Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1 жыл бойы тегін жүктеу мүмкіндігіне ие болыңыз!
жеңілдік
8-сынып қазақ тілінен ктп
8-сынып қазақ тілі Аптасына 2 сағат, жыл бойы 68 сағат.
№ |
Бөлім |
Р.с |
Р.с |
Сабақ тақырыбы |
Мақсаты |
Мерзімі |
Сағат |
1 |
І Бөлім . Көне түркі жазбалары және қазақ жазуы. Орфография. Жалқы есім емлесі. |
1 |
1 |
Көне түркі жазбалары –баға жетпес құнды байлық |
8.1.1.1 Мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау. 8.4.1.1. Орфографиялық норма жазу. Тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу. |
03.09.2018ж |
1 |
2 |
2 |
Құпия таңба кілті-ғылым жаңалығы |
8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау 8.4.1.1 - тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу |
05. 09.2018ж |
1 |
||
3 |
3 |
Түркі жазба ескерткіштері –ортақ мұра |
8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау 8.4.1.1 - тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу. |
10.09.2018ж |
1 |
||
4 |
4 |
Көне мұра сырлары |
8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау; 8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау |
12.09.2018ж |
1 |
||
5 |
5 |
Батыр баба –Күлтегін және патриоттық рух |
8.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация) жазу; |
17.09.2018ж |
1 |
||
6 |
6 |
А.Байтұрсынов түзген «Қазақ жазуы» |
8.2.2.1 - публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; Ж . 8.3.6.1 - БАҚ материалдары негізінде стильдік ауытқуларды, орынсыз қолданылған сөз оралымдарын талдап, стильдік түзетулер жасау, редакциялау. |
19.09.2018ж |
1 |
||
7 |
7 |
Қазақ жазуының дамуы БЖБ 1 |
. 8.2.3.1 -мақала, аннотация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; Ж. 8.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация) жазу; |
24.09.2018ж |
1 |
||
ІІ |
ІІ Бөлім. Адамзаттық құндылықтар және әлем мәдениеті. Фонетика. Сөйлеу ағымындығы әуен, әуез, тембр, қарқынғ кідіріс. |
8 |
1 |
Сақтар және олардың мәдениетінен не білеміз? |
8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау. Ж.8.3.1.1 - тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құру ӘТН. 8.4.2.1 - сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; |
26.09.2018ж |
1 |
9 |
2 |
Билер сөзі –нақылдың көзі |
Т/А. 8.1.2.1 - әлеуметтік-қоғамдық, мәдени-тарихи тақырыптарға байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, пікірталас үзінді) автор көзқарасы мен экспресивті-эмоционалды сөздердің рөлін талдау; О.8.2.4.1 - тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау; |
01.10.2018ж |
1 |
||
10 |
3 |
Асыл сол –ақыл-білім бойда барлық |
О. 8.2.3.1 -мақала, презентация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; Ж.8.3.1.1 - тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құру ӘТН. 8.4.2.1 - сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; |
03.10.2018ж |
1 |
||
11 |
4 |
Қазақтың киіз үйі |
О. 8.2.4.1 - тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау; Ж. 8.3.1.1 - тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құру; |
08.10.2018ж |
1 |
||
12 |
5 |
Күй күдіреті |
Т/А. 8.1.2.1 - әлеуметтік-қоғамдық, мәдени-тарихи тақырыптарға байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, пікірталас үзінді) автор көзқарасы мен экспресивті-эмоционалды сөздердің рөлін талдау; ӘТН. 8.4.2.1 - сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; |
10.10.2018ж |
1 |
||
13 |
6 |
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары |
|
15.10.2018ж |
1 |
||
14 |
7 |
Ұлы Жібек жолы –әлемдік өркениет |
Т/А. 8.1.2.1 - әлеуметтік-қоғамдық, мәдени-тарихи тақырыптарға байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, пікірталас үзінді) автор көзқарасы мен экспресивті-эмоционалды сөздердің рөлін талдау; ӘТН. 8.4.2.1 - сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; |
17.10.2018ж |
1 |
||
15 |
8 |
Әлемнің жаңа жеті кереметі БЖБ 2 |
Т/А. 8.1.4.1 – мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау. ӘТН. 8.4.2.1 – сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, Кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; |
22.10.2018 |
1 |
||
16 |
9 |
Ислам өркениеті және түркілер |
Ж. 8.3.2.1 - жанрлық және стильдік ерекшелік-теріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала, құрастырып жазу; ӘТН. 8.4.2.1 - сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; |
24.10.2018ж |
1 |
||
|
|
|
|
|
|
16 сағат |
|
|
|
|
|
ІІ тоқсан |
|
|
|
ІІІ |
ІІІ Бөлім. Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары. Лексика. Сөздік қор және сөздік құрам. |
17 |
1 |
Қазақ даласындағы мыс өндірісі |
Т/А. 8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау; ӘТН. 8.4.3.1 - сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану |
05.11.2018 |
1 |
18 |
2 |
Жекпе- жек |
Ж. 8.3.3.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу; ӘТН. 8.4.3.1 - сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
07.11.2018 |
1 |
||
19 |
3 |
Қасқырмен айқасқан қойшы |
Т/А. 8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау; О. 8.2.5.1 - перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру. ӘТН. 8.4.3.1 - сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
12.11.2018 |
1 |
||
20 |
4 |
Альпинист |
Т/А. 8.1.5.1 - перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау. ӘТН. 8.4.3.1 - сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану |
14.11.2018ж |
1 |
||
21 |
5 |
Логистика туралы не білеміз? |
Т/А. 8.1.5.1 - перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау. ӘТН. 8.4.3.1 - сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану |
19.11.2018 |
1 |
||
22 |
6 |
Инженер болғың келе ме? |
8.2.1.1 - тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды салыстыру; Ж. 8.3. 4.1 - эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу.(аргументативті эссе); |
21.11.2018 |
1 |
||
23 |
7 |
Бояу сыры |
Т/А. 8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау; ӘТН. 8.4.3.1 - сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
26.11.2018 |
1 |
||
24 |
8 |
Археолог –құрметті мамандық БЖБ3 |
Ж. 8.3. 4.1 - эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу.(аргументативті эссе); |
28.11.2018 |
1 |
||
IV |
ІV Бөлім. Ғарышты игеру жетістіктері. Синтаксис. Сөз тіркесінің байланысу тәсілдері. Сөз тіркесінің байланысу түрлері. Сөз тііркесінің түрлері. |
25 |
1 |
Байқоңыр –ғарыш алыңы |
Т/А. 8.1.3.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау; О. 8.2.2.1 - публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; |
03.12.2018 |
1 |
|
26 |
2 |
Адамзат бағындырған ғарыш |
Т/А. 8.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу. О.8.2.3.1 -мақала, презентация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату |
05.12.2018 |
1 |
|
|
27 |
3 |
Ғарышқа ұшқан алғашқы қазақ |
Т/А. 8.1.3.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау; Ж.8.3.5.1 -оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу |
10.11.2018 |
1 |
|
|
28 |
4 |
Ғарышқа бастаған жол БЖБ 3 |
Т/А. 8.1.3.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау ӘТН. 8.4.4.1 - сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажырату, қолдану |
12.12.2018 |
1 |
|
|
29 |
5 |
Жаһанды жанарына сыйдырған ғарышкер |
Т/А. 8.1.3.1 -
мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып,
көтерілетін мәселені болжау; |
17.12.2018 |
1 |
|
|
30 |
6 |
Ғарыш айлағының экологиялық қауіпсіздігі |
О.8.2.3.1 -мақала, презентация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату Ж. 8.3.2.1 -жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, аннотация, тезис құрастырып жазу; |
19.12.2018 |
1 |
|
|
31 |
7 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
24.12.2018 |
1 |
|
|
32 |
8 |
Ғарыштағы зерттеу құрылғылары |
Т/А. 8.1.3.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау; ӘТН. 8.4.4.1 - сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажырату, қолдану |
26.12.2018 |
1 |
|
|
|
|
|
|
16 сағат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-тоқсан |
|
|
|
V |
V Бөлім. Биоалуан түрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер. Синтаксис. Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері. Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері. |
33 |
1 |
Биоалуантүрлілік |
О. 8.2.4.1 - тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау; Ж. 8.3.2.1 - жанрлық және стильдік ерекшелік-теріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала құрастырып жазу ; |
14.01.2019 |
1 |
|
34 |
2 |
Биоалуантүрлілікті сақтауға байланысты құрылған ұйымдар. |
Т/А. 8.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу. ӘТН. 8.4.4.2 - тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану. |
16.01.2019 |
|
|
|
35 |
3 |
Қазақстанда жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер |
Т/А. 8.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу. ӘТН. 8.4.4.2 - тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану. |
21.01.2019 |
|
|
|
36 |
4 |
Қызыл кітап |
Ж. 8.3.3.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу |
23.01.2019 |
|
|
|
37 |
5 |
Қазақстанның Қызыл кітабына енген құстар |
Т/А. 8.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу. О. 8.2.1.1 - тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды салыстыру; |
28.01.2019 |
|
|
|
38 |
6 |
Қазақстандағы қорықтар БЖБ4 |
Т/А. 8.1.5.1 - перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау; О. 8.2.1.1 -тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды салыстыру; |
30.01.2019 |
|
|
|
VІ Бөлім. Қоршаған орта және энергия ресурстары. Синтаксис. Сөйлемнің біріңғай мүшелері. Сөйлемнің айқындауыш мүшелері. |
39 |
1 |
Қоршаған орта |
Т/А. 8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау; ӘТН. 8.4.4.3 - сөйлем ішінде бірыңғай мүшелер және айқындауыш мүшелерді қолдана білу; |
04.02.2019 |
|
|
40 |
2 |
Қоршаған орта және адам |
Т/А. 8.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу. О. 8.2.4.1 - тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау; |
06.02.2019 |
|
|
|
41 |
3 |
Қоршаған ортадағы энергия ресурстары |
Т/А. 8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау; ӘТН. 8.4.4.3 - сөйлем ішінде бірыңғай мүшелер және айқындауыш мүшелерді қолдана білу; |
11.02.2019. |
|
|
|
42 |
4 |
Су ресурстары |
Т/А. 8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау; Ж. 8.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу; |
13.02.2019 |
|
|
|
43 |
5 |
Болашақтың энергиясы БЖБ5 |
. 8.2.2.1 - публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; Ж. 8.3.6.1 - БАҚ материалдары негізінде стильдік ауытқуларды, орынсыз қолданылған сөз оралымдарын талдап, стильдік түзетулер жасау, редакциялау |
18.02.2019 |
|
|
|
VІІ Бөлім. Жасөспірім және заң. Синтаксис. Сөйлемнің айтылуы мақсатына қарай түрлері. |
44 |
1 |
Жастар туралы көзқарастар |
Т/А. 8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау. О. 8.2.6.1 - оқылым стратегияларын қолдану:комментарий жасау, іріктеп оқу, талдап оқу; |
20.02.2019 |
|
|
45 |
2 |
Жасөспірімдердің ерекшелігі |
О. 8.2.6.1 - оқылым стратегияларын қолдану:комментарий жасау, іріктеп оқу, талдап оқу; Ж. 8.3. 4.1 - эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу.(аргументативті эссе). ӘТН. 8.4.4.4 - жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану; |
25.02.2019 |
|
|
|
46 |
3 |
Уақытты қадірлеу –жасөспірім үшін заңдылық БЖБ 6 |
Т/А. 8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау |
27.02.2019 |
|
|
|
47 |
4 |
Жасөспірім және ата-ана |
Т/А. 8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау. О. 8.2.6.1 - оқылым стратегияларын қолдану:комментарий жасау, іріктеп оқу, талдап оқу; |
04.03.2019 |
|
|
|
48 |
5 |
Жасөспірім және заң |
Т/А. 8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау. О. 8.2.6.1 - оқылым стратегияларын қолдану:комментарий жасау, іріктеп оқу, талдап оқу; |
06.03.2019 |
|
|
|
49 |
6 |
Ойын заңы –өмір заңы |
О. 8.2.7.1 - ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау. Ж.8.3.1.1 - Тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құру; |
11.03.2019 |
|
|
|
50 |
7 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
13.03.2019 |
|
|
|
51 |
8 |
Жасөспірімдік кезеңнің ерекшеліктері |
Ж. 8.3. 4.1 - эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу.(аргументативті эссе). ӘТН. 8.4.4.4 - жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану; |
18.03.2019 |
|
|
|
|
52 |
9 |
Отбасындағы тәрбие –жасөспірім үшін заң |
8.2.3.1 - мақала, презентация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 8.3.1.1 - Тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құру; |
20.03.2019 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4-тоқсан |
|
|
|
|
VІІІ Бөлім. Театр өнері мен мәдениеті. Синтаксис. Жай сөйлемнің түрлері |
53 |
1 |
Театр өнері |
8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау. ӘТН. 8.4.4.4 – жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану; |
08.04.2019 |
|
|
54 |
2 |
Театр қайраткерлері |
Т/А. 8.1.2.1 - әлеуметтік-қоғамдық, мәдени-тарихи тақырыптарға байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, пікірталас үзінді) автор көзқарасы мен экспресивті-эмоционалды сөздердің рөлін талдау; |
10.04.2019 |
|
|
|
55 |
3 |
Қазіргі сатиралық театрлар |
8.2.7.1 - ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау. Ж. 8.3.1.1 - тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құру; |
15.04.2019 |
|
|
|
56 |
4 |
Театр және мәдениет |
О. 8.2.4.1 - тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау; Ж. 8.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу; |
17.04.2019 |
|
|
|
57 |
5 |
Қуыршақ театры |
8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау. ӘТН. 8.4.4.4 – жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану; |
22.04.2019 |
|
|
|
58 |
6 |
Әлемнің әйгілі театрлары |
8.1.2.1 - әлеуметтік-қоғамдық, мәдени-тарихи тақырыптарға байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, пікірталас үзінді) автор көзқарасы мен экспресивті-эмоционалды сөздердің рөлін талдау; О. 8.2.7.1 - ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау. |
24.04.2019 |
|
|
|
59 |
7 |
Театр –түрлі өнердің бастауы |
8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау. Ж. 8.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу; |
29.04.2019 |
|
|
|
60 |
8 |
Театр –мәдениеттің ошағы БЖБ7 |
Т/А8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау. ӘТН. 8.4.4.4 – жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану; |
01.05.2019 |
|
|
|
ІХ Бөлім. Қазақстандағы туризм және экотуризм. Сөйлем соңына қабаттасып қойылатын тыныс белгілері. |
61 |
1 |
Қазақстандағы туризм |
/А. 8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау; О. 8.2.6.1 - оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, |
06.05.2019 |
|
|
62 |
2 |
Қазақстандағы экотуризм |
. 8.2.1.1 - тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды салыстыру; Ж. 8.3.3.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу; |
08.05.2019 |
|
|
|
63 |
3 |
Қазақстандағы туристңк маршшруттар |
Т/А. 8.1.5.1 - перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау. Ж. 8.3.3.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу; ӘТН. 8.4.5.1 - сөйлем соңында қабаттасып қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолдану. |
06.05.2019 |
|
|
|
64 |
4 |
Қазақстанның көрікті жерлері |
Т/А. 8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау О. 8.2.5.1 - перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру; |
08.05.2019 |
|
|
|
65 |
5 |
Қазақ жері –киелі мекен |
/А. 8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау; Ж. 8.3. 4.1 - эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу. (аргументативті эссе). |
13.05.2019 |
|
|
|
66 |
6 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
15.05.2019 |
|
|
|
67 |
7 |
Туризм –ел дамуының кепілі БЖБ8 |
ӘТН. 8.4.5.1 - сөйлем соңында қабаттасып қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолдану. |
20.05.2019 |
|
|
|
68 |
8 |
Өзіңді тексер. Қайталу. Тест тапсырмалары. |
Ж. 8.3. 4.1 - эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу. (аргументативті эссе). |
22.05.2019 |
|
|
|
|
|
|
Жалпы 68 сағат |
|
|
|

