Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Көркем еңбек

    Мектеп:

    Күні:

    Оқытушының аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім:

    Дизайн және технология

    Сабақтың тақырыбы:

    Үстел ойыны. Шығу тарихы

    Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

    8.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы түсінігін көрсету

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Балалар сабақта үстел ойындары түрлерін біледі;

    Оқушылардың басым бөлігі: Үстел ойындарын бір-бірінен ажырата алады және тоғызқұмалақ ойынының тарихын біледі;

    Кейбір оқушылар: Ойынның ережесін біледі.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушылардың әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басталуы

















    Ұйымдастыру кезеңі

    1. Сыныппен амандасу. Сыныптағы оқушыларды түгендеу.

    2. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру, яғни сабаққа оқушыларды бейімдеп бағдар беріледі. Сыныпты сабаққа дайындау.

    3. Cабақ тақырыбымен, мақсатымен және

    критерийлермен танысады.

    4. Бағалау;

    5. Талдау;

    6. Рефлесия.


    Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.




    Сұрақ жауап арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді










    Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

    АКТ ресурстары






    Ортасы






    1 .Жаңа сабақты түсіндіру. Сабакта видео сабак корсетіледі.

    Сабақ барысы.


       

    Тапсырмалар:

     Үстел ойындары туралы мағлұмат беру.

    Тоғызқұмалақ ойынының тарихы туралы айту.

    Тоғызқұмалақ ойынының ережесін айту


    Оқұшылар жұмыстарын менталды карта түрінде ұсынады. Жұмысты орындау барысында оқұшылар АҚТ пайдалануы рұқсат.


    Мұғалімнің жаңа тақырыпты толықтыруы

    Үстел ойындары (ағылш. board – ағаш тақтай, ағылш. game – ойын) — үстел үстінде алдын ала дайындалған «ойын алаңын» пайдаланатын ойындар. Бұл ойындардың дәстүрлі түрлері: шахмат, нарды, тоғызқұмалақ, т.б.

    Ойынның тарихы: Тоғызқұмалақ ойынының сақ, ғұндар дәуірінен бері қарай 4 мың жылдық тарихы бар. Оны түркі тілдес халықтардың ішінде: Қырғыз, Өзбек, Қазақ, Қарақалпақ, Түрік және Алтай елдерінде ойнайды.Тоғызқұмалақты «Қойшылар алгебрасы» деп те атайды. Себебі бұл ойынды алғашында өрісте қойларын жусатып жіберген қойшылар ойнайтын болған. Жерден ұя-шұңқырлар қазылып, құмалақпен ойналған бұл ойын қазір он сегіз отаудан және екі қазаннан тұратын арнайы тақтада жүз алпыс екі таспен ойналады.

    Ережесі: Тоғызқұмалақ ойыны негізінен екі адамның арасында өтеді. Ойынды кім бастайтынын жеребе тарту арқылы анықтайды. Ойынды бастайтын ойыншыны бастаушы деп, ал қарсыласын қостаушы деп атайды.



    Оқулық және қосымша ақпараттар

    .




    .




    http://www.idea-master.ru/hudojestvennoe-vypilivanie-lobzikom.html


    /


    Скечбук, жұмыс дәптері, сызғыш, қалам, сызу құралдары.

    Ағаш, фанер, көшірме қағаз, шаблон, ара, қылара, зімпара, егеу








    Аяқталуы











    Кері байланыс








    Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін ПИРАМИДА ғы бояу арқылы біле аламыз



    Оқушылардың таңдаған баспалдағына пікір қалдыру.


    АКТ құралдары

    Түрлі –түсті қарандаштар,сызғыш,

    Қосымша ақпарат

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


    Қорытынды бағалау

    Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

    1:

    2:

    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

    1:

    2:








































    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Көркем еңбек

    Мектеп:

    Күні:

    Оқытушының аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім:

    Дизайн және технология

    Сабақтың тақырыбы:

    Үстел ойынының тұжырымдамасы

    Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

    8.1.4.2-Зерттеу нәтижелері негізінде тұтынушылардың өнімнің түрлеріне деген қажеттілігін анықтау

    8.1.5.1-Функционалды (техникалық), эстетикалық, эргономикалық және экологиялық талаптарға сай нысан дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындау

    Сабақтың мақсаты:

    • Үстел үсті ойындарының нобайына және алдыңғы білімдеріне сүйене отырып, атқаратын қызметтерін жоспарлау;

    • Функционалды талаптарға сай дизайн үлгісін орындау;

    • Үстел үсті ойынын дайындау реттілігі мен әдіс- тәсілдерін сиппаттайтын графикалық және технологиялық құжаттар дайындау.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушылардың әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басталуы

















    Ұйымдастыру кезеңі

    Ұйымдастыру бөлімі:

    Оқушылармен сәлемдесу. Сабақтың басында оқушылар назарын аударуға екпін жасау. Коллаборативті орта қалыптастыру.

    Ережелер

    Уақытты тиімді

    пайдалану Сұрақтар тұрағы Сыйластық

    Жаңа тақырыпты бастамас бұрын өткен сабаққа қышқаша шолу жасаймын. Ол үшін «Қызықты сұрақтар» ойыны арқылы ұйымдастырамын. Қойылатын сұрақтарға мысалдар:

    1. Үстел үсті ойынның қандай бөлшектерін білесіздер?

    2. Үстел үсті ойынның түпкі мақсаты қандай?

    3. Сіздің үстел үсті ойыныңыз қандай жас ерекшеліктеріне арналған?

    4. Ойыншының саны қанша?

    5. Үсті үсті ойынды ойнау қанша уақытқа бағытталған?

    6. Сіздің үстел үсті ойыныңыз ойыншылардың қандай да бір қасиеттерін дамытады ма?;

    7. Сіздің үстел үсті ойыныңыздың ережесі қалай құрылған?


    Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.




    Сұрақ жауап арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді










    Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

    АКТ құралжабдықтары 2. Презентация 3. 1.«Деревянные модели авто..» https: //www.youtube.com/watch?v = sODNPnzVLXY 2. «Деревянные модели машин..» https: //www.youtube.com/watch?v = 685P1V5UGHY





    Ортасы





    Жаңа тақырыпты түсіндіру.

    Оқушылармен өткен сабақта өздері жоспарлаған ойыны ескі ойын түрлерінен айырмашылығы туралы және қосымша қандай элементтер қосқандары туралы әңгімелесемін.

    Бейнетаспа көрсету:

    үстел үсті ойының дайындауға арналған 10 кеңес.

    Бейнебаян көріп болғаннан кейін оқушыларға сұрақ қоямын.

    • Бейнебаяннан қандай ой түйдіңіздер?

    • Болашақта қандай кеңестерді қолданар едіңіз?

    • Неліктен?

    Оқушылар өткен сабақта бөлінген топ бойынша тәжірбиелік жұмыстар орындайтын болады. Топтар:

    Оқушылар алдыңғы бөлімдерде алған білімдеріне сүйене отырып,топта тәжірбиелік жұмыс орындайтын болады.

    Графикалық құжат (орыс. Графический документ)-құрамында сызбалар, сұлбалар, карталар, тағы басқа. Қағаздары бар құрылымдық құжаттардың бөлігі.

    Графикалық және технологиялық құжаттар дайындау кезінде көңіл бөлетін аспектілер:

    1. Ойынынң аты, логотипін жасау.

    2. Бұл ойын не жайында? ойынның қызықтылығы, тартымдылығы және ерекшелігі неде?

    3. Ойынның мінездемесі – ойынды ойнау уақыты, ойын неше адамға арналған, (жас ерекшелігі, аудиторияға арналған ойын).

    4. Қандай ойынға ұқсайды, неліктен ол ойын сұранысқа ие болады.

    5. Ойын компонентінің толық құрылымы, элементтердің дизайны және иллюстрацияларының саны.

    6. Ойынның ережесі қандай?

    7. Қысқаша авторы туралы, кімдер оны жасады?

    Тапсырма

    Оқушылар өздері топта жоғарыдағы аспектілерді ақылдаса отырып, қалаған болашақ үстел үсті ойынының нобайын және жоспарларын (қажетті ойын бөлшектерінің санын және өлшемдері) құрастырыңыз. Жоспарға: техникалық және графикалық құжаттар жатады. Технологиялық картада материалдар мен құралдар, орындалу кезеңдерін, сәндік өңдеу жұмыстары туралы мәліметтер жазылады.



    Оқулық және қосымша ақпараттар

    .




    .



    https://www.youtube.com/watch?v=XELvhdZrVYo


    Қыларамен көркемдеп кесу


    http://www.idea-master.ru/hudojestvennoe-vypilivanie-lobzikom.html


    Митюрин Александр және оның оқушылары. .

    http://www.chudo-lobzik.ru/


    Скечбук, жұмыс дәптері, сызғыш, қалам, сызу құралдары.

    Ағаш, фанер, көшірме қағаз, шаблон, ара, қылара, зімпара, егеу








    Аяқталуы











    Кері байланыс








    Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін ПИРАМИДА ғы бояу арқылы біле аламыз

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Разбеков Рустем Канатбекович
    12 Наурыз 2021
    351
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    8-сынып қмж

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    8-сынып қмж

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Көркем еңбек пәнінің мұғалімдеріне
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Көркем еңбек

    Мектеп:

    Күні:

    Оқытушының аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім:

    Дизайн және технология

    Сабақтың тақырыбы:

    Үстел ойыны. Шығу тарихы

    Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

    8.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы түсінігін көрсету

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Балалар сабақта үстел ойындары түрлерін біледі;

    Оқушылардың басым бөлігі: Үстел ойындарын бір-бірінен ажырата алады және тоғызқұмалақ ойынының тарихын біледі;

    Кейбір оқушылар: Ойынның ережесін біледі.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушылардың әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басталуы

















    Ұйымдастыру кезеңі

    1. Сыныппен амандасу. Сыныптағы оқушыларды түгендеу.

    2. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру, яғни сабаққа оқушыларды бейімдеп бағдар беріледі. Сыныпты сабаққа дайындау.

    3. Cабақ тақырыбымен, мақсатымен және

    критерийлермен танысады.

    4. Бағалау;

    5. Талдау;

    6. Рефлесия.


    Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.




    Сұрақ жауап арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді










    Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

    АКТ ресурстары






    Ортасы






    1 .Жаңа сабақты түсіндіру. Сабакта видео сабак корсетіледі.

    Сабақ барысы.


       

    Тапсырмалар:

     Үстел ойындары туралы мағлұмат беру.

    Тоғызқұмалақ ойынының тарихы туралы айту.

    Тоғызқұмалақ ойынының ережесін айту


    Оқұшылар жұмыстарын менталды карта түрінде ұсынады. Жұмысты орындау барысында оқұшылар АҚТ пайдалануы рұқсат.


    Мұғалімнің жаңа тақырыпты толықтыруы

    Үстел ойындары (ағылш. board – ағаш тақтай, ағылш. game – ойын) — үстел үстінде алдын ала дайындалған «ойын алаңын» пайдаланатын ойындар. Бұл ойындардың дәстүрлі түрлері: шахмат, нарды, тоғызқұмалақ, т.б.

    Ойынның тарихы: Тоғызқұмалақ ойынының сақ, ғұндар дәуірінен бері қарай 4 мың жылдық тарихы бар. Оны түркі тілдес халықтардың ішінде: Қырғыз, Өзбек, Қазақ, Қарақалпақ, Түрік және Алтай елдерінде ойнайды.Тоғызқұмалақты «Қойшылар алгебрасы» деп те атайды. Себебі бұл ойынды алғашында өрісте қойларын жусатып жіберген қойшылар ойнайтын болған. Жерден ұя-шұңқырлар қазылып, құмалақпен ойналған бұл ойын қазір он сегіз отаудан және екі қазаннан тұратын арнайы тақтада жүз алпыс екі таспен ойналады.

    Ережесі: Тоғызқұмалақ ойыны негізінен екі адамның арасында өтеді. Ойынды кім бастайтынын жеребе тарту арқылы анықтайды. Ойынды бастайтын ойыншыны бастаушы деп, ал қарсыласын қостаушы деп атайды.



    Оқулық және қосымша ақпараттар

    .




    .




    http://www.idea-master.ru/hudojestvennoe-vypilivanie-lobzikom.html


    /


    Скечбук, жұмыс дәптері, сызғыш, қалам, сызу құралдары.

    Ағаш, фанер, көшірме қағаз, шаблон, ара, қылара, зімпара, егеу








    Аяқталуы











    Кері байланыс








    Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін ПИРАМИДА ғы бояу арқылы біле аламыз



    Оқушылардың таңдаған баспалдағына пікір қалдыру.


    АКТ құралдары

    Түрлі –түсті қарандаштар,сызғыш,

    Қосымша ақпарат

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


    Қорытынды бағалау

    Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

    1:

    2:

    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

    1:

    2:








































    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Көркем еңбек

    Мектеп:

    Күні:

    Оқытушының аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім:

    Дизайн және технология

    Сабақтың тақырыбы:

    Үстел ойынының тұжырымдамасы

    Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

    8.1.4.2-Зерттеу нәтижелері негізінде тұтынушылардың өнімнің түрлеріне деген қажеттілігін анықтау

    8.1.5.1-Функционалды (техникалық), эстетикалық, эргономикалық және экологиялық талаптарға сай нысан дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындау

    Сабақтың мақсаты:

    • Үстел үсті ойындарының нобайына және алдыңғы білімдеріне сүйене отырып, атқаратын қызметтерін жоспарлау;

    • Функционалды талаптарға сай дизайн үлгісін орындау;

    • Үстел үсті ойынын дайындау реттілігі мен әдіс- тәсілдерін сиппаттайтын графикалық және технологиялық құжаттар дайындау.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушылардың әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басталуы

















    Ұйымдастыру кезеңі

    Ұйымдастыру бөлімі:

    Оқушылармен сәлемдесу. Сабақтың басында оқушылар назарын аударуға екпін жасау. Коллаборативті орта қалыптастыру.

    Ережелер

    Уақытты тиімді

    пайдалану Сұрақтар тұрағы Сыйластық

    Жаңа тақырыпты бастамас бұрын өткен сабаққа қышқаша шолу жасаймын. Ол үшін «Қызықты сұрақтар» ойыны арқылы ұйымдастырамын. Қойылатын сұрақтарға мысалдар:

    1. Үстел үсті ойынның қандай бөлшектерін білесіздер?

    2. Үстел үсті ойынның түпкі мақсаты қандай?

    3. Сіздің үстел үсті ойыныңыз қандай жас ерекшеліктеріне арналған?

    4. Ойыншының саны қанша?

    5. Үсті үсті ойынды ойнау қанша уақытқа бағытталған?

    6. Сіздің үстел үсті ойыныңыз ойыншылардың қандай да бір қасиеттерін дамытады ма?;

    7. Сіздің үстел үсті ойыныңыздың ережесі қалай құрылған?


    Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.




    Сұрақ жауап арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді










    Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

    АКТ құралжабдықтары 2. Презентация 3. 1.«Деревянные модели авто..» https: //www.youtube.com/watch?v = sODNPnzVLXY 2. «Деревянные модели машин..» https: //www.youtube.com/watch?v = 685P1V5UGHY





    Ортасы





    Жаңа тақырыпты түсіндіру.

    Оқушылармен өткен сабақта өздері жоспарлаған ойыны ескі ойын түрлерінен айырмашылығы туралы және қосымша қандай элементтер қосқандары туралы әңгімелесемін.

    Бейнетаспа көрсету:

    үстел үсті ойының дайындауға арналған 10 кеңес.

    Бейнебаян көріп болғаннан кейін оқушыларға сұрақ қоямын.

    • Бейнебаяннан қандай ой түйдіңіздер?

    • Болашақта қандай кеңестерді қолданар едіңіз?

    • Неліктен?

    Оқушылар өткен сабақта бөлінген топ бойынша тәжірбиелік жұмыстар орындайтын болады. Топтар:

    Оқушылар алдыңғы бөлімдерде алған білімдеріне сүйене отырып,топта тәжірбиелік жұмыс орындайтын болады.

    Графикалық құжат (орыс. Графический документ)-құрамында сызбалар, сұлбалар, карталар, тағы басқа. Қағаздары бар құрылымдық құжаттардың бөлігі.

    Графикалық және технологиялық құжаттар дайындау кезінде көңіл бөлетін аспектілер:

    1. Ойынынң аты, логотипін жасау.

    2. Бұл ойын не жайында? ойынның қызықтылығы, тартымдылығы және ерекшелігі неде?

    3. Ойынның мінездемесі – ойынды ойнау уақыты, ойын неше адамға арналған, (жас ерекшелігі, аудиторияға арналған ойын).

    4. Қандай ойынға ұқсайды, неліктен ол ойын сұранысқа ие болады.

    5. Ойын компонентінің толық құрылымы, элементтердің дизайны және иллюстрацияларының саны.

    6. Ойынның ережесі қандай?

    7. Қысқаша авторы туралы, кімдер оны жасады?

    Тапсырма

    Оқушылар өздері топта жоғарыдағы аспектілерді ақылдаса отырып, қалаған болашақ үстел үсті ойынының нобайын және жоспарларын (қажетті ойын бөлшектерінің санын және өлшемдері) құрастырыңыз. Жоспарға: техникалық және графикалық құжаттар жатады. Технологиялық картада материалдар мен құралдар, орындалу кезеңдерін, сәндік өңдеу жұмыстары туралы мәліметтер жазылады.



    Оқулық және қосымша ақпараттар

    .




    .



    https://www.youtube.com/watch?v=XELvhdZrVYo


    Қыларамен көркемдеп кесу


    http://www.idea-master.ru/hudojestvennoe-vypilivanie-lobzikom.html


    Митюрин Александр және оның оқушылары. .

    http://www.chudo-lobzik.ru/


    Скечбук, жұмыс дәптері, сызғыш, қалам, сызу құралдары.

    Ағаш, фанер, көшірме қағаз, шаблон, ара, қылара, зімпара, егеу








    Аяқталуы











    Кері байланыс








    Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін ПИРАМИДА ғы бояу арқылы біле аламыз

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Технология Сабақ жоспары 8 сынып
    12.03.2021
    351
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Разбеков Рустем Канатбекович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации