Оқушылармен бірге оқу мақсатына сүйене отырып сабақтың
тақырыбын және мақсаттарын
анықтау
Мұғалім мақсатқа жету жолдарын
көрсетеді, ұйымдастырады. Сабақтың тақырыбын
ашу
Сабақтың тақырыбын
ашу:
(Т)Сөзжұмбақ
Тапсырма:Сөзжұмбақты
шешіңдер.
1.Оң зарядталған
бөлшек
2.Атомның зарядталған
түрі
3.Теріс зарядталған
бөлшек
4.Бөлшектің үстіне
белгіленетін белгісі
5.Химиялық емес
қасиет
6.Заттың химиялық
сипаттамасы
|
|
|
|
к
|
А
|
Т
|
И
|
о
|
н
|
|
|
|
|
|
|
|
|
И
|
О
|
н
|
|
|
|
|
|
А
|
Н
|
и
|
о
|
н
|
|
|
|
|
з
|
а
|
Р
|
Я
|
Д
|
|
|
ф
|
и
|
з
|
и
|
к
|
А
|
Л
|
Ы
|
қ
|
|
|
|
|
|
Қ
|
а
|
с
|
и
|
е
|
т
|
|
Терминдерге
қатысты сөздіктер
Период- период
– Period
Топ – група
– Group
Металл - металл - metal
Бейметалл –
неметалл – nonmetal
Кавалентті
байланыс-
Иондық байланыс
-
Иондық байланыс деп – иондар
арасындағы байланысты айтады.
Металл мен бейметалл арасында
түзіледі.
Ион
– бұл электрон беру немесе алу нәтижесінде түзілетін зарядталған
бөлшек.
Мысалы: Ас тұзы
NаСІ.
Электрондарын беретін бөлшек оң ионға
айналады (катион).
Электрондарын беретін бөлшек теріс ионға (анион)
айналады.
1916 жылы неміс ғалымы Коссель ұсынды. Өзінің
сыртқы валенттік электрондарына сай электрон бұлтын берген атомдар
оң зарядты катиондарға, ал осы электрондарға сай бұлтты қосып
алған атомдар терісзарядты анионындарға айналады.
Жаңа сабақтың тақырыбына мақсат қояды. Оқушылар
тақырыпты өздігінен меңгереді
(Т)«Кім жылдам?»
әдісі
Тапсырма:Деңгейлік тапсырмаларды
орындаңдар:
А.Берілген қосылыстардың ішінен
иондық байланысты анықтаңдар:NO,
HF,O2,
CO2,
CI2,
FeCI3, NaCI, KBr, CaO,
C3N,
AlCI3,
NH3,
CaF3,
H2,
CH4
В.Берілген қосылыстардағы иондық
байланыстың түзілу схемасын
құрастырыңдар: MgCI2, KBr,
CaO
С .Мына заттардағы химиялық байланыс типтерін
анықтаңдар:
NO, HF,NaF,
O2
, CO2 ,
Cl2,
FeCl2, NaCl , KBr ,
CaO , AlCl3
, NH3 ,CaF2,
H2,
CH4
Дескрипторлар:
1.Иондық байланысты
ажыратады
2.Иондық байланыстың түзілу схемасын құрастырады
3.Иондық байланысы бар заттың
қасиеттерін болжайды
4.Тапсырмаларды орындау
барысында уақытты үнемді пайдаланады
ҚБ (топтар бірін-бірі
«Плюс-минус-қызықты»әдісі бойынша бағалайды)
«+»-дұрыс , «-» дұрыс емес,
«қызықты»-түсініксіз
|