-
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Python тілінде алгоритмдерді программалау
Күні: 15/02/24 Мұғалімнің аты-жөні:Байзакова Ж.Н.
Сынып: 8 «А», «Ә» Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Break циклін басқару
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue, break, else)
Сабақтың мақсаты
Break ұғымы мен қызметін анықтау;
Break нұсқаулығының орындалуын талдау, қолдану;
Ойлау дағдылары
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.
Бағалау критерийі
-
Break ұғымы мен қызметін анықтайды;
-
Break нұсқаулығының орындалуын талдайды әрі қолданады;
-
Break нұсқаулығын қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
/уақыт
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы Ұйымдастыру
кезеңі/
Сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал орнату.
«Үйшік» әдісі.
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі
Оқушылар жұптасып үйшік құрады. Үйшіктің ішінде тұрғын
тұрады. Мұғалім «тұрғындар ауысады» дегенде тұрғындар ауысады. Үйшік ауысады дегенде үйшік ауысады. «Тұрғындар жұптасады» дегенде екеуден жұптасады. Бос қалған үйшіктер тұрғын болып үйшіктерге кіреді. Топтарға осылай бірігеді.
Қошемет көрсету.
Қызығушы- лықты ояту. Өткен сабақты пысықтау. Топтық жұмыс
/
Миға шабуыл
Оқушыларға топтық жұмыс орындату.
«Миға шабуыл» әдісі бойынша өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастырып, проблеманы бірге шешу.
Оқушылар топтық жұмыс орындайды:
-
топ: Сontinue нұсқаулығының қызметі қандай?
-
топ: Сontinue нұсқаулығын программа құруда пайдалану қандай қажеттіліктен туындаған? 3-топ: Сontinue нұсқаулығын қолдануға мысалдар келтіріңдер.
Оқушылар берілген сұрақтар туралы пікірлерін еркін жеткізеді:
-
Күнделікті өмірде жүріп жатқан белгілі бір циклдік процесті бірден тоқтата салуға бола ма? Қандай мысалдар келтіруге болады?
Программа орындалу кезінде тиісті нәтижеге жеткеннен соң цикл жұмысын тоқтату үшін не істеу керек?
Смайликтер арқылы ҚБ
Оқытудың белсенді әдістері
Сабақтың ортасы
Мағынаны тану:/5мин

Топтық жұмыс /5мин
Оқулықпен жұмыс: Оқулықтағы ақпаратты оқушылармен бірге талдайды.
Диск материалы арқылы таныстырылым жасайды.
1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім көмектеседі.
Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады. Визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды.
Мақсаты: аудиал мен визуал оқушылардың білім алуына жағдай жасау.
1-тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды.
Вreak пен сontinue нұсқаулықтарының графикалық блок-схемасына және олар қолданылған программа кодтарына талдау жасаңдар.
Нұсқаулықтардың графикалық блок-схемаларын программамен салыстырыңдар. Блок- схемада тағы да басқаша қалай құруға болады?
Дескриптор
-
Вreak циклінің коды мен блок-схемасын анықтайды;
-
Сontinue циклінің блок- схемасы мен программа кодын анықтайды;
-
Вreak пен Сontinue циклдерінің жұмысын салыстырады.
Ауызша мадақтау, ынталан- дыру
Смайликтер арқылы ҚБ
Информати
-ка 8- сынып оқулығы
Жеке жұмыс
2-тапсырма көлемі үлкен тапсырма.
Алдымен мұғалімнің көмегімен, содан кейін өз бетінше орындайды.
3-тапсырма шығармашылық тапсырма. Өз бетінше орындауын қадағалаййды.
-
тапсырманы мұғалімнің нұсқауымен өз беттерінше орындайды.
1)N натурал саны берілген. Сол санның цифрларының арасында нөл болса, цикл жұмысын тоқтатып «Error», әйтпесе санның өзін кері қарай экранға шығаратын программа құрастыр.
N=int(input('N=')) p=0
for i in range(): x=int(input('')) if x == 0:
p=i; break
print('index=',p)
Дескрипторлар:
-
Берілген санды енгізу кодын анықтайды;
-
Санның арасында кездесетін нөл санын анықтау кодын жазады;
-
Break циклін қолданады;
-
Программа кодын тексереді.
2) Латын әріптері мен «,» үтірі бар S жол берілген. Осы жолдағы
үтірге дейінгі әріптер мен олардың санын экранға шығаратын алгоритмнің блок-схемасын және программасын құрастыр.
s=0
for i in range(11, 21): s=s+i%10
if s>15:
break print(s) Дескрипторлар:
-
S жолындағы үтірге дейінгі әріптерді анықтау кодын жазады;
-
Әріптердің санын анықтау кодын жазады.
3)N натурал саны берілген. Сол санның цифрларының арасындағы ең кішісін табатын блок-схеманы құрастыр. Есептің программа кодын жаз.
n = int(input()) while n!= 0:
if (n<min)and(n % 3 == 0) :
min = n print("min = ", min) Дескриптор
-
Натурал санды енгізу кодын жазады;
-
Санның цифрларының кішісін анықтау кодын жазады;
-
Программа кодын компьютерде тексереді.
3-тапсырманы өз беттерінше орындайды.
Жоғарыда берілген мысалдағы тапсырманың толық блок- схемасын құрып, ұсыныңдар.
- Вreak пен сontinue нұсқаулықтарын қолданудың маңыздылығын сипаттайды.
6 балл
4 балл
Компьютер
, оқулық.
Компьютер
, оқулық.
Компьютер
, оқулық
Сабақтың соңы
Ой толғаныс Жаңа сабақты бекіту/
Сабақты бекіту сұрақтары
Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.
-
Вreak нұсқаулығы цикл жұмысына қалай әсер етеді?
-
for i in range(1,10): if i ==4 : break циклы неше рет жұмыс істейді?
Вreak-ті циклде шартсыз қолдансақ, қандай нәтиже аламыз?
Өздерін-өзі бағалайды
Интерактив ті тақта
Кері байланыс
«Таңдау» әдісі. Оқушыларға бес пікір жазылған парақ беріледі.
4. Циклде бірнеше break нұсқаулығын қолдануға бола ма? Себебін түсіндір.
Оқушылар өздерінің сабаққа қатысу деңгейі мен ынтасын білдіретін сөздердің астын сызады.
-
Мен сабақ қызықты / қызықсыз
болды деп ойлаймын.
-
Мен сабақта көп нәрсені
үйрендім / үйренгенім аз болды.
-
Мен басқаларды мұқият
/ зейінсіз тыңдадым.
-
Мен пікірсайыстарға жиі / сирек қатыстым.
-
Мен сабақтағы өз жетістіктеріме
ризамын / риза емеспін.
-
-
Жұптық жұмыс
Сабақтың соңы
Ой толғаныс Жаңа сабақты бекіту/
Сабақты бекіту сұрақтары
Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.
-
Вreak нұсқаулығы цикл жұмысына қалай әсер етеді?
-
for i in range(1,10): if i ==4 : break циклы неше рет жұмыс істейді?
-
Вreak-ті циклде шартсыз қолдансақ, қандай нәтиже аламыз?
Өздерін-өзі бағалайды
Интерактив тітақта sabaq.kz/ka hoot- арқылы- тест- құрастыру
-
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Break циклі 8 сынып
Break циклі 8 сынып
-
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Python тілінде алгоритмдерді программалау
Күні: 15/02/24 Мұғалімнің аты-жөні:Байзакова Ж.Н.
Сынып: 8 «А», «Ә» Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Break циклін басқару
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue, break, else)
Сабақтың мақсаты
Break ұғымы мен қызметін анықтау;
Break нұсқаулығының орындалуын талдау, қолдану;
Ойлау дағдылары
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.
Бағалау критерийі
-
Break ұғымы мен қызметін анықтайды;
-
Break нұсқаулығының орындалуын талдайды әрі қолданады;
-
Break нұсқаулығын қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
/уақыт
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы Ұйымдастыру
кезеңі/
Сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал орнату.
«Үйшік» әдісі.
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі
Оқушылар жұптасып үйшік құрады. Үйшіктің ішінде тұрғын
тұрады. Мұғалім «тұрғындар ауысады» дегенде тұрғындар ауысады. Үйшік ауысады дегенде үйшік ауысады. «Тұрғындар жұптасады» дегенде екеуден жұптасады. Бос қалған үйшіктер тұрғын болып үйшіктерге кіреді. Топтарға осылай бірігеді.
Қошемет көрсету.
Қызығушы- лықты ояту. Өткен сабақты пысықтау. Топтық жұмыс
/
Миға шабуыл
Оқушыларға топтық жұмыс орындату.
«Миға шабуыл» әдісі бойынша өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастырып, проблеманы бірге шешу.
Оқушылар топтық жұмыс орындайды:
-
топ: Сontinue нұсқаулығының қызметі қандай?
-
топ: Сontinue нұсқаулығын программа құруда пайдалану қандай қажеттіліктен туындаған? 3-топ: Сontinue нұсқаулығын қолдануға мысалдар келтіріңдер.
Оқушылар берілген сұрақтар туралы пікірлерін еркін жеткізеді:
-
Күнделікті өмірде жүріп жатқан белгілі бір циклдік процесті бірден тоқтата салуға бола ма? Қандай мысалдар келтіруге болады?
Программа орындалу кезінде тиісті нәтижеге жеткеннен соң цикл жұмысын тоқтату үшін не істеу керек?
Смайликтер арқылы ҚБ
Оқытудың белсенді әдістері
Сабақтың ортасы
Мағынаны тану:/5мин

Топтық жұмыс /5мин
Оқулықпен жұмыс: Оқулықтағы ақпаратты оқушылармен бірге талдайды.
Диск материалы арқылы таныстырылым жасайды.
1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім көмектеседі.
Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады. Визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды.
Мақсаты: аудиал мен визуал оқушылардың білім алуына жағдай жасау.
1-тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды.
Вreak пен сontinue нұсқаулықтарының графикалық блок-схемасына және олар қолданылған программа кодтарына талдау жасаңдар.
Нұсқаулықтардың графикалық блок-схемаларын программамен салыстырыңдар. Блок- схемада тағы да басқаша қалай құруға болады?
Дескриптор
-
Вreak циклінің коды мен блок-схемасын анықтайды;
-
Сontinue циклінің блок- схемасы мен программа кодын анықтайды;
-
Вreak пен Сontinue циклдерінің жұмысын салыстырады.
Ауызша мадақтау, ынталан- дыру
Смайликтер арқылы ҚБ
Информати
-ка 8- сынып оқулығы
Жеке жұмыс
2-тапсырма көлемі үлкен тапсырма.
Алдымен мұғалімнің көмегімен, содан кейін өз бетінше орындайды.
3-тапсырма шығармашылық тапсырма. Өз бетінше орындауын қадағалаййды.
-
тапсырманы мұғалімнің нұсқауымен өз беттерінше орындайды.
1)N натурал саны берілген. Сол санның цифрларының арасында нөл болса, цикл жұмысын тоқтатып «Error», әйтпесе санның өзін кері қарай экранға шығаратын программа құрастыр.
N=int(input('N=')) p=0
for i in range(): x=int(input('')) if x == 0:
p=i; break
print('index=',p)
Дескрипторлар:
-
Берілген санды енгізу кодын анықтайды;
-
Санның арасында кездесетін нөл санын анықтау кодын жазады;
-
Break циклін қолданады;
-
Программа кодын тексереді.
2) Латын әріптері мен «,» үтірі бар S жол берілген. Осы жолдағы
үтірге дейінгі әріптер мен олардың санын экранға шығаратын алгоритмнің блок-схемасын және программасын құрастыр.
s=0
for i in range(11, 21): s=s+i%10
if s>15:
break print(s) Дескрипторлар:
-
S жолындағы үтірге дейінгі әріптерді анықтау кодын жазады;
-
Әріптердің санын анықтау кодын жазады.
3)N натурал саны берілген. Сол санның цифрларының арасындағы ең кішісін табатын блок-схеманы құрастыр. Есептің программа кодын жаз.
n = int(input()) while n!= 0:
if (n<min)and(n % 3 == 0) :
min = n print("min = ", min) Дескриптор
-
Натурал санды енгізу кодын жазады;
-
Санның цифрларының кішісін анықтау кодын жазады;
-
Программа кодын компьютерде тексереді.
3-тапсырманы өз беттерінше орындайды.
Жоғарыда берілген мысалдағы тапсырманың толық блок- схемасын құрып, ұсыныңдар.
- Вreak пен сontinue нұсқаулықтарын қолданудың маңыздылығын сипаттайды.
6 балл
4 балл
Компьютер
, оқулық.
Компьютер
, оқулық.
Компьютер
, оқулық
Сабақтың соңы
Ой толғаныс Жаңа сабақты бекіту/
Сабақты бекіту сұрақтары
Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.
-
Вreak нұсқаулығы цикл жұмысына қалай әсер етеді?
-
for i in range(1,10): if i ==4 : break циклы неше рет жұмыс істейді?
Вreak-ті циклде шартсыз қолдансақ, қандай нәтиже аламыз?
Өздерін-өзі бағалайды
Интерактив ті тақта
Кері байланыс
«Таңдау» әдісі. Оқушыларға бес пікір жазылған парақ беріледі.
4. Циклде бірнеше break нұсқаулығын қолдануға бола ма? Себебін түсіндір.
Оқушылар өздерінің сабаққа қатысу деңгейі мен ынтасын білдіретін сөздердің астын сызады.
-
Мен сабақ қызықты / қызықсыз
болды деп ойлаймын.
-
Мен сабақта көп нәрсені
үйрендім / үйренгенім аз болды.
-
Мен басқаларды мұқият
/ зейінсіз тыңдадым.
-
Мен пікірсайыстарға жиі / сирек қатыстым.
-
Мен сабақтағы өз жетістіктеріме
ризамын / риза емеспін.
-
-
Жұптық жұмыс
Сабақтың соңы
Ой толғаныс Жаңа сабақты бекіту/
Сабақты бекіту сұрақтары
Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.
-
Вreak нұсқаулығы цикл жұмысына қалай әсер етеді?
-
for i in range(1,10): if i ==4 : break циклы неше рет жұмыс істейді?
-
Вreak-ті циклде шартсыз қолдансақ, қандай нәтиже аламыз?
Өздерін-өзі бағалайды
Интерактив тітақта sabaq.kz/ka hoot- арқылы- тест- құрастыру
-
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













