Материалдар / 8-сынып. сынып сағаты. «Бірлік және ынтымақ» құндылығы. Қауіпсіздік сабағы: № 17- САБАҚ «ҚАУІПТІ ЖӘНЕ БОЛЖАНБАЙТЫН ЖАҒДАЙЛАРДАН, ЗИЯНСЫЗ ӘЗІЛДЕР МЕН ҰСЫНЫСТАРДЫ ҚАЛАЙ АЖЫРАТУҒА БОЛАДЫ?»

8-сынып. сынып сағаты. «Бірлік және ынтымақ» құндылығы. Қауіпсіздік сабағы: № 17- САБАҚ «ҚАУІПТІ ЖӘНЕ БОЛЖАНБАЙТЫН ЖАҒДАЙЛАРДАН, ЗИЯНСЫЗ ӘЗІЛДЕР МЕН ҰСЫНЫСТАРДЫ ҚАЛАЙ АЖЫРАТУҒА БОЛАДЫ?»

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сынып. Сынып сағаты. «Бірлік және ынтымақ» құндылығы. Қауіпсіздік сабағы: № 17- САБАҚ «ҚАУІПТІ ЖӘНЕ БОЛЖАНБАЙТЫН ЖАҒДАЙЛАРДАН, ЗИЯНСЫЗ ӘЗІЛДЕР МЕН ҰСЫНЫСТАРДЫ ҚАЛАЙ АЖЫРАТУҒА БОЛАДЫ?»
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады






«Бірлік және ынтымақ» құндылығы.

Қауіпсіздік сабағы: № 17-САБАҚ «ҚАУІПТІ ЖӘНЕ БОЛЖАНБАЙТЫН ЖАҒДАЙЛАРДАН, ЗИЯНСЫЗ ӘЗІЛДЕР МЕН ҰСЫНЫСТАРДЫ ҚАЛАЙ АЖЫРАТУҒА БОЛАДЫ?»








Сынып жетекшісі:

Сынып: 8 «А»





















2024-2025 оқу жылы


Тақырыбы:

«Бірлік және ынтымақ» құндылығы. Қауіпсіздік сабағы: № 17- САБАҚ «ҚАУІПТІ ЖӘНЕ БОЛЖАНБАЙТЫН ЖАҒДАЙЛАРДАН, ЗИЯНСЫЗ ӘЗІЛДЕР МЕН ҰСЫНЫСТАРДЫ ҚАЛАЙ АЖЫРАТУҒА БОЛАДЫ?»

Құндылық:

Бірлік және ынтымақ. Әділдік және жауапкершілік.

Мақсаты:

Тек өзі үшін ғана емес, жалпы ұжым үшін де жауапты болуға дайын болу; Бірлескен іс-әрекет пен өзара іс-әрекет кезінде басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей білу; Басқалармен жағымды қарым-қатынас орната білу және қоғамдық өмірге үлес қосу;

Оқу тапсырмасын орындауда табандылық, еңбекқорлықтың болуы; Тапсырылған жалпы іс үшін сынып ұжымы алдындағы жауапкершілікті сезіну.

Қауіпсіздік сабағы: Оқушыларды қауіпті және зиянсыз жағдайларды ажыратуға үйрету; Әзіл мен шындықты ажыратудың маңыздылығын түсіндіру; Қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже:

Тек өзі үшін ғана емес, жалпы ұжым үшін де жауапты болуға дайын болады; Бірлескен іс-әрекет пен өзара іс-әрекет кезінде басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей біледі; Басқалармен жағымды қарым-қатынас орната біліп, қоғамдық өмірге үлес қосады. Оқу тапсырмасын орындауда табандылық, еңбекқорлықтың болады; Тапсырылған жалпы іс үшін сынып ұжымы алдындағы жауапкершілікті сезінеді.

Қауіпсіздік сабағы бойынша: Оқушылар қауіпті және зиянсыз жағдайларды ажыратуға үйренеді; Әзіл мен шындықты ажыратудың маңыздылығын түсінеді; Қауіпсіздік мәдениетін қалыптасады.

Уақыты

Бөлімі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Гимн орындалады.

Талқылау сұрақтары:

Бірлік дегенді қалай түсінесіздер?

Ынтымақтың қоғам үшін маңызы қандай?

Мұғалімді мұқият тыңдайды.


Сұрақтарға жауап беріп , өз ойларын ортаға салады.

Презентация

Жазба дәптері


Сабақтың ортасы

  1. ин

Бірлік: адамдардың ортақ мақсатқа жету үшін ынтымақтаса әрекет етуі.

Ынтымақ: қоғамдағы татулық пен сыйластық.

Мысалдар:

    • Қазақстан халқының достығы.

    • Әлем тарихындағы бірліктің рөлі (Ұлы Отан соғысы, Тәуелсіздік жолындағы күрес).

    • Отбасындағы бірлік пен ынтымақтың маңызы.

Практикалық тапсырма:

Топтық жұмыс:

    1. Оқушыларды 3-4 топқа бөлу.

    2. Әр топқа бірлік туралы мақал-мәтелдер беріледі, олар сол мақалдың мағынасын талдайды.

    • Мысал: "Бірлік бар жерде – тірлік бар," "Ынтымақ түбі – игілік."

Рөлдік ойын:
Әр топ қоғамдағы немесе мектептегі бірлік пен ынтымаққа байланысты көрініс құрастырып, ойнайды.

3. Қорытынды бөлім. Сабақтың негізгі идеяларын жинақтау.

Сұрақтар:

    1. Бірлік пен ынтымақтың маңыздылығын қалай түсіндіңіздер?

    2. Бірлік болмаған жағдайда қандай қиындықтар туындайды?

-мұғалімді мұқият тыңдайды












  • Топтар жұмыстарын қорғайды.

  • Жұмыстарға шолу жасалып, әр топ бағаланады.

Презентация

Жазба дәптері





















Үлестірмелі материалдар


      1. ин

Қауіпсіздік сабағы:

Кіріспе.

Тақырыпқа кіріспе сұрақтар:

  • Әзіл дегеніміз не?

  • Әзілдің зиянсыз және зиянды түрлері бар деп ойлайсыңдар ма?

  • Болжанбаған жағдайлар қалай туындайды?


Негізгі бөлім

Теориялық бөлім:

Қауіпті жағдайлар:

    • Интернеттегі қауіпті ұсыныстар (мысалы, таныс емес адамдардан келетін хаттар).

    • Мектеп немесе үйдегі жағдайлар.

    • Қауіпсіздік ережелерін сақтамау.

Зиянсыз әзілдер:

    • Дос арасында көңіл көтеру үшін жасалатын сөздер немесе әрекеттер.

    • Бірақ оның шектері бар екенін есте сақтау керек.

Практикалық бөлім:

Топтық жұмыс:
Оқушыларды
3 топқа бөліп, оларға әртүрлі жағдайлар сипатталған карточкалар тарату:

    1. Қауіпті жағдай.

    2. Зиянсыз әзіл.

    3. Болжанбаған жағдай.

Тапсырма: Әр топ жағдайды талдап, оны қауіпті немесе зиянсыз деп жіктейді.

Рөлдік ойын:
Оқушылар болжанбаған жағдайларда қандай әрекет жасау керектігін көрсетеді.


Қорытынды бөлім:

Сабақты қорытындылау сұрақтары:

    1. Зиянсыз әзіл мен қауіпті жағдайды қалай ажыратуға болады?

    2. Әзілде шектен асу қандай салдарға әкелуі мүмкін?

    3. Қауіпсіздік ережелерін сақтаудың маңыздылығы қандай?

Үй тапсырмасы: «Қауіпсіздік мәдениеті» тақырыбында қысқа әңгіме жазу.


-мұғалімді мұқият тыңдайды.










-сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын ортаға салады.


























- Әр топ өз шешімдерін таныстырады.


Презентация

Жазба дәптерлері


Түрлі түсті қарындаш, А4 қағаз






Сабақтың соңы

5мин


Рефлексия: Әр оқушыға сұрақ: "Бүгінгі сабақтан қандай ой түйдіңіз?"




Тиімді кері байланыс береді

Стикер, жапсырма қағаз










ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Алмаханова Аида
22 Желтоқсан 2024
259
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі