9 санын бекіту. 10 санымен таныстыру.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

9 санын бекіту. 10 санымен таныстыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі мекемедегі мектепалды даярлық тобына арналған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің конспектісі

Топ \ Группа: «Балапан»

Өткізу күні \ Дата проведения: 02.12.20

Тәрбиеші \ Воспитатель: Сакенова А.С

Өтпелі тақырыбы\ Сквозная тема: «Қазақстанда қыстайтын құстар»

Білім саласы \ Образовательная область: «Таным»

Бөлімдер \ Раздел: «ҚМҰҚ»

Тақырып \ Тема: «9 санын бекіту. 10 цифрымен таныстыру»

Мақсат \ Цели:

Тәрбиелеуші: Ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа тәрбиелеу.

Оқытушы: 9 саны және цифрын бекіту. 10 цифрымен таныстыру. Қарапайым есептер құрастыруды үйрету.

Дамытушы: Қисынды ойлауды дамыту.

Сөздік жұмысы \ Словарная работа: Құс

Ресурстармен қамтамасыз ету \ Ресурсное обеспечение: суреттер, үлестірмелі материалдар, дәптерлер.

Билингвальдік компонент: Құс-Птица, Кыс-Зима

Шаттық шеңбер:

«Санамақ»

Топтағы заттарды санау.

Неше үстел?

Неше терезе?

Неше есік?

Неше гүл?

Балалардың мәз-мәйрам болуы.

Сұрақтарға жауап береді.

Негізгі бөлім:

0-дан 10-ға дейін және кері санау.

Слайдтаарды қарап,суреттер бойынша сұрақтарға жауап береді.

9 санын бекіту.

10-санның шығу жолын түсіндіру.

Сурет бойынша есеп құрастыру.

0-ден 10-ға дейін санау.

Үлестірме материалмен жұмыс.

Бірінші қатарға 9 құс, ал екінші қатарда 1-еуі артық. Бірінші қатарға нешеуін қосу керек?

Салыстыру,теңестіру.

Дәптермен жұмыс.

Дәптермен жұмыс жасағанда отыру, қаламды ұстау ережелері

еске түсіріледі.

Сандарды жазу.

Бос орынға сандарды қой.

Д/о: «Салыстыр,санын теңестіру»

Сергіту сәті:

Ойын: « Орнын тап»,»Нешеуі артық?»

Заттардың орналасуы ,оларды бір-бірімен салыстырғанда қайсысы кем, қайсысы артық, сұрақ-жауап арқылы жұмыс жасайды.

Айтылған сөздерді мұқият тыңдайды.

Қорытынды бөлімі:

Бүгінгі сабақта біз қандай санмен таныстық?

-балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

- Балаларды мадақтау.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
01.03.2021
569
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі