Материалдар / 9 сынып алгебра пәні бойынша тест тапсырмалары

9 сынып алгебра пәні бойынша тест тапсырмалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгебра пәні бойынша тақырыптар бойынша тест тапсырмалары. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелері, Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйелері, Қосынды мен көбейтінді ережелері. Қайталанбайтын алмастырулар, Қайталанбайтын орналастырулар, Сандық тізбек, оның берілу тәсілдері және қасиеттері, Арифметикалық прогрессия және оның қасиеттері, Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы, Геометриялық прогрессия және оның қасиеттері, Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы, Шексіз кемімелі геометриялық прогрессиясының қосындысы және Тригонометрия. барлығы 118 тест тапсырмасы.
Авторы:
29 Қараша 2023
989
6 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Алгебра, 9-сынып

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелері

  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

А) (0;7) В) (2;5) С) (3;4) Д) (-1; -3) Е) (-2; -5)

  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

А) (-1;-3) В) (-1;3) С) (3;1) Д) (3; -1) Е) (1; 3)

  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

А) (1;-1) В) (1;1) С) (-1;1) Д) (0; -1) Е) (-1;0)

  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

А) (-1;-3) В) (11;-1) С) (5;-2) Д) (-13; -5) Е) (-7; -4)

  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

А) (5;11) В) (-5;-11) С) (5;-11) Д) (-1; -5) Е) (-5; 11)

  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

А) (0;6) В) (-5;3) С) (5;3) Д) (-6; 0) Е) (1; 7)

  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

А) (-3;4) В) (3;-4) С) ( ) Д) ( ) Е) (5; -5)

  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

А) (-3;1) В) (-1;-3) С) (-1;3) Д) (1; -3) Е) (3; -1)

  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

А) (-2;1) В) (1;-2) С) (-1;2) Д) (2; 1) Е) (1; 2)

  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

А) (-5;-9) В) (8;2) С) (0;7) Д) (-3; 7) Е) (2; -6)

  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

А) (4;7) В) (-1;-2) С) (3;5) Д) (0; 1) Е) (-2; 3)



  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

А) (3;0), В) (-3;3),(0;0) С) (3;0), Д) (0; 3), Е) (0; -3),

Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйелері

  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

А) (-4;-5),(4;5) В) (4;-5) С) (-4;-5),(5;4) Д) (-4;-5),(-5;-4) Е) (-4; 5)



  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

А) (0; ) В) ( ;0) С) ( ; ) Д) (2; 7) Е) ( ; 2)

  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

А) шешімі жоқ; В) (0; -10), (0;10), (-8;-6), (8;-6) С) (3;-3), (2;-2), (5;-5), (-6;6);

Д) (-5;2), (-3;3), (8;4), (9;3); Е) (-1;-2), (-2;-1), (9;5), (9;6).

  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

А) (-7;3) В) (-6;5) С) (-4;2) Д) (3; 1), (1;3) Е) (9; 6)

  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

А) (-1;0),(-4;1) В) (2; 2), (-1;3); С) (0;-5),(1;-4) Д) (1,5;3,5),(-2,5;4,6) Е) (-3; -2), (-5;2)

  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

А) (-4;-2), (-4;2), (4;-2), (4;2); В) (0;0) С) (-1;-1) Д) (-4;-2), (4;2); Е) шешімі жоқ.

  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

А) (2;-1),(-1;1) В) (-1; 3), (1;-1); С) (-2;1),(-1;2) Д) (2;3),(3;2) Е) (2; 1), (-1;-2)

  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

А) (9;3) В) (7;3) С) (2;3) Д) (1;3) Е) (5; 3)

  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

А) (2;-1),(-1;1) В) (1; 2) С) (-1;2),(2;-1) Д) (-2;1), (-1;2) Е) (-1; 3), (1;-1)

  1. Теңдеуді шешіңдер:

А) -1,5; В) -1; С) -1; -1,5; Д) 1,5; Е) 1; 1,5.

  1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

А) (4;4),(1;1) В) (-1;4), С) (4;1),(1;4) Д) (4;1) Е) (4;4).

  1. Егер х, у теңдеулер жүйесінің шешімі болса, өрнегінің мәнін есептеңдер.

А) -0,5; В) С) 0; Д) 2; Е) 1.

Қосынды мен көбейтінді ережелері. Қайталанбайтын алмастырулар.

  1. Сыныпта 25 оқушы бар. Олардың 15-і математиканы, 13-і физиканы, 8-і физиканы да, математиканы да, қалғаны өлкетануды ұнатады. Осы сыныптың неше оқушысы өлкетануды ұнатады?

А) 6; В) 7; С) 8; Д) 5; Е) 10

  1. 5 түрлі дәптер, 4 түрлі қалам және 7 түрлі қарындаш берілген. 1 дәптер, 1 қалам және 1 қарындаштан тұратын топтаманы неше тәсілмен таңдап алуға болады?

А) 5; В) 4; С) 71; Д) 16; Е) 140.

  1. Алты түрлі пәннен алты сабақтан тұратын бір күндік сабақ кестесін бірінші алгебра болатындай етіп неше тәсілмен құруға болады?

А) 6; В) 5; С) 120; Д) 12; Е) 720

  1. Сыныпта 20 оқушы бар, олардың 12-сі жүзумен, 13-і баскетболмен, 8-і жүзумен және баскетболмен, қалғандары бокспен айналысады. Осы сыныптың неше оқушысы бокспен айналысады?

А) 2; В) 3; С) 4; Д) 5; Е) 6.

  1. Егер ас мәзірінде 3 бірінші, 7 екінші және 7 үшінші тағам бар болса, әртүрлі үш тағаммнан қанша жинақ құруға болады?

А) 17; В) 42; С) 147; Д) 150; Е) 140.

  1. Жеті адамды жеті орындыққа, оның біреуінде ылғи да бір адам ауыспай отыратын болса, қалай орналастыруға болады?

А) 720; В) 7!; С) 6; Д) 7; Е) 360

Қайталанбайтын орналастырулар

  1. өрнегінің мәні неге тең?

А) В) С) Д)5; Е) 15.

  1. 20 шаңғышының он екісін құрама командаға таңдап алады. Осы команданы неше тәсілмен құруға болады?

А) В) С) 12; Д) 20!-8! Е) (20-8)!.

  1. Байқауға 18 әнші қатысады. Оларға бірінші, екінші және үшінші орындарды бөліп берудің қанша нұсқасы бар?

А) В) 4896; С) 4986; Д) 3; Е)

  1. Әртүрлі тоғыз өрнектің бес түрінен мозака құрастыру керек. Қанша әртүрлі мозака құруға болады?

А) 15120; В) С) 4!; Д) 5!; Е) 15000.

  1. өрнегінің мәні неге тең?

А) В) 56; С) 49; Д) 94; Е)7.

  1. 9-сыныптың үш оқушысына жоғары сыныптың 16 оқушысынан неше тәсілмен үш кеңесші тағайындауға болады?

А) В) С) 48; Д) 3360; Е) 3630.

  1. Жарысқа 17 команда қатысады. Олардың бастапқы үш орынға ие болуының қанша нұсқасы бар?

А) 4000; В) 4100; С) 4080; Д) 48; Е) 16!-13!.

  1. Филателистің 8 маркасы бар. Олардың 4-ін нөмірленіп, қойылған төртт орынға қанша тәсілмен жабыстырып қоя алады?

А) 1680; В) С) Д) 1600; Е)

  1. Сыныпта 20 оқушы бар. Олардың үшеуін кезекшілікке қанша тәсілмен таңдап алуға болады?

А) 20; В) С) 3; Д) 6840; Е) 1140.

  1. өрнегінің мәнін табыңдар.

А) 25; В) 30; С) 31; Д) 32; Е)

  1. Ұзындықтары 4 см, 5 см, 6 см және 7 см болатын төрт кесінді берілген. Осы кесінділерден қанша әртүрлі үшбұрыш құруға болады?

А) 4; В) 3; С) 12; Д) 6; Е)3!.

  1. Жеті жеңіл атлет-спринтерлерден қанша тәсілмен эстафеталық команда құруға болады?

А) 35; В) 4; С) 7; Д) 28; Е) 1.

  1. өрнегінің мәнін табыңдар.

А) 32; В) 31; С) 16; Д)25; Е)

  1. Шеңберге әртүрлі 8 нүкте белгіленген. Төбелері осы нүктелерде болатын қанша әртүрлі үшбұрыш салуға болады?

А) 56; В) 65; С) 28; Д) 48; Е)24.

Сандық тізбек, оның берілу тәсілдері және қасиеттері.

  1. Тізбек жалпы мүшесінің формуласымен берілген. Оның жетінші мүшесін табыңдар.

А) 42; В) 49; С) 47; Д) 51; Е) 50.

  1. болса, тізбегінің төртінші мүшесін есептеңдер.

А) 18; В) 19; С) 15; Д) 17; Е) 20.

  1. Егер болса, тізбегінің алғашқы үш мүшесін жазыңдар.

А) 2; 2; 2; В) 0; 0; 0; С) 3; 1; 3; Д) 1; 1; 1; Е) 1; 2; 1.

  1. формуласымен берілген тізбектің алғашқы үш мүшесін есептеңдер.

А) 0; 1; 2; В) С) 1; 2; 3; Д) 2; 3; 4; Е)

  1. Егер болса, тізбегінің алғашқы үш мүшесін жазыңдар.

А) 1; 2; 1; В) 1; 2; 3; С) 3; 4; 5; Д) 2; 1; 3; Е) 2; 1; 2.

  1. 5-ке бөлгенде қалдығы 3-ке тең болатын сандар тізбегінің жалпы мүшесін көрсетіңдер.

А) В) С) Д) Е)

  1. тізбегінің алғашқы бес мүшесін жазыңдар.

А) 4; 6; 8; 10; 12; В) С) 2; 5; 7; 9; 12; Д) Е) 2; 4; 6; 8; 10.

  1. Тізбек формуласы арқылы берілген, мұндағы Тізбектің бесінші мүшесін табыңдар.

А) 10; В) 11; С) 8; Д) 9; Е) 12.

  1. 3-ке бөлгенде қалдығы 2-ге тең болатын натурал сандар тізбегінің жалпы мүшесін көрсетіңдер.

А) В) С) Д) Е)

Арифметикалық прогрессия және оның қасиеттері

  1. болатын арифметикалық прогрессяның сегізінші мүшесін табыңдар.

А) 5; В) 20; С) 12; Д) 4; Е) 10.

  1. болатын арифметикалық прогрессияның -ын табыңдар.

А) -2; В) 3; С) 7; Д) 2; Е) 4.

  1. 26 саны және болатын арифметикалық прогрессияның нешінші мүшесі болады?

А) 28; В) 38; С) 39; Д) 37; Е) 27.

  1. болатын арифметикалық прогрессяның жетінші мүшесін табыңдар.

А) 10; В) 8; С) 15; Д) 13; Е) 12.

  1. болса, мен -ны табыңдар.

А) -21; 3; В) 23; 3; С) 23; 2; Д) -23; 3; Е) -21; 2.

  1. Арифметикалық прогрессияның екінші мүшесі 18-ге, ал бесінші мүшесі 9-ға тең. Прогрессияның бірінші және алтыншы мүшелерінің қосындысын табыңдар.

А) 25; В) 26; С) 29; Д) 28; Е) 27.

  1. болатын арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесін табыңдар.

А) 2,5; В) 2; С) 4; Д) 1,5; Е) 3.

  1. 299 саны 5; 8; 11; ... және 3; 7; 11; ... арифметикалық прогрессияларының ортақ мүшесі болуы мүмкін бе? Егер мүмкін болса, онда әр прогрессиядағы оның нөмірін көрсетіңдер.

А) иә, 95 және 77; В) иә, 99 және 75; С) жоқ; Д) иә, 96 және 73; Е) иә, 98 және 74.

  1. арфметикалық прогрессияның бесінші және алтыншы мүшелері белгілі: және . Осы прогрессияның теріс таңбалы мүшелерінің санын табыңдар.

А) 55; В) 54; С) 44; Д) 43; Е) 45.

  1. болатын арифметикалық прогрессияның төртінші мүшесі х-тің қандай мәнінде (3х-5)-ке тең болады?

А) 6,4; В) 8,4; С) 5,4; Д) 4,4; Е) 5,8.

  1. Қанша екітаңбалы сан 7-ге қалдықсыз бөлінеді?

А) 9; В) 10; С) 13; Д) 12; Е) 11.

  1. сандары арифметикалық прогрессияны құрайды, х-тің мәнін табыңдар.

А) 5; В) 4; С) -7; Д) 3; Е) 7.

Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы

  1. Арифметикалық прогрессияда Прогрессияның ші мүшесі мен алғашқы n мүшесінің қосындысын табыңдар.

А) В) С) Д) Е)

  1. болатын арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесін табыңдар.

А) 2,5; В) 2; С) 4; Д) 1,5; Е) 3.

  1. 4-ке еселік болатын барлық екітаңбалы натурал сандардың қосындысын табыңдар.

А) 1188; В) 1180; С) 1080; Д) 1008; Е) 1088.

  1. болатын арифметикалық прогрессияның алғашқы төрт мүшесінің қосындысын табыңдар.

А) 6,5; В) 26; С) 13; Д) 39; Е) 52.

  1. және бастапқы n мүшесінің қосындысы -25-ке тең болатын арифметикалық прогрессия мүшелерінің санын табыңдар.

А) 5; В) -5; С) -2; Д) 4; Е) 6.

  1. Барлық жұп екітаңбалы оң сандардың қосындысын табыңдар.

А) 2455; В) 2440; С) 2465; Д) 2430; Е) 2475.

  1. Арифметикалық прогрессияның бірінші және бесінші мүшелерінің қосындысы 14-ке, ал екінші және төртінші мүшелерінің көбейтіндісі 45-ке тең. Бастапқы n мүшесінің қосын

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі