Бөлім
|
Бөлімше
|
Оқыту
мақсаттары
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
1-тоқсан
|
|
|
1. Сандар және
шамалар
|
1.1 Натурал
сандар. Бөлшек
тер
|
9.1.1.1 1 000 000-ға
дейінгі сандарды алу, атау және жазу
|
|
|
9.1.1.2 1 000 000-ға
дейін сандарды тура және кері ретте есептік және реттік санау:
берілген саннан берілгенге дейін, тең сандар және топтар
бойынша
|
|
|
9.1.1.3 санның 1000 000-ға
дейінгі сандардың натурал қатарындағы орнын
анықтау
|
|
|
ХХХV-ке дейін сандардың римдік
нөмірленуін оқу, жазу және пайдалану
|
|
|
9.1.1.5 1 000 000-ға
дейін натурал қатардағы сандардың қасиетін түсіну және
пайдалану
|
|
|
9.1.1.6 1 000 000-ға
дейін сандарды оқу, жазу және
салыстыру
|
|
|
9.1.1.жұп/тақ сандарды айыру;
біртаңбалы, екітаңбалы, үштаңбалы, төрттаңбалы, бестаңбалы және
алтытаңбалы сандарды ажырату; сандарды ондықтар, жүздіктер,
мыңдықтар мен онмыңдықтарға дейін
дөңгеленту
|
|
|
9.1.1.8
сандарды топтар мен разрядтар
кестесіне жазу; санның разрядты және топтық құрамын
анықтау
|
|
|
9.1.1.9 1000 000-ға дейін
дейінгі разрядты қосынды сандар сомасына сандарды
құрау
|
|
|
9.1.1.10 тұтас заттың екінші,
үшінші, төртінші, бесінші, оныншы, жүзінші және мыңыншы үлестерін
алу
|
|
|
9.1.1.11
ондық бөлшектердің құрылуын
көрсету
|
|
|
9.1.1.16
қарапайым және ондық бөлшек
түрінде бөлімі 10, 100, 1000 болатын бөлшектерді алып,
жазу; ондық бөлшектерді оқып,
салыстыру; ондық бөлшектер мен толық сандарды
салыстыру
|
|
|
9.1.1.17
нөмірлік кестеге ондық
бөлшектерді жазу
|
|
|
9.1.1.18
бұдан ірі және майда, не
бірдей бөліктерде бөлшектерді білдіру
|
|
|
1.2 Сандармен әрекет
ету
|
9.1.2.1
қосу мен алудың нәтижелерінің
құрамын атау
|
|
|
9.1.2.2
қосу мен азайтуды 1000 000-ға
дейін қосу мен алудың ауызша (разряд арқылы ауысусыз) және жазбаша
(разряд арқылы ауысумен) амалдарын қолдану
|
|
|
9.1.2.3
жақшаның ішіндегі мысалдармен
әрекет ету ретін ұстану
|
|
|
9.1.2.4
1 000000-ға дейін
сандарды айырымдық салыстыруды орындау
|
|
|
9.1.2.5
қосу мен алудың белгісіз
қосылғыштарын табу; сандарды қосу мен алуға мысалдарды шешу; қосуды
алумен және кері ретпен тексеру
|
|
|
9.1.2.6 қосу мен алу, көбейту
мен бөлуде калькуляторды қолдану
|
|
|
9.1.2.7
көбейту мен бөлудің кестелік
және кестелік емес түрлерін білуді қолдану
|
|
|
9.1.2.8
сандарды бірнеше рет
салыстыруды орындау
|
|
|
9.1.2.9
бір таңбалы сан, 1000 000-ға
дейінгі ондықтарға көбейту мен бөлудің ауызша және жазбаша есептеу
тәсілдерін қолдану; 100 000-ға дейін дөңгелек ондықтарға, бір
таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлуді
орындау
|
|
|
9.1.2.21 саннан ондық бөлшекті
табу; санды ондық бөлшегі бойынша
табу
|
|
|
9.1.2.10 сандардың
10-ға,100-ге, 1000-ға бөлу сипаттарын білу;
2-ге, 3-ке және 5-ке бөлу сипаттарын
білу
|
|
|
9.1.2.13 1000 000-ға
дейін жақшасы бар және жақшасы жоқ 1 және 2 сатыдағы мысалдарда
әрекеттер тәртібін ұстану
|
|
|
9.1.2.14 көбейту мен бөлуде
бірлік пен нөлдің қасиетін түсіну
|
|
|
9.1.2.11
көбейту және азайтуды
тексеруді орындау
|
|
|
9.1.2.12
көбейту және азайтудың
белгісіз құралдарын табу; мысалдарды шешу
|
|
|
3.
Математи
калық
модельдеу
|
3.1.
Есептер
|
9.3.1.3
қарама-қарсы түзу сызықты
қозғалысқа арналған мәтіндік есептерді
шешу
|
|
|
9.3.1.5 2-4 әрекеттің
орындалуын талап ететін, құрамдас мәтіндік, арифметикалық есептерді
шешу
|
|
|
9.3.1.6
шартты белгілерді қолданып,
есептің мазмұнын қысқаша жазба түрінде
орындау
|
|
|
9.3.1.7
жауабы бар жай есепті шешудің
жазбасын, құрамдас есепті – түсініктемесімен немесе толық жауабымен
және әрбір әрекетке берілген сұрақпен
|
|
|
9.3.1.8
есептің шешуінің жазбасында
сандардың атауын жазу
|
|
|
3.2.
Матема
тика
тілі
|
9.3.2.1
келесі белгілерді пайдалану:
«+», «-», «х», «:», «=»
|
|
|
2. Көрнекі геометрия
элементтері
|
2.1 Геометриялық пішіндер және
олардың жіктелуі
|
9.2.1.1
сызбада сызықтар, бұрыштар,
көпбұрыштарды тану және атау; параллельді және
перпендикулярлы түзулерді ажыратып,
атау
|
|
|
9.2.1.5
периметрді санау формуласын
қолдану:
P =
4a;
P =
2a+2b;
|
|
|
2.2.
Геомет
риялық
фигура
ларды
бейне
леу және
құру
|
9.2.2.1
берілген ұзындықтағы кесіндіні
құруды орындау
|
|
|
9.2.2.2
сызғыш пен сызбалы үшбұрыштың
көмегі арқылы, перпендикулярлы, параллельды түзулерді құруды
орындау
|
|
|
2-тоқсан
|
|
|
1.
Сандар және
шамалар
|
1.1 Натурал
сандар. Бөлшек
тер
|
9.1.1.10 тұтас заттың екінші,
үшінші, төртінші, бесінші, оныншы, жүзінші және мыңыншы үлестерін
алу
|
|
|
9.1.1.11
қарапайым және ондық
бөлшектердің құрылуын көрсету
|
|
|
9.1.1.12
қарапайым бөлшектер мен аралас
сандарды оқу, жазу; бөлшектердің алымы мен бөлімінің мағынасын
түсіну
|
|
|
9.1.1.13
бөлімі бірдей бөлшектерді
салыстыру, алымы бірдей бөлшектерді салыстыру, аралас сандарды
салыстыру
|
|
|
9.1.1.14
дұрыс және дұрыс емес
бөлшектерді атау
|
|
|
9.1.1.15
бөлшектерді ірірек бөліктерде
білдіру, дұрыс емес бөлшекті тұтас не аралас санмен алмастыру;
аралас санды дұрыс емес бөлшекпен алмастыру; бөлшектерді бірдей
бөлігіне әкелу
|
|
|
1.2 Сандармен әрекет
ету
|
9.1.2.15
бірдей алымы бар бөлшектерді
көбейту мен бөлуді орындау; аралас сандарды қосу мен
алу; бірден және толық саннан бөлшекті
алу
|
|
|
9.1.2.16
санның бір не бірнеше бөлігін
табу; санды оның бір бөлігі бойынша
табу
|
|
|
9.1.2.17
бірдей бөлікте көрсетілген
ондық бөлшектерді қосу мен алуды орындау; бөлшекті алдын ала
қысқартуды орындау
|
|
|
9.1.2.18 қарапайым
бөлшектермен қосу мен алу, көбейту мен бөлу әрекеттерінің белгісіз
бірліктерін табу
|
|
|
9.1.2.19
1 және 2-сатыдағы әрекеттер
бар қарапайым бөлшектер бар мысалдардың әрекеттену тәртібін
анықтау
|
|
|
9.1.2.20 арифметикалық
әрекеттердің нәтижелерін тексеруді кері әрекетпен орындау;
қарапайым бөлшектер мен арифметикалық амалдардың белгісіз
бөліктерін табу
|
|
|
3.
Математи
калық
модельдеу
|
3.1.
Есептер
|
9.3.1.3
санның пайызын табуға арналған
құрамдас мәтіндік
арифметикалық есептерді
шешу
|
|
|
9.3.1.6
шартты белгілерді қолданып,
есептің мазмұнын қысқаша жазба түрінде
орындау
|
|
|
9.3.1.7
жауабы бар жай есепті шешудің
жазбасын, құрамдас есепті – түсініктемесімен немесе толық жауабымен
және әрбір әрекетке берілген сұрақпен
|
|
|
9.3.1.8
есептің шешуінің жазбасында
сандардың атауын жазу
|
|
|
2. Көрнекі геометрия
элементтері
|
2.1 Геометриялық пішіндер және
олардың жіктелуі
|
9.2.1.6
аудан бірліктерін айырып,
атау: квадратты сантиметр, квадратты
дециметр, квадратты метр, квадратты
миллиметр
|
|
|
9.2.1.8
квадрат,
тік төртбұрыштың ауданын
санау
|
|
|
9.2.1.7
геометриялық денелерді танып,
атау: цилиндр, конус, пирамида, шар, куб, параллелепипед;
геометриялық денелердің бірліктерін танып, атау: қырлары, мен
қабырғалары, төбелері мен
олардың қасиеттері
|
|
|
9.2.1.8
куб пен
параллелепипедтің ауданы мен толық және
қырлы кеңістігін
санау
|
|
|
9.2.2.4
куб және параллелепипед модельдерін
дайындау
|
|
|
9.2.1.9
көлем бірліктерін ажыратып,
санау: куб. мм, мм
3, куб. см,
см 3, куб. дм,
дм 3, куб м,
м 3, куб. км,
км 3
|
|
|
9.2.1.10
куб пен тікбұрышты
параллелепипедтің көлемін өлшеп, санау
|
|
|
9.3.2.2 геометриялық дененің
көлемін белгілеуді пайдалану:
V;
|
|
|
3-тоқсан
|
|
|
1.
Сандар және
шамалар
|
1.1 Натурал
сандар. Бөлшек
тер
|
9.1.2.22
саннан
1%, 10%, 20%, 25% 50% 75%
табу; санды пайыздары бойынша
табу
|
|
|
3. Математикалық
модельдеу
|
3.2.
Матема
тика
тілі
|
9.3.2.2
пайызды белгілеу
үшін % белгісін
қолдану
|
|
|
3.1.
Есептер
|
9.3.1.1
оқыған
түрлердің қарапайым мәтіндік есептерін
шешу
9.3.1.4
саннан бөлшек пен пайызды
табуға арналған жай және құрамдас мәтіндік арифметикалық есептерді
шешу
|
|
|
3.2.
Матема
тика
тілі
|
9.3.1.2
санның пайызын табуға арналған
қарапайым және құрамдас
мәтіндік арифметикалық есептерді
шешу
|
|
|
1.
Сандар және
шамалар
|
1.3 Шамалар және олардың өлшем
бірліктері
|
9.1.3.1
шамаларды өлшеуде және
заттарды есептеуде алынған сандарды айыру
|
|
|
9.1.3.2
бір атаулы шамалардың мәнін
салыстыру
|
|
|
9.1.3.3
шамалардың арақатынасын
орнату
|
|
|
9.1.3.4
ақшаларды тану: 200 тг., 500
тг., 1 000 тг., 2 000 тг, 5 000 тг, 10 000 тг және
20 000 тг
|
|
|
9.1.3.5
200 тг, 500 тг, 1000 тг, 2000
тг, 5000 тг, 10000 және 20 000 тг тиындарды айырбастау және
ауыстыруды орындау
|
|
|
9.1.3.6
сатып алу үшін есептесуге
ақшаларды пайдалану
|
|
|
9.1.3.7
көлемдерді өлшеген кезде алған
сандарды жаңартуды орындау; әртүрлі мемлекеттердің
валютасын айыра білу: доллар, еуро; валютаны айырбастау курсында
бағдарлану
|
|
|
9.1.3.8
құн, ұзындық, салмақ, уақыттың
бір, екі бірліктерін өлшеуде алынған сандарды ауызша және жазбаша
қосу мен азайтуды орындау; бірдей сандар, дөңгелек ондықтарды
өлшеуде алынған сандарға көбейту мен бөлу, екі белгілі санға
көбейту
|
|
|
2. Көрнекі геометрия
элементтері
|
2.1
Геометрия
лық пішіндер және олардың
жіктелуі
|
9.2.1.2.
бұрыштардың түрлерін атау:
тура, доғал, үшкір;
бұрыштың шамасын өлшеу амалы (градус)
және оны өлшеуге арналған құралды (транспортир) таңдау; жанама
бұрыштардың және үшбұрыштардың бұрыштары сомасын
атау
|
|
|
9.2.1.3
шеңбер мен дөңгелекті айыру
және атау; орта, радиус, диаметр, хорда, доғаны тану мен атау;
дөңгелектің бөліктерін айырып, атау: сектор мен
сегмент
|
|
|
9.2.1.4
C=
2ПR формуласының көмегімен
шеңбердің ұзындығын анықтау
|
|
|
2.2.
Геомет
риялық
фигура
ларды
бейне
леу және
құру
|
9.2.2.3
транспортирдің көмегімен
бұрышты құру мен өлшеуді орындау
|
|
|
9.2.2.5
берілген радиус пен диаметр
бойынша циркульдің көмегімен шеңберді құруды
орындау
|
|
|
4-тоқсан
|
|
|
2. Көрнекі геометрия
элементтері
|
2.1 Геометриялық пішіндер және
олардың жіктелуі
|
9.2.1.3
шеңбер мен дөңгелекті айыру
және атау; орта, радиус, диаметр, хорда, доғаны тану мен атау;
дөңгелектің бөліктерін айырып,
атау:
|
|
|
9. 2.1.4 C=
2ПR формуласының көмегімен
шеңбердің ұзындығын анықтау
|
|
|
2.2.
Геомет
риялық
фигура
ларды
бейне
леу және
құру
|
9.2.2.5
берілген радиус пен диаметр
бойынша циркульдің көмегімен шеңберді құруды
орындау
|
|
|
1.
Сандар және
шамалар
|
1.2 Сандармен әрекет
ету
|
9.1.2.6 қосу мен алу, көбейту
мен бөлуде калькуляторды қолдану
|
|
|
Жыл бойы оқығанды
қайталау
|
|
|