Сабақтың
басы
|
-
Сәлемдесу, сыныпты
ұйымдастыру.
-
Сабақтың тақырыбы
мен мақсатын таныстыру.
-
Миға шабуыл:
"Табиғатты қорғау дегеніміз не?" деген сұрақ
қою.
-
Оқушыларға
экологиялық мәселелердің күнделікті өмірдегі мысалдарын көрсету
(бейнеролик немесе суреттер
арқылы).
|
Мұғалімді тыңдайды,
сабақтың тақырыбы мен мақсатын
түсінеді.
Миға шабуылға
қатысып, табиғатты қорғау туралы өз ойларын ортаға
салады.
Слайдтан қоршаған
ортаның ластануы туралы ой
түйеді.

|
Оқушылар бірін-бірі
бағалайды
Мадақтау
Жылы сөздер
айту
|
Презентация және
табиғаттың ластануын бейнелейтін
суреттер.
проектор.
|
Сабақтың
ортасы
|
Табиғат қорғау
тақырыбында шағын ақпарат беру (экологияның маңызы, қоршаған орта
проблемалары, шешу жолдары).
Оқушыларды топтарға
бөліп, әр топқа тапсырма
беру:
Табиғатты қорғау
туралы постер жасау.
Қалдықтарды сұрыптау
туралы ойын (суреттер немесе макеттер
қолдану).
Өз қаласында
экологиялық проблемаларды талқылау және шешу жолдарын
ұсыну.
Топтарға бақылау жасап, қажет
болған жағдайда көмек беру.
|
Берілген ақпаратты
тыңдайды, маңызды мәліметтерді жазып
алады.
Өз тобына бөлініп,
тапсырманы орындайды:
Постер
жасайды.
Қалдықтарды дұрыс
сұрыптау ойынын ойнайды.
Экологиялық
мәселелер бойынша ұсыныстар
дайындайды.

|
Мадақтау арқылы оқушылардың пікірін қолдау
(жарайсың, тамаша идея).
|
Плакаттар,
маркерлер, қаламдар.

Қалдықтардың
суреттері немесе макеттері (пластик, қағаз, әйнек,
т.б.).
Экологиялық
мәселелер бойынша алдын ала дайындалған
материалдар.

|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
Оқушыларға
интерактивті сұрақ қояды:
"Қандай әлеуметтік
желілер мен ойын платформаларын білесіздер? Олар барлық жастағы
адамдар үшін қолайлы ма?"
Желідегі жас
шектеулерінің мысалдарын көрсетеді (3+, 7+, 12+
платформалары).
Қауіпті контент пен
ақпараттың бала психикасына әсерін түсіндіреді (қысқаша нақты
мысалдармен).
Оқушыларға сұрақтар
қоя отырып, ата-ананың және баланың интернеттегі міндеттері туралы
ақпарат береді.
Қауіпсіздік ұранын талқылау:
"Қауіпсіз интернет – жарқын болашақ
кепілі!"
|
Мұғалім қойған
сұрақтарға жауап береді, өздері қолданатын платформаларды
атайды.
Берілген ақпаратты
тыңдап, мысалдарды талдайды.
Топтық жұмыс:
Оқушылар екі топқа бөлініп, ата-ананың және баланың интернеттегі
міндеттерін жазып
талқылайды.
Өздерінің интернет
қауіпсіздігін сақтау тәжірибелерімен
бөліседі.
|
Мұғалім оқушылардың
жауаптарын ауызша мақтау арқылы
бағалайды.
Топтық жұмысты
белсенділік пен мазмұндылық бойынша
бағалайды.
Сұрақтарға толық әрі нақты
жауап берген оқушылар ерекше атап
өтіледі.
|
Слайдтар (жас
шектеулері туралы ақпарат және
мысалдар).

Қағаз және маркерлер
(топтық жұмыс үшін).
Қауіпсіздік ұраны жазылған
плакат.
|
Сабақтың
соңы
|
Топтардың жұмысын
тыңдау, пікірлерін талқылау.
Оқушылардың
табиғатқа қамқорлық жасаудағы жеке жоспарларын сұрау (өзіндік
жауапкершілік).
Сабақтың
қорытындысын жасау, оқушыларды белсенді қатысқаны үшін
мадақтау.
Табиғатты қорғауға арналған үй
тапсырмасын беру: отбасыңызбен бір экологиялық іс-шара ұйымдастыру
(қоқыс жинау, ағаш
отырғызу).
|
Өз жұмыстарын
таныстырады, басқа топтардың жұмысын
тыңдайды.
Табиғатты қорғау
бойынша өз жоспарларын
айтады.
Сабақтың қорытындысын
тыңдайды, сұрақтарына жауап
алады.
|
Мадақтау
Жылы сөздер
айту
|
Плакаттар,
маркерлер, қаламдар.

|