Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің конспектісі
Топ \ Группа: «Балапан»
Өткізу күні \ Дата проведения: 02.12.20
Тәрбиеші \ Воспитатель: Сакенова А.С
Өтпелі тақырыбы\ Сквозная тема: «Қазақстанда қыстайтын құстар»
Білім саласы \ Образовательная область: «Таным»
Бөлімдер \ Раздел: «ҚМҰҚ»
Тақырып \ Тема: «9 санын бекіту. 10 цифрымен таныстыру»
Мақсат \ Цели:
Тәрбиелеуші: Ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа тәрбиелеу.
Оқытушы: 9 саны және цифрын бекіту. 10 цифрымен таныстыру. Қарапайым есептер құрастыруды үйрету.
Дамытушы: Қисынды ойлауды дамыту.
Сөздік жұмысы \ Словарная работа: Құс
Ресурстармен қамтамасыз ету \ Ресурсное обеспечение: суреттер, үлестірмелі материалдар, дәптерлер.
Билингвальдік компонент: Құс-Птица, Кыс-Зима
Шаттық шеңбер:
«Санамақ»
Топтағы заттарды санау.
Неше үстел?
Неше терезе?
Неше есік?
Неше гүл?
Балалардың мәз-мәйрам болуы.
Сұрақтарға жауап береді.
Негізгі бөлім:
0-дан 10-ға дейін және кері санау.
Слайдтаарды қарап,суреттер бойынша сұрақтарға жауап береді.
9 санын бекіту.
10-санның шығу жолын түсіндіру.
Сурет бойынша есеп құрастыру.
0-ден 10-ға дейін санау.
Үлестірме материалмен жұмыс.
Бірінші қатарға 9 құс, ал екінші қатарда 1-еуі артық. Бірінші қатарға нешеуін қосу керек?
Салыстыру,теңестіру.
Дәптермен жұмыс.
Дәптермен жұмыс жасағанда отыру, қаламды ұстау ережелері
еске түсіріледі.
Сандарды жазу.
Бос орынға сандарды қой.
Д/о: «Салыстыр,санын теңестіру»
Сергіту сәті:
Ойын: « Орнын тап»,»Нешеуі артық?»
Заттардың орналасуы ,оларды бір-бірімен салыстырғанда қайсысы кем, қайсысы артық, сұрақ-жауап арқылы жұмыс жасайды.
Айтылған сөздерді мұқият тыңдайды.
Қорытынды бөлімі:
Бүгінгі сабақта біз қандай санмен таныстық?
-балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?
- Балаларды мадақтау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
9 санын бекіту. 10 санымен таныстыру.
9 санын бекіту. 10 санымен таныстыру.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің конспектісі
Топ \ Группа: «Балапан»
Өткізу күні \ Дата проведения: 02.12.20
Тәрбиеші \ Воспитатель: Сакенова А.С
Өтпелі тақырыбы\ Сквозная тема: «Қазақстанда қыстайтын құстар»
Білім саласы \ Образовательная область: «Таным»
Бөлімдер \ Раздел: «ҚМҰҚ»
Тақырып \ Тема: «9 санын бекіту. 10 цифрымен таныстыру»
Мақсат \ Цели:
Тәрбиелеуші: Ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа тәрбиелеу.
Оқытушы: 9 саны және цифрын бекіту. 10 цифрымен таныстыру. Қарапайым есептер құрастыруды үйрету.
Дамытушы: Қисынды ойлауды дамыту.
Сөздік жұмысы \ Словарная работа: Құс
Ресурстармен қамтамасыз ету \ Ресурсное обеспечение: суреттер, үлестірмелі материалдар, дәптерлер.
Билингвальдік компонент: Құс-Птица, Кыс-Зима
Шаттық шеңбер:
«Санамақ»
Топтағы заттарды санау.
Неше үстел?
Неше терезе?
Неше есік?
Неше гүл?
Балалардың мәз-мәйрам болуы.
Сұрақтарға жауап береді.
Негізгі бөлім:
0-дан 10-ға дейін және кері санау.
Слайдтаарды қарап,суреттер бойынша сұрақтарға жауап береді.
9 санын бекіту.
10-санның шығу жолын түсіндіру.
Сурет бойынша есеп құрастыру.
0-ден 10-ға дейін санау.
Үлестірме материалмен жұмыс.
Бірінші қатарға 9 құс, ал екінші қатарда 1-еуі артық. Бірінші қатарға нешеуін қосу керек?
Салыстыру,теңестіру.
Дәптермен жұмыс.
Дәптермен жұмыс жасағанда отыру, қаламды ұстау ережелері
еске түсіріледі.
Сандарды жазу.
Бос орынға сандарды қой.
Д/о: «Салыстыр,санын теңестіру»
Сергіту сәті:
Ойын: « Орнын тап»,»Нешеуі артық?»
Заттардың орналасуы ,оларды бір-бірімен салыстырғанда қайсысы кем, қайсысы артық, сұрақ-жауап арқылы жұмыс жасайды.
Айтылған сөздерді мұқият тыңдайды.
Қорытынды бөлімі:
Бүгінгі сабақта біз қандай санмен таныстық?
-балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?
- Балаларды мадақтау.
шағым қалдыра аласыз













