Материалдар / 8-сыныптың химия пәні бойынша орта мерзімді жоспарының үлгісі

8-сыныптың химия пәні бойынша орта мерзімді жоспарының үлгісі

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сыныптың химия пәні бойынша орта мерзімді жоспарының үлгісі ұсынылды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2018
1161
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

8-сыныптың химия пәні бойынша орта мерзімді жоспарының үлгісі


8 сыныптың негізгі мәселелерін қайталау

р\с

Сабақ тақырыптары





Мерзімі

1.Оқып-үйренудің негізгі

мақсаттары

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

3. Бүкіл оқушылар үйренгенін қайдан білесіз?

4. Оқып-үйренудің нәтижесі

5. Үйрену мақсатын дағы бағаны қоса, бағалау

6. Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар)

7. Негізгі дерек көздер

1.

Техника қауіпсіздігі бойынша алғашқы нұсқаулар. Химияның негізгі түсініктері мен заңдары


Техника қауіпсіздігі боіынша алғашқы нұсқаулар мен химияның негізгі түсініктері мен заңдарын қайталау



Топтық, жеке, жұптық тапсырмалар, диалог әдісі

Топтық жұмыс. Мәтінді талдау

жеке жұмыс

жаттығулар орындау.

Химиялық негігі түсініктер мен заңдар туралы білім қалыптасады. Оқушылар диалог әдісі арқылы сыни тұрғыдан ойлана алады.

Екі жұлдыз, бір ұсыныс

Кері байланыс, рефлексия.

Қалың, жұқа сұрақтар

Оқулық 9 сынып

Мұғалімге арналған нұсқаулық

«Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ, 2012 ж

2.

Атом құрылыс теориясы тұрғысынан Менделеев жасаған химиялық элементтердің периодтық жүйесі және периодтық заңы


Д. И. Менделеев жасаған периодтық жүйесі мен заңы. Химиялық элементтерді жіктеудің нәтижесінде периодтық заңның ашылуы.
Оқушыларға металдар мен бейметаллдар ұғымын қалыптастыру. Екідайлы қасиет көрсететін элементтердің топтары туралы түсіндіру.

Топтық, жеке, жұптық тапсырмалар, диалог әдісі, өздік жұмыстар

Топтық жұмыс

Жұптық жұмыс

Деңгейлік тапсырмалар

Менделеев жасаған периодтық жүйесі мен заңы, химиялық элементтерді жіктеудің нәтижесінде периодтық заңның ашылуы туралы білім қалыптасады. Оқушылар диалог әдісі арқылы сыни тұрғыдан ойлана алады.

Екі жұлдыз, бір ұсыныс

Кері байланыс, рефлексия

Қалың, жұқа сұрақтар

Оқулық 9 сынып

Мұғалімге арналған нұсқаулық

«Назарбаев Зияткерлік мектебі»ДББҰ, 2012 ж


3.

Бейорганикалық заттардың қосылыстары және олардың арсындағы генетикалық байланыс.



Бейорганикалық қосылыстардың негіхзгі кластары арасындағы генетикалық байланысты ашуға арналған өзгерістер орындату, есептер шығарту, тарауды қорытындылау, жинақтау.

Оқушылардың талдау, қорытынды жасау білім-білік дағдысын дамыту.

Топтық, жеке, жұптық тапсырмалар, диалог әдісі.

Топтық жұмыс.

Мәтінді талдау

жеке жұмыс

жаттығулар орындау

Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары арасындағы генетикалық байланысты ашуға арналған өзгерістерді орындайды, есептер шығарады,

тарауды қорытындылайды.


Екі жұлдыз, бір ұсыныс

Кері байланыс, рефлексия

жұқа сұрақтар

Оқулық 9 сынып

Мұғалімге арналған нұсқаулық

«Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ, 2012 ж


4.


Сан есептері




8 сыныпта өтілген негізгі түсініктер мен заңдылықтарды, білімді жалпылау және қорытындылау.

Жеке тапсырмалар, тест жұмысы

жеке жұмыс

жаттығулар, тест орындау

есептер шығарады, тест жұмысын орындады.

Жиынтық бағалау


Оқулық 9 сынып

Мұғалімге арналған нұсқаулық



І тарау Элекролиттік диссоциациялану дәрежесі ( І тоқсан 14 сағат)

5.

