9 саны жəне цифры

Тақырып бойынша 11 материал табылды

9 саны жəне цифры

Материал туралы қысқаша түсінік
10 көлемінде тура жəне кері санайды,олардің натурал сандар қатарындағыорнын анықтайды,цифр мен санды бір-бірінен ажыратады,сандардың қосындысы мен айырмасын таба біледі.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақ: 9 саны және цифры

Мектеп: №3 Хамза атындағы жалпы орта мектеп


Күні:

Мұғалімнің аты- жөні: Кошметова Нилуфар


Сынып: 1 «А» сынып

Қатысқандар-20

Қатыспағандар-0


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

1.1.1.1 Санау барысында натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсіну; 10 көлемінде тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау;

1.5.2.1. Цифр мен санды бір-бірінен ажырату, бір таңбалы сандарды әртүрлі тәсілдермен (нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және т.б) және сан сәулесінде көрнекі кескіндеу

1.5.2.2 «+», «-», «=»,«>», «<»таңбаларын, цифрларды қолдану



Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады


10 көлемінде тура және кері санайды.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады


10 көлемінде тура және кері санап, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды .


Кейбір оқушылар орындай алады


Цифр мен санды бір-бірінен ажыратады.Сандардың қосындысы мен айырмасын таба біледі..


Тілдік мақсат

Оқушылар игереді: 9 саны нені білдіретінін түсінеді;

9 санын қалай алуға болатынын біледі

Пәндік лексика және терминология:

Диалог/жазу үшін қажетті сөздер

Талқылау:

  • Сандық сәуледегі қай саннан кейін 9 саны орналасады?

  • 9 санын қалай алуға болады?

  • Сендер қалай ойлайсыңдар?


Алдыңғы оқу:

Оқушылар 10 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен санайды, цифр мен санды бір-бірінен ажырата алады.


Күтілетін нәтиже:

Натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсінеді;

9 санын алу жолдарымен ,оның сандық сәуледегі орнымен ,

9 санының құрамымен танысады, 9 цифрын жазуды үйренеді;

Цифр мен санды бір-бірінен ажыратады;

«+», «-», «=»,«>», «<»таңбаларын, цифрларды қолданады


Жоспар


Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Басы

5-минут















Ортасы

20 минут






















































Соңы

10 минут


Ширату:

«8-ді атама»

Көкейкестілік.

Балалар, біз бүгінгі сабағымыздаеңбекке баулу сабағында математикалық білімімізді қалай қолдануға болатынын үйренеміз. Қазір біз аспаннан күнде көретін жұлдызшаларды жасап үйренеміз.

5-конечная звезда 1




5-конечная звезда 2 5-конечная звезда 3




5-конечная звезда 4




5-конечная звезда 5




5-конечная звезда 6




5-конечная звезда 7




5-конечная звезда 8








5-конечная звезда 9




Жасаған жұлдызшаларға 1 –ден 9 – ға дейінгі сандарды жазып, алдымен өсу ретімен, сонан соң кему ретімен орналастырады.

Мақсат қою. /проблемалық жағдаят/.

-Балалар біз тоғыз санын қалай алдық?

- Сегізге бірді қосу арқылы.

-Сандық сәуледегі қай саннан кейін 9 саны орналасады?

«Жұлдыздарды сана»

Жұлдыздарда жазылған сандарды ататып, әр санды

9 санымен салыстырту

Жауабы: 1<9, 2<9, 3<9, 4<9, 5<9, 6<9, 7<9, 8<9, 9=9

Мақсат қою/проблемалық жағдаят.

« 9санын қалай алуға болады?»

- Сендер зымыранды көргенсіңдер ме?

- Зымыран қайда ұшады?

- Ғарышқа кімдер ұшады?

- Кез – келген адам ғарышқа ұша ала ма?

Ең алғашқы қазақ ғарышкері кім?

Суреттегі бірінші зымыранда көрсетілген сан жұптарының көмегімен екінші зымыранда қалып қойған белгісіз сандарды табу

Жауабы: бірінші зымыранда -1,2,3,4

Екінші зымыранда-8,7,6,5

«Сөз құра»

Циркульге көмектес. Зымыран қай ғаламшарға қонады?

-9 саны бар қандай ғаламшар Күнді айнала қозғалады? Жауабы 9-ға тең мысалдардан сөз құрату

Жауабы: 1+8=Ж; 4+5=Е; 6+3=Р;

«Шығарып көр»

«Ж» Ғарышкер қай зымыранмен ұшады?

Ж: екінші зымыранмен

«Орындап көр»

9 цифрын аударып көр. Қандай цифр шығады?

Ж: 9 цифры аударылып тұрған 6 цифрына ұқсайды

Жаңаны қолдану.

Балаларға 9 цифры қалай жазылатынын үйретемін. Тақтада, ауада, алақандарында жазып көреді. Ал енді балалар дәптерлеріңдегі 9 цифрының жазылу үлгісіне мұқият қарап отырып, әдемі етіп жазамыз.

Оқып үйренгенді меңгергенін тексеру.

9 санының құрамына байланысты мысалдарды дәптерлеріне жазғызамын.

8 + 1 7 + 2 6 + 3

1 + 8 2 + 7 3 + 6

9 – 1 9 – 2 9 – 6

9 – 8 9 – 7 9 – 3

«Есте сақта»

Прямая соединительная линия 3 Прямая соединительная линия 5 Прямая соединительная линия 19 Прямая соединительная линия 20 Прямая соединительная линия 21 Прямая соединительная линия 22 Прямая соединительная линия 23 Прямая соединительная линия 24 9 9 9 9


8 1 1 8 7 2 2 7


Прямая соединительная линия 25 Прямая соединительная линия 26 Прямая соединительная линия 27 Прямая соединительная линия 28 Прямая соединительная линия 29 Прямая соединительная линия 30 Прямая соединительная линия 31 Прямая соединительная линия 32 9 9 9 9


6 3 3 6 5 4 4 5


Дәптермен жұмыс

Кері байланыс «Табыс баспалда.ы»

-Балалар, бүгінгі сабақта сендерге не ұнады?

- Не үйрендіңдер?

Әр оқушыға өзінің өзіндік жұмысын бағалауды ұсынамын.

Мен_________түсіндім.

Мен енді_______ жасай аламын.

Менің қолымнан_______ келеді.

Менің .......................... білгім келеді










жұлдызшалар




Цифрлар жазылған парақшалар








Оқулық



9 цифры


















Оқулықта

ғы иллюстра

ция

































Дәптер



Қосымша мәліметтер:


Саралау оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?


Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?


Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсінді;

9 санын алу жолдарымен ,оның сандық сәуледегі орнымен ,

9 санының құрамымен танысты,

9 цифрын жазуды үйренді;


Пәнаралық байланыс:

Жаратылыстану,сауат ашу

Денсаулық және қауіпсіздік:

АКТ мен байланыс:

Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементтері):

Бір – бірін сыйлау, пікірлерін тыңдау, құрметтеу.


Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сабақ қалай өтті,

Қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
700
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі