Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың қысқа мезрзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    8.2 – Электронды кестелердегі ақпаратты өндеу

    Мектеп: №266 мектеп-лицей


    Күні: 06.12.2022.ж.




    Мұғалімнің аты-жөні:Тәңірберген Нұрбек


    Сынып:8 Ж



    Қатысушылар саны:

    Қатыспанғандар:



    Сабақтың тақырыбы

    Қолда бар ақпараттың негізіндегі болжам

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.2.2.3 электронды кестелерді қолдана отырып, мәселелерді шешуге арналған кіріктірілген функцияларды пайдалану.


    Сабақ мақсаты

    • Кестенің негізгі элементтерін (баған, жол, ұяшық, диапазон) білу

    • Абсолютты және салыстырмалы сілтемелерді қолдану.

    • Білім алушылар «СУММА», «ЕСЛИ» кіріктірілген функцияларды білу.

    Бағалау критерийі

    • Кестенің негізгі элементтерін (баған, жол, ұяшық, диапазон) білу

    • Абсолютты және салыстырмалы сілтемелерді қолдану.

    • Білім алушылар «СУММА», «ЕСЛИ» кіріктірілген функцияларды білу.

    Тілдік мақсаттар

    Пән бойынша оқыту мақсаты

    - электронды кестедегі кіріктірілген функцияларды пайдалана;

    - графикті құра алады.

    Оқытудың тілдік мақсаты:

    - берілген мәселені шешу үшін, не себептен бұл кіріктірілген функцияны қолданғанын түсіндіре алады (айту және тыңдау дағдылары);

    - берілген шартқа сай диаграмма құрастыра алады.

    Пәнге тән лексика және терминология:

    Кесте, баған, жол, ұяшық, диапазон, мәліметтер форматы, мәліметтер типі, кіріктірілген функциялар (математикалық, статистикалық, логикалық), абсолютті/салыстырмалы дербестендіру (адресация), график, легенда, ось, мәліметтерді белгілеу.

    Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

    Кесте бұл …

    Ұяшық … қиылысында орналасқан

    Абсолютті адресация салыстырмалы адресациядан айырмашылығы…

    Кіріктірілген функциялар …қажет

    Графикті құру үшін келесі әрекеттерді орындау қажет, яғни…

    Құндылықтарды дарыту

    Еңбек және шығармашылық,өмір бойы білім алу

    Пәнаралық байланыстар

    Математика,ағылшын

    Бастапқы білім

    7 сыныпта өткен «Электронды кестелер: диаграммаларды құру» тақырыбы

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған қызмет

    Ресурстар

    Сабақ басы

    0-5 мин

    Мәселені анықтау


    Сәлемдесу, сабақта жоқ білім алушыларды журналға белгілеу

    (Ұ) Жадаят: 8 сыныптың оқушысы сіздерден көмек беруді өтінеді: «Мен мектепке барамын. Менің есептеуім бойынша, маған 30 дәптер (28 жұқа, 2 жалпы), 8 қаламсап, 3 сызғыш және 2 компас керек. Менің тәтем маған 14000 теңге ақша беріп және қажетті тауарларды сатып алуға арналған фирмалардың атауларын айтты». Сұрақ: Қажетті канцелярды тауарларды сатып алуға ақша жете ме? (оқушылардың жауаптарын жазып аламыз, сабақтың соныңда оралып олардың болжамдарын тексереміз)

    Тақырыпты, сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін хабарлау. Әр білім алушыға өзін өзі бағалау парағын үлестіру.

    Журнал,өзін өзі бағалау парақтары





    Сабақ ортасы

    5-24 мин

    (Ж) Білім алушылар берілген жағдаятты құрылымдау түріне әкеледі (кестені құру).


    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Дескриптор

    Кестенің негізгі элементтерін (баған, жол, ұяшық, диапазон) білу

    1

    - қажетті ұяшықты дұрыс таңдап және оған сәйкес ақпаратты енгізді;


    -мәтіндер кескінің дұрыс қолдана алды;


    - кесте үлгіге сәйкес етіп құрылды (1 қосымша).






    1 тапсырма.

    (i) Төмендегі мәліметтерге сүйене отырып кесте құрыңыз:

    Қай ұяшық

    Қандай мәлімет жазу

    А1

    Тауар атауы

    В1

    Өндіріс

    С1

    Саны

    D1

    Бағасы

    Е1

    Барлығы

    А2

    Қаламсап

    В2

    Abdi Company

    С2

    8

    D2

    100

    А3

    Жұқа дәптер

    В3

    "Хатбер-Казахстан" ЖШС

    С3

    28

    D3

    350

    А4

    Жалпы дәптер

    В4

    Abdi Company

    С4

    2

    D4

    800

    А5

    Сызғыш

    В5

    Abdi Company

    С5

    3

    D5

    200

    А6

    Компас

    В6

    "Хатбер-Казахстан" ЖШС

    С6

    2

    D6

    500

    D7

    Қосындысы

    А9

    Қолда бар ақша

    С9

    14000

    (ii) А1:Е1 диапазонды ерекшелеп және мәтіндер кескінің жартылай қарайтылған (Ж) етіп жасаңыз.


    Өзін өзі бағалау парақтары


    24-34 мин

    (Ж) Білім алушылар нәтижелерді есептейтін формулаларды жазады және логикалық формуланы қолдана отырып, «Қажетті канцелярды тауарларды сатып алуға ақша жете ме?» деген сұраққа жауап береді.

    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Дескриптор

    Кіріктірілген функцияларды (СУММА, ЕСЛИ) қолдану


    2

    - нәтижені есептейтін формуланы дұрыс қолдана алды;




    - кестеде логикалық формуланы қолдана алды;


    - логикалық формула дұрыс жұмыс жасайды;


    - тапсырмада көрсетілген ұяшыққа мәліметтерді енгізіп көрді және өз бақылауын/ұсыныстарын жазды;


    - құрылған жұмысты сақтады.


    2 тапсырма.

    (i) E7, F7 ұяшықтарда нәтижелерді есептейтін қажетті формулаларды қолдана отырып, кестені толтырыңыз.

    (ii) D9 ұяшыққа логикалық формуланы қолдана отырып, «Қажетті канцелярды тауарларды сатып алуға ақша жете ме?» деген сұраққа жауап беретін формуланы жазыңыз (=ЕСЛИ(E7<=C9;"жетеді";"жетпейді"))

    (iii) С4 ұяшықтағы мәліметтерді өзгертіп көріңіз және нәжені есептейтін формула мен логикалық формалада қандай өзгерістерді байқадыңыз? Оған қандай тауарларды аз көлемде сатып алуға кеңес бере аласыз?


    Тапсырма парақтары

    35-36 мин

    (Ұ) Сабақтың басында болжаған жазбаларға орала отырып, орындалған жұмыспен салыстырамыз.

    Сабаққа қойылған мақсатқа қол жеткізгеніміз туралы сұраймыз және оқушыларға кері байланыс береміз.

    Көрсетілім (презентация), өзін өзі бағалау парақтары

    Сабақ соңы

    37-40 мин


    Рефлексия «БББ»

    Өзін өзі бағалау парағы бойынша рефлексия жасау

    өзін өзі бағалау парақтары

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Өзіндік тапсырмаларды орындау кезіңдегі қиындықтарды туындайтын тапсырмаларды орындауға мұғалім көмек

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Махамбетова Фариза Жарылкапбергеновна
    06 Желтоқсан 2022
    480
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    8 сыныптарға арналған

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    8 сыныптарға арналған

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Презентациядағы мәліметтермен танысып шығады және Youtube браузері арқылы бейнежазбаны тамашалайды.8 сыныптарға арналған қосымша мәліметтер
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың қысқа мезрзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    8.2 – Электронды кестелердегі ақпаратты өндеу

    Мектеп: №266 мектеп-лицей


    Күні: 06.12.2022.ж.




    Мұғалімнің аты-жөні:Тәңірберген Нұрбек


    Сынып:8 Ж



    Қатысушылар саны:

    Қатыспанғандар:



    Сабақтың тақырыбы

    Қолда бар ақпараттың негізіндегі болжам

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.2.2.3 электронды кестелерді қолдана отырып, мәселелерді шешуге арналған кіріктірілген функцияларды пайдалану.


    Сабақ мақсаты

    • Кестенің негізгі элементтерін (баған, жол, ұяшық, диапазон) білу

    • Абсолютты және салыстырмалы сілтемелерді қолдану.

    • Білім алушылар «СУММА», «ЕСЛИ» кіріктірілген функцияларды білу.

    Бағалау критерийі

    • Кестенің негізгі элементтерін (баған, жол, ұяшық, диапазон) білу

    • Абсолютты және салыстырмалы сілтемелерді қолдану.

    • Білім алушылар «СУММА», «ЕСЛИ» кіріктірілген функцияларды білу.

    Тілдік мақсаттар

    Пән бойынша оқыту мақсаты

    - электронды кестедегі кіріктірілген функцияларды пайдалана;

    - графикті құра алады.

    Оқытудың тілдік мақсаты:

    - берілген мәселені шешу үшін, не себептен бұл кіріктірілген функцияны қолданғанын түсіндіре алады (айту және тыңдау дағдылары);

    - берілген шартқа сай диаграмма құрастыра алады.

    Пәнге тән лексика және терминология:

    Кесте, баған, жол, ұяшық, диапазон, мәліметтер форматы, мәліметтер типі, кіріктірілген функциялар (математикалық, статистикалық, логикалық), абсолютті/салыстырмалы дербестендіру (адресация), график, легенда, ось, мәліметтерді белгілеу.

    Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

    Кесте бұл …

    Ұяшық … қиылысында орналасқан

    Абсолютті адресация салыстырмалы адресациядан айырмашылығы…

    Кіріктірілген функциялар …қажет

    Графикті құру үшін келесі әрекеттерді орындау қажет, яғни…

    Құндылықтарды дарыту

    Еңбек және шығармашылық,өмір бойы білім алу

    Пәнаралық байланыстар

    Математика,ағылшын

    Бастапқы білім

    7 сыныпта өткен «Электронды кестелер: диаграммаларды құру» тақырыбы

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған қызмет

    Ресурстар

    Сабақ басы

    0-5 мин

    Мәселені анықтау


    Сәлемдесу, сабақта жоқ білім алушыларды журналға белгілеу

    (Ұ) Жадаят: 8 сыныптың оқушысы сіздерден көмек беруді өтінеді: «Мен мектепке барамын. Менің есептеуім бойынша, маған 30 дәптер (28 жұқа, 2 жалпы), 8 қаламсап, 3 сызғыш және 2 компас керек. Менің тәтем маған 14000 теңге ақша беріп және қажетті тауарларды сатып алуға арналған фирмалардың атауларын айтты». Сұрақ: Қажетті канцелярды тауарларды сатып алуға ақша жете ме? (оқушылардың жауаптарын жазып аламыз, сабақтың соныңда оралып олардың болжамдарын тексереміз)

    Тақырыпты, сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін хабарлау. Әр білім алушыға өзін өзі бағалау парағын үлестіру.

    Журнал,өзін өзі бағалау парақтары





    Сабақ ортасы

    5-24 мин

    (Ж) Білім алушылар берілген жағдаятты құрылымдау түріне әкеледі (кестені құру).


    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Дескриптор

    Кестенің негізгі элементтерін (баған, жол, ұяшық, диапазон) білу

    1

    - қажетті ұяшықты дұрыс таңдап және оған сәйкес ақпаратты енгізді;


    -мәтіндер кескінің дұрыс қолдана алды;


    - кесте үлгіге сәйкес етіп құрылды (1 қосымша).






    1 тапсырма.

    (i) Төмендегі мәліметтерге сүйене отырып кесте құрыңыз:

    Қай ұяшық

    Қандай мәлімет жазу

    А1

    Тауар атауы

    В1

    Өндіріс

    С1

    Саны

    D1

    Бағасы

    Е1

    Барлығы

    А2

    Қаламсап

    В2

    Abdi Company

    С2

    8

    D2

    100

    А3

    Жұқа дәптер

    В3

    "Хатбер-Казахстан" ЖШС

    С3

    28

    D3

    350

    А4

    Жалпы дәптер

    В4

    Abdi Company

    С4

    2

    D4

    800

    А5

    Сызғыш

    В5

    Abdi Company

    С5

    3

    D5

    200

    А6

    Компас

    В6

    "Хатбер-Казахстан" ЖШС

    С6

    2

    D6

    500

    D7

    Қосындысы

    А9

    Қолда бар ақша

    С9

    14000

    (ii) А1:Е1 диапазонды ерекшелеп және мәтіндер кескінің жартылай қарайтылған (Ж) етіп жасаңыз.


    Өзін өзі бағалау парақтары


    24-34 мин

    (Ж) Білім алушылар нәтижелерді есептейтін формулаларды жазады және логикалық формуланы қолдана отырып, «Қажетті канцелярды тауарларды сатып алуға ақша жете ме?» деген сұраққа жауап береді.

    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Дескриптор

    Кіріктірілген функцияларды (СУММА, ЕСЛИ) қолдану


    2

    - нәтижені есептейтін формуланы дұрыс қолдана алды;




    - кестеде логикалық формуланы қолдана алды;


    - логикалық формула дұрыс жұмыс жасайды;


    - тапсырмада көрсетілген ұяшыққа мәліметтерді енгізіп көрді және өз бақылауын/ұсыныстарын жазды;


    - құрылған жұмысты сақтады.


    2 тапсырма.

    (i) E7, F7 ұяшықтарда нәтижелерді есептейтін қажетті формулаларды қолдана отырып, кестені толтырыңыз.

    (ii) D9 ұяшыққа логикалық формуланы қолдана отырып, «Қажетті канцелярды тауарларды сатып алуға ақша жете ме?» деген сұраққа жауап беретін формуланы жазыңыз (=ЕСЛИ(E7<=C9;"жетеді";"жетпейді"))

    (iii) С4 ұяшықтағы мәліметтерді өзгертіп көріңіз және нәжені есептейтін формула мен логикалық формалада қандай өзгерістерді байқадыңыз? Оған қандай тауарларды аз көлемде сатып алуға кеңес бере аласыз?


    Тапсырма парақтары

    35-36 мин

    (Ұ) Сабақтың басында болжаған жазбаларға орала отырып, орындалған жұмыспен салыстырамыз.

    Сабаққа қойылған мақсатқа қол жеткізгеніміз туралы сұраймыз және оқушыларға кері байланыс береміз.

    Көрсетілім (презентация), өзін өзі бағалау парақтары

    Сабақ соңы

    37-40 мин


    Рефлексия «БББ»

    Өзін өзі бағалау парағы бойынша рефлексия жасау

    өзін өзі бағалау парақтары

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Өзіндік тапсырмаларды орындау кезіңдегі қиындықтарды туындайтын тапсырмаларды орындауға мұғалім көмек

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 8 сынып
    06.12.2022
    480
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Махамбетова Фариза Жарылкапбергеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации