|
Білім беру ұйымының атауы |
Жетісуоблысыбілімбасқармасының Панфиловауданыбойыншабілімбөлімі»Билал Назым атындағы орта мектепмектепкедейінгішағынорталығымен»коммуналдықмемлекеттікмекемесі Тәкшүрүлди |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Математика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
«Сәнъәт» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ниязова М Н |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
17.01.2023 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 3 «г» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
75:15 түридики җәдвәлдин сирт еғизчә бөлүш |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.1.2.7 җәдвәлдин ташқири мундақ һаләтләрдә: 17∙5 96:6 75:15 84:4 еғизчә көпәйтиш билән бөлүшни орунлаш 3.1.2.9 100 ичидики санларни еғизчә көпәйтиш билән бөлүшни орунлашта қошундини вә көпәйтиндини бир ханилиқ санға бөлүш,қошундини санға көпәйтиш қаидисини қоллиниш |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Җәдвәлдин ташқири мону һаләттә: 75:15 еғизчә көпәйтиш билән бөлүш алгоритмини чүшәндүрүшни билиду җәдвәлдин ташқири мону һаләттә: 75:15 еғизчә көпәйтиш билән бөлүш алгоритмини билиду.җәдвәлдин ташқири мону һаләттә: 75:15 еғизчә көпәйтиш билән бөлүш алгоритмини қоллиниш, қошундини санға көпәйтиш билән бөлүшниң қаидилири асасида екәнлигини чүшиниш, һәр қайсиси бөлгүчкә бөлүнидиған қолайлиқ қошулғучларниң қошундисини таллап елишта екәнлигини чүшиниду. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім Бекіту Кері байланыс |
Психологиялиқ тәйярлиқ Балиларни дәрискә тәйярлаш Карточка қериндашниң ичигә 8,9 жәдвилини йезип чиқиду.
Жүп билән иш. Достиңиз билән оюн уюштуруң. Чақмақларни тарқатқан рәңлик стакан билән йепиң.Достиңиз көпәйтишниң жәдвәллик жағдийини пайдилинип, рәңлик стакан билән йепилған чақмақларда қандақ сан йезилғанлиғини ениқлисун.
ЕБҚ жүпиниң қоллиши билән тапшурмини орунлайду Дескриптор Жәдвал билән ишләшни билиду. 1балл 1-тапшурма. Қолайлиқ усуллар арқилиқ орунлаш.һәйкәлләрни ениқлап тепиш. 7х6х5=210 8x4x5=160 8x5x2= 80 4x6x5=120 5x9x2=90 5x9x6=270 Дескриптор Һесапни чиқириду 1балл Намлири билән дурус тепип ениқлайду.1 2-тапшурма. Топ билән иш 2x12=24 3x12=36 36:12=3 сәвәви 3х12=36 Бөлүндиниң мәнасини чаққан таллаш үчүн, бөлүнгүчиниң ахирқи рәқимигә нәзәр сал.Көпәйтиш жәдвилидики бөлгүчиниң бирлигиигә тәң санни есиңға чүшәр. Көпәйткән чағда бөлүнгүчиниң ахирқи рәқими чиқидиғанларни таллап елиш керәк. Ә) 68:17 =4 84:21=4 92:23= 4 64:16=4 65:13= 5 45:15=3 75:25=3 78:26=3 50:25=2 Дескриптор һесаплашни бидиу 1
3-тапшурма. Һесапларни чиқар. а) Икки ханлиқ санни икки ханлиқ санға бөлүш алгаритимини қара вә чүшәндүр. Һесапла вә тәкшүрә.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Ниязова Мухаббат НуровнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз 96:6 түридики җәдвәлдин сирт еғизчә бөлүш
Тақырып бойынша 11 материал табылды
96:6 түридики җәдвәлдин сирт еғизчә бөлүшМатериал туралы қысқаша түсінік
Жәдвалдин ташқири еғизчә көпйтиш вә бөлүшни чүшәндүрүп,үгитиш
җәдвәлдин ташқири мону һаләттә: 96:6 еғизчә көпәйтиш вә бөлүш алгоритмини билиду. җәдвәлдин ташқири мону һаләттә: 96:6 еғизчә көпәйтиш вә бөлүш алгоритмини қоллиниш; 100 ичидики санларни қошундини санға көпәйтиш билән бөлүшниң қаидилири асасида екәнлигини, һәр қайсиси бөлгүчкә бөлүнидиған қолайлиқ қошулғучларниң қошундисини таллап елиш екәнлигини чүшиниду һесаплаш усуллири асасида ятқан хусусийитиниң формулисини чүшәндүрүшни билиду
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













