Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
9 - сынып қазақ тілі қмж т2
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 1. «Қазақ жазуының даму жолы». «Күлтегін» жыры |
|||||
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
Сабақтың тақырыбы: 2. Алғашқы жазу. Қазақ жазуының тарихы. |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға беру; 9.5.1.1 өздік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
|||||
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға береді; өздік етістің қызметін біледі, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдана алады. |
|||||
Тілдік мақсаттар |
Ертеде, заман, данагөй адамдары, ескерткіштер, тасқа қашап жазған. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:
Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Миға шабуыл. -Балалар сендер отбасы дегенді қалай түсінесіңдер? Суретке қарап әңгіме жүргізу. « Отбасы деген не? » туралы білімдерін тексеру және слайд арқылы отбасының орналасу жиынтығы туралы суреттерден көрсету бойынша жұмыс. Отбасы қалай құрылады? Отбасындағы негізгі әрекеттерді ата? Осы аталған сұрақтар төңірегінде 3 топ жұмыс атқарып, өз ойларын, пікірлерін ортаға салып жұмыс атқарады. |
«Смайликтер» |
Слайд Қима қағаздар |
|||
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Мағынаны ажырату. Ойқозғау. Жырмен жұмыс істеудің негіздерін қалыптастыру үшін оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады. Жекелей жұмыс Қосымша тапсырма. ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі, Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі Жазылым Айтылым Қосымша тапсырма Жұптық жұмыс Қосымша тапсырма Жұптық жұмыс Айтылым Жеке жұмыс Оқылым 4- тапсырма Топтық жұмыс 5- тапсырма Жазылым Жеке жұмыс 8- тапсырма Айтылым Жеке жұмыс |
Тыңдалым,айтылым. Сабақта «Зерттеудің алты қадамы» cтратегиясын қолданады. 1) Тапсырманы анықтау: 2) Ақпараттың орналасқан орны: 3) Тиісті ресурстарды таңдау: 4) Ақпаратты ұйымдастыру: 5) Идеяларды ұсыну: 6) Соңғы өнімді бағамдау: Жазылым «Дербес пікір» әдісі Оқушылар алғашқы жазу туралы іздеінп келген материалдары негізінде талдап айтып, постерге түсіреді. Қорғайды. Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмегімен жұмысты орындайды Жазайық Мәтін бойынша бес сұрақ құрастырып жазады. Парталас досы екеуі «Сұрақ- жауап» тәсілі арқылы бір- бірінің сұрақтарына жауап береді. Айтылым Полилог. Жағдаят: Досың екеуің кітапханада кезедсіп қалдыңдар. Екеуіңнің іздеп оқып отырған тақырыптарың бір (Көне түркі жазулары). Талқылаңдар, пікірлеріңді айтыңдар.Мәтіндегі ақпаратты пайдаланыңдар. Жазылым «Көне жазу» тақырыбына синквейн (бес жолды тақпақ) жазады. Оқылым Топқа бөлініп, мәтінді алдыңғы мәтінмен байланыстырып, ортақ ойды анықтаңдар. «Венн диаграммасы» тәсілін пайдаланады. Мәтін мазмұнынан автордың ойын бөліп алып, бағалаңдар. Жазылым « Бинго» ойыны. Кім торды тез толтырады? «Түркілердің көне жазбасы» деген тақырыпта кластер түзіңдер. Айтылым Ойтүрткі. «Шығу парағын» толтырыңдар. |
«Қол шапалақ» Дескриптор 3 балл -Түсінік береді «Бас бармақ» Дескриптор 4 балл -Сұраққа жауап береді Смайликтер Дескриптор: -Салыстырады Пікірін айтады «Бағдаршам» Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан» |
Оқулық сөздік слайд Интербелсенді тақта Аудиокітап Суреттер Түрлі түсті қарындаш- тар Постер Слайд Оқулық Оқулық слайд |
||
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 6, 7 -тапсырма |
|
||||
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды. Кері байланыс «Бір +, бір - » Сабақ барысында сәтті шыққан 1 кезең, сәтсіз шыққан 1 кезеңді айту. Оқушы мен мұғалім кері байланысы. |
|
||||
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||||||||
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 1. «Қазақ жазуының даму жолы». «Күлтегін» жыры |
|||||||||||
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||||||||
Сабақтың тақырыбы: 3. Ежелгі жазулар.Қазақ әліпбиі. Жазудың технологиясы. |
||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау; 9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу |
|||||||||||
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрай алады; тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жаза алады. |
|||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Қолдана бастаған, байырғы түркілер, жазу құрал- жабдықтары, әдіс-амал. |
|||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Жағымды тілектер алқасы» әдісі. Топтарға бөлу. «Ашықхат қиындылары» тәсілі. 1-топ – «Көне түркі жазбалары». 2-топ – «Көне ескерткіштер». 3-топ - «Зерттеушілер». Қызығушылық ояту. Ой шақыру сұрақтары. -Көне түркі жазбалары қай жерлерден табылды? -Көне түркі жазбаларын кімдер зерттеді? -Көне түркі жазба ескерткіштері не үшін қажет? Үй жұмысын тексеру Ыстық орындық әдісі арқылы үй жұмысын тексеру 3 түсті стикерлерді сыныпқа таратамын, сол түскен стикері бойынша сабақ соңында сабақты өздері қалай түсінгендерін білдіреді. Сабақтың критериалды бағалау түрлері тақтада ілініп тұрды. Суреттерді тақтаға шашыраңқы түрде іліп қоямын. Көру арқылы оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын анықтап аламыз. |
«Бас бармақ» |
Слайд Үш түрлі стикерлер Отбасы, қариялар туралы суреттер кескіні |
|||||||||
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Айтылым Ойтүрткі Жеке жұмыс Қосымша тапсырма Жеке жұмыс Оқылым Айтылым Топтық жұмыс 1 – тапсырма. Айтылым 4- тапсырма Жұптық жұмыс 2- тапсырма Жазылым Жеке жұмыс ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі, Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі Жазылым Жеке жұмыс Қосымша тапсырма |
Тыңдалым,айтылым. «Кім жылдам?» ойыны арқылы сөздердің аудармасын табу. Жан-жақты – всесторонний Әліпбилік –алфавитный Зерделе – осмыслить Үңіл –всматриваться Айтайық «Қарлы кесек» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап береді. *«Технология» ұғымы нені білдіреді? Мағынасын түсіндіріңдер. *Түркілер тасқа жазуда қандай технологияны пайдаланған? Жазылым Айтылым «Аквариум» әдісі. Ақпарат көздерінен көне түркі жазбаларын зерттеушілер туралы мәлімет жинап, кластер түрінде көрсетіңдер. Айтылым Мәтінді мәнерлеп оқып, түсінгенін айтады. Әр топ мәтінді игеру үшін «Қос жазба күнделігі» тәсілі арқылы жұмыс жасайды. Негізгі тірек сөздерді бірінші бағанға жазып, екінші бағанда ол сөздердің мағынасын түсіндіреді. Байырғы түркілердің құрал- жабдықтарын атаңдар. Айтылым Мәтіннің мазмұны бойынша парталас досы екеуі кезектесіп сұрақтарға жауап береді. «Қағып ал» тәсілін қолданады. Жазылым Тас бетіне жазу жазған тайпалардың аттарын және жазу материалдарын тірексызба арқылы түсіндіріңдер. Анықталған деректерді пайдаланады; 4 сөйлеммен деректерді салыстырады; Сөйлем ішіндегі тыныс белгілерді дұрыс қолданады; Жеке қажеттілігі бар оқушы жоғары деңгейлі оқушымен жұптасып жұмыс жасайды Жазылым «Үш жақты күнделік толтыру» әдісі арқылы төменде берілген кестені толтырыңдар.
|
«Смайликтер» Дескриптор 3 балл -Сұрақтарға жауап береді «Алма ағашы» Дескриптор 5 балл -Түсіндіреді -Талдайды «Екі жұлдыз, бір тілек» Дескриптор 3 балл - «Табыс баспалдағы»
|
Оқулық сөздік слайд
Слайд Оқулық Оқулық
слайд
Кесте
Таратпалар |
||||||||
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 3- тапсырма |
|
||||||||||
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды. Рефлексия. «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы жаңа тақырып бойынша берілген ақпаратты талқылайды және салыстырып бағалайды. Пікір. Дәлел. Мысал. Қорытынды. |
|
||||||||||
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 1. «Қазақ жазуының даму жолы». «Күлтегін» жыры |
|||||
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
Сабақтың тақырыбы: 4. Ежелгі жазулар.Қазақ әліпбиі. Жазудың технологиясы. |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.5.1.1 өздік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану; 9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау |
|||||
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: өздік етістің қызметін біледі, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдана алады; берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрай алады. |
|||||
Тілдік мақсаттар |
Табиғи тастың бетіне, үгілме тастар, құмдауыт жерлер. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Сөйлемді жалғастыр» Жақсы өмір – бұл...... Бақытты адам – ол....... Мен адамдардың ....... жоғары бағалаймын. Менің өмірімнің маңызы мынада..... Менің өмірім – ол ... Менің көңіл-күйім көбінесе ... Менде нашар көңіл-күй пайда болады, егер... Айналадағы әлем-ол... Менің достарыма деген қарым – қатынасым... Үй жұмысын тексеру «Сен-маған, мен- саған» тәсілі. Сұрақтар : |
«Қол шапалақ» |
Слайд Үлестірмелі топтамалар Ата, әженің, қарияның, дастарханның суреттері |
|||
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Айтылым Қосымша тапсырма Жұптық жұмыс 5- тапсырма Жеке жұмыс Айтылым Айтылым Жеке жұмыс тапсырма. Жазылым 6- тапсырма Жеке жұмыс Қосымша тапсырма Жазылым Айтылым Топтық жұмыс Жазылым Қосымша тапсырма Жеке жұмыс ЕББҚ:(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) (даралап оқыту тәсілі арқылы) Айтылым 7- тапсырма Жеке жұмыс |
Тыңдалым,айтылым. Құмдауыт- песочный Қаттылық-твердость Қабат—слой Таңбалау-ставить клеймо Айтайық «Жазу- ғаламдық мәселелердің бірі» тақырыбында диалог құрады. Сұхбатта мәтіндегі ақпараттар мен қоса қосымша ақпарат көздерін пайдалану ұсынылады. Жазылым «Байырғы түркілердің жазу құрал- жабдықтары» деген тақырыпта постер қорғайды. Интербелсенді тақтада берілген мәліметтерді қолданады, өз ойын, пікірін пайдаланады. Айтылым Жағдаят: Шетелдік досымен өз халқының жазуы туралы сөйлеседі. Қазақ халқының көне жазуы туралы айтады. Жалқы есімдерді қолданады. Есімдіктердің түрін қолданады. Жазылым Төмендегі С.Қаржаубайдың сөзіне сілтеме жасап,шағын мақала жазыңдар. Сөйлем ішіне қойылатын тыныс белгілерін (үтір, сызықша, қос нүкте) д ұрыс қолданыңдар. Жазылым Айтылым Тыңдаған, оқыған мәтіндерді салыстырып, диаграммаларды толықтырыңдар. «Графикалық органайзер» (Венн диаграммасы) әдісі.ТЖ. 1-топ – «Көне түркі жазбалары». Құпия жазуы бар құлпытастар мен түркі жазуларының қандай байланысы бар? 2-топ – «Көне ескерткіштер». В.Томсен мен В.Радлов қандай жаңалықтар ашты? 3-топ - «Зерттеушілер». Л.Н.Гумилев пен Ә.Марғұлан жазба ескерткіштерін қалай бағалады? Жазылым Көне жазуды бүгінгі өмірмен салыстырып, дәлелдер келтіре отырып, «Тастағы жазу» тақырыбында эссе жазыңыз. Белсенді әдіс «Еркін пікір» Тапсырма орындауда «Аяқталмаған сөйлем» әдісі қолданылады. Жеке қажеттілгі бар оқушы (төмен деңгейлі)«қолдау» әдісі арқылы саралау жүргізіледі «ПОПС» формуласы. |
«Смайликтер» Дескриптор 3 балл -Сұхбаттасады «Бір ауыз сөз» әдісі арқылы бірін-бірі бағалау Дескриптор 5 балл -Мәтін жазады -Топтастырады. «ББҮ» Дескриптор 3 балл -Түсіндіреді -Талдайды «Өзін- өзі бағалау» Саралау БО: ақпараттарды салыстырады, сызбаны толықтырады; КО: ақпараттарды талқылайды, өз көзқарастарын айтады; КО: өмірден мысал келтіреді, өз көзқарастарын білдіріп, жұмыстарын қорғайды. Қ/Б: «Интервью» әдісі бойынша топтар бір-бірінің жұмысын бағалайды. Дескриптор 3 балл -Ойтолғау жазады «Қоқыс жәшігі» |
Оқулық сөздік слайд Слайд Оқулық Оқулық слайд Кесте Таратпалар |
||
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : «Семантикалық карта» құрастырып келеді. |
|
||||
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды. «Рефлексия пирамидасы» тәсілі бойынша сұрақтарға жауап береді. |
|
||||
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
|||||
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 1. «Қазақ жазуының даму жолы». «Күлтегін» жыры |
|||||
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
Сабақтың тақырыбы: 5. Ер атанған Күлтегін. Ерлік пен елдіктің ескерткіші |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау; 9.5.1.1 өздік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
|||||
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрай алады; өздік етістің қызметін біледі, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдана алады. |
|||||
Тілдік мақсаттар |
Елдік, ерлік, оң жағалауынан, жырланады, азат ету. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Достық тренингі» арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Қатысушылар шеңбер болып тұрып өз есімдерін теңеу сөздермен (өзін қалай атаған ұнайды) таныстырады да, бір-бірінің қолдарынан ұстайды. Соңында «достық шеңбері» пайда болады. Үй жұмысын тексеру «Графикалық органайзер» әдісі арқылы алдыңғы сабақты тексеру әрі еске түсіру.Сағат тілі бағытымен бір-бірін жауап парағы арқылы тексерді. Сабақ тақырыбын оқушылар аудиожазбаны тыңдаған соң өздері болжайды және тақырып туралы ойларын білдіреді. «Болжау» әдісібойынша жетелеуші сұрақтарға жауап алу: -Ұсынылған аудиожазба не туралы болды? -Қандай жаңа сөздерді естіп білдің? -Тірек сөздер қандай деп ойлайсыңдар? Осындай жетелеуші сұрақтар арқылы оқушылармен бірлесіп тірек сөздерді табу. Күлтегін ескерткіші туралы маңызды деп санаған 3 ақпаратты болжайды,«Түртіп алу» әдісі бойынша оқушылар білгендерін анықтап, білмейтіндерін сұрауға әрекеттенеді, дәптеріне түртіп алады. |
«Смайликтер» |
Слайд Үлестірмелі топтамалар Үйдің, дастарханның суреттері Интербелсенді тақта |
|||
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Айтылым Жеке жұмыс Тыңдалым Оқылым 1- тапсырма Топтық жұмыс Оқылым Айтылым 5- тапсырма Жұптық жұмыс Жазылым Қосымша тапсырма Жеке жұмыс Жазылым 2- тапсырма Жеке жұмыс ЕББҚ:(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) (даралап оқыту тәсілі арқылы) .Сөйлем құрайды. Айтылым Жеке жұмыс 3- тапсырма Жазылым Жеке жұмыс 6- тапсырма Күрделі атаулар- Түсіндірмесі Айтылым Тілдік бағдар 6- тапсырма Жеке жұмыс 8- тапсырма Сөйлемдерді толықтыруға бағыт бағдар береді. |
Тыңдалым,айтылым. Азат ету-освобождать Шаһар-город Тиесілі-принадлежащий Көшірме-копия Қолжазба-рукопись Айтайық Ойтүрткі «Ерлік пен елдіктің ескерткіші» дегенді қалай түсінесіңдер? Осы ескерткіштер қандай жырларға ұқсас? Тыңдалым Оқылым Мәтінді тыңдап, түсініп оқып ,постер қорғайды. Негізгі ойын анықтап , өз пікірлерін қосып айтады. Айтылым Мәтінді оқыңдар. Жұптасып мазмұнға тірек болған сөздерді анықтаңдар. Тақырып бойынша диалог құрыңдар. Автордың ойын бағалаңдар. «Интервью» тәсілі арқылы тапсырма орындалады. Жазылым Сөзжұмбақты дұрыс шешсеңдер, өздеріңе таныс сөз шығады. Жалпы есімдерді табыңдар. Жазылым Төмендегі сөздердің мәтіндегі қандай сөздермен тіркескенін тауып, сөйлемдер құраңдар. Шақырады Жырланады Азат ету Таңбаланған Айтылым Оқылым және тыңдалым мәтіндері бойынша бас әріппен жазылатын күрделі, құрама атауларды «Қос жазба күнделігіне» толтырыңдар. Мағынасын түсіндіріңдер.
Айтылым Еске түсірейік!
Айтылым Берілген сұрақтарға «Қар кесегі» тәсілі арқылы жауап береді. Жазылым «Бүгін мен..........білдім» 2.«.............. қызықты болды» «.................қиын болды.» 3.« ............. екенін түсіндім» 4.«Мен......... білім алдым.» 5. «........мені таң қалдырды.» |
«Шапалақ» Дескриптор 3 балл -Постер қорғайды «БББ» Дескриптор 5 балл -Мәтін жазады -Топтастырады. «Екі жұлдыз, бір тілек» Дескриптор 3 балл -Түсіндіреді -Талдайды «Өзін- өзі бағалау» Дескриптор 3 балл -Жалқы есімдерді пайдаланады. «Еттартқыш» |
Оқулық сөздік слайд Слайд Оқулық Оқулық слайд Микрофон Кесте Таратпалар |
||
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 4, 7- тапсырма, |
|
||||
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды. «Ыстық орындық» |
|
||||
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 1. «Қазақ жазуының даму жолы». «Күлтегін» жыры |
|||||
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
Сабақтың тақырыбы: 6. «Күлтегін» жыры |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу; 9.3.2.1 ғылыми стильде (мақала) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау |
|||||
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізеді; ғылыми стильде (мақала) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасай алады. |
|||||
Тілдік мақсаттар |
Жыр- дастан, тағына отырғызды, атақ-даңқ, ақылдасу. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: Болмасын деп байлығы басқаға азық, Кеткен бабам тарихын тасқа жазып. (Б.Бәйітұлы) -деген өлең жолдарын бүгінгі сабағымыздың эпиграфы. Үй жұмысын тексеру «Қар кесегі» тәсілі арқылы мұғалім өткен сабақ туралы пысықтайды, сұрақ қояды. |
«Шапалақ» |
Слайд Интербелсенді тақта |
|||
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Айтылым Айтылым тапсырма Жұптық жұмыс Тыңдалым Айтылым 1- тапсырма Жеке жұмыс Оқылым 3- тапсырма Топтық жұмыс Өздік етіс
Қосымша тапсырмалар Жеке жұмыс ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі, Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі Айтылым 2- тапсырма Жеке жұмыс Айтылым 4- тапсырма Жеке жұмыс 7- тапсырма Айтылым 6- тапсырма Жазылым |
Тыңдалым,айтылым. Қағандық (Мемлекет)- государство Қалжыраған-уставший Жарықтық- высокочтимый, дорогой Айтылым Ойтүрткі *Жыр-дастан деп қандай шығарманы айтады? *Қандай жыр-дастандарды білесіңдер? Осы уақытқа дейін алған білімдерің бойынша бір- бірлеріңді толықтырып, өз ойларыңды айтыңдар. Айтайық Диалог. Берілген сурет бойынша екі оқушы жұптасып, өзара сөйлеседі. Пікірін білдіреді. Етіс түрлерін қолданады. Тыңдалым Мәтінді тыңдаңдар. Дауыс ырғағы, дауыс кідірісі, логикалық екпін сақталған- сақталмағанына баға беріңдер. Күлтегін жыры- Ұлы дала төсіндегі 551 жылғы оқиға арқау болған көне жыр. Оқылым «Күлтегін» жырынан үзіндіні оқыңдар. Жыр мазмұнын тезис түрінде жазыңдар. 1-топ. Мәтін мазмұны бойынша Күлтегінге қысқаша хат жазады 2-топ. Сурет пен мәтінді пайдаланып қысқаша қойылым сценарийін жазады. 3-топ. Етіс түрлерін теріп жазып, сөйлем құрайды. Тақырыпқа қатысты болу керек. Айтылым Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді. «Қар кесегі» тәсілі қолданылады. Айтылым Жеке қажеттілігі бар оқушы жоғары деңгейлі оқушымен жұптасып жұмыс жасайды Тақырыпқа қатысты интербелсенді тақтада берілген сөздермен сөйлем құрайды. Айтылым Өлең мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. Айтылым Берілген сөздер мен сөз тіркестерінің антонимін және синонимін тауып айтыңдар. Бай, жалаңаш, көп,жаяу,т.б. Айтылым Кім жылдам? Жазылым «Дербес пікір жазу» тәсілі |
«Бас бармақ» Дескриптор
-Сұхбаттасады «Бағдаршам» Дескриптор 5 балл -Мәтін жазады -Топтастырады. -Хат жазады «Екі жұлдыз, бір тілек» Дескриптор 3 балл -Түсіндіреді -Талдайды «Өзін- өзі бағалау» |
Оқулық сөздік слайд АКТ,портрет, суреттер, тірек сызбалар Слайд Оқулық Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. Оқулық слайд Кесте Таратпалар |
||
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 5- тапсырма |
|
||||
Кері байланыс 8- тапсырма «Менің сабақтан алған әсерім» |
Өз деңгейлерін анықтайды. Мен сабақтан қандай әсер алдым? Маған не қиын болды, не оңай болды? Маған қандай ақпарат жаңалық болды? Маған әлі де нені жетілдіру керек?
|
|
||||
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 1. «Қазақ жазуының даму жолы». «Күлтегін» жыры |
|||||
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
Сабақтың тақырыбы: 7. Күлтегін жазуы. Күлтегін кім? |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау; 9.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыра отырып, өз ойын дәлелдеп жазу |
|||||
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрай алады; эссе құрылымы мен дамуын сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыра отырып, өз ойын дәлелдеп жаза алады. |
|||||
Тілдік мақсаттар |
Мақтаныш етеді, жауға қарсы тұрып, қырғын соғыстар, тәуелсіздігін сақтап қалды. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Атомдар мен молекулалар» әдісімен 3 топқа бөлінеді. Шарты: әуен қойылып, оқушылар оған билейді, әр тоқтатқан сайын «Атомдар мен молекулалар1» деп әр түрлі сан айтылып, топтасады, қайта жалғасады. Мұғалім «4» деген санды айтқан кезде, бөлінген құрамы ұнаса, солай бөлуді ұсынады болмаса қалауынша жалғастырып барып, топқа бөледі. Психологиялық дайындық. «Шаттық шеңбері» арқылы бір-біріне тілек айт Үй жұмысын тексеру «Стикердегі диалог» тәсілі арқылы үй тапсырмасы тексеріледі. |
«Стикерлер» |
Слайд Үлестірмелі топтамалар Интербелсенді тақта Стикерлер |
|||
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Айтылым Жеке жұмыс Тыңдалым
Жеке жұмыс Айтылым 2- тапсырма Жұптық жұмыс Жазылым 3- тапсырма Жеке жұмыс Жазылым Айтылым 4- тапсырма Топтық жұмыс ЕББҚ:(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) (даралап оқыту тәсілі арқылы) Тапсырма орындауда «Аяқталмаған сөйлем» әдісі қолданылады. Жеке қажеттілгі бар оқушы (төмен деңгейлі)«қолдау» әдісі арқылы саралау жүргізіледі Қосымша тапсырмалар Жеке жұмыс Айтылым Қосымша тапсырма Жазылым 7- тапсырма Жеке жұмыс 8- тапсырма Айтылым Жеке жұмыс 9- тапсырма Айтылым Топтық жұмыс |
Тыңдалым,айтылым. Дана- мудрый, мудрец Ақылды- умный Қолбасшы-предводитель Әскер-армия Айтайық Ойтүрткі *Күлтегін қай ғасырдың батыры? *Оны кімдер мақтаныш етеді? Тыңдалым Айтылым Мәтінді тыңдайды. Білген қағанның сөзін есте сақтайды. «Оймоншақ». Мәтін мазмұнын бір- бір сөйлемнен айтып шығыңдар. Алдыңғы айтқан баланың ойын келесі сөйлеуші үзбей жалғастырсын. Айтылым Күлтегіннің сөзінде көтерілген мәселені анықтаңдар. Парталас досыңмен жұп құрап, «Баба өсиетін орындау үшін не істеу кеерк?» деген сұрақ төңірегінде ой бөлісіп, сұхбаттасыңдар. Жазылым «Елі сүйген ер» деген тақырыпта таныстырылым жасау қажет болса, кімді таныстырар едіңдер? Өз ойларыңды дәлелдеп жазыңдар. Жазылым Төмендегі сөз тіркестерін қатыстырып, сөйлем құраңдар. Өздік етіс формасындағы етістіктерді табыңдар. Топқа бірігіңдер. Сурет пен мәтінді пайдаланып, сахналық қойылымның сценарийін жазыңдар. Оны топ болып көрсетіңдер. 15- 18 үнқатымнан тұратын қойылымда мәтіндегі негізгі ақпаратты қамтыңдар. Айтылым Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді. «Қар кесегі» тәсілі қолданылады. Айтылым «Күлтегін» тақырыбына синквейн (бес жолды тақпақ) дайындаңдар.
Жазылым Ьерілген тапсырмаларды орындаңдар. Айтылым Суретке қарап және сұрақтар бойынша қару- жарақ асынған батырды сипаттаңдар. Айтылым «Ойжарыс». Таныстырылым жасаңдар. |
«Смайликтер» Дескриптор
-Ойын айтады «Бас бармақ» Дескриптор
-Сұхбаттасады. -Ойын айтады -Пікірін білдіреді «Үш шапалақ» Дескриптор 5 балл -Мәтін жазады -Топтастырады. «Топ басшысының бағалауы» Дескриптор 3 балл -Түсіндіреді -Талдайды «Баспалдақ» |
Оқулық сөздік слайд АКТ,портрет, суреттер, тірек сызбалар Слайд Оқулық Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. Оқулық слайд Кесте Таратпалар |
||
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 5, 6 - тапсырма |
|
||||
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды. Сабақтағы жетістіктерім Оның себептері Сабақтағы жетістіктерім Оның себептері |
|
||||
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||||||||||||
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 1. «Қазақ жазуының даму жолы». «Күлтегін» жыры |
|||||||||||||||
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: 8. Күлтегін –ел қанаты. Қазақ жазуының даму жолы. |
||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға беру; 9.5.1.1 өздік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
|||||||||||||||
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға береді; өздік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдана алады. |
|||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Ең алғашқы, араб әліпбиі, көне жазулардың бірі. |
|||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:
Үй жұмысын тексеру Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясы. «Миға шабуыл» , өткен тақырыпты сұрақ- жауап арқылы сұрау. (оқушылар бір- бірінің сұрақтарына жауап береді) |
«Бас бармақ» |
Слайд Үлестірмелі топтамалар Интербелсенді тақта |
|||||||||||||
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Ойтүрткі Айтылым Оқылым 1- тапсырма Жеке жұмыс Айтылым 2- тапсырма Жұптық жұмыс 3- тапсырма Тыңдалым Оқылым 4- тапсырма Топтық жұмыс Жазылым Жеке жұмыс Қосымша тапсырма ЕББҚ:(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) (даралап оқыту тәсілі арқылы) Тапсырма орындауда «Аяқталмаған сөйлем» әдісі қолданылады. Жеке қажеттілгі бар оқушы (төмен деңгейлі)«қолдау» әдісі арқылы саралау жүргізіледі Айтылым 5- тапсырма Жеке жұмыс Жазылым 7- тапсырма Жеке жұмыс Жазылым 9- тапсырма Жеке жұмыс |
Тыңдалым,айтылым. Еңбек-труд Айтайық Сұрақтарға жауап бер. *Қазақ жазуының ең алғашқы жазуы қандай жазу болды? *Араб әліпбиі туралы не білесің? Оқылым Мәтінді оқыңдар. Мәтінде қандай жазу туралы айтылған? «Дербес пікір» тәсілін қолданып, оқушылар өз ой, пікірлерін білдіреді. Қосмыша ақпарат көздерінен мәлімет алады. Айтылым Жұбыңмен араб жазуы туралы әңгімелес. Сұрақтарды өзің дайында. Айтылым Жазылым Айтылым Мәтінді тыңдаңдар. Сұрақтарға жауап беріңдер. 1.Елімізде алғашқы латын әліпбиі қашан құрастырылған? 2.Оны кім құрастырған? Мәтін мазмұны бойынша постре қорғайды. Үш топ үш түрлі әдісті пайдаланып, жұмыстарын қорғап шығады. Жазылым Мәтіннің мазмұны бойынша интербелсенді тақтадағы тақырыптарды ретімен орналастырып, жоспар құр. Жеке қажеттіліг бар оқушылар басқа оқушылардың көмегімен жеңілдетілген тапсырмаларды орындап шығады. Айтылым Берілген сұрақтар бойынша пікірлесіңдер. *Біздің елімізде латын әліпбиіне көшу қай жылдары басталды? *Латын әліпбиіне көшу ол кезде оңай болды ма? *Латын графикасына көшу неліктен жаһандық мәселеге Айналды? *Елімізде латын әліпбиін алғаш құрастырған кім? Жазылым Мәтіндегі мына сөз тіркестерін қандай сөздермен ауыстыруға болады? Кестені толтыр.
Жазылым Айтылым «Шығу парағы» бойынша сұрақтарға жауап беріңдер. |
«Шапалақ» Дескриптор
-Суреттеп жазады -Әңгімелейді. «Бес саусақ» Дескриптор 5 балл -Сұхбат құрады -Бата жазады «Мен-саған, сен- маған» Дескриптор 3 балл -Түсіндіреді -Талдайды -Сұраққа жауап береді «Алма ағашы» |
Оқулық сөздік слайд АКТ,портрет, суреттер, тірек сызбалар
Слайд Оқулық Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. Оқулық слайд
Кесте
Таратпалар |
||||||||||||
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 6, 8 - тапсырма |
|
||||||||||||||
Кері байланыс «Үш түрлі стикерлер» |
Өз деңгейлерін анықтайды. Мен ... үйрендім. Мен ... білдім. Маған ... қиын болды. |
|
||||||||||||||
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 1. «Қазақ жазуының даму жолы». «Күлтегін» жыры |
|||||
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
Сабақтың тақырыбы: 9. Күлтегін- ел қанаты. Қазіргі жазу- сызудың сыр- сипаты |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау; 9.3.2.1 ғылыми стильде (мақала) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау |
|||||
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжай алады; ғылыми стильде (мақала) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасай алады. |
|||||
Тілдік мақсаттар |
Әліпби, кирилл графикасы, мәселесі қойылды. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Жағымды тілектер» Үй жұмысын тексеру Ыстық орындық әдісі арқылы үй жұмысын тексеру 3 түсті стикерлерді сыныпқа таратамын, сол түскен стикері бойынша сабақ соңында сабақты өздері қалай түсінгендерін білдіреді. Сабақтың критериалды бағалау түрлері тақтада ілініп тұрды. Суреттерді тақтаға шашыраңқы түрде іліп қоямын. Көру арқылы оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын анықтап аламыз. |
«Смайликтер» |
Слайд Үлестірмелі топтамалар Интербелсенді тақта |
|||
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Айтылым Жазылым тапсырма Жеке жұмыс Айтылым 1- тапсырма Топтық жұмыс Тыңдалым Айтылым 2- тапсырма Жұптық жұмыс Жазылым 3- тапсырма Жеке жұмыс Жазылым 6- тапсырма Жеке жұмыс ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі, Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі Жазылым 5- тапсырма Жеке жұмыс Оқылым 4- тапсырма Жеке жұмыс Айтылым 8- тапсырма Жеке жұмыс |
Тыңдалым,айтылым. Айтылым Ойтүрткі Кестедегі әліпбилерді салыстыр. Қазір қандай әліпбиді қолданып жүрміз? Төте жазудан бұрын қандай әліпбилердің қолданылғанын есіңе түсір. Жазылым Суретке қара.Тірек сөздерді пайдаланып, досыңмен бірге мәтін құрап жаз. Тірек сөздер: қазақ әліпбиі, төте жазу, кириллица, көне жазу, жазудың тарихы, т.б. Айтылым Мерзімдік басылымдарды пайдаланып, қазақ жазуының тарихында болған әліпбилердің кемшіліктері мен артықшылықтары туралы пікірлерді атбыңдар. Сол пікірлерге көзқарастарыңды білдіріңдер. Айтылым Мәтінді тыңдаңдар. Мәтіндегі негізгі ойды білдіріп тұрған сөздерді атап, жұптарыңмен пікір алмасыңдар. Диалог. Тірек сөздерді пайдаланып, досыңмен диалог құрыңдар. Диалогте етіс түрлерін қолданыңдар. Жазылым Қазақ тілінің төл дыбыстарын және олардың кириллицада таңбалануын кестеде көрсетіңдер. Мысалмен дәлелдеңдер. Жазылым Сызбаны пайдалан отырып, сөйлем құра. Жеке қажеттілігі бар оқушы жоғары деңгейлі оқушымен жұптасып жұмыс жасайды Жазылым Мәтінді ИНСЕРТ оқыту стратегиясы бойынша талда. Төмендегі белгілермен әр азатжолды немес е сөйлемдерді белгіле. Өз ойыңды қорытындылап жаз. Оқылым Мәтінді оқыңдар. Мәтінде айтылған негізгі мәселерді тезис түрінде жазыңдар. Айтылым «Ойтаразы». «Қосу-алу-қызығамын» кестесін толтырыңдар. |
«Шапалақ» Дескриптор
-Суреттеп жазады -Әңгімелейді. «Бес саусақ» Дескриптор 5 балл -Түсіндіреді -Талқылайды «Екі жұлдыз, бір тілек» Дескриптор 3 балл -Сұхбаттасады -Сұраққа жауап береді «Блоб ағашы» |
Оқулық сөздік слайд АКТ,портрет, суреттер, тірек сызбалар Слайд Оқулық Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. Оқулық слайд Кесте Таратпалар |
||
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 7- тапсырма |
|
||||
Кері байланыс Оқушылар бүгінгі тақырыпты түсінгенін , нені білгенін және қиындық тудырғанын стикерге жазып шығып,смайликтерге жапсырады. |
Өз деңгейлерін анықтайды. Сабақта маған не пайдалы болды? Сабақта маған не қызықты болды? Сабақта маған не қиын болды? Келесі сабақта нені білгім келеді? |
|
||||
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 1. «Қазақ жазуының даму жолы». «Күлтегін» жыры |
|||||
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
Сабақтың тақырыбы: 10. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау; 9.3.2.1 ғылыми стильде (мақала) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау |
|||||
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрай алады; ғылыми стильде (мақала) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасайды |
|||||
Тілдік мақсаттар |
Ұлы дала ұрпақтары, Дешті Қыпшақ даласы. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:
Үй жұмысын тексеру Бағдаршам Әр бала қолына қызыл және жасыл түсті қағаз алады. Мұғалім қойған бірнеше сұраққа байланысты балалар қолындағы қағазын көтереді. Сұраққа жауабы дайын болса, "жасыл" түсті, сұрақ жауабын білмейтін болса "қызыл" түсті қағазды көрсетеді. Жасыл түсті көрсеткен кез келген оқушыдан жауап сұралады. Жасыл түсті қағазды мүлдем көтермеген оқушыларға сұрақты қайталап қоюға болады не жауап берілген соң қызыл түсті қағаз көрсеткен кез келген оқушыдан жауапты қайталап беруін сұрау қажет. |
«Шапалақ» «Бағдаршам» |
Слайд Үлестірмелі топтамалар Интербелсенді тақта |
|||
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Айтылым Жеке жұмыс Айтылым Қосымша тапсырма Жеке жұмыс Айтылым 1-тапсырма Жеке жұмыс Айтылым Қосымша тапсырма Жұптық жұмыс Жазылым Қосымша тапсырма Жеке жұмыс Айтылым 6- тапсырма Топтық жұмыс Жазылым Жеке жұмыс Жеке оқуды қажет ететін оқушылар парталас досының көмегімен жеңілдетілген тапсырма орындайды. |
Тыңдалым,айтылым. Ақыл-ум Жас-юный Бата-благословение Дәстүр- традиция, обычай Айтайық Ойтүрткі «Ұлы Дала ұрпақтары» атанған қазақтардың өркениеті жайлы не айта аласыңдар? Дешті Қыпшақ даласы дегенді бұрын- соңды естідіңдер ме? Бұл ұғымды қалай түсінесіңдер? Айтылым Суреттерге қарап, түсінгендеріңді баяндаңдар. Суретпен жұмыс жасай отырып, тақырып туралы қосымша ақпараттарды пайдаланыңдар. Айтылым Картаға қарап зерделе, зертте. Қандай ой түйдің? Сыныптастарыңа айтып бер. Айтылым Полилог. Ойбөліс. «Қазақ жазуының даму жолы» тақырыбында ой бөлісіңдер. Ойбөліс үшін тақырып бойынша өтілген материалдар қайталанатындай маңызды сұрақтарды анықтаңдар. Әр дәстүрдің ерекшеліктерін, маңызын ашыңдар. Жазылым «Ой- бәйге». Қазақ жазуының даму жолдары туралы шығарма бәйгесін өткізіңдер. Оны сынып алдында оқыңдар. Сынып «Ең үздік шығарма» номинациясының иегерін анықтасын. Айтылым Қалай ойлайсыңдар, Қорқыт атаның сөзі тақырыпты аша ма? Тақырыппен байланыстырып, өз ойыңды қорғап шық. Топқа бөлініп, постер қорғаңдар. Жазылым Тақырып бойынша сөйлем құраңдар. Жеке қажеттілігі бар оқушы жоғары деңгейлі оқушымен жұптасып жұмыс жасайды. |
«Шапалақ» Дескриптор
-Суреттеп жазады -Әңгімелейді. «Бас бармақ» Дескриптор 4 балл -Түсіндіреді -Талқылайды «Өзін- өзі бағалау» Дескриптор 3 балл -Сұхбаттасады -Сұраққа жауап береді «Блоб ағашы» |
Оқулық сөздік слайд АКТ,портрет, суреттер, тірек сызбалар Слайд Оқулық Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. Оқулық слайд Кесте Таратпалар |
||
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 7- тапсырма |
|
||||
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды.
|
|
||||
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |