Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    9.1.А.Екі айнымалысы бар теңдеулер, теңсіздіктер және олардың жүйелері

    Мектеп:Талдықрған қаласы .№17 орта мектеп КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Қуанышбек Нұрдыгүл

    Сынып: 9

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер және олардың жүйелері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.2.1

    екі айнымалысы бар сызықтық және сызықтық емес теңдеулерді ажырату


    Сабақ мақсаттары

    - екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулердің анықтамасын білу, дәрежесі бойынша ажырату;

    • - екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулердің шешімін табу арқылы графигінің түрін анықтау және салу;

    • - график бойынша екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеуді құрастыра алу.

    Бағалау критерийлері

    - екі айнымалысы бар сызықтық және сызықтық емес теңдеулер ұғымдарын біледі және оларды ажыратуды үйренеді;

    - екі айнымалысы бар сызықтық емес қарапайым теңдеулерді шешуді және соларды қолданып ,дәрежесін анықтайды;

    • - екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің шешімін тауып, графигін салады;

    • - график бойынша екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу құрастырады.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    • - екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу;

    • - айнымалылар;

    • - теңдеудің дәрежесі;

    • - теңдеудің шешімі;

    • - теңдеудің графигі.

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

    - екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу дегеніміз...

    - екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің дәрежесі дегеніміз ...

    - екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеуді шешу деп ...

    - теңдеудің графигін салу үшін ...

    Құндылықтарға баулу

    Қарым-қатынас: Оқушыларды бір-бірін сыйлауға, бір – бірінің пікірін тындауға, өзара мәдениеттілікке және жұппен біріккен түрде жұмыс жасай білуге, ұжымдылыққа, шыдамдылыққа, жауапкершілікке, әділдікке тәрбиелеу.

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы: «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы бойынша топта ынтымақтастыққа тәрбиелеу. Өткен тарихқа көз жүгірту арқылы патриоттыққа тәрбиелеу.


    Пәнаралық байланыс

    тарих, информатика,қазақ әдебиеті

    Алдыңғы білім

    Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу, шешімін табу, теңдеудің графигін салу, мәндес теңдеулердің қасиеттері

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    0 – 2 мин










    2 – 4 мин


    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру.


    Саралау тәсілі: диалог және қолдау көрсету

    Белсенді оқу әдісі: «Шаттық шеңбер»

    Оқушылар шеңбер бойымен тұрып, қолдарынан ұстайды. Көршісінің көзіне қарап тұрып оларға жақсы сөз айтып, мақтау керек. Оны қабылдаған адам басын изеп: «Рақмет, мен өте ризамын!»-деп айтады. Кейін ол өз көршісіне қошемет сыйлайды. Жаттығу шеңбер бойымен жүреді.

    ҚБ: «Қошемет» әдісі арқылы бір-біріне қошемет көрсетеді.


    Топқа бөлу.

    Саралау тәсілі: жіктеу (аралас - гендерлік топ)

    Белсенді оқу әдісі: «Асық арқылы бөлу »

    Сыныптағы бала санына қарай 3 түрлі асық шашылады,

    әр оқушы өзіне ұнаған түсті алады,түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайды.


    І топ:

    «Парабола»

    ІІ топ: «Гипербола»

    ІІІ топ:

    «Шеңбер»


    у = х2+4х +1


    х2+у2=81


    у = х2-4х +8


    (х+3)2+(у-1)2=1


    у = 2х2-6х +11


    х2-у2=72


    у = 7х2-5х +6



    (х-4)2+(у-3)2=9

    ҚБ: Мұғалім мадақтауы «Керемет!», «Жарайсыздар!», «Өте тамаша!»,т.с.с.






    Picture 18080
















    Сабақтың ортасы

    4– 7 мин







































    7– 10 мин






































    10– 20 мин































    20– 22 мин



















    22– 27 мин




















































    27– 37 мин

    Жеке жұмыс

    Бағалау критерийі:

    • - екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулерді тауып, дәрежесін анықтай алады.

    Ойлау деңгейлерінің дағдылары: білу, түсіну.

    Саралау тәсілі: диалог және қолдау көрсету

    Белсенді оқу әдісі: «Қарлы кесек»


    Өткен сабақты қайталау мақсатында оқушылар бір-біріне қар кесегін лақтыру арқылы бірнеше сұрақ қояды.Қар кесегін қағып алған оқушы сұраққа жауап беріп, өзінің сұрағын қояды. Егер оқушы сұраққа жауап бере алмаса , қар кесегін басқа оқушыға береді.

    1.Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу дегеніміз?

    Жауабы: Екі айнымалысы бар теңдеуде айнымалылардың дәреже көрсеткіші немесе бір қосылғыштағы айнымалылардың дәреже көрсеткіштерінің қосындысы 1-ден артық болса, олар екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу деп аталады.

    2. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің дәрежесі дегеніміз?

    Жауабы: Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудегі бірмүшелердің ең жоғарғы дәреже көрсеткіші осы теңдеудің дәрежесі болып табылады.

    3. х(х+y2)=х+1 теңдеуінің дәрежесі?

    Жауабы: үшінші

    4.Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің шешімі дегеніміз?

    Жауабы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді дұрыс теңдікке айналдыратын айнымалы мәндерінің реттелген жұптарының жиыны.

    5. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің графигі дегеніміз?

    Жауабы: Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің графигі деп координаталары осы теңдеудің шешімдері болатын нүктелер жиыны аталады.

    6. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің графигі (шешімі) Жауабы: қисық сызық


    ҚБ: Басбармақ арқылы өзін-өзі бағалау (өте жақсы, жақсы, орташа)


    Үй тапсырмасын тексеру

    Ойлау деңгейлерінің дағдылары: қолдану

    Саралау тәсілі: тапсырма

    Белсенді оқу әдісі: «Өзара тексеріс»

    Оқушылар дәптерлерін сағат тілі бағытымен алмастырып, интербелсенді тақтада көрсетілген жауап арқылы тексереді.

    а) х = 0; у = 2;

    ә) х = – 1; у = 1;

    б) х = 1; у = 0 сандар жұбы 4х3 – у2 + 4 = 0 теңдеуінің шешімі бола ма?

    Жауабы:

    а) х = 0; у = 2;

    4х3 – у2 + 4 = 0

    4∙03 – 22 + 4 = 0 – 4 + 4 = 0 (теңдеудің шешімі болады)


    ә) х = – 1; у = 1;

    4х3 – у2 + 4 = 0

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қуанышбек Нұрдыгүл
    05 Қараша 2020
    2374
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    9.2.2.1 екі айнымалысы бар сызықтық және сызықтық емес теңдеулерді ажырату

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    9.2.2.1 екі айнымалысы бар сызықтық және сызықтық емес теңдеулерді ажырату

    Материал туралы қысқаша түсінік
    - екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулердің анықтамасын білу, дәрежесі бойынша ажырату; • - екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулердің шешімін табу арқылы графигінің түрін анықтау және салу; • - график бойынша екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеуді құрастыра алу.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    9.1.А.Екі айнымалысы бар теңдеулер, теңсіздіктер және олардың жүйелері

    Мектеп:Талдықрған қаласы .№17 орта мектеп КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Қуанышбек Нұрдыгүл

    Сынып: 9

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер және олардың жүйелері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.2.1

    екі айнымалысы бар сызықтық және сызықтық емес теңдеулерді ажырату


    Сабақ мақсаттары

    - екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулердің анықтамасын білу, дәрежесі бойынша ажырату;

    • - екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулердің шешімін табу арқылы графигінің түрін анықтау және салу;

    • - график бойынша екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеуді құрастыра алу.

    Бағалау критерийлері

    - екі айнымалысы бар сызықтық және сызықтық емес теңдеулер ұғымдарын біледі және оларды ажыратуды үйренеді;

    - екі айнымалысы бар сызықтық емес қарапайым теңдеулерді шешуді және соларды қолданып ,дәрежесін анықтайды;

    • - екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің шешімін тауып, графигін салады;

    • - график бойынша екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу құрастырады.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    • - екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу;

    • - айнымалылар;

    • - теңдеудің дәрежесі;

    • - теңдеудің шешімі;

    • - теңдеудің графигі.

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

    - екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу дегеніміз...

    - екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің дәрежесі дегеніміз ...

    - екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеуді шешу деп ...

    - теңдеудің графигін салу үшін ...

    Құндылықтарға баулу

    Қарым-қатынас: Оқушыларды бір-бірін сыйлауға, бір – бірінің пікірін тындауға, өзара мәдениеттілікке және жұппен біріккен түрде жұмыс жасай білуге, ұжымдылыққа, шыдамдылыққа, жауапкершілікке, әділдікке тәрбиелеу.

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы: «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы бойынша топта ынтымақтастыққа тәрбиелеу. Өткен тарихқа көз жүгірту арқылы патриоттыққа тәрбиелеу.


