Сабақтың
басы
Барлығы 10
минут
2
минут
7
минут
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен
сәлемдесіп,көңіл-күйлерін анықтау.
«Кіру билеті» арқылы тақырып мазмұны бойынша
тсынып
оқушыларын аралас топқа бөлу
2.
Бастапқы ынталандырушы
материал «Теле
көпір»
Оқушылар назарына бейне
материал мен XX ғ. 20-30 жылдарындағы қазақ
әдебиет өкілдерінің суреттерін көрсете
отырып,жетелеуші сұрақтармен тақырыпты
ашу.
-Бейне материалда қандай
тарихи кезең суреттелген?
-Бейнематериал мен суреттердің
қандай байланысы бар?
-Қазақстанда қазақ
әдебиет саласында еңбек атқарған
қандай тұлғаларды білесіздер?
Тақырыптық суреттер бойынша
оқушылардың жауаптары тыңдалып,сабақтың тақырыбы,оқу мақсаттары
хабарланады.Зерттеу сұрағына назар
аударылады.
|
1.Оқушылар тақырып мазмұны
бойынша топқа бөлінеді.
2.
сынып оқушылары суреттер бойынша
өз ойларын еркін
жеткізеді.
Саралау:сұрақтар жеңілден
күрделіге қарай қойлады.
|
1.Мұғалімнің кері
байланысы
2.ҚБ
«Жарай
сың!»
«Үздік
жауап»
Мұғалім
нің оқушылар
жауапта
рына кері
байла
нысы.
|
1.таратпа
материал
2.тақырыптық
бейнематериал
https://www.youtube.com/watch?v=Itv4FFNKG_c&list=PLngdzEyKAHx-GQU__7KURhhDGX-mtu4Qd
сілтемеде «Оян,қазақ!»
киносынан үзінді
|
Сабақтың
ортасы
Барлығы:
25
минут
10
минут
8
минут
7
минут
|
Зерттеу мен
талдау
Зерттеу сұрағы:
Қазақ әдебиетінде социалистік
реализм қалай көрініс тапты?
3.«Зерттейік,талдайық,бөлісейік!» әдісі-топтық
жұмыс
Топтар бейнематериалмен
танысып,мәтінмен жұмыс жасайды.
Тапсырмаға
нұсқаулық:
-Мәтіннің мағынасын 5 сөйлем
айту
- Мәтіндегі кем дегенде 15
түйінді сөзді айту
- Мәтін бойынша 4 жіңішке және
жуан сұрақтар құрастыру
- Бір-біріңе, басқа топқа
мәтін бойынша сұрақтар қойыңыз
1-топ:
1920-1930 жылдарындағы
әдебиеттін қоғам өміріндегі ролі
2-топ:
Қазақ прозасының
дамуы
3-топ:
Поэзия мен драма
жанрының дамуы
4 «Буктрейлер» -жұптық
жұмыс
XX ғ. 20-30 жылдарындағы қазақ
әдебиет өкілдерінің шығармаларының
ерекшеліктерін
талдаңыз
Ұсынылатын
шығармалар:
С.Сейфуллиннің «Тар жол тайғақ
кешу»
С.Мұқановтың
«Сұлушаш»
Б.Майлиннің «Азамат
Азаматыч»
Ж.Аймауытов
«Қарқожа»
5. «Таңдау тақтасы»-жеке
жұмыс
Берілген әдіс-тәсілдерден
таңдау жасап,сабақ мазмұнына байланысты
өз көзқарастарыңызды растайтын
дәлелдемелермен тұжырым
жасаңыздар.
1-тапсырма
Қазақ
зиялыларының
шығармаларын
анықтаңыз
Қазақ
зиялылары
|
Шығармасы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-тапсырма
Шығармалармен танысып,
әдеби шығармаға сюжеттік талдау
жасайды.
Сюжеттік кесте
Оқиғаның
орны мен
уақыты (қашан? қайда?)
|
Тарихи
тұлғалар немесе қозғаушы күші
(кім?)
|
Оқиға
(не болды?
|
Мәселе (байланысқа түсу, бұл оқиғаға не ықпал етті?)
|
Жасалған әрекеттердің немесе оқиғалардың салдары (шешімі)
|
|
|
|
|
|
3-тапсырма
Әдеби шығарманың бірін таңдап
алып, GREАT кестесі бойынша қазақ зиялыларының шығармашылық
мұрасының қоғамдық санаға тигізген әсеріне талдау
жасаңыз:
G (Groundbreaking) - елеулі/
бетбұрысты
|
|
R (Remembered) - есте
қаларлық
|
|
E (Events) - маңызды
оқиға
|
|
А (Affected) - болашаққа
әсері
|
|
T (Terrifying) кездескен
қиындықтар
|
|
|
3.
Топтарға берілген
критерийлерге сәйкес жазушылардың шығармаларынан үзінділерді
талдауды.Кеңестік идеология әсерінен қазақ әдебиетінде социалистік
реализмнің көрініс тапқанын дәлелдейді.
алынған
Саралау:
төмен дәрежелі сұрақтан жоғары
дәрежелі сұрақтарға жауап береді.
4.Жұптар
XX ғ. 20-30 жылдарындағы қазақ
әдебиет өкілдерінің шығармаларының
ерекшеліктерін HІPP әдісіне
салып талдаңыз
талдайды.
5.
Қосымша ресурстарды қолдана
отырып,қазақ зиялыларының қызметі,
шығармасы және шығармаларының қоғамдық санаға
әсерін талдайды.
|
3.
Бағалау
критерийі:
-Қазақ зиялыларының
шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне
баға береді ҚБ «Екі жұлдыз,бір
ұсыныс»-өзара бағалау
Мұғалім
нің топтардың жауаптарына кері
байланыс жасайды;
4. «Ең үздік жауап»-өзара
бағалау
5.Тапсырма дескриптор арқылы
өзін-өзі бағаланады
Дескриптор:
-Қазақ зиялыларының шығармасы
анықтайды;
Дескриптор:
-Қазақ зиялыларының шығармасы
анықтайды;
--Адамдардың тұрмысы, киімі,
олардың іс-әрекеті, сипатын анықтау арқылы шығарманың шығу уақытын
анықтайды.
-Автор шығармасының қандай
тарихи оқиғамен байланысты екендігін
анықтайды.
Дескриптор:
-Қазақ зиялыларының қызметі
мен шығармасын,
шығарманың қоғамдық санаға
әсерін анықтайды;
-Автордың негізгі кейіпкерінің
екі ерекшелігін анықтайды.
-Қандай басқа әдеби
шығармаларға ұқсайтындығын көрсетеді
-Шығарманың қоғамдық санаға
тигізген әсерін бағалайды
|
Тақырыптық
бейнематериал
https://www.youtube.com/watch?v=5MVZY_-NxQk
4. қазақ әдебиет өкілдерінің
шығармаларын
5.ҚБ
парағы
Тақырыптық
кесте
Сюжеттік кесте
GREАT
кестесі
|