Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
9 сынып алгебра, геометрия үйден оқыту/ жылдық жоспар
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
5) 9-сынып:
Бөлім |
Бөлімше |
Оқыту мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
1-тоқсан |
|
|
||
1. Сандар және шамалар
|
1.1 Натурал сандар. Бөлшек тер |
9.1.1.1 1 000 000-ға дейінгі сандарды алу, атау және жазу |
|
|
9.1.1.2 1 000 000-ға дейін сандарды тура және кері ретте есептік және реттік санау: берілген саннан берілгенге дейін, тең сандар және топтар бойынша |
|
|
||
9.1.1.3 санның 1000 000-ға дейінгі сандардың натурал қатарындағы орнын анықтау |
|
|
||
ХХХV-ке дейін сандардың римдік нөмірленуін оқу, жазу және пайдалану |
|
|
||
9.1.1.5 1 000 000-ға дейін натурал қатардағы сандардың қасиетін түсіну және пайдалану |
|
|
||
9.1.1.6 1 000 000-ға дейін сандарды оқу, жазу және салыстыру |
|
|
||
9.1.1.жұп/тақ сандарды айыру; біртаңбалы, екітаңбалы, үштаңбалы, төрттаңбалы, бестаңбалы және алтытаңбалы сандарды ажырату; сандарды ондықтар, жүздіктер, мыңдықтар мен онмыңдықтарға дейін дөңгеленту |
|
|
||
9.1.1.8 сандарды топтар мен разрядтар кестесіне жазу; санның разрядты және топтық құрамын анықтау |
|
|
||
9.1.1.9 1000 000-ға дейін дейінгі разрядты қосынды сандар сомасына сандарды құрау |
|
|
||
9.1.1.10 тұтас заттың екінші, үшінші, төртінші, бесінші, оныншы, жүзінші және мыңыншы үлестерін алу |
|
|
||
9.1.1.11 ондық бөлшектердің құрылуын көрсету |
|
|
||
9.1.1.16 қарапайым және ондық бөлшек түрінде бөлімі 10, 100, 1000 болатын бөлшектерді алып, жазу; ондық бөлшектерді оқып, салыстыру; ондық бөлшектер мен толық сандарды салыстыру |
|
|
||
9.1.1.17 нөмірлік кестеге ондық бөлшектерді жазу |
|
|
||
9.1.1.18 бұдан ірі және майда, не бірдей бөліктерде бөлшектерді білдіру |
|
|
||
1.2 Сандармен әрекет ету |
9.1.2.1 қосу мен алудың нәтижелерінің құрамын атау |
|
|
|
9.1.2.2 қосу мен азайтуды 1000 000-ға дейін қосу мен алудың ауызша (разряд арқылы ауысусыз) және жазбаша (разряд арқылы ауысумен) амалдарын қолдану |
|
|
||
9.1.2.3 жақшаның ішіндегі мысалдармен әрекет ету ретін ұстану |
|
|
||
9.1.2.4 1 000000-ға дейін сандарды айырымдық салыстыруды орындау |
|
|
||
9.1.2.5 қосу мен алудың белгісіз қосылғыштарын табу; сандарды қосу мен алуға мысалдарды шешу; қосуды алумен және кері ретпен тексеру |
|
|
||
9.1.2.6 қосу мен алу, көбейту мен бөлуде калькуляторды қолдану |
|
|
||
9.1.2.7 көбейту мен бөлудің кестелік және кестелік емес түрлерін білуді қолдану |
|
|
||
9.1.2.8 сандарды бірнеше рет салыстыруды орындау |
|
|
||
9.1.2.9 бір таңбалы сан, 1000 000-ға дейінгі ондықтарға көбейту мен бөлудің ауызша және жазбаша есептеу тәсілдерін қолдану; 100 000-ға дейін дөңгелек ондықтарға, бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлуді орындау |
|
|
||
9.1.2.21 саннан ондық бөлшекті табу; санды ондық бөлшегі бойынша табу |
|
|
||
9.1.2.10 сандардың 10-ға,100-ге, 1000-ға бөлу сипаттарын білу; 2-ге, 3-ке және 5-ке бөлу сипаттарын білу |
|
|
||
9.1.2.13 1000 000-ға дейін жақшасы бар және жақшасы жоқ 1 және 2 сатыдағы мысалдарда әрекеттер тәртібін ұстану |
|
|
||
9.1.2.14 көбейту мен бөлуде бірлік пен нөлдің қасиетін түсіну |
|
|
||
9.1.2.11 көбейту және азайтуды тексеруді орындау |
|
|
||
9.1.2.12 көбейту және азайтудың белгісіз құралдарын табу; мысалдарды шешу |
|
|
||
3. Математи калық модельдеу |
3.1. Есептер |
9.3.1.3 қарама-қарсы түзу сызықты қозғалысқа арналған мәтіндік есептерді шешу |
|
|
9.3.1.5 2-4 әрекеттің орындалуын талап ететін, құрамдас мәтіндік, арифметикалық есептерді шешу |
|
|
||
9.3.1.6 шартты белгілерді қолданып, есептің мазмұнын қысқаша жазба түрінде орындау |
|
|
||
9.3.1.7 жауабы бар жай есепті шешудің жазбасын, құрамдас есепті – түсініктемесімен немесе толық жауабымен және әрбір әрекетке берілген сұрақпен |
|
|
||
9.3.1.8 есептің шешуінің жазбасында сандардың атауын жазу |
|
|
||
3.2. Матема тика тілі |
9.3.2.1 келесі белгілерді пайдалану: «+», «-», «х», «:», «=» |
|
|
|
2. Көрнекі геометрия элементтері |
2.1 Геометриялық пішіндер және олардың жіктелуі |
9.2.1.1 сызбада сызықтар, бұрыштар, көпбұрыштарды тану және атау; параллельді және перпендикулярлы түзулерді ажыратып, атау |
|
|
9.2.1.5 периметрді санау формуласын қолдану: P = 4a; P = 2a+2b; |
|
|
||
2.2. Геомет риялық фигура ларды бейне леу және құру |
9.2.2.1 берілген ұзындықтағы кесіндіні құруды орындау |
|
|
|
9.2.2.2 сызғыш пен сызбалы үшбұрыштың көмегі арқылы, перпендикулярлы, параллельды түзулерді құруды орындау |
|
|
||
2-тоқсан |
|
|
||
1. Сандар және шамалар
|
1.1 Натурал сандар. Бөлшек тер |
9.1.1.10 тұтас заттың екінші, үшінші, төртінші, бесінші, оныншы, жүзінші және мыңыншы үлестерін алу |
|
|
9.1.1.11 қарапайым және ондық бөлшектердің құрылуын көрсету |
|
|
||
9.1.1.12 қарапайым бөлшектер мен аралас сандарды оқу, жазу; бөлшектердің алымы мен бөлімінің мағынасын түсіну |
|
|
||
9.1.1.13 бөлімі бірдей бөлшектерді салыстыру, алымы бірдей бөлшектерді салыстыру, аралас сандарды салыстыру |
|
|
||
9.1.1.14 дұрыс және дұрыс емес бөлшектерді атау |
|
|
||
9.1.1.15 бөлшектерді ірірек бөліктерде білдіру, дұрыс емес бөлшекті тұтас не аралас санмен алмастыру; аралас санды дұрыс емес бөлшекпен алмастыру; бөлшектерді бірдей бөлігіне әкелу |
|
|
||
1.2 Сандармен әрекет ету |
9.1.2.15 бірдей алымы бар бөлшектерді көбейту мен бөлуді орындау; аралас сандарды қосу мен алу; бірден және толық саннан бөлшекті алу |
|
|
|
9.1.2.16 санның бір не бірнеше бөлігін табу; санды оның бір бөлігі бойынша табу |
|
|
||
9.1.2.17 бірдей бөлікте көрсетілген ондық бөлшектерді қосу мен алуды орындау; бөлшекті алдын ала қысқартуды орындау |
|
|
||
9.1.2.18 қарапайым бөлшектермен қосу мен алу, көбейту мен бөлу әрекеттерінің белгісіз бірліктерін табу |
|
|
||
9.1.2.19 1 және 2-сатыдағы әрекеттер бар қарапайым бөлшектер бар мысалдардың әрекеттену тәртібін анықтау |
|
|
||
9.1.2.20 арифметикалық әрекеттердің нәтижелерін тексеруді кері әрекетпен орындау; қарапайым бөлшектер мен арифметикалық амалдардың белгісіз бөліктерін табу |
|
|
||
3. Математи калық модельдеу |
3.1. Есептер |
9.3.1.3 санның пайызын табуға арналған құрамдас мәтіндік арифметикалық есептерді шешу |
|
|
9.3.1.6 шартты белгілерді қолданып, есептің мазмұнын қысқаша жазба түрінде орындау |
|
|
||
9.3.1.7 жауабы бар жай есепті шешудің жазбасын, құрамдас есепті – түсініктемесімен немесе толық жауабымен және әрбір әрекетке берілген сұрақпен |
|
|
||
9.3.1.8 есептің шешуінің жазбасында сандардың атауын жазу |
|
|
||
2. Көрнекі геометрия элементтері |
2.1 Геометриялық пішіндер және олардың жіктелуі |
9.2.1.6 аудан бірліктерін айырып, атау: квадратты сантиметр, квадратты дециметр, квадратты метр, квадратты миллиметр |
|
|
9.2.1.8 квадрат, тік төртбұрыштың ауданын санау |
|
|
||
9.2.1.7 геометриялық денелерді танып, атау: цилиндр, конус, пирамида, шар, куб, параллелепипед; геометриялық денелердің бірліктерін танып, атау: қырлары, мен қабырғалары, төбелері мен олардың қасиеттері |
|
|
||
9.2.1.8 куб пен параллелепипедтің ауданы мен толық және қырлы кеңістігін санау |
|
|
||
9.2.2.4 куб және параллелепипед модельдерін дайындау |
|
|
||
9.2.1.9 көлем бірліктерін ажыратып, санау: куб. мм, мм 3, куб. см, см 3, куб. дм, дм 3, куб м, м 3, куб. км, км 3 |
|
|
||
9.2.1.10 куб пен тікбұрышты параллелепипедтің көлемін өлшеп, санау |
|
|
||
9.3.2.2 геометриялық дененің көлемін белгілеуді пайдалану: V; |
|
|
||
3-тоқсан |
|
|
||
1. Сандар және шамалар |
1.1 Натурал сандар. Бөлшек тер |
9.1.2.22 саннан 1%, 10%, 20%, 25% 50% 75% табу; санды пайыздары бойынша табу |
|
|
3. Математикалық модельдеу
|
3.2. Матема тика тілі |
9.3.2.2 пайызды белгілеу үшін % белгісін қолдану |
|
|
3.1. Есептер |
9.3.1.1 оқыған түрлердің қарапайым мәтіндік есептерін шешу 9.3.1.4 саннан бөлшек пен пайызды табуға арналған жай және құрамдас мәтіндік арифметикалық есептерді шешу |
|
|
|
3.2. Матема тика тілі |
9.3.1.2 санның пайызын табуға арналған қарапайым және құрамдас мәтіндік арифметикалық есептерді шешу |
|
|
|
1. Сандар және шамалар |
1.3 Шамалар және олардың өлшем бірліктері |
9.1.3.1 шамаларды өлшеуде және заттарды есептеуде алынған сандарды айыру |
|
|
9.1.3.2 бір атаулы шамалардың мәнін салыстыру |
|
|
||
9.1.3.3 шамалардың арақатынасын орнату |
|
|
||
9.1.3.4 ақшаларды тану: 200 тг., 500 тг., 1 000 тг., 2 000 тг, 5 000 тг, 10 000 тг және 20 000 тг |
|
|
||
9.1.3.5 200 тг, 500 тг, 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг, 10000 және 20 000 тг тиындарды айырбастау және ауыстыруды орындау |
|
|
||
9.1.3.6 сатып алу үшін есептесуге ақшаларды пайдалану |
|
|
||
9.1.3.7 көлемдерді өлшеген кезде алған сандарды жаңартуды орындау; әртүрлі мемлекеттердің валютасын айыра білу: доллар, еуро; валютаны айырбастау курсында бағдарлану |
|
|
||
9.1.3.8 құн, ұзындық, салмақ, уақыттың бір, екі бірліктерін өлшеуде алынған сандарды ауызша және жазбаша қосу мен азайтуды орындау; бірдей сандар, дөңгелек ондықтарды өлшеуде алынған сандарға көбейту мен бөлу, екі белгілі санға көбейту |
|
|
||
2. Көрнекі геометрия элементтері |
2.1 Геометрия лық пішіндер және олардың жіктелуі |
9.2.1.2. бұрыштардың түрлерін атау: тура, доғал, үшкір; бұрыштың шамасын өлшеу амалы (градус) және оны өлшеуге арналған құралды (транспортир) таңдау; жанама бұрыштардың және үшбұрыштардың бұрыштары сомасын атау |
|
|
9.2.1.3 шеңбер мен дөңгелекті айыру және атау; орта, радиус, диаметр, хорда, доғаны тану мен атау; дөңгелектің бөліктерін айырып, атау: сектор мен сегмент |
|
|
||
9.2.1.4 C= 2ПR формуласының көмегімен шеңбердің ұзындығын анықтау |
|
|
||
2.2. Геомет риялық фигура ларды бейне леу және құру |
9.2.2.3 транспортирдің көмегімен бұрышты құру мен өлшеуді орындау |
|
|
|
9.2.2.5 берілген радиус пен диаметр бойынша циркульдің көмегімен шеңберді құруды орындау |
|
|
||
4-тоқсан |
|
|
||
2. Көрнекі геометрия элементтері |
2.1 Геометриялық пішіндер және олардың жіктелуі |
9.2.1.3 шеңбер мен дөңгелекті айыру және атау; орта, радиус, диаметр, хорда, доғаны тану мен атау; дөңгелектің бөліктерін айырып, атау: |
|
|
9. 2.1.4 C= 2ПR формуласының көмегімен шеңбердің ұзындығын анықтау |
|
|
||
2.2. Геомет риялық фигура ларды бейне леу және құру |
9.2.2.5 берілген радиус пен диаметр бойынша циркульдің көмегімен шеңберді құруды орындау |
|
|
|
1. Сандар және шамалар |
1.2 Сандармен әрекет ету |
9.1.2.6 қосу мен алу, көбейту мен бөлуде калькуляторды қолдану |
|
|
Жыл бойы оқығанды қайталау |
|
|
сертификат алыңыз!