    Пәнаралық байланыс

    тарих, информатика,қазақ әдебиеті

    Алдыңғы білім

    Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу, шешімін табу, теңдеудің графигін салу, мәндес теңдеулердің қасиеттері

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    0 – 2 мин










    2 – 4 мин


    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру.


    Саралау тәсілі: диалог және қолдау көрсету

    Белсенді оқу әдісі: «Шаттық шеңбер»

    Оқушылар шеңбер бойымен тұрып, қолдарынан ұстайды. Көршісінің көзіне қарап тұрып оларға жақсы сөз айтып, мақтау керек. Оны қабылдаған адам басын изеп: «Рақмет, мен өте ризамын!»-деп айтады. Кейін ол өз көршісіне қошемет сыйлайды. Жаттығу шеңбер бойымен жүреді.

    ҚБ: «Қошемет» әдісі арқылы бір-біріне қошемет көрсетеді.


    Топқа бөлу.

    Саралау тәсілі: жіктеу (аралас - гендерлік топ)

    Белсенді оқу әдісі: «Асық арқылы бөлу »

    Сыныптағы бала санына қарай 3 түрлі асық шашылады,

    әр оқушы өзіне ұнаған түсті алады,түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайды.


    І топ:

    «Парабола»

    ІІ топ: «Гипербола»

    ІІІ топ:

    «Шеңбер»


    у = х2+4х +1


    х2+у2=81


    у = х2-4х +8


    (х+3)2+(у-1)2=1


    у = 2х2-6х +11


    х2-у2=72


    у = 7х2-5х +6



    (х-4)2+(у-3)2=9

    ҚБ: Мұғалім мадақтауы «Керемет!», «Жарайсыздар!», «Өте тамаша!»,т.с.с.






    Picture 18080
















    Сабақтың ортасы

    4– 7 мин







































    7– 10 мин






































    10– 20 мин































    20– 22 мин



















    22– 27 мин




















































    27– 37 мин

    Жеке жұмыс

    Бағалау критерийі:

    • - екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулерді тауып, дәрежесін анықтай алады.

    Ойлау деңгейлерінің дағдылары: білу, түсіну.

    Саралау тәсілі: диалог және қолдау көрсету

    Белсенді оқу әдісі: «Қарлы кесек»


    Өткен сабақты қайталау мақсатында оқушылар бір-біріне қар кесегін лақтыру арқылы бірнеше сұрақ қояды.Қар кесегін қағып алған оқушы сұраққа жауап беріп, өзінің сұрағын қояды. Егер оқушы сұраққа жауап бере алмаса , қар кесегін басқа оқушыға береді.

    1.Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу дегеніміз?

    Жауабы: Екі айнымалысы бар теңдеуде айнымалылардың дәреже көрсеткіші немесе бір қосылғыштағы айнымалылардың дәреже көрсеткіштерінің қосындысы 1-ден артық болса, олар екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу деп аталады.

    2. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің дәрежесі дегеніміз?

    Жауабы: Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудегі бірмүшелердің ең жоғарғы дәреже көрсеткіші осы теңдеудің дәрежесі болып табылады.

    3. х(х+y2)=х+1 теңдеуінің дәрежесі?

    Жауабы: үшінші

    4.Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің шешімі дегеніміз?

    Жауабы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді дұрыс теңдікке айналдыратын айнымалы мәндерінің реттелген жұптарының жиыны.

    5. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің графигі дегеніміз?

    Жауабы: Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің графигі деп координаталары осы теңдеудің шешімдері болатын нүктелер жиыны аталады.

    6. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің графигі (шешімі) Жауабы: қисық сызық


    ҚБ: Басбармақ арқылы өзін-өзі бағалау (өте жақсы, жақсы, орташа)


    Үй тапсырмасын тексеру

    Ойлау деңгейлерінің дағдылары: қолдану

    Саралау тәсілі: тапсырма

    Белсенді оқу әдісі: «Өзара тексеріс»

    Оқушылар дәптерлерін сағат тілі бағытымен алмастырып, интербелсенді тақтада көрсетілген жауап арқылы тексереді.

    а) х = 0; у = 2;

    ә) х = – 1; у = 1;

    б) х = 1; у = 0 сандар жұбы 4х3 – у2 + 4 = 0 теңдеуінің шешімі бола ма?

    Жауабы:

    а) х = 0; у = 2;

    4х3 – у2 + 4 = 0

    4∙03 – 22 + 4 = 0 – 4 + 4 = 0 (теңдеудің шешімі болады)


    ә) х = – 1; у = 1;

    4х3 – у2 + 4 = 0

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Ашық сабақ 9 сынып
    05.11.2020
    2374
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қуанышбек Нұрдыгүл
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации