Материалдар / Break циклі 8 сынып

Break циклі 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Break циклі
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Python тілінде алгоритмдерді программалау


Күні: 15/02/24 Мұғалімнің аты-жөні:Байзакова Ж.Н.

Сынып: 8 «А», «Ә» Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Break циклін басқару

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue, break, else)

Сабақтың мақсаты

Break ұғымы мен қызметін анықтау;

Break нұсқаулығының орындалуын талдау, қолдану;

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.

Бағалау критерийі

  • Break ұғымы мен қызметін анықтайды;

  • Break нұсқаулығының орындалуын талдайды әрі қолданады;

  • Break нұсқаулығын қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

/уақыт

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы Ұйымдастыру

кезеңі/



Сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал орнату.

«Үйшік» әдісі.

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі


Оқушылар жұптасып үйшік құрады. Үйшіктің ішінде тұрғын

тұрады. Мұғалім «тұрғындар ауысады» дегенде тұрғындар ауысады. Үйшік ауысады дегенде үйшік ауысады. «Тұрғындар жұптасады» дегенде екеуден жұптасады. Бос қалған үйшіктер тұрғын болып үйшіктерге кіреді. Топтарға осылай бірігеді.




Қошемет көрсету.



Қызығушы- лықты ояту. Өткен сабақты пысықтау. Топтық жұмыс

/



Миға шабуыл




Оқушыларға топтық жұмыс орындату.







«Миға шабуыл» әдісі бойынша өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастырып, проблеманы бірге шешу.

Оқушылар топтық жұмыс орындайды:

  1. топ: Сontinue нұсқаулығының қызметі қандай?

  2. топ: Сontinue нұсқаулығын программа құруда пайдалану қандай қажеттіліктен туындаған? 3-топ: Сontinue нұсқаулығын қолдануға мысалдар келтіріңдер.


Оқушылар берілген сұрақтар туралы пікірлерін еркін жеткізеді:

  • Күнделікті өмірде жүріп жатқан белгілі бір циклдік процесті бірден тоқтата салуға бола ма? Қандай мысалдар келтіруге болады?

Программа орындалу кезінде тиісті нәтижеге жеткеннен соң цикл жұмысын тоқтату үшін не істеу керек?







Смайликтер арқылы ҚБ






Оқытудың белсенді әдістері


Сабақтың ортасы

Мағынаны тану:/5мин






Топтық жұмыс /5мин

Оқулықпен жұмыс: Оқулықтағы ақпаратты оқушылармен бірге талдайды.

Диск материалы арқылы таныстырылым жасайды.


1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім көмектеседі.

Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады. Визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды.


Мақсаты: аудиал мен визуал оқушылардың білім алуына жағдай жасау.


1-тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды.


Вreak пен сontinue нұсқаулықтарының графикалық блок-схемасына және олар қолданылған программа кодтарына талдау жасаңдар.

Нұсқаулықтардың графикалық блок-схемаларын программамен салыстырыңдар. Блок- схемада тағы да басқаша қалай құруға болады?

Дескриптор

  • Вreak циклінің коды мен блок-схемасын анықтайды;

  • Сontinue циклінің блок- схемасы мен программа кодын анықтайды;

  • Вreak пен Сontinue циклдерінің жұмысын салыстырады.

Ауызша мадақтау, ынталан- дыру









Смайликтер арқылы ҚБ



Информати

-ка 8- сынып оқулығы










Жеке жұмыс











2-тапсырма көлемі үлкен тапсырма.

Алдымен мұғалімнің көмегімен, содан кейін өз бетінше орындайды.







































3-тапсырма шығармашылық тапсырма. Өз бетінше орындауын қадағалаййды.

  1. тапсырманы мұғалімнің нұсқауымен өз беттерінше орындайды.

1)N натурал саны берілген. Сол санның цифрларының арасында нөл болса, цикл жұмысын тоқтатып «Error», әйтпесе санның өзін кері қарай экранға шығаратын программа құрастыр.

N=int(input('N=')) p=0

for i in range(): x=int(input('')) if x == 0:

p=i; break

print('index=',p)

Дескрипторлар:

    • Берілген санды енгізу кодын анықтайды;

    • Санның арасында кездесетін нөл санын анықтау кодын жазады;

    • Break циклін қолданады;

    • Программа кодын тексереді.

2) Латын әріптері мен «,» үтірі бар S жол берілген. Осы жолдағы

үтірге дейінгі әріптер мен олардың санын экранға шығаратын алгоритмнің блок-схемасын және программасын құрастыр.

s=0

for i in range(11, 21): s=s+i%10

if s>15:

break print(s) Дескрипторлар:

  • S жолындағы үтірге дейінгі әріптерді анықтау кодын жазады;

  • Әріптердің санын анықтау кодын жазады.

3)N натурал саны берілген. Сол санның цифрларының арасындағы ең кішісін табатын блок-схеманы құрастыр. Есептің программа кодын жаз.

n = int(input()) while n!= 0:

if (n<min)and(n % 3 == 0) :

min = n print("min = ", min) Дескриптор

  • Натурал санды енгізу кодын жазады;

  • Санның цифрларының кішісін анықтау кодын жазады;

  • Программа кодын компьютерде тексереді.

3-тапсырманы өз беттерінше орындайды.

Жоғарыда берілген мысалдағы тапсырманың толық блок- схемасын құрып, ұсыныңдар.

- Вreak пен сontinue нұсқаулықтарын қолданудың маңыздылығын сипаттайды.












6 балл










































4 балл




















Компьютер

, оқулық.










Компьютер

, оқулық.










Компьютер

, оқулық

Сабақтың соңы

Ой толғаныс Жаңа сабақты бекіту/

Сабақты бекіту сұрақтары

Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.

  1. Вreak нұсқаулығы цикл жұмысына қалай әсер етеді?

  2. for i in range(1,10): if i ==4 : break циклы неше рет жұмыс істейді?

Вreak-ті циклде шартсыз қолдансақ, қандай нәтиже аламыз?

Өздерін-өзі бағалайды

Интерактив ті тақта

Кері байланыс


«Таңдау» әдісі. Оқушыларға бес пікір жазылған парақ беріледі.

4. Циклде бірнеше break нұсқаулығын қолдануға бола ма? Себебін түсіндір.


Оқушылар өздерінің сабаққа қатысу деңгейі мен ынтасын білдіретін сөздердің астын сызады.

  1. Мен сабақ қызықты / қызықсыз

болды деп ойлаймын.

  1. Мен сабақта көп нәрсені

үйрендім / үйренгенім аз болды.

  1. Мен басқаларды мұқият

/ зейінсіз тыңдадым.

  1. Мен пікірсайыстарға жиі / сирек қатыстым.

  2. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме

ризамын / риза емеспін.


































Жұптық жұмыс

























































Сабақтың соңы

Ой толғаныс Жаңа сабақты бекіту/

Сабақты бекіту сұрақтары

Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.

  1. Вreak нұсқаулығы цикл жұмысына қалай әсер етеді?

  2. for i in range(1,10): if i ==4 : break циклы неше рет жұмыс істейді?

  3. Вreak-ті циклде шартсыз қолдансақ, қандай нәтиже аламыз?

Өздерін-өзі бағалайды

Интерактив тітақта sabaq.kz/ka hoot- арқылы- тест- құрастыру





Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі