Сабақтың ортасы
Мағынаны тану:/5мин

Топтық жұмыс /5мин
|
Оқулықпен жұмыс: Оқулықтағы ақпаратты оқушылармен бірге талдайды.
Диск материалы арқылы таныстырылым жасайды.
1-тапсырма
жалпы тапсырма.
Мұғалім көмектеседі.
|
Оқушылар
оқулықтағы ақпаратпен танысады. Визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды.
Мақсаты: аудиал мен визуал оқушылардың білім алуына жағдай жасау.
1-тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды.
Вreak пен сontinue нұсқаулықтарының графикалық блок-схемасына және олар қолданылған программа
кодтарына талдау жасаңдар.
Нұсқаулықтардың графикалық блок-схемаларын программамен салыстырыңдар. Блок- схемада тағы да басқаша қалай құруға
болады?
Дескриптор
-
Вreak циклінің коды мен блок-схемасын анықтайды;
-
Сontinue циклінің блок- схемасы мен программа кодын анықтайды;
-
Вreak пен Сontinue циклдерінің жұмысын салыстырады.
|
Ауызша мадақтау, ынталан- дыру
Смайликтер арқылы ҚБ
|
Информати
-ка
8- сынып
оқулығы
|
Жеке жұмыс
|
2-тапсырма көлемі үлкен тапсырма.
Алдымен
мұғалімнің көмегімен,
содан кейін өз
бетінше орындайды.
3-тапсырма шығармашылық тапсырма. Өз бетінше орындауын қадағалаййды.
|
-
тапсырманы мұғалімнің нұсқауымен өз беттерінше орындайды.
1)N натурал саны берілген. Сол санның цифрларының арасында нөл болса, цикл жұмысын тоқтатып «Error», әйтпесе санның
өзін кері қарай экранға шығаратын программа құрастыр.
N=int(input('N='))
p=0
for i in range(): x=int(input('')) if x == 0:
p=i; break
print('index=',p)
Дескрипторлар:
-
Берілген санды енгізу кодын анықтайды;
-
Санның арасында кездесетін нөл санын анықтау кодын жазады;
-
Break циклін қолданады;
-
Программа кодын тексереді.
2) Латын әріптері мен «,» үтірі бар S жол берілген. Осы жолдағы
үтірге
дейінгі әріптер мен олардың санын экранға шығаратын алгоритмнің блок-схемасын және
программасын
құрастыр.
s=0
for i in range(11, 21): s=s+i%10
if s>15:
break print(s) Дескрипторлар:
3)N натурал саны берілген. Сол санның цифрларының арасындағы ең кішісін табатын блок-схеманы құрастыр. Есептің программа кодын жаз.
n = int(input()) while n!= 0:
if (n<min)and(n % 3 == 0) :
min = n print("min = ", min) Дескриптор
-
Натурал санды енгізу кодын жазады;
-
Санның цифрларының кішісін анықтау кодын жазады;
-
Программа кодын компьютерде тексереді.
3-тапсырманы өз беттерінше орындайды.
Жоғарыда берілген мысалдағы тапсырманың толық блок- схемасын құрып, ұсыныңдар.
- Вreak
пен сontinue нұсқаулықтарын қолданудың маңыздылығын сипаттайды.
|
6
балл
4
балл
|
Компьютер
, оқулық.
Компьютер
, оқулық.
Компьютер
,
оқулық
|
Сабақтың соңы
Ой
толғаныс Жаңа
сабақты бекіту/
|
Сабақты
бекіту сұрақтары
|
Оқушылар
тест сұрақтарына жауап береді.
-
Вreak нұсқаулығы цикл жұмысына қалай әсер етеді?
-
for i in
range(1,10): if i ==4 : break циклы неше рет жұмыс істейді?
Вreak-ті циклде шартсыз қолдансақ, қандай нәтиже аламыз?
|
Өздерін-өзі бағалайды
|
Интерактив ті тақта
|
Кері байланыс
|
«Таңдау»
әдісі. Оқушыларға бес пікір жазылған парақ беріледі.
|
4. Циклде бірнеше break нұсқаулығын қолдануға бола ма? Себебін түсіндір.
Оқушылар өздерінің сабаққа қатысу деңгейі мен ынтасын білдіретін сөздердің астын сызады.
-
Мен
сабақ қызықты / қызықсыз
болды деп ойлаймын.
-
Мен
сабақта көп
нәрсені
үйрендім / үйренгенім аз болды.
-
Мен
басқаларды мұқият
/ зейінсіз тыңдадым.
-
Мен пікірсайыстарға жиі / сирек қатыстым.
-
Мен
сабақтағы өз жетістіктеріме
ризамын / риза емеспін.
|
|
|