Материалдар / 8-сынып Қазақстан тарихы 4-тоқсан ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

8-сынып Қазақстан тарихы 4-тоқсан ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
№130 бұйрық бойынша 8-сынып Қазақстан тарихы пәніндегі ҚМЖ лары толығымен салынған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2024
73
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ашық сабақ,баяндама,шебер сынып,авторлық жасауға тапсырыс бергіңіз келсе 87027984413. ҚМЖларды қолдансаңыз еңбекке баға берсеңіз. Табысыңыз қызыққа жұмсалсын

Қысқамерзімдіжоспар-1

     

     

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім

8.4А Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: әдебиет пен өнер

Педагогтің Т.А.Ә


Күні


Пәні:Қазақстан тарихы

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сынып:

8

Сабақтың тақырыбы

XX ғ. 20-30 жылдарындағы қазақ әдебиетінің дамуы

Зерттеу сұрағы:Қазақ әдебиетінде социалистік реализм қалай көрініс тапты?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.2.2.1 – қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру

Сабақтың мақсаты:

қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдап, қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру

Құндылықтар

Ұлттық мүдде: Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға үлес қосу;Ар-ұят: Адал еңбекті құрметтеу;Талап: Жеке және командамен жұмыс істей білу;

Сабақтың барысы

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушы

ның әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Барлығы 10 минут

2 минут





7 минут


1.Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесіп,көңіл-күйлерін анықтау. «Кіру билеті» арқылы тақырып мазмұны бойынша тсынып оқушыларын аралас топқа бөлу

2. Бастапқы ынталандырушы материал «Теле көпір»

Оқушылар назарына бейне материал мен XX ғ. 20-30 жылдарындағы қазақ әдебиет өкілдерінің суреттерін көрсете отырып,жетелеуші сұрақтармен тақырыпты ашу.

-Бейне материалда қандай тарихи кезең суреттелген?

-Бейнематериал мен суреттердің қандай байланысы бар?

-Қазақстанда қазақ әдебиет саласында еңбек атқарған қандай тұлғаларды білесіздер?

Тақырыптық суреттер бойынша оқушылардың жауаптары тыңдалып,сабақтың тақырыбы,оқу мақсаттары хабарланады.Зерттеу сұрағына назар аударылады.

1.Оқушылар тақырып мазмұны бойынша топқа бөлінеді.



2. сынып оқушылары суреттер бойынша өз ойларын еркін жеткізеді.

Саралау:сұрақтар жеңілден күрделіге қарай қойлады.


1.Мұғалімнің кері байланысы



2.ҚБ «Жарай

сың!»

«Үздік жауап»


Мұғалім

нің оқушылар жауапта

рына кері байла

нысы.


1.таратпа материал



2.тақырыптық бейнематериал

https://www.youtube.com/watch?v=Itv4FFNKG_c&list=PLngdzEyKAHx-GQU__7KURhhDGX-mtu4Qd

сілтемеде «Оян,қазақ!» киносынан үзінді

Сабақтың ортасы

Барлығы:

25 минут


10 минут











8 минут














7 минут













Зерттеу мен талдау

Зерттеу сұрағы: Қазақ әдебиетінде социалистік реализм қалай көрініс тапты?

3.«Зерттейік,талдайық,бөлісейік!» әдісі-топтық жұмыс

Топтар бейнематериалмен танысып,мәтінмен жұмыс жасайды.

Тапсырмаға нұсқаулық:

-Мәтіннің мағынасын 5 сөйлем айту

- Мәтіндегі кем дегенде 15 түйінді сөзді айту

- Мәтін бойынша 4 жіңішке және жуан сұрақтар құрастыру

- Бір-біріңе, басқа топқа мәтін бойынша сұрақтар қойыңыз

1-топ: 1920-1930 жылдарындағы әдебиеттін қоғам өміріндегі ролі

2-топ: Қазақ прозасының дамуы

3-топ: Поэзия мен драма жанрының дамуы

4 «Буктрейлер» -жұптық жұмыс

XX ғ. 20-30 жылдарындағы қазақ әдебиет өкілдерінің шығармаларының ерекшеліктерін талдаңыз

Ұсынылатын шығармалар:

С.Сейфуллиннің «Тар жол тайғақ кешу»

С.Мұқановтың «Сұлушаш»

Б.Майлиннің «Азамат Азаматыч»

Ж.Аймауытов «Қарқожа»

5. «Таңдау тақтасы»-жеке жұмыс

Берілген әдіс-тәсілдерден таңдау жасап,сабақ мазмұнына байланысты өз көзқарастарыңызды растайтын дәлелдемелермен тұжырым жасаңыздар.

1-тапсырма

Қазақ зиялыларының

шығармаларын анықтаңыз

Қазақ зиялылары

Шығармасы









2-тапсырма

Шығармалармен танысып, әдеби шығармаға сюжеттік талдау жасайды.

Сюжеттік кесте

Оқиғаның орны мен уақыты (қашан? қайда?)

Тарихи тұлғалар немесе қозғаушы күші

(кім?)

Оқиға (не болды?

Мәселе (байланысқа түсу, бұл оқиғаға не ықпал етті?)

Жасалған әрекеттердің немесе оқиғалардың салдары (шешімі)







3-тапсырма

Әдеби шығарманың бірін таңдап алып, GREАT кестесі бойынша қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасының қоғамдық санаға тигізген әсеріне талдау жасаңыз:

G (Groundbreaking) - елеулі/ бетбұрысты


R (Remembered) - есте қаларлық


E (Events) - маңызды оқиға


А (Affected) - болашаққа әсері


T (Terrifying) кездескен қиындықтар





3. Топтарға берілген критерийлерге сәйкес жазушылардың шығармаларынан үзінділерді талдауды.Кеңестік идеология әсерінен қазақ әдебиетінде социалистік реализмнің көрініс тапқанын дәлелдейді.

алынған


Саралау:

төмен дәрежелі сұрақтан жоғары дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

4.Жұптар XX ғ. 20-30 жылдарындағы қазақ әдебиет өкілдерінің шығармаларының ерекшеліктерін HІPP әдісіне салып талдаңыз

талдайды.





5. Қосымша ресурстарды қолдана отырып,қазақ зиялыларының қызметі, шығармасы және шығармаларының қоғамдық санаға әсерін талдайды.



3. Бағалау критерийі:

-Қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға береді ҚБ «Екі жұлдыз,бір ұсыныс»-өзара бағалау




Мұғалім

нің топтардың жауаптарына кері байланыс жасайды;







4. «Ең үздік жауап»-өзара бағалау









5.Тапсырма дескриптор арқылы өзін-өзі бағаланады

Дескриптор:

-Қазақ зиялыларының шығармасы анықтайды;

Дескриптор:

-Қазақ зиялыларының шығармасы анықтайды;

--Адамдардың тұрмысы, киімі, олардың іс-әрекеті, сипатын анықтау арқылы шығарманың шығу уақытын анықтайды.

-Автор шығармасының қандай тарихи оқиғамен байланысты екендігін анықтайды.

Дескриптор:

-Қазақ зиялыларының қызметі мен шығармасын,

шығарманың қоғамдық санаға әсерін анықтайды;

-Автордың негізгі кейіпкерінің екі ерекшелігін анықтайды.

-Қандай басқа әдеби шығармаларға ұқсайтындығын көрсетеді

-Шығарманың қоғамдық санаға тигізген әсерін бағалайды

Тақырыптық бейнематериал

https://www.youtube.com/watch?v=5MVZY_-NxQk














4. қазақ әдебиет өкілдерінің шығармаларын


















5.ҚБ парағы

Тақырыптық кесте

Сюжеттік кесте

GREАT кестесі


Сабақтың аяғы

Барлығы

10 минут

5 минут




3 минут






2 минут



6.Сабақты қорытындылау

«Ой жалғау»

Оқушыларға тақырып бойынша берілген ойды жалғастыруды ұсыныңыз

Кеңестік Қазақстан әдебиетінің дамуына әсер еткен жағымды факторлар.........

Кеңестік Қазақстан әдебиетінің дамуына әсер еткен жағымсыз факторлар.........

7.Рефлексия

«Сыныптан шығу билеті»

Ризамын... (өзің орындаған қай жұмысқа ризасың?)

Ойланамын... (бүгінгі сабақ бойынша не туралы ойланасың?)

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!