Электролиттер және бейэлектролиттер


Оқушыларды электролиттер мен бейэлектролиттер; туралы білім қалыптастыру.

Диалог әдісі, сын тұрғысынан ойлау, жеке жұмыс

Топтық жұмыс

«Жұптық жұмыс

Деңгейлік тапсырмалар

Оқушыларда электролиттер мен бейэлектролиттер туралы; білім қалыптасады.

Екі жұлдыз, бір ұсыныс

Кері байланыс, рефлексия

Қалың, жұқа сұрақтар.

Оқулық 19 сынып

Мұғалімге арналған нұсқаулық

«Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ, 2012 ж

6.

Электролиттік диссоциацияның механизмі.


Аррениустің электролиттік диссоциациялану механизмінің негізгі қағидаларымен таныстыру.

Топтық жұмыс, жеке жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, диалог, АКТ электорндық оқулық


Топтық жұмыс

1.Мәтінді талдау

жеке жұмыс

жаттығулар орындау.

Оқушыларда ЭД нәтижесінде оң және теріс иондардың түзілетініні туралы дағдыларын

Қалыптасады.

Кері байланыс: рефлексия

Критерий арқылы бағалау

Қалың, жұқа сұрақтар, проблемалық, тапсырмалар

Оқулық 9 сынып

Мұғалімге арналған нұсқаулық

«Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ, 2012 ж

Электрондық оқулық

7.

Күшті және әлсіз электролиттер. Диссоциациялану дәрежесі


Электролиттік диссоциацияның шамасы туралы түсінік қалыптастыру; күшті және әлсіз электролиттердің айырмашылығын дәлелдеу. Электролиттік диссоциациялану дәрежесі және оның белгіленуі туралы мағұлмат беру.

Топтық жұмыс, жеке жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, диалог, АКТ.

Топтық жұмыс.

Мәтінмен жұмыс.

Өзіндік жұмыс.

Жаттығу жұмысы.

Күшті және әлсіз электролит ЭД дәрежесі және оның белгіленуі туралы

білім қалыптасады.

Кері байланыс, рефлексия, қол белгілері, топтарда өздерін бағалау.

Критерий жасақтау, ұсыну арқылы бағалау.

Кеңейтілген

тапсырмалар.

Қалың, жұқа сұрақтар.

Оқулық 9сынып

арналған нұсқаулық

«Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ, 2012 ж

Химия мектепте.

Химик анықтамалығы

8.

Қышқылдардың, сілтілердің және тұздардың

сулы ерітінділерде диссоциациялануы.



Қышқылдарға, негіздерге және тұздарға электролиттік диссоциация теориясы тұрғысынан түсінік беру.

Топтық жұмыс

Жеке жұмыс


Топтық жұмыс.

Мағынаны тану.


Қышқылдар, негіздер және тұздардың диссоциациялану реаккция теңдеулерін жазу дағдыларын қалыптасады.

Критерийлер арқылы бағалау.

Кеңейтілген

тапсырмалар.

Қалың, жұқа сұрақтар.

Оқулық 9 сынып

Мұғалімге арналған нұсқаулық

«Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ, 2012 ж


9.

Ерітіндідегі ион алмасу реакциялары және олардың жүру жағдайлары


Иондардың қасиеті ретінде электролиттердің қасиеттері туралы ұғымды тереңдету; реакция аяғына дейін жүретін жағдайлар; хлоридтерге, сульфаттарға сапалық раекцияны қайталау және бейтараптану реакциясы туралы оқушылардың білімдерін бекіту.

Топтық жұмыс, жеке жұмыс, АКТ

Топтық тапсыриалар

Жеке жұмыс

(жұмыс дәптері)


Молекулалық, толық және қысқартылған иондық теңдеулер құруды үйрету. Есептер шығару дағдыларын қалыптасады.

Топтарда өзара бағалау

Екі жұлдыз, бір ұсыныс

Кері байланыс, рефлексия.

Критерий жасақтау, ұсыну арқылы бағалау.

Кеңейтілген

тапсырмалар.

Қалың, жұқа сұрақтар.

Оқулық 9 сынып

Мұғалімге арналған нұсқаулық

«Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ, 2012 ж

Химия мектепте, Химик анықтамалығы журналдары

www.sabaktar.kz сайты

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!