Материалдар / 8-сынып дүниежүзі тарих қмж
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

8-сынып дүниежүзі тарих қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниежүзілі тарихтан 8 класқа арналған қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Мамыр 2021
843
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Дүние жүзі тарихы

ҰМЖ тарауы:

Жусансай” жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесінің тарих пәнінің мұғалімі:

Бекмырза Айнұр Тоқтамысқызы


Күні: Сынып:8

Қатысқандар-23 Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы:

1 С Бірінші дүние жүзілік соғыс әлем картасын қалай өзгертті?



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.3.2.2- әлем саяси картасындағы өзгерістерді сипаттау арқылы империялардың ( Австро-Венгрия,Ресей империясы,Осман империясы) ыдырау себептерін тұжырымдау

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді сипаттау арқылы империялардың ыдырау себептерін біледі;

Оқушылардың басым бөлігі:

Бірінші дүние жүзілік соғыстың шығу себептерін сипаттайды;

Кейбір оқушылар:

Ресей,Германия,Австро Венгрия және Осман империясының жағдайларын салыстыра отырып қортындылап талдайды.

Бағалау кретирийі

- Әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді,империялардың ыдырау себептерін анықтайды;

- Бірінші дүние жүзілік соғыстың шығу себептерін талқылайды;

- Ресей,Германия,Австро Венгрия және Осман империясына бірінші дүние жүзілік соғыстың тигізген зардаптарын табады;


Тілдік мақсаттары

Тыңдалым-айтылым. Бейне роликке анализ жасау. Бейнеороликті тыңдай отырып, зерттеу сұрақтарына жауап береді.

Оқылым-жазылым. «Конверт-сұрақ» әдісі сабақта қолданылатын әдіс оқушылардың сыни ойлауына ықпал етеді.Мұнда әр бала өз ойын айтып,шығармашылығын қалыптастырады.


Пәнге қатысты лекцикология терминологоия

Интерактивті тақтада термин сөздер шығарылады. Оқушылар дәптерлеріне жазып, мұғаліммен бірге мағынасын талқылайды.

  1. фашизм

  2. мелитаризм

  3. Идиологизм

  4. Капитал


Интерактивті тақтада Австро-Венгря Ресей имперясы және Туркия картасы көрсетіліп турады.

Бірінші дүниежүзілік соғыс европа өркениетінің терең дағдарысқа ұшырағандығының көрінісі болды Ресей Германия Австро-Венгря және Осман имперясының күйреулері. Ревалюциялар барысында жаңа мемлекеттердің құрылуы, көптеген елдердегі әлеуметтік сілкіністер соғыстың тікелей салдары болды. Бірінші дүниежүзілік соғыс адам баласының бүкіл тарихындағы ең қырқын, ең жойқын соғыс болды.Соғыс халқының саны 1, млрд жететін 33мемлекет қатысты. Шайқастарда 10млн, адам қаза тауып 20 млн адам жарақат алды. Соғыс шығындарын қиратулар сол кезеңдегі бағамен 300млрд долларға тең болды.

Құндылықтарға баулу

Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.Тарихты білу- болашаққа бағдар жасау.Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамыту.

Пән аралық байланыс

География

Ойлауға дағдылары

Білу , түсіну, қолдану

Алдыңғы білім

Бірінші дүние жүзілік соғыстың негізгі шайқастары қандай?

Сабақтың барысы


Сабақты жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы


1-3минут















5-6 миунт

Ұйымдастыру кезеңі


-Сәлемдесу.


Шаттық шеңберін құра отырып, олардың сабаққа деген қызығушылығын ояту. Оқушыларға бір-біріне білімді болуға тілек айту арқылы сабақты бастау.


«Пазл» әдісі арқылы топқа бөлу. Жасырылған суреттерді құрастыру арқылы оқушылар топқа бөлінеді.


1.топ Австро-Венгрия

2.топ Ресей имперясы

3.топ Осман имперясы


Үй тапсырмасын тексеру:

1.«Зеректігін байқа» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау және оқушылардың белсенділігін арттыру;

1.Бірінші дүние жүзілік соғысқа қатысқан халық саны қанша болды?

2. Бірінші дүние жүзілік соғысқа неше мемлекет қатысты?

3.Шайқаста қанша миллион адам қаза тапты және қанша адам жарақат алды?

4.Бірінші дүние жүзілік соғыстың жеңімпаздары конференциясы қай жылы,қай айда ащылды?

5.Германияның күшеюі қандай ірі мемлекеттерді әбіржітті?

6.Ресей,Германия Австро Венгрия және Осман империясының бірінші дүние жүзілік соғыстан алған зардабы?


«Зеректігін байқа» әдісін қолданудағы мақсатым: өткен сабақты пысықтау арқылы оқушылардың ойлау қабілетін анықтау және белсенділігі мен қызығушылығын артыру және талқылау дағдыларын дамытыуға қол жеткізу және карта мен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.


ҚShape1 Б-ды «Өзін- өзі бағалау»

Shape2 ҚБ-ды қолдану мақсатым: Үй тапсырмасына белсене әрі дұрыс жауап берген оқушыларды топқа бөлінген сынып оқушыларының сұрақтың дұрыс жауабына орай өздерін-өздері ду шапалақ арқылы визульды бағалауына мүмкіндік беру.








Shape3


Сабақ ортасы



3-4 минут





7-минут









2-3 минут















4-5 минут













Оқушыларға интерактивті тақтаны пайдаланып мағлүмат бере отырып, «Ашық микрафон» әдісін пайдаланып, картамен окушыларды таныстырамын.


І-топ:Австро Венгря мемлекетін картадан көрсетіп, постер қорғау;

ІІ-топ Ресейимперясын картадан көрсетіп, Ресейимперясы тақырыбында сөз жұмбақ жасау;

ІІІ-топ Туркия мемлекетін картадан көрсетіп, сұрақтарға жауап береді;Мұстапа Кемалдың әскери қызметінің өсу жолдарын ашып көрсетеді;

3 тапсырма: Бейне роликке анализ жасау.Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі әлем картасының өзгеруі туралы бейне ролик көру арқылы, сол кезеңнің әлем картасымен танысады.

Ашық микрафон .Бұл әдісті қолданудағы мақсатым:оқушылардың жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыландыру Құнды ой жинақтап, ойын ашық айту, жағымды жағымсыз тұстарына тоқталып, өз идеяларын жеткізуге мүмкіндік беру.


Жалауша көтеру әдісі арқылы бағалаймын

КӨК- жақсы САРЫ- орта ҚЫЗЫЛ -нашар


"Жылдар сөйлейді" әдісі арқылы әр топ оқушылары кесте толтырады

Жылдар

Оқиғалар

1

1916-17жылдар


2

1918-23жылдар


3

1921-22 жылдар


4

1924 жылдар


ҚБ:Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру үшін «Жарайсың», сабаққа жақсы қатысып отырсың дегенмен одан керемет қатысып отырсың секілді бағалау тәсілдерімен бағалау.
















https:// www. Google. com OWR 3 pdL//.
















Сабақтың соңы



7-минут


























2-3 минут










Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы:


Оқушылардың деңгейіне қарай терминалогияға байланысты деңгейлік тапсырма.

А-Бірінші дүниежүзілік соғыстың шығу себептерін сипаттайды;

В-Мемлекеттерді картадан көрсетеді;

С- фашизм, мелитаризм, идиологизм, капитал сөздеріне анықтама береді;


Мақсаты:

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!