р\с
|
Сабақ тақырыптары
|
Мерзімі
|
1.Оқып-үйренудің негізгі
мақсаттары
|
2. Оқытуда қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
3. Бүкіл оқушылар үйренгенін қайдан
білесіз?
|
4. Оқып-үйренудің
нәтижесі
|
5. Үйрену мақсатын дағы бағаны қоса,
бағалау
|
6. Бәрін қоса есептегенде (дарынды
балалар)
|
7. Негізгі дерек
көздер
|
1.
|
Техника қауіпсіздігі бойынша алғашқы
нұсқаулар. Химияның негізгі түсініктері мен
заңдары
|
|
Техника қауіпсіздігі боіынша алғашқы нұсқаулар мен
химияның негізгі түсініктері мен заңдарын
қайталау
|
Топтық, жеке, жұптық тапсырмалар, диалог
әдісі
|
Топтық жұмыс. Мәтінді талдау
жеке
жұмыс
жаттығулар орындау.
|
Химиялық негігі түсініктер мен заңдар туралы
білім қалыптасады. Оқушылар диалог әдісі арқылы сыни тұрғыдан
ойлана алады.
|
Екі
жұлдыз, бір ұсыныс
Кері байланыс, рефлексия.
|
Қалың, жұқа сұрақтар
|
Оқулық 9 сынып
Мұғалімге арналған нұсқаулық
«Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ, 2012
ж
|
2.
|
Атом құрылыс теориясы тұрғысынан Менделеев
жасаған химиялық элементтердің периодтық жүйесі және периодтық
заңы
|
|
Д. И. Менделеев жасаған периодтық жүйесі мен
заңы. Химиялық элементтерді жіктеудің нәтижесінде периодтық заңның
ашылуы.
Оқушыларға металдар мен бейметаллдар ұғымын қалыптастыру. Екідайлы
қасиет көрсететін элементтердің топтары туралы
түсіндіру.
|
Топтық, жеке, жұптық тапсырмалар, диалог
әдісі, өздік жұмыстар
|
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Деңгейлік тапсырмалар
|
Менделеев жасаған периодтық жүйесі мен заңы,
химиялық элементтерді жіктеудің нәтижесінде периодтық заңның ашылуы
туралы білім қалыптасады. Оқушылар диалог әдісі арқылы сыни
тұрғыдан ойлана алады.
|
Екі
жұлдыз, бір ұсыныс
Кері байланыс, рефлексия
|
Қалың, жұқа сұрақтар
|
Оқулық 9 сынып
Мұғалімге арналған нұсқаулық
«Назарбаев Зияткерлік мектебі»ДББҰ, 2012
ж
|
3.
|
Бейорганикалық заттардың қосылыстары және олардың
арсындағы генетикалық байланыс.
|
|
Бейорганикалық қосылыстардың негіхзгі кластары
арасындағы генетикалық байланысты ашуға арналған өзгерістер
орындату, есептер шығарту, тарауды қорытындылау,
жинақтау.
Оқушылардың талдау, қорытынды жасау
білім-білік дағдысын дамыту.
|
Топтық, жеке, жұптық тапсырмалар, диалог
әдісі.
|
Топтық жұмыс.
Мәтінді талдау
жеке
жұмыс
жаттығулар орындау
|
Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары
арасындағы генетикалық байланысты ашуға арналған өзгерістерді
орындайды, есептер шығарады,
тарауды қорытындылайды.
|
Екі
жұлдыз, бір ұсыныс
Кері байланыс, рефлексия
|
жұқа сұрақтар
|
Оқулық 9 сынып
Мұғалімге арналған нұсқаулық
«Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ, 2012
ж
|
4.
|
Сан
есептері
|
|
8 сыныпта өтілген негізгі түсініктер мен
заңдылықтарды, білімді жалпылау және
қорытындылау.
|
Жеке тапсырмалар, тест
жұмысы
|
жеке
жұмыс
жаттығулар, тест орындау
|
есептер шығарады, тест жұмысын
орындады.
|
Жиынтық бағалау
|
|
Оқулық 9 сынып
Мұғалімге арналған нұсқаулық
|
|
І тарау Элекролиттік диссоциациялану
дәрежесі ( І тоқсан 14 сағат)
|
5.
|
Электролиттер және
бейэлектролиттер
|
|
Оқушыларды электролиттер
мен бейэлектролиттер; туралы білім
қалыптастыру.
|
Диалог әдісі, сын тұрғысынан ойлау, жеке
жұмыс
|
Топтық жұмыс
«Жұптық жұмыс
Деңгейлік тапсырмалар
|
Оқушыларда электролиттер
мен бейэлектролиттер туралы; білім
қалыптасады.
|
Екі
жұлдыз, бір ұсыныс
Кері байланыс, рефлексия
|
Қалың, жұқа сұрақтар.
|
Оқулық 19 сынып
Мұғалімге арналған нұсқаулық
«Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ, 2012
ж
|
6.
|
Электролиттік диссоциацияның
механизмі.
|
|
Аррениустің электролиттік диссоциациялану
механизмінің негізгі қағидаларымен таныстыру.
|
Топтық жұмыс, жеке жұмыс, сын
тұрғысынан ойлау, диалог, АКТ электорндық
оқулық
|
Топтық жұмыс
1.Мәтінді талдау
жеке
жұмыс
жаттығулар орындау.
|
Оқушыларда ЭД нәтижесінде оң және теріс иондардың
түзілетініні туралы дағдыларын
Қалыптасады.
|
Кері
байланыс: рефлексия
Критерий арқылы бағалау
|
Қалың, жұқа сұрақтар, проблемалық,
тапсырмалар
|
Оқулық 9 сынып
Мұғалімге арналған нұсқаулық
«Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ, 2012
ж
Электрондық оқулық
|
7.
|
Күшті және әлсіз электролиттер.
Диссоциациялану дәрежесі
|
|
Электролиттік диссоциацияның шамасы туралы
түсінік қалыптастыру; күшті және әлсіз электролиттердің
айырмашылығын дәлелдеу. Электролиттік диссоциациялану дәрежесі және
оның белгіленуі туралы мағұлмат беру.
|
Топтық жұмыс, жеке жұмыс, сын тұрғысынан
ойлау, диалог, АКТ.
|
Топтық жұмыс.
Мәтінмен жұмыс.
Өзіндік жұмыс.
Жаттығу жұмысы.
|
Күшті және әлсіз электролит ЭД дәрежесі және оның
белгіленуі туралы
білім қалыптасады.
|
Кері
байланыс, рефлексия, қол белгілері, топтарда өздерін
бағалау.
Критерий жасақтау, ұсыну арқылы
бағалау.
|
Кеңейтілген
тапсырмалар.
Қалың, жұқа сұрақтар.
|
Оқулық 9сынып
арналған нұсқаулық
«Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ, 2012
ж
Химия мектепте.
Химик анықтамалығы
|
8.
|
Қышқылдардың, сілтілердің және
тұздардың
сулы
ерітінділерде диссоциациялануы.
|
|
Қышқылдарға, негіздерге және тұздарға
электролиттік диссоциация теориясы тұрғысынан түсінік
беру.
|
Топтық жұмыс
Жеке
жұмыс
|
Топтық жұмыс.
Мағынаны тану.
|
Қышқылдар, негіздер және
тұздардың диссоциациялану реаккция теңдеулерін жазу
дағдыларын қалыптасады.
|
Критерийлер арқылы
бағалау.
|
Кеңейтілген
тапсырмалар.
Қалың, жұқа сұрақтар.
|
Оқулық 9 сынып
Мұғалімге арналған нұсқаулық
«Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ, 2012
ж
|
9.
|
Ерітіндідегі ион алмасу реакциялары және
олардың жүру жағдайлары
|
|
Иондардың қасиеті ретінде электролиттердің
қасиеттері туралы ұғымды тереңдету; реакция аяғына дейін жүретін
жағдайлар; хлоридтерге, сульфаттарға сапалық раекцияны қайталау
және бейтараптану реакциясы туралы оқушылардың білімдерін
бекіту.
|
Топтық жұмыс, жеке жұмыс,
АКТ
|
Топтық тапсыриалар
Жеке
жұмыс
(жұмыс дәптері)
|
Молекулалық, толық және
қысқартылған иондық теңдеулер құруды үйрету.
Есептер шығару дағдыларын
қалыптасады.
|
Топтарда өзара бағалау
Екі
жұлдыз, бір ұсыныс
Кері
байланыс, рефлексия.
Критерий жасақтау, ұсыну арқылы
бағалау.
|
Кеңейтілген
тапсырмалар.
Қалың, жұқа сұрақтар.
|
Оқулық 9 сынып
Мұғалімге арналған нұсқаулық
«Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ, 2012
ж
Химия мектепте, Химик анықтамалығы
журналдары
|