Материалдар / 8сынып.химия.Судың ластану себептері. Судың кермектілігі.

8сынып.химия.Судың ластану себептері. Судың кермектілігі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Химия пәні мұғалімдеріне PISA тапсырмаларын сабақта қолдану мақсатында көмек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2021
1276
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

8.4С Су

Мектеп: Қаршы ОЖББМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Абдрахманова Айгүл Темиргалиевна

Сынып: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Судың ластану себептері. Судың кермектілігі. Зертханалық жұмыс №10 «Судың кермектілігін анықтау»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.4.2.8 судың ластану себептері мен қауіпін анықтау, суды тазарту жолдарын түсіндіру;

8.4.2.9 судың «кермектілігін» анықтау және оны жою жолдарын түсіндіру;

8.4.2.10 cусыз мыс (II) сульфаты арқылы суды анықтау жолын білу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Судың ластану көздерін мен қауіпін анықтау , кермектілікті түсіндіру

Оқушылардың басым бөлігі: Кермектілік түрлерін, жою әдістерін білу,суды тазарту жоларын түсіндіру, суды мыс сульфаты арқылы анықтауды сипаттау.

Кейбір оқушылар: Суды кобальт хлоридімен анықтауды айту, кермектіліктің классификациясын білу, судың нақты ластану жолына тазарту әдісін ұсыну, алған білімдерін және ақпараттарды қолданып проблеманы шешу жолын табу

Бағалау критерийлері

  • Судың ластану көздерін біледі, түсіндіреді, ластаушы факторларды көрсете алады;

  • Судың тазарту жолдарын ажырата алады;

  • Судың кермектілігі терминін біледі, кермектілік неден пайда болатынын түсіндіреді;

  • Уақытша және тұрақты кермектілікті сипаттай алады, жою жолдарын біледі;

  • Суды зертханада мыс (ІІ) сульфаты арқылы анықтайтының біледі, нәтижесінде қандай түс пайда болатынын сипаттайды.

Тілдік мақсаттар

 

 

 


Пәнге қатысты терминология:

Су -Вода – Water

Ластану – Загрязнение –Pollution

Кермектілік – Жесткость –Hardness

Уақытша кермектілік-Временная жесткость

Temporaryhardness

Тұрақты кермектілік - Постоянная жесткость

-Constant waterhardness

Тазарту – Очистка –Purification

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Оксид, сутегі, судың қайнау нүктесі, су айналымы, конденсация

Тазалыған анықтауға сапалық анализ жүргізу кезінде, біріншіден, біз ...............
Бұл тәжірибе ... көрсетеді ме?
Біз қалай ...біле/тексере аламыз...?

Құндылықтарды дарыту


Өз отанын, елін, жерін шексіз сүюге, бағалауға, қорғауға үйрету.

Суды үнемдеу, суды, қоршаған ортаны таза ұстауға үйрету, суды үнемдеп қолдануға үйрету

Нақтылық, шынайылық, тазалық, ұқыптылық, жан-жақтылық

Пәнаралық байланыстар

Географиямен (гидросферадағысу, атмосферадағысу, литосферадағысу) байланыстыру;

Биологиямен (тірі организмдердің негізгі құраушысы су) байланыстыру;

Экологиямен байланыстыру

АКТ қолдану дағдылары

Power point Ақпараттарды жинап, анализ жасау

Бастапқы білім


7.1В Заткүйініңөзгерісі
7.2В
Қарапайым химиялық реакциялар 
7.3C
Ерітінді және ерігіштік
7.3А
Химиялық элементтер, қосылыстар және адам ағзасы

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы:

2 минут





















1 минут









3 минут











3 минут























2 минут





































































2 минут

Оқушылардың өткен сабақтан алған білімін тексеру мақсатында тапсырма:

Жж- Су бірегей қасиеттерге ие. Ұсынылған тұжырымдардың ішінен дұрыс және дұрыс

емес тұжырымдарды белгіле.

Тұжырымдар


Дұрыс +

Дұрыс емес -

Су жоғары қарай аға алады.



Судың тығыздығы қыздырғанда артады.



Судың тығыздығы қатқан кезде алдымен артады, содан кейіназаяды.



Су 100°С-танжоғарытемпературадабуланады.



-Суреттер арқылы сабақ тақырыбын ашып алу

- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алу;

- сабақ соңындағы күтілетін нәтижелерді ОМ қарап анықтап алу;

-оқушыларды (суреттердің біркелкілігіне қарап) үш топқа бөлу.

Судың ластануы

1 видео көрсетіледі

Содан соң оқушыларға тапсырма-1 таратылады: Ауыз су көздерінің ластануынан адамзат денсаулғына орасан зор зиянын тигізуде. Төменде су көздерінің ластануы көрсетілген.

(a) Ластану көздерін жазу:

(b) Ластанғанауыз суды тұтынудан кейін адам ағзасына әсері қандай болады.________________________________________ Орындауға 3 минут уақыт беріледі. Бағалау критерийлері

-Ластану көздерін жазадады

-Ластанған ауыз суды тұтынудан кейін адам ағзасына әсерін атайды

Бағалау «бір-бірін бағалау» әдісімен жүргізіледі. Суды тазарту әдістері

Тапсырма

1-топ

2-топ

3-топ Тапсырма Ауыз суы

С уретте судың қала тұрғындарына жеткенге дейн қалай пайдалануға жарамды болатыны көрсетілген. Суды тазарту процесі суретте көрсетілгендей 4 кезеңнен тұрады (олар 1-4 нөмірленген) 2-ші кезеңде сұйық сутұндырғышта жиналады.

Осы кезеңде су қалайша тазартылады?

  1. Судағы бактериялар өледі.

  2. Суға оттегін қосады

  3. Құм мен гравий түбіне тұнады

D Улы заттар еріп кетеді

Жұмысты бағалау критерийлері:

  • Су тазарту процесін түсінеді

  • Тайм-менеджмент

Бағалау «бір-бірін бағалау» әдісімен жүргізіледі

Жағдаятты шешу. Сіз Жайық жағасында жанұяңызбен демалу кезіңізде ауыз су таусылып сусыз қалдыңыз. Бұл жағдайдан қалай шығасыз?



Слайд1



















Слайд 2









1 видео

https://twig-bilim.kz/kz/film/pollution-water

1-қосымша



























Слайд 3



2-қосымша













https://bilimland.kz/kk/courses/chemistry-kk/bei-organikalyq-ximiya/su-zhane-suly-eritindiler/lesson/sudyng-kermektigi-sudyng-lastanuy

















Сабақтың ортасы

3 минут

1 минут

15 минут



































2 минут





























2 минут

Судың кермектілігі

Бейнематериал көрсетіледі

Мұғалім:Кермектілік түрлері туралы ақпарат.

Зертханалық жұмыс №10 «Судың кермектілігін анықтау»

Мақсаты:судың «керрмектілігін» анықтау және оны жою тәсілдерін түсіндіруі.

Зертханалық жұмыс 3 топ болып жүргізіледі. Әр топтағы оқушыларға рөлдер беріледі:

- техника қауіпсіздігін қадағалаушы;

- аналитик;

- лаборант.

Техника қауіпсіздігін қадағалаушы қосымша-3 берілген парақшадағы техника қауіпсіздігі графасын толтырып, қауіпсіздікке жауап береді.

Аналитик зертханалық жұмыс жасалғаннан кейін нәтижелерді жазып, қорытынды сұрақтарға жауап береді.

Лаборант толығымен зертханалық жұмысты орындайды.

Соңында әр топ қорғап,бірін-бірі бағалайды.

Дескрипторлар:

- зертханада техника қауіпсіздігін сақтайды.

- зертхананы толығымен инструкция бойынша орындайды.

- зертхана бойынша сұрақтарға жауап арқылы толық ақпарат бере алады.

Жж Суды анықтау әдістері.

Демонстрация «Белгісіз ерітінді» қызықты тәжірибе

Оқушыларға бірнеше түрлі сұйықтықтарды ұсыныңыз.

Суға сусыз мыс (ІІ) сульфаты көмегімен сапалық талдау жүргізуді ұсыныңыз. Оқушылар сәйкес қорытынды жасаулары қажет.

Мұғалімнің ҚБ

2 видео Слайд 4

, https://www.twig-bilim.kz/kz/film/hard-and-soft-water















8 Химия оқулығы М.Б.Усманова, Қ.Н. Сақариянова, Б.Н. Сахариева

























770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