8 сынып №27
ДӘІЖО___________
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрлігі
«»
КММ
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Альвеола мен қан арасындағы газ алмасу. Өкпедегі қанның оттекке қанығуы. Ұлпа мен қан арасындағы газ алмасу. Қанның көмірқышқыл газына қанығуы, жасушаның оттекке қанығуы.
§25. Газ алмасу
(Сабақ тақырыбы)
|
Бөлім: |
«Тыныс алу» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 8 «а» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Альвеола мен қан арасындағы газ алмасу. Өкпедегі қанның оттекке қанығуы. Ұлпа мен қан арасындағы газ алмасу. Қанның көмірқышқыл газына қанығуы, жасушаның оттекке қанығуы. §25. Газ алмасу. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.4.1- өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сипаттау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сипаттайды;л ЕБҚ ( қабылдауы баяу): сабақтың оқу мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды; |
Сабақтың барысы: Ганье теориясы бойынша 9 сабақ бөлімі
|
Сабақ кезеңі |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 1.Оқушылардың назарын аудару |
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау. «Кіру сұрағы» әдісінде берілген сұрақтарға жауа беру. Біз не үшін тыныс аламыз? Қанның қандай жасушалары және қандай нәруыз ағза бойынша газ алмасуына жауап береді? Вена қанының артерия қанынан қандай айырмашылығы бар? Қан айналым шеңбері бойынша қандай қан қай бағытта ағады? |
Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды. «Кіру сұрағы» әдісіндегі сұрақтарға жауап береді. Бір-бірімен пікір алмасады. Берілген сұрақтардың биологиялық маңызын сипаттайды. |
Кері байланыс: «Мадақтау» әдісі «Жарайсың!» «Тамаша жауап» т.б |
Интерактивті панель Презентация |
|
2.Сабақтың мақсатын таныстыру |
Сабақтың оқу мақсаты: 8.1.4.1- өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сипаттау; Сабақтың мақсаты: Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сипаттайды; |
Жаңа сабақтың оқу мақсатын жазады. |
Кері байланыс: «Өте жақсы!» «Жақсы!» «Талпын!» |
Интерактивті панель Презентация Биология 8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2018ж, 44-бет. |
|
3.Бұрынғы білімін еске түсіру |
«Венн диаграммасы» Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамаларын жазу. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды тізу. «Гипотония» және «Гипертония» |
Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамаларын жазады. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды тізіп шығады. Салыстыруға арналған тапсырмаларды осы диаграммаға салып, оқушылар қызыға толтырады. |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Керемет!» және т.б |
Интерактивті панель Презентация Биология 8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2018ж, |
|
Сабақтың ортасы 4.Жаңа тақырыпты таныстыру |
«Суретті сөйлет» әдісінде берілген суретке қарап қойылған сұрақтарға жауап беру. Кілт сөздерді сурет бөліміне орналастыру. |
Оқушылар берілген сурет қарап, қойылған сұрақтарға жауап береді. Кілт сөздерді сурет бөліміне ауызша атау арқылы орналастырады. |
Кері байланыс: «Мадақтау» әдісі «Жарайсың!» «Тамаша жауап» т.б |
Интерактивті панель Презентация Биология 8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2018ж, |
|
5.Оқушыларға бағыт бағдар беру |
«Айырмашылығы неде?» Оқушыларға екі түрлі сөз, сурет, сұрақ қою және көрсету. Екеуінің арасындағы айырмашылықты анықтауды сұрау. Жауаптарын дəлелдеп отыру. |
Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді. |
Кері байланыс: «Өте жақсы!» «Жақсы!» «Талпын!» |
Интерактивті панель Презентация |
|
6.Практикалық тапсырмалар беру. |
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан |
Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады. |
«Өзара бағалау және Өзін-өзі бағалау» әдісі Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан |
Интерактивті панель Презентация Биология 8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2018ж,
Жұмыс дәптерлері |
|
Сабақтың соңы 7.Кері байланыс беру |
Кері байланыс «4 себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
|
Презентация 1.Мен түсіндім, себебі ... 2.Мен түсінбедім, себебі ... 3.Мен қолдана аламын, себебі ... 4.Маған тиімді болмады, себебі .../ұсыныс…….. |
|
8.Бағалау |
Жеке тапсырма: ЕБҚ тапсырма: «Борт журналы» - тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйретудің әртүрлі әдіс-тәсілдерін қамтитын жалпылама атауы. «Борт журналы» қарапайым түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң қолданылады. |
Оқушылар келесі сұрақтарға жауап жазады: Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім? |
Дескриптор: - сабақтың оқу мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды – 7 балл;
|
Интерактивті панель Презентация Жұмыс дәптері |
|
9.Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру |
Шығармашылық жұмыс. Тірек сызба «§26. Тыныс алу және тыныс шығару механизмдері. Кеуде қуысының механизмі.» |
Білім алушылар келесі тақырыптың тақырыбымен және тірек сызба сызады. Ой қозғау жүзеге асады. |
Кері байланыс: «Өте жақсы!» «Жақсы!» «Талпын!» |
Жұмыс дәптері Биология 8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2018ж, |
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША
1.Оқушылардың назарын аудару.
«Кіру сұрағы» әдісінде берілген сұрақтарға жауа беру.
Біз не үшін тыныс аламыз?
Қанның қандай жасушалары және қандай нәруыз ағза бойынша газ алмасуына жауап береді?
Вена қанының артерия қанынан қандай айырмашылығы бар?
Қан айналым шеңбері бойынша қандай қан қай бағытта ағады?
2.Сабақтың мақсатын таныстыру.
Сабақтың оқу мақсаты:
8.1.4.1- өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сипаттау;
Сабақтың мақсаты:
Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сипаттайды;
3.Бұрынғы білімін еске түсіру.
«Венн диаграммасы»
Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамаларын жазу. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды тізу.
«Гипотония» және «Гипертония»
Сұрақтары:
-
Қан қысымы дегеніміз не?
-
Қан қысымының жоғарылауы дегеніміз не?
-
Қан қысымының төмендеуі дегеніміз не?
-
Миға қан құйылу дегенді қалай түсінесіңдер?
-
Қан қысымының жоғарылауы мен төмендеуіндегі айырмашылықтар неде?
-
Қан қысымының жоғарылауы мен төмендеуінде ұқсастықтар бар ма? Дәлел келтіре аласыз ба?

4.Жаңа тақырыпты таныстыру.
«Суретті сөйлет» әдісінде берілген суретке қарап қойылған сұрақтарға жауап беру. Кілт сөздерді сурет бөліміне орналастыру.

Сұрақтар:
-
Тыныс алу дегеніміз не?
-
Анаэробты және аэробты тыныс алудан қандай айырмашылығ бар?
-
Тыныс алу және тыныс шығару кезіндегі газ мөлшері қанша?
-
Органикалық заттарға нелер жатады? Органикалық заттардың тыныс алуға қандай қатысы бар?
-
Кардиореспираторлық жүйе дегеніміз не?
Кілт сөздер: мұрын қуысы (кеңсірік); жұтқыншақ; көмей; көмекей; кеңірдек; оң жақ өкпе; бронхылар; сол жақ өкпе; қабырғааралық бұлшық еттер; кеңірдектің жартылай шеміршекті сақинасы; қабырға; көкет.
5.Оқушыларға бағыт бағдар беру.
«Айырмашылығы неде?»
Оқушыларға екі түрлі сөз, сурет, сұрақ қою және көрсету. Екеуінің арасындағы айырмашылықты анықтауды сұрау. Жауаптарын дəлелдеп отыру.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
8 сынып. ҚМЖ, §25. Газ алмасу, 8.1.4.1- өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сипаттау;
8 сынып. ҚМЖ, §25. Газ алмасу, 8.1.4.1- өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сипаттау;
8 сынып №27
ДӘІЖО___________
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрлігі
«»
КММ
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Альвеола мен қан арасындағы газ алмасу. Өкпедегі қанның оттекке қанығуы. Ұлпа мен қан арасындағы газ алмасу. Қанның көмірқышқыл газына қанығуы, жасушаның оттекке қанығуы.
§25. Газ алмасу
(Сабақ тақырыбы)
|
Бөлім: |
«Тыныс алу» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 8 «а» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Альвеола мен қан арасындағы газ алмасу. Өкпедегі қанның оттекке қанығуы. Ұлпа мен қан арасындағы газ алмасу. Қанның көмірқышқыл газына қанығуы, жасушаның оттекке қанығуы. §25. Газ алмасу. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.4.1- өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сипаттау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сипаттайды;л ЕБҚ ( қабылдауы баяу): сабақтың оқу мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды; |
Сабақтың барысы: Ганье теориясы бойынша 9 сабақ бөлімі
|
Сабақ кезеңі |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 1.Оқушылардың назарын аудару |
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау. «Кіру сұрағы» әдісінде берілген сұрақтарға жауа беру. Біз не үшін тыныс аламыз? Қанның қандай жасушалары және қандай нәруыз ағза бойынша газ алмасуына жауап береді? Вена қанының артерия қанынан қандай айырмашылығы бар? Қан айналым шеңбері бойынша қандай қан қай бағытта ағады? |
Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды. «Кіру сұрағы» әдісіндегі сұрақтарға жауап береді. Бір-бірімен пікір алмасады. Берілген сұрақтардың биологиялық маңызын сипаттайды. |
Кері байланыс: «Мадақтау» әдісі «Жарайсың!» «Тамаша жауап» т.б |
Интерактивті панель Презентация |
|
2.Сабақтың мақсатын таныстыру |
Сабақтың оқу мақсаты: 8.1.4.1- өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сипаттау; Сабақтың мақсаты: Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сипаттайды; |
Жаңа сабақтың оқу мақсатын жазады. |
Кері байланыс: «Өте жақсы!» «Жақсы!» «Талпын!» |
Интерактивті панель Презентация Биология 8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2018ж, 44-бет. |
|
3.Бұрынғы білімін еске түсіру |
«Венн диаграммасы» Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамаларын жазу. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды тізу. «Гипотония» және «Гипертония» |
Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамаларын жазады. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды тізіп шығады. Салыстыруға арналған тапсырмаларды осы диаграммаға салып, оқушылар қызыға толтырады. |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Керемет!» және т.б |
Интерактивті панель Презентация Биология 8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2018ж, |
|
Сабақтың ортасы 4.Жаңа тақырыпты таныстыру |
«Суретті сөйлет» әдісінде берілген суретке қарап қойылған сұрақтарға жауап беру. Кілт сөздерді сурет бөліміне орналастыру. |
Оқушылар берілген сурет қарап, қойылған сұрақтарға жауап береді. Кілт сөздерді сурет бөліміне ауызша атау арқылы орналастырады. |
Кері байланыс: «Мадақтау» әдісі «Жарайсың!» «Тамаша жауап» т.б |
Интерактивті панель Презентация Биология 8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2018ж, |
|
5.Оқушыларға бағыт бағдар беру |
«Айырмашылығы неде?» Оқушыларға екі түрлі сөз, сурет, сұрақ қою және көрсету. Екеуінің арасындағы айырмашылықты анықтауды сұрау. Жауаптарын дəлелдеп отыру. |
Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді. |
Кері байланыс: «Өте жақсы!» «Жақсы!» «Талпын!» |
Интерактивті панель Презентация |
|
6.Практикалық тапсырмалар беру. |
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан |
Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады. |
«Өзара бағалау және Өзін-өзі бағалау» әдісі Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан |
Интерактивті панель Презентация Биология 8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2018ж,
Жұмыс дәптерлері |
|
Сабақтың соңы 7.Кері байланыс беру |
Кері байланыс «4 себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
|
Презентация 1.Мен түсіндім, себебі ... 2.Мен түсінбедім, себебі ... 3.Мен қолдана аламын, себебі ... 4.Маған тиімді болмады, себебі .../ұсыныс…….. |
|
8.Бағалау |
Жеке тапсырма: ЕБҚ тапсырма: «Борт журналы» - тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйретудің әртүрлі әдіс-тәсілдерін қамтитын жалпылама атауы. «Борт журналы» қарапайым түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң қолданылады. |
Оқушылар келесі сұрақтарға жауап жазады: Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім? |
Дескриптор: - сабақтың оқу мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды – 7 балл;
|
Интерактивті панель Презентация Жұмыс дәптері |
|
9.Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру |
Шығармашылық жұмыс. Тірек сызба «§26. Тыныс алу және тыныс шығару механизмдері. Кеуде қуысының механизмі.» |
Білім алушылар келесі тақырыптың тақырыбымен және тірек сызба сызады. Ой қозғау жүзеге асады. |
Кері байланыс: «Өте жақсы!» «Жақсы!» «Талпын!» |
Жұмыс дәптері Биология 8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2018ж, |
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША
1.Оқушылардың назарын аудару.
«Кіру сұрағы» әдісінде берілген сұрақтарға жауа беру.
Біз не үшін тыныс аламыз?
Қанның қандай жасушалары және қандай нәруыз ағза бойынша газ алмасуына жауап береді?
Вена қанының артерия қанынан қандай айырмашылығы бар?
Қан айналым шеңбері бойынша қандай қан қай бағытта ағады?
2.Сабақтың мақсатын таныстыру.
Сабақтың оқу мақсаты:
8.1.4.1- өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сипаттау;
Сабақтың мақсаты:
Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сипаттайды;
3.Бұрынғы білімін еске түсіру.
«Венн диаграммасы»
Бір-бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамаларын жазу. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттарды тізу.
«Гипотония» және «Гипертония»
Сұрақтары:
-
Қан қысымы дегеніміз не?
-
Қан қысымының жоғарылауы дегеніміз не?
-
Қан қысымының төмендеуі дегеніміз не?
-
Миға қан құйылу дегенді қалай түсінесіңдер?
-
Қан қысымының жоғарылауы мен төмендеуіндегі айырмашылықтар неде?
-
Қан қысымының жоғарылауы мен төмендеуінде ұқсастықтар бар ма? Дәлел келтіре аласыз ба?

4.Жаңа тақырыпты таныстыру.
«Суретті сөйлет» әдісінде берілген суретке қарап қойылған сұрақтарға жауап беру. Кілт сөздерді сурет бөліміне орналастыру.

Сұрақтар:
-
Тыныс алу дегеніміз не?
-
Анаэробты және аэробты тыныс алудан қандай айырмашылығ бар?
-
Тыныс алу және тыныс шығару кезіндегі газ мөлшері қанша?
-
Органикалық заттарға нелер жатады? Органикалық заттардың тыныс алуға қандай қатысы бар?
-
Кардиореспираторлық жүйе дегеніміз не?
Кілт сөздер: мұрын қуысы (кеңсірік); жұтқыншақ; көмей; көмекей; кеңірдек; оң жақ өкпе; бронхылар; сол жақ өкпе; қабырғааралық бұлшық еттер; кеңірдектің жартылай шеміршекті сақинасы; қабырға; көкет.
5.Оқушыларға бағыт бағдар беру.
«Айырмашылығы неде?»
Оқушыларға екі түрлі сөз, сурет, сұрақ қою және көрсету. Екеуінің арасындағы айырмашылықты анықтауды сұрау. Жауаптарын дəлелдеп отыру.
шағым қалдыра аласыз













