адам баласының бүкіл тарихындағы ең қырқын, ең жойқын соғыс болды.Соғыс халқының саны 1, млрд жететін 33мемлекет қатысты. Шайқастарда 10млн, адам қаза тауып 20 млн адам жарақат алды. Соғыс шығындарын қиратулар сол кезеңдегі бағамен 300млрд долларға тең болды.

    Құндылықтарға баулу

    Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.Тарихты білу- болашаққа бағдар жасау.Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамыту.

    Пән аралық байланыс

    География

    Ойлауға дағдылары

    Білу , түсіну, қолдану

    Алдыңғы білім

    Бірінші дүние жүзілік соғыстың негізгі шайқастары қандай?

    Сабақтың барысы


    Сабақты жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    1-3минут















    5-6 миунт

    Ұйымдастыру кезеңі


    -Сәлемдесу.


    Шаттық шеңберін құра отырып, олардың сабаққа деген қызығушылығын ояту. Оқушыларға бір-біріне білімді болуға тілек айту арқылы сабақты бастау.


    «Пазл» әдісі арқылы топқа бөлу. Жасырылған суреттерді құрастыру арқылы оқушылар топқа бөлінеді.


    1.топ Австро-Венгрия

    2.топ Ресей имперясы

    3.топ Осман имперясы


    Үй тапсырмасын тексеру:

    1.«Зеректігін байқа» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау және оқушылардың белсенділігін арттыру;

    1.Бірінші дүние жүзілік соғысқа қатысқан халық саны қанша болды?

    2. Бірінші дүние жүзілік соғысқа неше мемлекет қатысты?

    3.Шайқаста қанша миллион адам қаза тапты және қанша адам жарақат алды?

    4.Бірінші дүние жүзілік соғыстың жеңімпаздары конференциясы қай жылы,қай айда ащылды?

    5.Германияның күшеюі қандай ірі мемлекеттерді әбіржітті?

    6.Ресей,Германия Австро Венгрия және Осман империясының бірінші дүние жүзілік соғыстан алған зардабы?


    «Зеректігін байқа» әдісін қолданудағы мақсатым: өткен сабақты пысықтау арқылы оқушылардың ойлау қабілетін анықтау және белсенділігі мен қызығушылығын артыру және талқылау дағдыларын дамытыуға қол жеткізу және карта мен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.


    ҚShape1 Б-ды «Өзін- өзі бағалау»

    Shape2 ҚБ-ды қолдану мақсатым: Үй тапсырмасына белсене әрі дұрыс жауап берген оқушыларды топқа бөлінген сынып оқушыларының сұрақтың дұрыс жауабына орай өздерін-өздері ду шапалақ арқылы визульды бағалауына мүмкіндік беру.








    Shape3


    Сабақ ортасы



    3-4 минут





    7-минут









    2-3 минут















    4-5 минут













    Оқушыларға интерактивті тақтаны пайдаланып мағлүмат бере отырып, «Ашық микрафон» әдісін пайдаланып, картамен окушыларды таныстырамын.


    І-топ:Австро Венгря мемлекетін картадан көрсетіп, постер қорғау;

    ІІ-топ Ресейимперясын картадан көрсетіп, Ресейимперясы тақырыбында сөз жұмбақ жасау;

    ІІІ-топ Туркия мемлекетін картадан көрсетіп, сұрақтарға жауап береді;Мұстапа Кемалдың әскери қызметінің өсу жолдарын ашып көрсетеді;

    3 тапсырма: Бейне роликке анализ жасау.Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі әлем картасының өзгеруі туралы бейне ролик көру арқылы, сол кезеңнің әлем картасымен танысады.

    Ашық микрафон .Бұл әдісті қолданудағы мақсатым:оқушылардың жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыландыру Құнды ой жинақтап, ойын ашық айту, жағымды жағымсыз тұстарына тоқталып, өз идеяларын жеткізуге мүмкіндік беру.


    Жалауша көтеру әдісі арқылы бағалаймын

    КӨК- жақсы САРЫ- орта ҚЫЗЫЛ -нашар


    "Жылдар сөйлейді" әдісі арқылы әр топ оқушылары кесте толтырады

    №

    Жылдар

    Оқиғалар

    1

    1916-17жылдар


    2

    1918-23жылдар


    3

    1921-22 жылдар


    4

    1924 жылдар


    ҚБ:Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру үшін «Жарайсың», сабаққа жақсы қатысып отырсың дегенмен одан керемет қатысып отырсың секілді бағалау тәсілдерімен бағалау.
















    https:// www. Google. com OWR 3 pdL//.
















    Сабақтың соңы



    7-минут


























    2-3 минут










    Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы:


    Оқушылардың деңгейіне қарай терминалогияға байланысты деңгейлік тапсырма.

    А-Бірінші дүниежүзілік соғыстың шығу себептерін сипаттайды;

    В-Мемлекеттерді картадан көрсетеді;

    С- фашизм, мелитаризм, идиологизм, капитал сөздеріне анықтама береді;


    Мақсаты:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Сабақ жоспары 8 сынып
    03.05.2021
    1052
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бекмырза Айнұр
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации