Материалдар / 8-сынып қмж
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

8-сынып қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем еңбек пәнінің мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Наурыз 2021
275
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Көркем еңбек

Мектеп:

Күні:

Оқытушының аты-жөні:

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Үстел ойыны. Шығу тарихы

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

8.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы түсінігін көрсету

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: Балалар сабақта үстел ойындары түрлерін біледі;

Оқушылардың басым бөлігі: Үстел ойындарын бір-бірінен ажырата алады және тоғызқұмалақ ойынының тарихын біледі;

Кейбір оқушылар: Ойынның ережесін біледі.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

















Ұйымдастыру кезеңі

1. Сыныппен амандасу. Сыныптағы оқушыларды түгендеу.

2. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру, яғни сабаққа оқушыларды бейімдеп бағдар беріледі. Сыныпты сабаққа дайындау.

3. Cабақ тақырыбымен, мақсатымен және

критерийлермен танысады.

4. Бағалау;

5. Талдау;

6. Рефлесия.


Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.




Сұрақ жауап арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді










Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

АКТ ресурстары






Ортасы






1 .Жаңа сабақты түсіндіру. Сабакта видео сабак корсетіледі.

Сабақ барысы.


   

Тапсырмалар:

 Үстел ойындары туралы мағлұмат беру.

Тоғызқұмалақ ойынының тарихы туралы айту.

Тоғызқұмалақ ойынының ережесін айту


Оқұшылар жұмыстарын менталды карта түрінде ұсынады. Жұмысты орындау барысында оқұшылар АҚТ пайдалануы рұқсат.


Мұғалімнің жаңа тақырыпты толықтыруы

Үстел ойындары (ағылш. board – ағаш тақтай, ағылш. game – ойын) — үстел үстінде алдын ала дайындалған «ойын алаңын» пайдаланатын ойындар. Бұл ойындардың дәстүрлі түрлері: шахмат, нарды, тоғызқұмалақ, т.б.

Ойынның тарихы: Тоғызқұмалақ ойынының сақ, ғұндар дәуірінен бері қарай 4 мың жылдық тарихы бар. Оны түркі тілдес халықтардың ішінде: Қырғыз, Өзбек, Қазақ, Қарақалпақ, Түрік және Алтай елдерінде ойнайды.Тоғызқұмалақты «Қойшылар алгебрасы» деп те атайды. Себебі бұл ойынды алғашында өрісте қойларын жусатып жіберген қойшылар ойнайтын болған. Жерден ұя-шұңқырлар қазылып, құмалақпен ойналған бұл ойын қазір он сегіз отаудан және екі қазаннан тұратын арнайы тақтада жүз алпыс екі таспен ойналады.

Ережесі: Тоғызқұмалақ ойыны негізінен екі адамның арасында өтеді. Ойынды кім бастайтынын жеребе тарту арқылы анықтайды. Ойынды бастайтын ойыншыны бастаушы деп, ал қарсыласын қостаушы деп атайды.



Оқулық және қосымша ақпараттар

.




.




http://www.idea-master.ru/hudojestvennoe-vypilivanie-lobzikom.html


/


Скечбук, жұмыс дәптері, сызғыш, қалам, сызу құралдары.

Ағаш, фанер, көшірме қағаз, шаблон, ара, қылара, зімпара, егеу








Аяқталуы











Кері байланыс








Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін ПИРАМИДА ғы бояу арқылы біле аламыз



Оқушылардың таңдаған баспалдағына пікір қалдыру.


АКТ құралдары

Түрлі –түсті қарандаштар,сызғыш,

Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:








































Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Көркем еңбек

Мектеп:

Күні:

Оқытушының аты-жөні:

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Үстел ойынының тұжырымдамасы

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

8.1.4.2-Зерттеу нәтижелері негізінде тұтынушылардың өнімнің түрлеріне деген қажеттілігін анықтау

8.1.5.1-Функционалды (техникалық), эстетикалық, эргономикалық және экологиялық талаптарға сай нысан дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындау

Сабақтың мақсаты:

  • Үстел үсті ойындарының нобайына және алдыңғы білімдеріне сүйене отырып, атқаратын қызметтерін жоспарлау;

  • Функционалды талаптарға сай дизайн үлгісін орындау;

  • Үстел үсті ойынын дайындау реттілігі мен әдіс- тәсілдерін сиппаттайтын графикалық және технологиялық құжаттар дайындау.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

















Ұйымдастыру кезеңі

Ұйымдастыру бөлімі:

Оқушылармен сәлемдесу. Сабақтың басында оқушылар назарын аударуға екпін жасау. Коллаборативті орта қалыптастыру.

Ережелер

Уақытты тиімді

пайдалану Сұрақтар тұрағы Сыйластық

Жаңа тақырыпты бастамас бұрын өткен сабаққа қышқаша шолу жасаймын. Ол үшін «Қызықты сұрақтар» ойыны арқылы ұйымдастырамын. Қойылатын сұрақтарға мысалдар:

  1. Үстел үсті ойынның қандай бөлшектерін білесіздер?

  2. Үстел үсті ойынның түпкі мақсаты қандай?

  3. Сіздің үстел үсті ойыныңыз қандай жас ерекшеліктеріне арналған?

  4. Ойыншының саны қанша?

  5. Үсті үсті ойынды ойнау қанша уақытқа бағытталған?

  6. Сіздің үстел үсті ойыныңыз ойыншылардың қандай да бір қасиеттерін дамытады ма?;

  7. Сіздің үстел үсті ойыныңыздың ережесі қалай құрылған?


Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.




Сұрақ жауап арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді










Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

АКТ құралжабдықтары 2. Презентация 3. 1.«Деревянные модели авто..» https: //www.youtube.com/watch?v = sODNPnzVLXY 2. «Деревянные модели машин..» https: //www.youtube.com/watch?v = 685P1V5UGHY





Ортасы





Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Оқушылармен өткен сабақта өздері жоспарлаған ойыны ескі ойын түрлерінен айырмашылығы туралы және қосымша қандай элементтер қосқандары туралы әңгімелесемін.

Бейнетаспа көрсету:

үстел үсті ойының дайындауға арналған 10 кеңес.

Бейнебаян көріп болғаннан кейін оқушыларға сұрақ қоямын.

  • Бейнебаяннан қандай ой түйдіңіздер?

  • Болашақта қандай кеңестерді қолданар едіңіз?

  • Неліктен?

Оқушылар өткен сабақта бөлінген топ бойынша тәжірбиелік жұмыстар орындайтын болады. Топтар:

Оқушылар алдыңғы бөлімдерде алған білімдеріне сүйене отырып,топта тәжірбиелік жұмыс орындайтын болады.

Графикалық құжат (орыс. Графический документ)-құрамында сызбалар, сұлбалар, карталар, тағы басқа. Қағаздары бар құрылымдық құжаттардың бөлігі.

Графикалық және технологиялық құжаттар дайындау кезінде көңіл бөлетін аспектілер:

1. Ойынынң аты, логотипін жасау.

2. Бұл ойын не жайында? ойынның қызықтылығы, тартымдылығы және ерекшелігі неде?

3. Ойынның мінездемесі – ойынды ойнау уақыты, ойын неше адамға арналған, (жас ерекшелігі, аудиторияға арналған ойын).

4. Қандай ойынға ұқсайды, неліктен ол ойын сұранысқа ие болады.

5. Ойын компонентінің толық құрылымы, элементтердің дизайны және иллюстрацияларының саны.

6. Ойынның ережесі қандай?

7. Қысқаша авторы туралы, кімдер оны жасады?

Тапсырма

Оқушылар өздері топта жоғарыдағы аспектілерді ақылдаса отырып, қалаған болашақ үстел үсті ойынының нобайын және жоспарларын (қажетті ойын бөлшектерінің санын және өлшемдері) құрастырыңыз. Жоспарға: техникалық және графикалық құжаттар жатады. Технологиялық картада материалдар мен құралдар, орындалу кезеңдерін, сәндік өңдеу жұмыстары туралы мәліметтер жазылады.



Оқулық және қосымша ақпараттар

.




.



https://www.youtube.com/watch?v=XELvhdZrVYo


Қыларамен көркемдеп кесу


http://www.idea-master.ru/hudojestvennoe-vypilivanie-lobzikom.html


Митюрин Александр және оның оқушылары. .

http://www.chudo-lobzik.ru/


Скечбук, жұмыс дәптері, сызғыш, қалам, сызу құралдары.

Ағаш, фанер, көшірме қағаз, шаблон, ара, қылара, зімпара, егеу








Аяқталуы











Кері байланыс








Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін ПИРАМИДА ғы бояу арқылы біле аламыз

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!