|
Сабақ: 9 саны және цифры |
Мектеп: №3 Хамза атындағы жалпы орта мектеп |
|
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты- жөні: Кошметова Нилуфар |
|
||||||
|
Сынып: 1 «А» сынып |
Қатысқандар-20 |
Қатыспағандар-0 |
|
|||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
1.1.1.1 Санау барысында натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсіну; 10 көлемінде тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау; 1.5.2.1. Цифр мен санды бір-бірінен ажырату, бір таңбалы сандарды әртүрлі тәсілдермен (нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және т.б) және сан сәулесінде көрнекі кескіндеу 1.5.2.2 «+», «-», «=»,«>», «<»таңбаларын, цифрларды қолдану |
|
||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады |
|
||||||
|
10 көлемінде тура және кері санайды. |
|
|||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады |
|
|||||||
|
10 көлемінде тура және кері санап, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды . |
|
|||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады |
|
|||||||
|
Цифр мен санды бір-бірінен ажыратады.Сандардың қосындысы мен айырмасын таба біледі.. |
|
|||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар игереді: 9 саны нені білдіретінін түсінеді; 9 санын қалай алуға болатынын біледі Пәндік лексика және терминология: Диалог/жазу үшін қажетті сөздер Талқылау:
|
|
||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Оқушылар 10 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен санайды, цифр мен санды бір-бірінен ажырата алады. |
|
||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсінеді; 9 санын алу жолдарымен ,оның сандық сәуледегі орнымен , 9 санының құрамымен танысады, 9 цифрын жазуды үйренеді; Цифр мен санды бір-бірінен ажыратады; «+», «-», «=»,«>», «<»таңбаларын, цифрларды қолданады |
|
||||||
|
Жоспар |
|
|||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
|||||
|
Басы 5-минут Ортасы 20 минут Соңы 10 минут |
Ширату: «8-ді атама» Көкейкестілік. Балалар, біз бүгінгі сабағымыздаеңбекке баулу сабағында математикалық білімімізді қалай қолдануға болатынын үйренеміз. Қазір біз аспаннан күнде көретін жұлдызшаларды жасап үйренеміз.
Жасаған жұлдызшаларға 1 –ден 9 – ға дейінгі сандарды жазып, алдымен өсу ретімен, сонан соң кему ретімен орналастырады. Мақсат қою. /проблемалық жағдаят/. -Балалар біз тоғыз санын қалай алдық? - Сегізге бірді қосу арқылы. -Сандық сәуледегі қай саннан кейін 9 саны орналасады? «Жұлдыздарды сана» Жұлдыздарда жазылған сандарды ататып, әр санды 9 санымен салыстырту Жауабы: 1<9, 2<9, 3<9, 4<9, 5<9, 6<9, 7<9, 8<9, 9=9 Мақсат қою/проблемалық жағдаят. « 9санын қалай алуға болады?»
- Сендер зымыранды көргенсіңдер ме? - Зымыран қайда ұшады? - Ғарышқа кімдер ұшады? - Кез – келген адам ғарышқа ұша ала ма? Ең алғашқы қазақ ғарышкері кім? Суреттегі бірінші зымыранда көрсетілген сан жұптарының көмегімен екінші зымыранда қалып қойған белгісіз сандарды табу Жауабы: бірінші зымыранда -1,2,3,4 Екінші зымыранда-8,7,6,5 «Сөз құра» Циркульге көмектес. Зымыран қай ғаламшарға қонады? -9 саны бар қандай ғаламшар Күнді айнала қозғалады? Жауабы 9-ға тең мысалдардан сөз құрату Жауабы: 1+8=Ж; 4+5=Е; 6+3=Р; «Шығарып көр» «Ж» Ғарышкер қай зымыранмен ұшады? Ж: екінші зымыранмен «Орындап көр» 9 цифрын аударып көр. Қандай цифр шығады? Ж: 9 цифры аударылып тұрған 6 цифрына ұқсайды Жаңаны қолдану. Балаларға 9 цифры қалай жазылатынын үйретемін. Тақтада, ауада, алақандарында жазып көреді. Ал енді балалар дәптерлеріңдегі 9 цифрының жазылу үлгісіне мұқият қарап отырып, әдемі етіп жазамыз. Оқып үйренгенді меңгергенін тексеру. 9 санының құрамына байланысты мысалдарды дәптерлеріне жазғызамын. 8 + 1 7 + 2 6 + 3 1 + 8 2 + 7 3 + 6 9 – 1 9 – 2 9 – 6 9 – 8 9 – 7 9 – 3 «Есте сақта»
8 1 1 8 7 2 2 7
6 3 3 6 5 4 4 5 Дәптермен жұмыс Кері байланыс «Табыс баспалда.ы» -Балалар, бүгінгі сабақта сендерге не ұнады? - Не үйрендіңдер? Әр оқушыға өзінің өзіндік жұмысын бағалауды ұсынамын. Мен_________түсіндім. Мен енді_______ жасай аламын. Менің қолымнан_______ келеді. Менің .......................... білгім келеді |
жұлдызшалар Цифрлар жазылған парақшалар Оқулық 9 цифры Оқулықта ғы иллюстра ция Дәптер
|
|
|||||
|
Қосымша мәліметтер: |
|
|||||||
|
Саралау оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсінді; 9 санын алу жолдарымен ,оның сандық сәуледегі орнымен , 9 санының құрамымен танысты, 9 цифрын жазуды үйренді; |
Пәнаралық байланыс: Жаратылыстану,сауат ашу Денсаулық және қауіпсіздік: АКТ мен байланыс: Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементтері): Бір – бірін сыйлау, пікірлерін тыңдау, құрметтеу. |
|
|||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сабақ қалай өтті, Қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?
|
|
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
9 саны жəне цифры
9 саны жəне цифры
|
Сабақ: 9 саны және цифры |
Мектеп: №3 Хамза атындағы жалпы орта мектеп |
|
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты- жөні: Кошметова Нилуфар |
|
||||||
|
Сынып: 1 «А» сынып |
Қатысқандар-20 |
Қатыспағандар-0 |
|
|||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
1.1.1.1 Санау барысында натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсіну; 10 көлемінде тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау; 1.5.2.1. Цифр мен санды бір-бірінен ажырату, бір таңбалы сандарды әртүрлі тәсілдермен (нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және т.б) және сан сәулесінде көрнекі кескіндеу 1.5.2.2 «+», «-», «=»,«>», «<»таңбаларын, цифрларды қолдану |
|
||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады |
|
||||||
|
10 көлемінде тура және кері санайды. |
|
|||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады |
|
|||||||
|
10 көлемінде тура және кері санап, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды . |
|
|||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады |
|
|||||||
|
Цифр мен санды бір-бірінен ажыратады.Сандардың қосындысы мен айырмасын таба біледі.. |
|
|||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар игереді: 9 саны нені білдіретінін түсінеді; 9 санын қалай алуға болатынын біледі Пәндік лексика және терминология: Диалог/жазу үшін қажетті сөздер Талқылау:
|
|
||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Оқушылар 10 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен санайды, цифр мен санды бір-бірінен ажырата алады. |
|
||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсінеді; 9 санын алу жолдарымен ,оның сандық сәуледегі орнымен , 9 санының құрамымен танысады, 9 цифрын жазуды үйренеді; Цифр мен санды бір-бірінен ажыратады; «+», «-», «=»,«>», «<»таңбаларын, цифрларды қолданады |
|
||||||
|
Жоспар |
|
|||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
|||||
|
Басы 5-минут Ортасы 20 минут Соңы 10 минут |
Ширату: «8-ді атама» Көкейкестілік. Балалар, біз бүгінгі сабағымыздаеңбекке баулу сабағында математикалық білімімізді қалай қолдануға болатынын үйренеміз. Қазір біз аспаннан күнде көретін жұлдызшаларды жасап үйренеміз.
Жасаған жұлдызшаларға 1 –ден 9 – ға дейінгі сандарды жазып, алдымен өсу ретімен, сонан соң кему ретімен орналастырады. Мақсат қою. /проблемалық жағдаят/. -Балалар біз тоғыз санын қалай алдық? - Сегізге бірді қосу арқылы. -Сандық сәуледегі қай саннан кейін 9 саны орналасады? «Жұлдыздарды сана» Жұлдыздарда жазылған сандарды ататып, әр санды 9 санымен салыстырту Жауабы: 1<9, 2<9, 3<9, 4<9, 5<9, 6<9, 7<9, 8<9, 9=9 Мақсат қою/проблемалық жағдаят. « 9санын қалай алуға болады?»
- Сендер зымыранды көргенсіңдер ме? - Зымыран қайда ұшады? - Ғарышқа кімдер ұшады? - Кез – келген адам ғарышқа ұша ала ма? Ең алғашқы қазақ ғарышкері кім? Суреттегі бірінші зымыранда көрсетілген сан жұптарының көмегімен екінші зымыранда қалып қойған белгісіз сандарды табу Жауабы: бірінші зымыранда -1,2,3,4 Екінші зымыранда-8,7,6,5 «Сөз құра» Циркульге көмектес. Зымыран қай ғаламшарға қонады? -9 саны бар қандай ғаламшар Күнді айнала қозғалады? Жауабы 9-ға тең мысалдардан сөз құрату Жауабы: 1+8=Ж; 4+5=Е; 6+3=Р; «Шығарып көр» «Ж» Ғарышкер қай зымыранмен ұшады? Ж: екінші зымыранмен «Орындап көр» 9 цифрын аударып көр. Қандай цифр шығады? Ж: 9 цифры аударылып тұрған 6 цифрына ұқсайды Жаңаны қолдану. Балаларға 9 цифры қалай жазылатынын үйретемін. Тақтада, ауада, алақандарында жазып көреді. Ал енді балалар дәптерлеріңдегі 9 цифрының жазылу үлгісіне мұқият қарап отырып, әдемі етіп жазамыз. Оқып үйренгенді меңгергенін тексеру. 9 санының құрамына байланысты мысалдарды дәптерлеріне жазғызамын. 8 + 1 7 + 2 6 + 3 1 + 8 2 + 7 3 + 6 9 – 1 9 – 2 9 – 6 9 – 8 9 – 7 9 – 3 «Есте сақта»
8 1 1 8 7 2 2 7
6 3 3 6 5 4 4 5 Дәптермен жұмыс Кері байланыс «Табыс баспалда.ы» -Балалар, бүгінгі сабақта сендерге не ұнады? - Не үйрендіңдер? Әр оқушыға өзінің өзіндік жұмысын бағалауды ұсынамын. Мен_________түсіндім. Мен енді_______ жасай аламын. Менің қолымнан_______ келеді. Менің .......................... білгім келеді |
жұлдызшалар Цифрлар жазылған парақшалар Оқулық 9 цифры Оқулықта ғы иллюстра ция Дәптер
|
|
|||||
|
Қосымша мәліметтер: |
|
|||||||
|
Саралау оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсінді; 9 санын алу жолдарымен ,оның сандық сәуледегі орнымен , 9 санының құрамымен танысты, 9 цифрын жазуды үйренді; |
Пәнаралық байланыс: Жаратылыстану,сауат ашу Денсаулық және қауіпсіздік: АКТ мен байланыс: Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементтері): Бір – бірін сыйлау, пікірлерін тыңдау, құрметтеу. |
|
|||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сабақ қалай өтті, Қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?
|
|
|||||||
шағым қалдыра аласыз















