|
Апта дәйек сөзі |
Жаңашылдық – заман талабы |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жауапкершілік» |
|
|
Құндылық |
жасампаздық және жаңашылдық |
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Құқықтық тәртіп Құқықтық тәртіптің анықтамасы. Құқықтық нормалар, заңдар және олардың қоғамдағы рөлі. Құқық бұзушылықтардың салдары. 2.2. Әлеуметтік жауапкершілік Әлеуметтік жауапкершіліктің анықтамасы. Жеке тұлғаның және қоғамның алдында тұрған міндеттер. Әлеуметтік жауапкершіліктің мысалдары. 2.3. Құқықтық тәртіп пен әлеуметтік жауапкершілік арасындағы байланыс Құқықтық тәртіптің сақталуы мен әлеуметтік жауапкершіліктің маңызы. Жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алу.
|
Мақсаты: Оқушылардың құқықтық ойлауын дамыту және әлеуметтік жауапкершілік туралы түсінік қалыптастыру. Тапсырма 1: Жағдаятты
талдау
Тапсырма 2: Құқықтық нормаларды
анықтау Мысалдар: Жолда бағдаршамның қызыл шамына өту Қоғамдық орында қоқыс тастау
|
|
презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Пікірталас (15 минут) Оқушыларды құқықтық тәртіптің бұзылуы және әлеуметтік жауапкершіліктің маңызы туралы пікір алмасуға шақыру. Ситуациялық тапсырмалар беру (мысалы, құқық бұзушылық жағдайлары, әлеуметтік жауапкершілік таныту қажет болған жағдайлар).
|
Топтық пікірталас Тақырып: «Әлеуметтік жауапкершілік –
қоғам тұрақтылығының негізі» Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Негізгі ұғымдарды қайтадан қайталау. Оқушылардан алған әсерлері мен түсініктері туралы сұрау. Тәрбие сағатының маңыздылығын атап өту. Қосымша материалдар Слайд-презентация. Құқықтық нормаларды түсіндіретін буклеттер. Видеоматериалдар (заң бұзушылықтарды, әлеуметтік жауапкершілікті көрсететін). Тәрбие сағаты барысында оқушылардың белсенділігін арттыру үшін интерактивті әдістерді қолдану, сонымен қатар, нақты мысалдар мен ситуацияларды талқылау өте тиімді болады.
|
|
|
Презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«МЕНІҢ ҚАНДАЙ ҚҰҚЫҒЫМ БАР?»Сабақтың мақсаты: оқушыларды олардың құқықтары мен міндеттерімен, сондай-ақ оларды қорғау тетіктерімен таныстыру. Негізгі міндеттер: 1. Балалар мен жасөспірімдердің негізгі құқықтарын қарастыру. 2. Құқықтарды қорғаудың қандай тетіктері бар екенін түсіндіру. 3. Балаларды құқықтары бұзылған жағдайда көмек сұрауға үйрету. Материалдар мен ресурстар: - Бала құқықтарының мысалдарымен таныстыру. Сабақтың барысы
Қазақстан Республикасындағы балалардың құқықтары Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңы (бұдан әрі – заң мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың негізгі құқықтары мен міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың құқықтары бұзылған жағдайда жүгіну тәртібін регламенттейді. Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар. «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 Заңы, №15, 16, 16-1, 17, 19, 20, 35, 36, 37, 38, 39-1 баптар.
Сонымен қатар, баланың негізгі құқықтары бойынша құқықтар анықталған:
Балалардың құқықтарын қорғау ұйымдарының байланыстары бар үлестірме материалдар.
