Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
3-бөлім: Адам жанының құпиясы |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 9б, 9в |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
«Біжікен», «Сөз соңы» бөлімдері |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасайды, автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады |
|
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы |
Үй тапсырмасын тексеру 190 бет 2-тапсырма. Шығарма басында суреттелген Ұлпан мен Есеней жары болған Ұлпанды салыстырып, оларға тән ерекшелік, айырмашылықтарды анықтайық. |
Ұлпан бейнесіне салыстырмалы түрде сипаттама береді |
|
|
||||||||
|
Сабақтың ортасы |
«Біжікен», «Сөз соңы» бөлімдерімен танысыңдар
1-тапсырма. “Шығармаға сатылай-кешенді талдау” I. Авторы: II. Шығарманың тақырыбы: III. Шығарманың идеясы: IV. Әдеби бағыт: V. Жанр түрі: VI. Шығарманың композициялық құрылысы: VII. Кейіпкерлер (негізгі, қосалқы): VIII. Әдеби теориялық ұғымдар. IX. Түсіндірме сөздік. X. Қорытынды (шығарманың негізгі түйіні, тәрбиелік мәні, өз ойым)
2-тапсырма. «РАФТ» әдісімен шығармашылық жұмыс орындаңыз
3-тапсырма. «Шын/жалған» әдісісмен роман бойынша сұрақтарға жауап беріңіз |
Шығармаға сатылай-кешенді талдау жасайды
Шығармашылық жұмыс орындайды
сұрақтарға жауап береді |
Дескриптор
Дескриптор
Дескриптор
|
«СКТ» әдісі
«РАФТ» әдісі Wordwall платформасы |
||||||||
|
|
Ерекше қажеттілігі бар оқушыларға арналған тапсырма Тапсырма. «Ұлпан» романы үзіндісінде кездесетін кейіпкерлерді анықтап, сәйкестендіріңіз
Дескриптор
|
|||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия Сабақты қорытындылап, кері байланыс алады.
Үй тапсырмасы. 196 бет 2-тапсырма. Төмендегі кестені пайдалана отырып, романға қатысты түйінді ойларымызды білдірейік. |
Сабақтың барысында сәтті, қиын болған кезеңдеріне тоқталып, ойларын білдіреді
|
КБ. «ҚҚҚ...»
|
|
||||||||
Күні:_______________________
Сыныбы:___________________
Оқушының аты-жөні: _____________________________________________
Тапсырма. «Ұлпан» романы үзіндісінде кездесетін кейіпкерлерді анықтап, сәйкестендіріңіз
|
Түркмен Мүсіреп |
|
дарқан мінез, нағыз ерді ардақтау арқылы елдіктің іргесін бекіткен, халқының ризық-берекесін қарақан басының бақытынан артық санаған өте ақылды, дана, дегдар |
|
Есеней |
сыбызғышы, күйші, атқұмар, әдемі киімді ұнататын, сері. |
|
|
Ұлпан |
Сибанның бай адамы, ел қорғаған бас батыры, биі. Оның ақ дегені алғыс, қара дегені қарғыс |
Дескриптор
-
кейіпкерлер сипатын анықтайды
-
кейіпкерлер мен мінездемесін сәйкестендіреді
Күні:_______________________
Сыныбы:___________________
Оқушының аты-жөні: _____________________________________________
Тапсырма. «Ұлпан» романы үзіндісінде кездесетін кейіпкерлерді анықтап, сәйкестендіріңіз
|
Түркмен Мүсіреп |
|
дарқан мінез, нағыз ерді ардақтау арқылы елдіктің іргесін бекіткен, халқының ризық-берекесін қарақан басының бақытынан артық санаған өте ақылды, дана, дегдар |
|
Есеней |
сыбызғышы, күйші, атқұмар, әдемі киімді ұнататын, сері. |
|
|
Ұлпан |
Сибанның бай адамы, ел қорғаған бас батыры, биі. Оның ақ дегені алғыс, қара дегені қарғыс |
Дескриптор
-
кейіпкерлер сипатын анықтайды
-
кейіпкерлер мен мінездемесін сәйкестендіреді
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
9-сынып әдебиет Ұлпан романы «Біжікен», «Сөз соңы» бөлімдері
9-сынып әдебиет Ұлпан романы «Біжікен», «Сөз соңы» бөлімдері
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
3-бөлім: Адам жанының құпиясы |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 9б, 9в |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
«Біжікен», «Сөз соңы» бөлімдері |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасайды, автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады |
|
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы |
Үй тапсырмасын тексеру 190 бет 2-тапсырма. Шығарма басында суреттелген Ұлпан мен Есеней жары болған Ұлпанды салыстырып, оларға тән ерекшелік, айырмашылықтарды анықтайық. |
Ұлпан бейнесіне салыстырмалы түрде сипаттама береді |
|
|
||||||||
|
Сабақтың ортасы |
«Біжікен», «Сөз соңы» бөлімдерімен танысыңдар
1-тапсырма. “Шығармаға сатылай-кешенді талдау” I. Авторы: II. Шығарманың тақырыбы: III. Шығарманың идеясы: IV. Әдеби бағыт: V. Жанр түрі: VI. Шығарманың композициялық құрылысы: VII. Кейіпкерлер (негізгі, қосалқы): VIII. Әдеби теориялық ұғымдар. IX. Түсіндірме сөздік. X. Қорытынды (шығарманың негізгі түйіні, тәрбиелік мәні, өз ойым)
2-тапсырма. «РАФТ» әдісімен шығармашылық жұмыс орындаңыз
3-тапсырма. «Шын/жалған» әдісісмен роман бойынша сұрақтарға жауап беріңіз |
Шығармаға сатылай-кешенді талдау жасайды
Шығармашылық жұмыс орындайды
сұрақтарға жауап береді |
Дескриптор
Дескриптор
Дескриптор
|
«СКТ» әдісі
«РАФТ» әдісі Wordwall платформасы |
||||||||
|
|
Ерекше қажеттілігі бар оқушыларға арналған тапсырма Тапсырма. «Ұлпан» романы үзіндісінде кездесетін кейіпкерлерді анықтап, сәйкестендіріңіз
Дескриптор
|
|||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия Сабақты қорытындылап, кері байланыс алады.
Үй тапсырмасы. 196 бет 2-тапсырма. Төмендегі кестені пайдалана отырып, романға қатысты түйінді ойларымызды білдірейік. |
Сабақтың барысында сәтті, қиын болған кезеңдеріне тоқталып, ойларын білдіреді
|
КБ. «ҚҚҚ...»
|
|
||||||||
Күні:_______________________
Сыныбы:___________________
Оқушының аты-жөні: _____________________________________________
Тапсырма. «Ұлпан» романы үзіндісінде кездесетін кейіпкерлерді анықтап, сәйкестендіріңіз
|
Түркмен Мүсіреп |
|
дарқан мінез, нағыз ерді ардақтау арқылы елдіктің іргесін бекіткен, халқының ризық-берекесін қарақан басының бақытынан артық санаған өте ақылды, дана, дегдар |
|
Есеней |
сыбызғышы, күйші, атқұмар, әдемі киімді ұнататын, сері. |
|
|
Ұлпан |
Сибанның бай адамы, ел қорғаған бас батыры, биі. Оның ақ дегені алғыс, қара дегені қарғыс |
Дескриптор
-
кейіпкерлер сипатын анықтайды
-
кейіпкерлер мен мінездемесін сәйкестендіреді
Күні:_______________________
Сыныбы:___________________
Оқушының аты-жөні: _____________________________________________
Тапсырма. «Ұлпан» романы үзіндісінде кездесетін кейіпкерлерді анықтап, сәйкестендіріңіз
|
Түркмен Мүсіреп |
|
дарқан мінез, нағыз ерді ардақтау арқылы елдіктің іргесін бекіткен, халқының ризық-берекесін қарақан басының бақытынан артық санаған өте ақылды, дана, дегдар |
|
Есеней |
сыбызғышы, күйші, атқұмар, әдемі киімді ұнататын, сері. |
|
|
Ұлпан |
Сибанның бай адамы, ел қорғаған бас батыры, биі. Оның ақ дегені алғыс, қара дегені қарғыс |
Дескриптор
-
кейіпкерлер сипатын анықтайды
-
кейіпкерлер мен мінездемесін сәйкестендіреді
шағым қалдыра аласыз














