Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
конспектісі
Топ \ Группа:
«Балапан»
Өткізу күні \
Дата проведения: 02.12.20
Тәрбиеші \
Воспитатель: Сакенова
А.С
Өтпелі
тақырыбы\ Сквозная
тема: «Қазақстанда қыстайтын
құстар»
Білім саласы \
Образовательная область: «Таным»
Бөлімдер \
Раздел: «ҚМҰҚ»
Тақырып \
Тема: «9 санын бекіту. 10 цифрымен
таныстыру»
Мақсат \ Цели:
Тәрбиелеуші: Ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа
тәрбиелеу.
Оқытушы: 9 саны және цифрын бекіту. 10 цифрымен
таныстыру. Қарапайым есептер құрастыруды үйрету.
Дамытушы: Қисынды ойлауды
дамыту.
Сөздік жұмысы \
Словарная работа: Құс
Ресурстармен
қамтамасыз ету \ Ресурсное
обеспечение: суреттер, үлестірмелі
материалдар, дәптерлер.
Билингвальдік
компонент: Құс-Птица,
Кыс-Зима
Шаттық шеңбер:
«Санамақ»
Топтағы заттарды санау.
Неше
үстел?
Неше
терезе?
Неше
есік?
Неше
гүл?
Балалардың мәз-мәйрам болуы.
Сұрақтарға жауап береді.
Негізгі бөлім:
0-дан
10-ға дейін және кері санау.
Слайдтаарды қарап,суреттер бойынша сұрақтарға жауап береді.
9 санын
бекіту.
10-санның шығу жолын
түсіндіру.
Сурет бойынша есеп құрастыру.
0-ден 10-ға дейін
санау.
Үлестірме материалмен жұмыс.
Бірінші қатарға 9 құс, ал екінші қатарда 1-еуі артық. Бірінші қатарға
нешеуін қосу керек?
Салыстыру,теңестіру.
Дәптермен жұмыс.
Дәптермен жұмыс жасағанда отыру, қаламды ұстау ережелері
еске
түсіріледі.
Сандарды жазу.
Бос
орынға сандарды қой.
Д/о: «Салыстыр,санын теңестіру»
Сергіту сәті:
Ойын:
« Орнын тап»,»Нешеуі
артық?»
Заттардың орналасуы ,оларды бір-бірімен салыстырғанда қайсысы кем,
қайсысы артық, сұрақ-жауап арқылы жұмыс жасайды.
Айтылған сөздерді мұқият тыңдайды.
Қорытынды бөлімі:
Бүгінгі сабақта біз қандай санмен
таныстық?
-балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?
-
Балаларды мадақтау.