Зерттеу (шығармашылық зертханадағы жұмыс) Білім алушыларға қажетті ақпаратты зерделеу және іріктеу қажет. ҚР Конституциясының баптарын зерделеу кезінде әрбір топ өз бөлімін келесі кестеде толтырады:
Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/file/d/1wmwTmpH3kzXagil-u_QHoy6a-GAs3lAh/view https://youtu.be/nuFxGnJUWGc?si=VrnUmbx2IXXfcY2S
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
8-сынып Сынып сағаты ҚМЖ «Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жауапкершілік»
8-сынып Сынып сағаты ҚМЖ «Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жауапкершілік»
|
Апта дәйек сөзі |
Жаңашылдық – заман талабы |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жауапкершілік» |
|
|
Құндылық |
жасампаздық және жаңашылдық |
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Құқықтық тәртіп Құқықтық тәртіптің анықтамасы. Құқықтық нормалар, заңдар және олардың қоғамдағы рөлі. Құқық бұзушылықтардың салдары. 2.2. Әлеуметтік жауапкершілік Әлеуметтік жауапкершіліктің анықтамасы. Жеке тұлғаның және қоғамның алдында тұрған міндеттер. Әлеуметтік жауапкершіліктің мысалдары. 2.3. Құқықтық тәртіп пен әлеуметтік жауапкершілік арасындағы байланыс Құқықтық тәртіптің сақталуы мен әлеуметтік жауапкершіліктің маңызы. Жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алу.
|
Мақсаты: Оқушылардың құқықтық ойлауын дамыту және әлеуметтік жауапкершілік туралы түсінік қалыптастыру. Тапсырма 1: Жағдаятты
талдау
Тапсырма 2: Құқықтық нормаларды
анықтау Мысалдар: Жолда бағдаршамның қызыл шамына өту Қоғамдық орында қоқыс тастау
|
|
презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Пікірталас (15 минут) Оқушыларды құқықтық тәртіптің бұзылуы және әлеуметтік жауапкершіліктің маңызы туралы пікір алмасуға шақыру. Ситуациялық тапсырмалар беру (мысалы, құқық бұзушылық жағдайлары, әлеуметтік жауапкершілік таныту қажет болған жағдайлар).
|
Топтық пікірталас Тақырып: «Әлеуметтік жауапкершілік –
қоғам тұрақтылығының негізі» Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Негізгі ұғымдарды қайтадан қайталау. Оқушылардан алған әсерлері мен түсініктері туралы сұрау. Тәрбие сағатының маңыздылығын атап өту. Қосымша материалдар Слайд-презентация. Құқықтық нормаларды түсіндіретін буклеттер. Видеоматериалдар (заң бұзушылықтарды, әлеуметтік жауапкершілікті көрсететін). Тәрбие сағаты барысында оқушылардың белсенділігін арттыру үшін интерактивті әдістерді қолдану, сонымен қатар, нақты мысалдар мен ситуацияларды талқылау өте тиімді болады.
|
|
|
Презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«МЕНІҢ ҚАНДАЙ ҚҰҚЫҒЫМ БАР?»Сабақтың мақсаты: оқушыларды олардың құқықтары мен міндеттерімен, сондай-ақ оларды қорғау тетіктерімен таныстыру. Негізгі міндеттер: 1. Балалар мен жасөспірімдердің негізгі құқықтарын қарастыру. 2. Құқықтарды қорғаудың қандай тетіктері бар екенін түсіндіру. 3. Балаларды құқықтары бұзылған жағдайда көмек сұрауға үйрету. Материалдар мен ресурстар: - Бала құқықтарының мысалдарымен таныстыру. Сабақтың барысы
Қазақстан Республикасындағы балалардың құқықтары Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңы (бұдан әрі – заң мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың негізгі құқықтары мен міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың құқықтары бұзылған жағдайда жүгіну тәртібін регламенттейді. Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар. «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 Заңы, №15, 16, 16-1, 17, 19, 20, 35, 36, 37, 38, 39-1 баптар.
Сонымен қатар, баланың негізгі құқықтары бойынша құқықтар анықталған:
Балалардың құқықтарын қорғау ұйымдарының байланыстары бар үлестірме материалдар.
Зерттеу (шығармашылық зертханадағы жұмыс) Білім алушыларға қажетті ақпаратты зерделеу және іріктеу қажет. ҚР Конституциясының баптарын зерделеу кезінде әрбір топ өз бөлімін келесі кестеде толтырады:
Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/file/d/1wmwTmpH3kzXagil-u_QHoy6a-GAs3lAh/view https://youtu.be/nuFxGnJUWGc?si=VrnUmbx2IXXfcY2S
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













