Материалдар / 8-сынып Қазақстан тарихы А.Байтұрсынұлы

8-сынып Қазақстан тарихы А.Байтұрсынұлы

Материал туралы қысқаша түсінік
8-снып Қазақстан тарихы бойынша Ахмет Байтұрсынов – «ұлт ұстазы» 1-сабақ Зерттеу сұрағы: Ахмет Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай? ьақырыбында қысқа мерзімді жоспар
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Мектеп:

Әл Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым

Педагогтің аты-жөні:

Дугаев Н.М.

Күні:

22.02.2022 ж.

Сынып: 8 А

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ахмет Байтұрсынов – «ұлт ұстазы» 1-сабақ

Зерттеу сұрағы: Ахмет Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.2.2.2 Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау.

Сабақтың мақсаты

Ахмет Байтұрсыновтың өмір жолын біледі, ұлт үшін жасаған еңбегін анықтай алады,қоғамдық-саяси қызметін бағалай біледі

Құндылықтарды дарыту

Ұлт ұстазының тарихтағы рөлін бағалап, құрмет көрсету; өз тілін қадір тұту; жұптық, ұжымдық жұмыс барысында құрмет көрсету, ашықтық, бір- бірінің ойын құрметтеу құндылықтары жүзеге асады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Психологиялық жағымды ахуал орнату



Өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында ауызша сұрақтар қойып өтемін.



Тұлғаны тану.

«Егер де біз қазақ деген ұлт болып тұруды тілесек, қарнымыз ашпас қамын ойлағандай тіліміздің де сақталу қамын қатар ойлау керек»

ХХ ғасырдың басында қазақ қоғамындағы негізгі мәселе?

Сол мәселенің қазіргі қоғамдағы өзектілігі бар ма?







Оқушылар өз ойларын ортаға салады.





Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


мадақтау


Слайд




Тақырыптық суреттер


Сабақтың ортасы


1-тапсырма. Пікір алмасу

Ахмет Байтұрсынов кім және оның қоғамдағы орны мен еңбегін анықтаңыз.



2-тапсырма. Жылдар сөйлейді

Оқиғалар

1895 ж.

1913-1918 жж.

1909 ж.

1911 ж.

1913 ж.

Орынбордағы мұғалімдер мектебін бітіреді.






«Қазақ» газетінде редактор болды.






тұңғыш «Қырық мысал» кітабы жарыққа шығады.






«Маса» өлеңдер жинағы жарық көрді.






Ә.Бөкейхан және М.Дулатұлымен бірге «Қазақ» газетінің алғашқы нөмірін шығарды.








3-тапсырма.

Қазақстанның қазіргі картасынан А.Байтұрсынұлының қызмет еткен жерлерін көрсетіңіз.



4-тапсырма. «Уақыт шеңбері» стратегиясы. Мұғалім оқушылармен бір шеңбер жасап бірге отырады. Қатысушылар түгел қатысу қажет, сөйлегісі келмеген оқушылар сөз кезегін өзгеге ұсына алады.

Талдау сұрағы: Неліктен Ахмет Байтұрсыновты «реформатор» деп атайды?













А.Байтұрсыновтың реформатор болуына әсер еткен факторлар бойынша STEEPLE талдауын жасату. (Үлгермесе үйге)

факторлар

әсері

S - әлеуметтік


T-технологиялық


E-экономикалық


E-қоршаған орта


P-саяси


L-құқықтық


E-этникалық




Дескриптор:

А.Байтұрсынұлының қоғамдағы орны мен еңбегін атайды.

Қорытынды ой түйеді.





Дескриптор:

Семантикалық картада жылдар мен оқиғаларды сәйкестендіреді.























Картадан қызмет еткен жердерді анықтайды.



Дескриптор:

Неліктен Ахмет Байтұрсыновты «реформатор» деп атайды сұрағына өз пікірін айтып, дәлелдейді.

















А.Байтұрсыновтың реформатор болуына әсер еткен факторларды анықтайды;





ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



Өзара бағалау









Ұжымдық талқылау












Өзін-өзі бағалау








Семантикалық карта











Слайд







































STEEPLE кестесі







Сабақтың соңы









Сабақты қорытындылау (сұрақтар қоямын)

Кері байланыс

Жалғастырыңыз:

Маған ... қызықты болды

Бұл ... қиындық туғызды

Осы ... мені ойландырды



Үйге тапсырма

Ұсынылған бейнебаянды қарап төмендегі кестені толтырыңыздар.

Білемін

Білдім

Білгім келеді





Сабақтың тақырыбын қорытындылайды

мадақтау





ЖИ арқылы жасау
03 Маусым 2022
1314
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі