Материалдар / 8-сынып Табиғатқа қамқорлық жасаймыз ҚМЖ Желідегі жас шектеулері және олар не үшін қажет?

8-сынып Табиғатқа қамқорлық жасаймыз ҚМЖ Желідегі жас шектеулері және олар не үшін қажет?

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сынып Табиғатқа қамқорлық жасаймыз ҚМЖ Желідегі жас шектеулері және олар не үшін қажет?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Мектеп


Педагогтің аты-жөні


Күні


Сыныбы


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Қамқор» жобасы

«Табиғатқа қамқорлық

жасаймыз!»

Желідегі жас шектеулері және олар не үшін қажет?

Сабақтың мақсаты

  • Табиғатты қорғау туралы оқушылардың хабардарлығын арттыру.

  • Оқушыларға желідегі жас шектеулерінің маңыздылығын түсіндіру.

  • Оқушылардың интернетті қауіпсіз әрі жауапты түрде пайдалануына ықпал ету.

Дәйексөз

Бірлігі күшті ел озады

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңдері (уақыты)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

  • Сәлемдесу, сыныпты ұйымдастыру.

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

  • Миға шабуыл: "Табиғатты қорғау дегеніміз не?" деген сұрақ қою.

  • Оқушыларға экологиялық мәселелердің күнделікті өмірдегі мысалдарын көрсету (бейнеролик немесе суреттер арқылы).


Мұғалімді тыңдайды, сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсінеді.

Миға шабуылға қатысып, табиғатты қорғау туралы өз ойларын ортаға салады.

Слайдтан қоршаған ортаның ластануы туралы ой түйеді.







Оқушылар бірін-бірі бағалайды











Мадақтау

Жылы сөздер айту


Презентация және табиғаттың ластануын бейнелейтін суреттер.

проектор.

Сабақтың ортасы

Табиғат қорғау тақырыбында шағын ақпарат беру (экологияның маңызы, қоршаған орта проблемалары, шешу жолдары).

Оқушыларды топтарға бөліп, әр топқа тапсырма беру:

Табиғатты қорғау туралы постер жасау.

Қалдықтарды сұрыптау туралы ойын (суреттер немесе макеттер қолдану).

Өз қаласында экологиялық проблемаларды талқылау және шешу жолдарын ұсыну.

Топтарға бақылау жасап, қажет болған жағдайда көмек беру.

Берілген ақпаратты тыңдайды, маңызды мәліметтерді жазып алады.

Өз тобына бөлініп, тапсырманы орындайды:

Постер жасайды.


Қалдықтарды дұрыс сұрыптау ойынын ойнайды.

Экологиялық мәселелер бойынша ұсыныстар дайындайды.

Мадақтау арқылы оқушылардың пікірін қолдау (жарайсың, тамаша идея).

Плакаттар, маркерлер, қаламдар.

Қалдықтардың суреттері немесе макеттері (пластик, қағаз, әйнек, т.б.).

Экологиялық мәселелер бойынша алдын ала дайындалған материалдар.

Қауіпсіздік сабағы

10 мин

Оқушыларға интерактивті сұрақ қояды:

"Қандай әлеуметтік желілер мен ойын платформаларын білесіздер? Олар барлық жастағы адамдар үшін қолайлы ма?"

Желідегі жас шектеулерінің мысалдарын көрсетеді (3+, 7+, 12+ платформалары).

Қауіпті контент пен ақпараттың бала психикасына әсерін түсіндіреді (қысқаша нақты мысалдармен).

Оқушыларға сұрақтар қоя отырып, ата-ананың және баланың интернеттегі міндеттері туралы ақпарат береді.

Қауіпсіздік ұранын талқылау: "Қауіпсіз интернет – жарқын болашақ кепілі!"

Мұғалім қойған сұрақтарға жауап береді, өздері қолданатын платформаларды атайды.

Берілген ақпаратты тыңдап, мысалдарды талдайды.

Топтық жұмыс: Оқушылар екі топқа бөлініп, ата-ананың және баланың интернеттегі міндеттерін жазып талқылайды.

Өздерінің интернет қауіпсіздігін сақтау тәжірибелерімен бөліседі.

Мұғалім оқушылардың жауаптарын ауызша мақтау арқылы бағалайды.





Топтық жұмысты белсенділік пен мазмұндылық бойынша бағалайды.






Сұрақтарға толық әрі нақты жауап берген оқушылар ерекше атап өтіледі.

Слайдтар (жас шектеулері туралы ақпарат және мысалдар).




Қағаз және маркерлер (топтық жұмыс үшін).






Қауіпсіздік ұраны жазылған плакат.

Сабақтың соңы

Топтардың жұмысын тыңдау, пікірлерін талқылау.

Оқушылардың табиғатқа қамқорлық жасаудағы жеке жоспарларын сұрау (өзіндік жауапкершілік).

Сабақтың қорытындысын жасау, оқушыларды белсенді қатысқаны үшін мадақтау.

Табиғатты қорғауға арналған үй тапсырмасын беру: отбасыңызбен бір экологиялық іс-шара ұйымдастыру (қоқыс жинау, ағаш отырғызу).

Өз жұмыстарын таныстырады, басқа топтардың жұмысын тыңдайды.

Табиғатты қорғау бойынша өз жоспарларын айтады.

Сабақтың қорытындысын тыңдайды, сұрақтарына жауап алады.



Мадақтау

Жылы сөздер айту


Плакаттар, маркерлер, қаламдар.



Презентацияға сілтеме: https://ust.kz/word/tabigatqa_qamqorlyq_jasaimyz_akciyasy_is_sara_synyp_sagaty_qayipsizdik_sabagy_tarbie_sagaty_prezentaciya_slaid_asyq_sabaq-358896.html

Қауіпсіздік сабағы презентацияға сілтеме:

https://ust.kz/word/jelidegi_jas_sekteyleri_jane_olar_ne_usin_qajet_qayipsizdik_sabagy_tarbie_sagaty_synyp_sagaty_prezentaciya_slaid_asyq_sabaq-360759.html

Жариялаған:
Азамханов Сухраб
30 Қараша 2024
450
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі