Материалдар / 9.4.1.2 биологиялық нысандардағы көмірсуларды анықтау

9.4.1.2 биологиялық нысандардағы көмірсуларды анықтау

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушы биологиялық нысандардағы көмірсуларды анықтай алумен қатар көмірсудың тұтынудың маңыздылығын түсіндірере алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қырқүйек 2021
501
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Онлайн сабақтың жоспары (синхронды оқыту)

Сынып: 9

Оқу мақсаты: 9.4.1.2 биологиялық нысандардағы көмірсуларды анықтау

Сабақтың мақсаты: (саралап оқытуды ойластыру):

  • тәжірибені жүргізу;

  • биологиялық нысандардағы көмірсуларды ажырату;

  • тәжірибе нәтижесін түсіну;

  • қорытынды жасау.

Сабақтың нәтижесі (материалдық артефакт дәлелдемелер):

Білім индикаторлары:

Дағды индикаторлары:

Суреттері, бейнелаборатория, нұсқаулық, 3D макет, жұмыс парағы, Power point.


Көмірсулардың қандай биологиялық нысандарда кездесетінін біледі.

  • Биологиялық нысандардан көмірсуларды анықтай алады;

  • көмірсудың тұтынудың маңыздылығын түсіндіреді;

  • тәжірибелік жұмыс жасай алады;

  • тәжірибе нәтижесін түсіндіреді;

  • ақпаратты жинақтап, қорытындылай алады.




Уақыты (минут)

Мен не істеймін және не айтамын

Оқушылар не істейді және не айтады

Оқыту құралдары

1-кезең. Ұйымдастыру-ынталандыру:

Сәлемдесу.

«Ой шақыру» кезеңінде оқушыларға Зерттеу сұрағын: Көмісулар қандай тағамдардың құрамында кездеседі? ұсыну. Сабақтың тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстыру.


Берілген сұраққа жауап береді.


Оқу мақсатын дәптерлеріне жазады.



Power point




2-кезең. Теориялық-практикалық:

Слайдтағы материалдармен жұмыс:


Зертханалық жұмыс кезеңдері таныстырылады.


Зерттеу жұмысының мақсаты, болжамын және айнымалыларды айқындайды.



Бейнематериал арқылы тәжірибелік жұмыс барысы көрсетіледі.



Нәтижені байқай отырып, қант диабетімен ауыратын адамдарға қауіпсіз үлгілерді анықтау ұсынылады.



Оқушылар жұмыс парағын ұқыпты оқиды.


Оқушылар зерттеу жұмысының мақсаты, болжамын және айнымалыларды айқындайдап, жұмыс парағына жазады.


Оқушылар мұқият тәжірибені көріп, бақылайды.

Биологиялық нысандарда крахмалдың болу болмауын анықтайды.


Оқушылар қант диабетімен ауыратын адамдарға қауіпсіз үлгілерді атайды.




Power point, жұмыс парағы, қосымша 1,2 бейнематериал және қосымша 3 презентация.




Қосымша 1,2.




Слайд 17

3-кезең. Рефлексиялық-қорытындылау:

Рефлексия.

Оқушылар кері байланысын падлетте дайындалған тақтаға қалдырады.

https://padlet.com

Үй тапсырмасы.

9 сынып оқулығынан 10-11 бетті оқу; зертханалық жұмыс парағын толықтырып, тапсырманы жүктеу; 11 беттегі өзіңді тексер тапсырмаларын ұсыну.



Оқушылар берілген уақыт шегінде тапсырманы орындап, жүктеулері қажет.

Жұмыс парағы, оқулық, Power point.

Өткізілген сабаққа талдауым (сабақ жоспарында нені өзгертуге болатыны туралы түсініктеме)





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