Материалдар / 9 сынып алгебра, геометрия үйден оқыту/ жылдық жоспар

9 сынып алгебра, геометрия үйден оқыту/ жылдық жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып алгебра геометрия үйден оқыту КТЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қырқүйек 2024
197
2 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

5) 9-сынып:


Бөлім

Бөлімше

Оқыту мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

1-тоқсан



1. Сандар және шамалар




1.1 Натурал сандар. Бөлшек

тер


9.1.1.1 1 000 000-ға дейінгі сандарды алу, атау және жазу



9.1.1.2 1 000 000-ға дейін сандарды тура және кері ретте есептік және реттік санау: берілген саннан берілгенге дейін, тең сандар және топтар бойынша



9.1.1.3 санның 1000 000-ға дейінгі сандардың натурал қатарындағы орнын анықтау



ХХХV-ке дейін сандардың римдік нөмірленуін оқу, жазу және пайдалану



9.1.1.5 1 000 000-ға дейін натурал қатардағы сандардың қасиетін түсіну және пайдалану



9.1.1.6 1 000 000-ға дейін сандарды оқу, жазу және салыстыру



9.1.1.жұп/тақ сандарды айыру; біртаңбалы, екітаңбалы, үштаңбалы, төрттаңбалы, бестаңбалы және алтытаңбалы сандарды ажырату; сандарды ондықтар, жүздіктер, мыңдықтар мен онмыңдықтарға дейін дөңгеленту



9.1.1.8 сандарды топтар мен разрядтар кестесіне жазу; санның разрядты және топтық құрамын анықтау



9.1.1.9 1000 000-ға дейін дейінгі разрядты қосынды сандар сомасына сандарды құрау



9.1.1.10 тұтас заттың екінші, үшінші, төртінші, бесінші, оныншы, жүзінші және мыңыншы үлестерін алу



9.1.1.11 ондық бөлшектердің құрылуын көрсету



9.1.1.16 қарапайым және ондық бөлшек түрінде бөлімі 10, 100, 1000 болатын бөлшектерді алып, жазу; ондық бөлшектерді оқып, салыстыру; ондық бөлшектер мен толық сандарды салыстыру



9.1.1.17 нөмірлік кестеге ондық бөлшектерді жазу



9.1.1.18 бұдан ірі және майда, не бірдей бөліктерде бөлшектерді білдіру



1.2 Сандармен әрекет ету

9.1.2.1 қосу мен алудың нәтижелерінің құрамын атау



9.1.2.2 қосу мен азайтуды 1000 000-ға дейін қосу мен алудың ауызша (разряд арқылы ауысусыз) және жазбаша (разряд арқылы ауысумен) амалдарын қолдану



9.1.2.3 жақшаның ішіндегі мысалдармен әрекет ету ретін ұстану



9.1.2.4 1 000000-ға дейін сандарды айырымдық салыстыруды орындау



9.1.2.5 қосу мен алудың белгісіз қосылғыштарын табу; сандарды қосу мен алуға мысалдарды шешу; қосуды алумен және кері ретпен тексеру



9.1.2.6 қосу мен алу, көбейту мен бөлуде калькуляторды қолдану



9.1.2.7 көбейту мен бөлудің кестелік және кестелік емес түрлерін білуді қолдану



9.1.2.8 сандарды бірнеше рет салыстыруды орындау



9.1.2.9 бір таңбалы сан, 1000 000-ға дейінгі ондықтарға көбейту мен бөлудің ауызша және жазбаша есептеу тәсілдерін қолдану; 100 000-ға дейін дөңгелек ондықтарға, бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлуді орындау



9.1.2.21 саннан ондық бөлшекті табу; санды ондық бөлшегі бойынша табу



9.1.2.10 сандардың 10-ға,100-ге, 1000-ға бөлу сипаттарын білу; 2-ге, 3-ке және 5-ке бөлу сипаттарын білу



9.1.2.13 1000 000-ға дейін жақшасы бар және жақшасы жоқ 1 және 2 сатыдағы мысалдарда әрекеттер тәртібін ұстану



9.1.2.14 көбейту мен бөлуде бірлік пен нөлдің қасиетін түсіну



9.1.2.11 көбейту және азайтуды тексеруді орындау



9.1.2.12 көбейту және азайтудың белгісіз құралдарын табу; мысалдарды шешу



3. Математи

калық модельдеу

3.1. Есептер


9.3.1.3 қарама-қарсы түзу сызықты қозғалысқа арналған мәтіндік есептерді шешу



9.3.1.5 2-4 әрекеттің орындалуын талап ететін, құрамдас мәтіндік, арифметикалық есептерді шешу



9.3.1.6 шартты белгілерді қолданып, есептің мазмұнын қысқаша жазба түрінде орындау



9.3.1.7 жауабы бар жай есепті шешудің жазбасын, құрамдас есепті – түсініктемесімен немесе толық жауабымен және әрбір әрекетке берілген сұрақпен



9.3.1.8 есептің шешуінің жазбасында сандардың атауын жазу



3.2. Матема

тика тілі

9.3.2.1 келесі белгілерді пайдалану: «+», «-», «х», «:», «=»



2. Көрнекі геометрия элементтері


2.1 Геометриялық пішіндер және олардың жіктелуі

9.2.1.1 сызбада сызықтар, бұрыштар, көпбұрыштарды тану және атау; параллельді және перпендикулярлы түзулерді ажыратып, атау



9.2.1.5 периметрді санау формуласын қолдану:

P = 4a;

P = 2a+2b;



2.2. Геомет

риялық фигура

ларды бейне

леу және құру

9.2.2.1 берілген ұзындықтағы кесіндіні құруды орындау



9.2.2.2 сызғыш пен сызбалы үшбұрыштың көмегі арқылы, перпендикулярлы, параллельды түзулерді құруды орындау




2-тоқсан



1. Сандар және шамалар





1.1 Натурал сандар. Бөлшек

тер


9.1.1.10 тұтас заттың екінші, үшінші, төртінші, бесінші, оныншы, жүзінші және мыңыншы үлестерін алу



9.1.1.11 қарапайым және ондық бөлшектердің құрылуын көрсету



9.1.1.12 қарапайым бөлшектер мен аралас сандарды оқу, жазу; бөлшектердің алымы мен бөлімінің мағынасын түсіну



9.1.1.13 бөлімі бірдей бөлшектерді салыстыру, алымы бірдей бөлшектерді салыстыру, аралас сандарды салыстыру



9.1.1.14 дұрыс және дұрыс емес бөлшектерді атау



9.1.1.15 бөлшектерді ірірек бөліктерде білдіру, дұрыс емес бөлшекті тұтас не аралас санмен алмастыру; аралас санды дұрыс емес бөлшекпен алмастыру; бөлшектерді бірдей бөлігіне әкелу



1.2 Сандармен әрекет ету

9.1.2.15 бірдей алымы бар бөлшектерді көбейту мен бөлуді орындау; аралас сандарды қосу мен алу; бірден және толық саннан бөлшекті алу



9.1.2.16 санның бір не бірнеше бөлігін табу; санды оның бір бөлігі бойынша табу



9.1.2.17 бірдей бөлікте көрсетілген ондық бөлшектерді қосу мен алуды орындау; бөлшекті алдын ала қысқартуды орындау



9.1.2.18 қарапайым бөлшектермен қосу мен алу, көбейту мен бөлу әрекеттерінің белгісіз бірліктерін табу



9.1.2.19 1 және 2-сатыдағы әрекеттер бар қарапайым бөлшектер бар мысалдардың әрекеттену тәртібін анықтау



9.1.2.20 арифметикалық әрекеттердің нәтижелерін тексеруді кері әрекетпен орындау; қарапайым бөлшектер мен арифметикалық амалдардың белгісіз бөліктерін табу



3. Математи

калық модельдеу

3.1. Есептер


9.3.1.3 санның пайызын табуға арналған құрамдас мәтіндік арифметикалық есептерді шешу



9.3.1.6 шартты белгілерді қолданып, есептің мазмұнын қысқаша жазба түрінде орындау



9.3.1.7 жауабы бар жай есепті шешудің жазбасын, құрамдас есепті – түсініктемесімен немесе толық жауабымен және әрбір әрекетке берілген сұрақпен



9.3.1.8 есептің шешуінің жазбасында сандардың атауын жазу



2. Көрнекі геометрия элементтері


2.1 Геометриялық пішіндер және олардың жіктелуі

9.2.1.6 аудан бірліктерін айырып, атау: квадратты сантиметр, квадратты дециметр, квадратты метр, квадратты миллиметр



9.2.1.8 квадрат, тік төртбұрыштың ауданын санау



9.2.1.7 геометриялық денелерді танып, атау: цилиндр, конус, пирамида, шар, куб, параллелепипед; геометриялық денелердің бірліктерін танып, атау: қырлары, мен қабырғалары, төбелері мен олардың қасиеттері



9.2.1.8 куб пен параллелепипедтің ауданы мен толық және қырлы кеңістігін санау



9.2.2.4 куб және параллелепипед модельдерін дайындау



9.2.1.9 көлем бірліктерін ажыратып, санау: куб. мм, мм 3, куб. см, см 3, куб. дм, дм 3, куб м, м 3, куб. км, км 3



9.2.1.10 куб пен тікбұрышты параллелепипедтің көлемін өлшеп, санау



9.3.2.2 геометриялық дененің көлемін белгілеуді пайдалану: V;



3-тоқсан



1. Сандар және шамалар

1.1 Натурал сандар. Бөлшек

тер

9.1.2.22 саннан 1%, 10%, 20%, 25% 50% 75% табу; санды пайыздары бойынша табу



3. Математикалық модельдеу



3.2. Матема

тика тілі

9.3.2.2 пайызды белгілеу үшін % белгісін қолдану



3.1. Есептер


9.3.1.1 оқыған түрлердің қарапайым мәтіндік есептерін шешу

9.3.1.4 саннан бөлшек пен пайызды табуға арналған жай және құрамдас мәтіндік арифметикалық есептерді шешу



3.2. Матема

тика тілі

9.3.1.2 санның пайызын табуға арналған қарапайым және құрамдас мәтіндік арифметикалық есептерді шешу



1. Сандар және шамалар


1.3 Шамалар және олардың өлшем бірліктері

9.1.3.1 шамаларды өлшеуде және заттарды есептеуде алынған сандарды айыру



9.1.3.2 бір атаулы шамалардың мәнін салыстыру



9.1.3.3 шамалардың арақатынасын орнату



9.1.3.4 ақшаларды тану: 200 тг., 500 тг., 1 000 тг., 2 000 тг, 5 000 тг, 10 000 тг және 20 000 тг



9.1.3.5 200 тг, 500 тг, 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг, 10000 және 20 000 тг тиындарды айырбастау және ауыстыруды орындау



9.1.3.6 сатып алу үшін есептесуге ақшаларды пайдалану



9.1.3.7 көлемдерді өлшеген кезде алған сандарды жаңартуды орындау; әртүрлі мемлекеттердің валютасын айыра білу: доллар, еуро; валютаны айырбастау курсында бағдарлану



9.1.3.8 құн, ұзындық, салмақ, уақыттың бір, екі бірліктерін өлшеуде алынған сандарды ауызша және жазбаша қосу мен азайтуды орындау; бірдей сандар, дөңгелек ондықтарды өлшеуде алынған сандарға көбейту мен бөлу, екі белгілі санға көбейту



2. Көрнекі геометрия элементтері


2.1 Геометрия

лық пішіндер және олардың жіктелуі

9.2.1.2. бұрыштардың түрлерін атау: тура, доғал, үшкір; бұрыштың шамасын өлшеу амалы (градус) және оны өлшеуге арналған құралды (транспортир) таңдау; жанама бұрыштардың және үшбұрыштардың бұрыштары сомасын атау



9.2.1.3 шеңбер мен дөңгелекті айыру және атау; орта, радиус, диаметр, хорда, доғаны тану мен атау; дөңгелектің бөліктерін айырып, атау: сектор мен сегмент



9.2.1.4 C= 2ПR формуласының көмегімен шеңбердің ұзындығын анықтау



2.2. Геомет

риялық фигура

ларды бейне

леу және құру

9.2.2.3 транспортирдің көмегімен бұрышты құру мен өлшеуді орындау



9.2.2.5 берілген радиус пен диаметр бойынша циркульдің көмегімен шеңберді құруды орындау



4-тоқсан



2. Көрнекі геометрия элементтері


2.1 Геометриялық пішіндер және олардың жіктелуі

9.2.1.3 шеңбер мен дөңгелекті айыру және атау; орта, радиус, диаметр, хорда, доғаны тану мен атау; дөңгелектің бөліктерін айырып, атау:



9. 2.1.4 C= 2ПR формуласының көмегімен шеңбердің ұзындығын анықтау



2.2. Геомет

риялық фигура

ларды бейне

леу және құру

9.2.2.5 берілген радиус пен диаметр бойынша циркульдің көмегімен шеңберді құруды орындау



1. Сандар және шамалар

1.2 Сандармен әрекет ету

9.1.2.6 қосу мен алу, көбейту мен бөлуде калькуляторды қолдану




Жыл бойы оқығанды қайталау




Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!