Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Қысқа мерзімді жоспар

    Тарау/Бөлім

    9.2А Тізбектер

    «М.Горький атындағы №1 мектеп-гимназия» КММ Пән мұғалімі: Қарсыбаева Н.Т.

    Пәні: алгебра

    Күні:


    Сынып: 9

    Қатысқаны:

    Қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар

    Осы сабақта қол жеткізілетін

    оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.3.5

    арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану;

    Сабақтың мақсаты:

    (бағалау критерийлері)

    арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын қолданып есептер шығару, қолданбалы есептер шығаруда қолдану

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу және түсіну; қолдану

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    4 минут


    I.Ұйымдастыру кезеңі

    1.Оқушыларды ұйымдастыру;

    Ынтымақтастық ахуал тудыру.



    2.Топтарға бөлу.

    Тізбектелген тілек ойыны. Әр оқушы тізбектелген тілекті оң жағындағы көршісіне айтады, ол әрі қарай тілекті оң жағындағы көршісіне айтып жалғастырады .

    Топқа бөлу – "Тізбектер", "Прогрессия", «Арифметика»

    Оқушылар бір-біріне тілек тілейді. Өздерінің таңдаған стикерлері бойынша "Тізбектер", "Прогрессия", «Арифметика» , бойынша бірігіп 3 топ құрайды, топ ережесін сақтайды. Топ басшысын, баяндаушысын, бағалаушысы мен уақыт бақылаушысын сайлайды.

    3.Үй тапсырмасын тексеру. «Жұбыңды таны» әдісі. Мұғалім бір оқушының дәптерін(есептердің дұрыс шығарылуын)тексереді.










    Оқушылар шеңбер бойымен тұрып бір біріне оң жағындағы көршісіне тілек айтады.





    Оқушылар топтарда бірігіп отырады,топ спикері сайланады.







    1) Оқушы тақтада тексерілген есептердің жауабын жазады;

    2)Қалған оқушылар жұптарда дәптер алмасып, үй тапсырмасын тақтада жазылған жауаппен тексереді.






    «Тамаша!»,

    «Жарайсыңдар!»



















    Бір-бірін бағалау («+/ »)







    Слайд 1,2







    Шыныбеков Ә.Н. Шыныбеков Д.Ә. Алгебра,жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық, «Атамұра»,2019




    Сабақтың ортасы



    2-3 минут



























    ЕББҚ





    4-5 минут











    ЕББҚ

    5 минут





































    12-15 минут





















































































































    Функцио- налдық сауаттылық тапсырмасы



    10 минут




































    II.Жаңа тақырыпты меңгерту

    1.«Қатесін тап» әдісі.(өткенді қайталау)

    2.«Ой жалғау» әдісі

    1)кез-келген п натурал  саны  үшін  ап+1= ап+d  (1)теңдігі  орындалса,  онда  тізбегін  ......................................................  

    2) d санын  арифметикалық  прогрессияның ..................................  атайды.

    3) арифметикалық  прогрессияның  айырмасы  үшін ........................ теңдігі  орындалады

    4)

    3. Жеке жұмыс. Сәйкестендіру

    1. а13=а1+? А20

    2. а20=а17+? 3d

    3. a1+4d = ? a23

    4.(a19+a21):2=? A2

    5. a100= ?+ 77d 12d

    6. d= ? – a1 a5



    1. 12d

    2. 3d

    3. A5

    4. A20

    5. A23

    6. A2

    III.Есептер шығару

    Топтық жұмыс. «Елші» әдісі

    1-тапсырма топтарда талқыланып орындалады.

    №1-тапсырма. №165. 3; 7; 11; ... арифметикалық прогрессияның

    а) алтыншы;

    ә) отызыншы мүшесін табыңдар.

    а) а1 = 3; а2 = 7; а3 = 11 а6 = ?

    а6 =а1 + 5d d = a2 – а1 =7 – 3 = 4

    а6 =3 + 5*4 = 23 ә) а1 = 3; а2 = 7; а3 = 11 а30 = ?

    а30 =а1 + 29d d = a2 – а1 =7 – 3 = 4

    а30 =3 + 29*4 = 119

    б) алғашқы 16 мүшесінің қосындысын табыңдар.



    № 168. а) а1 = 17,6 ; d = – 0,4 {ап} арифметикалық прогрессияның жиырма бесінші мүшесін табыңдар. а25 = ?

    а25 =17,6 + 24*(-0,4) = 17,6 – 9,6 = 8

    ә) с1 = -50 ; d = 1,2 {сп} арифметикалық прогрессияның қырық бесінші мүшесін табыңдар. с45 = ?

    а45 =-50 + 44*1,2 = -50 + 52,8 = 2,8

    б) алғашқы 25 мүшесінің қосындысын табыңдар.



    №169.

    а) 2 ; 4 ; 8 ; 16 ; 32 ; ...

    ә) 7 ; 7 ; 7 ; 7 ; 7 ; ....

    б) 1 ; 1/2 ; 1/3 ; 1/4 ; ...

    тізбектерінің қайсысы арифметикалық прогрессия болып табылады ?

    а) және б) арифметикалық прогрессия болмайды, себебі арифметикалық прогрессияның қасиеттері орындалмайды.

    ә) болады , себебі (7+7)/2 = 7





    №170.

    а) − 10,2 ; − 9,5 ; ... арифметикалық прогрессияның алғашқы оң таңбалы мүшесін табыңдар .

    d = − 9,5 – (− 10,2) = 0,7

    − 10,2 + 0,7(n – 1) > 0

    − 10,2 + 0,7n – 0,7 > 0

    0,7n > 10,9 n > 109/7 демек 15 4/7 ден үлкен сан , 16

    а16 = − 10,2 + 0,7(16 – 1) = 0,3

    ә) 12,5 ; 11,2 ; ... арифметикалық прогрессияның алғашқы теріс таңбалы мүшесін табыңдар .

    d = 11,2 – 12,5 = − 1,3

    12,5 – 1,3(n – 1) < 0

    12,5 – 1,3n + 1,3 < 0

    − 1,3n < − 13,8 n > − 138/(− 13) демек 10 8/13 тен үлкен сан, 11



    №2-тапсырма. «Конверт» әдісі

    Әр топ басшылары тапсырмалар жазылған сары жасыл және қызыл түсті конверттің бірін таңдайды.Сонымен бірге сол түсті 1,2,3-пен

    нөмірленген конверттер беріледі,ол конверттерде оқушыларға тапсырманы орындау жөнінде нұсқаулар көрсетілген. Егер көмек қажет болған жағдайда конверттерді рет-ретімен қолдануға болатыны туралы ескертемін.

    1. «Тізбектер» тобының тапсырмасы: .

    Шолпан пірген пицасын бірінші күні 800 тг, ал келесі күндері қосымша 20 теңгеден қосып сатып отырды. Егер Шолпан пицаны бір апта сататын болса және бір күнде 10 пицадан сатса онда әр күні қанша теңгеге сатып отырды және бір аптада жасаған саудасы қанша теңге болды ?

    • Есеп бойынша мына тізбек аламыз: 800, 820, 840, 860, 880, 900, 920. Бұны арифметикалық прогрессия дейміз.

    • Әр күндегі сатылғаны бойынша: 8000; 8200; 8400; 8600; 8800; 9000; 9200.

    • Арифметикалық прогрессияның қосындысы формуласымен есептейді. S=(8000+9200)/2 *6=17200*3=51600.



    1. «Прогрессия» тобының тапсырмасы: Айдос әдеби кітапты бір апта оқып бітірді. Ол бірінші күні 20 бет оқып, келесі күндері 6 бет артық оқып отырды. Кітап қанша беттен тұратынын табыңыз.



    1. «Арифметика» тобының тапсырмасы:

    Теледидардың бағасы әр жыл сайын 500 тг қымбаттап отырды. 2010 жылы 50000 мың тұратын теледидар 2022 жылы қанша теңгеге сатылды?



    Барлық оқушыларға арналған ФС тапсырмасы:

    Нұрдәулет қашықтыққа жүгіруді бір ай бұрын бастаған. Ол бірінші күні 500 метр қашықтыққа жүгірді. Қалған күндері алдыңғы күннен 150 метр артық жүгіріп отырды. Нұрдәулет айдың соңында қанша қашықтыққа жүгірді?
















    Кестедегі формулалардың қайсысы қате екенін табады.

    Топтағы оқушылар бір-бірінің жауаптарын қадағалап, тыңдап отырады. Қажет жағдайда, түзетеді.



    Дескриптор:

    • Арифметикалық прогрессияның анықтамасын біледі;

    • Айырмасын табу формуласын біледі

    • Алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласын біледі

    • Ариф.прогрессияның ортасын табу формуласын біледі







    Сәйкестендіруді орындайды.























    Оқушылар оқулықтағы есептермен танысады.

    Одан соң дәптерлерінде орындайды :









    Дескриптор:

    • Формуланы қолданады; 1 балл

    D ның мәнін табады;

    1 балл

    • N ші мүшесін табады; 1балл

    • Алғашқы п мүшесінің қосындысы формуласын жазады; 1балл

    • Алғашқы п мүшесінің қосындысын табады;

    1 балл







    әр топтан кезекпен бір оқушы шығып тапсырманы интербелсенді тақтада орындайды.



    Жауабы: №168. а30 =а1 + 29d d = a2 – а1 =7 – 3 = 4

    а30 =3 + 29*4 = 119

    №169

    а) және б) арифметикалық прогрессия болмайды, себебі арифметикалық прогрессияның қасиеттері орындалмайды.

    ә) болады , себебі (7+7)/2 = 7№170

    а) 0,7n > 10,9 n > 109/7 демек 15 4/7 ден үлкен сан , 16

    а16 = − 10,2 + 0,7(16 – 1) = 0,3

    ә) − 1,3n < − 13,8 n > − 138/(− 13) демек 10 8/13 тен үлкен сан, 11



    Дескриптор:

    • Формуланы дұрыс қолданады;

    • Теңсіздікті дұрыс шешеді

    Оқушылар топта талқылап,ортақ шешімдерін постерге жазады.

    Аяқтағаннан кейін топтан елші шығып флипчарт(постер) жұмысын басқа топтармен сағат тілі бағытында жүріп таныстырып шығады.

    Дескриптор:

    • d ның мәнін ажыратады

    • Әр күнгі бағаларды есептейді;

    Дескриптор:

    • Формуланы тиімді қолданады;

    • Кітаптың қанша беттен тұратынын дұрыс табады.

    • Теледидардың бағасы соңғы рет қанша теңге болғанын дұрыс табады.



    Ауызша бағалау:

    «Тамаша жауап»,

    «Жақсы»,

    «Жауабың қуантады», «Тағы бір ойланып көр»









































































    Жауаптары жазылған карталар арқылы

    топ спикері оқушы жауабын бағалайды



















    Топтар бір-бірінің жұмыстарын- постерлерін бағалайды.

    «5балл», «4балл», «3балл»






















































































































    Слайд 3





























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Карсыбаева Нургул Тулегеновна
    27 Ақпан 2024
    533
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    9 сынып алгебра пәніне "Арифметикалық прогрессиялар" тақырыбына ҚМЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    9 сынып алгебра пәніне "Арифметикалық прогрессиялар" тақырыбына ҚМЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    9 сыныптың алгебра пәніне "Арифметикалық прогрессиялар" тақырыбына ҚМЖ. Ашық сабақ өткенде қолдануға тиімді материал.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Қысқа мерзімді жоспар

    Тарау/Бөлім

    9.2А Тізбектер

    «М.Горький атындағы №1 мектеп-гимназия» КММ Пән мұғалімі: Қарсыбаева Н.Т.

    Пәні: алгебра

    Күні:


    Сынып: 9

    Қатысқаны:

    Қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар

    Осы сабақта қол жеткізілетін

    оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.3.5

    арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану;

    Сабақтың мақсаты:

    (бағалау критерийлері)

    арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын қолданып есептер шығару, қолданбалы есептер шығаруда қолдану

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу және түсіну; қолдану

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    4 минут


    I.Ұйымдастыру кезеңі

    1.Оқушыларды ұйымдастыру;

    Ынтымақтастық ахуал тудыру.



    2.Топтарға бөлу.

    Тізбектелген тілек ойыны. Әр оқушы тізбектелген тілекті оң жағындағы көршісіне айтады, ол әрі қарай тілекті оң жағындағы көршісіне айтып жалғастырады .

    Топқа бөлу – "Тізбектер", "Прогрессия", «Арифметика»

    Оқушылар бір-біріне тілек тілейді. Өздерінің таңдаған стикерлері бойынша "Тізбектер", "Прогрессия", «Арифметика» , бойынша бірігіп 3 топ құрайды, топ ережесін сақтайды. Топ басшысын, баяндаушысын, бағалаушысы мен уақыт бақылаушысын сайлайды.

    3.Үй тапсырмасын тексеру. «Жұбыңды таны» әдісі. Мұғалім бір оқушының дәптерін(есептердің дұрыс шығарылуын)тексереді.










    Оқушылар шеңбер бойымен тұрып бір біріне оң жағындағы көршісіне тілек айтады.





    Оқушылар топтарда бірігіп отырады,топ спикері сайланады.







    1) Оқушы тақтада тексерілген есептердің жауабын жазады;

    2)Қалған оқушылар жұптарда дәптер алмасып, үй тапсырмасын тақтада жазылған жауаппен тексереді.






    «Тамаша!»,

    «Жарайсыңдар!»



















    Бір-бірін бағалау («+/ »)







    Слайд 1,2







    Шыныбеков Ә.Н. Шыныбеков Д.Ә. Алгебра,жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық, «Атамұра»,2019




    Сабақтың ортасы



    2-3 минут



























    ЕББҚ





    4-5 минут











    ЕББҚ

    5 минут





































    12-15 минут





















































































































    Функцио- налдық сауаттылық тапсырмасы



    10 минут




































    II.Жаңа тақырыпты меңгерту

    1.«Қатесін тап» әдісі.(өткенді қайталау)

    2.«Ой жалғау» әдісі

    1)кез-келген п натурал  саны  үшін  ап+1= ап+d  (1)теңдігі  орындалса,  онда  тізбегін  ......................................................  

    2) d санын  арифметикалық  прогрессияның ..................................  атайды.

    3) арифметикалық  прогрессияның  айырмасы  үшін ........................ теңдігі  орындалады

    4)

    3. Жеке жұмыс. Сәйкестендіру

    1. а13=а1+? А20

    2. а20=а17+? 3d

    3. a1+4d = ? a23

    4.(a19+a21):2=? A2

    5. a100= ?+ 77d 12d

    6. d= ? – a1 a5



    1. 12d

    2. 3d

    3. A5

    4. A20

    5. A23

    6. A2

    III.Есептер шығару

    Топтық жұмыс. «Елші» әдісі

    1-тапсырма топтарда талқыланып орындалады.

    №1-тапсырма. №165. 3; 7; 11; ... арифметикалық прогрессияның

    а) алтыншы;

    ә) отызыншы мүшесін табыңдар.

    а) а1 = 3; а2 = 7; а3 = 11 а6 = ?

    а6 =а1 + 5d d = a2 – а1 =7 – 3 = 4

    а6 =3 + 5*4 = 23 ә) а1 = 3; а2 = 7; а3 = 11 а30 = ?

    а30 =а1 + 29d d = a2 – а1 =7 – 3 = 4

    а30 =3 + 29*4 = 119

    б) алғашқы 16 мүшесінің қосындысын табыңдар.



    № 168. а) а1 = 17,6 ; d = – 0,4 {ап} арифметикалық прогрессияның жиырма бесінші мүшесін табыңдар. а25 = ?

    а25 =17,6 + 24*(-0,4) = 17,6 – 9,6 = 8

    ә) с1 = -50 ; d = 1,2 {сп} арифметикалық прогрессияның қырық бесінші мүшесін табыңдар. с45 = ?

    а45 =-50 + 44*1,2 = -50 + 52,8 = 2,8

    б) алғашқы 25 мүшесінің қосындысын табыңдар.



    №169.

    а) 2 ; 4 ; 8 ; 16 ; 32 ; ...

    ә) 7 ; 7 ; 7 ; 7 ; 7 ; ....

    б) 1 ; 1/2 ; 1/3 ; 1/4 ; ...

    тізбектерінің қайсысы арифметикалық прогрессия болып табылады ?

    а) және б) арифметикалық прогрессия болмайды, себебі арифметикалық прогрессияның қасиеттері орындалмайды.

    ә) болады , себебі (7+7)/2 = 7





    №170.

    а) − 10,2 ; − 9,5 ; ... арифметикалық прогрессияның алғашқы оң таңбалы мүшесін табыңдар .

    d = − 9,5 – (− 10,2) = 0,7

    − 10,2 + 0,7(n – 1) > 0

    − 10,2 + 0,7n – 0,7 > 0

    0,7n > 10,9 n > 109/7 демек 15 4/7 ден үлкен сан , 16

    а16 = − 10,2 + 0,7(16 – 1) = 0,3

    ә) 12,5 ; 11,2 ; ... арифметикалық прогрессияның алғашқы теріс таңбалы мүшесін табыңдар .

    d = 11,2 – 12,5 = − 1,3

    12,5 – 1,3(n – 1) < 0

    12,5 – 1,3n + 1,3 < 0

    − 1,3n < − 13,8 n > − 138/(− 13) демек 10 8/13 тен үлкен сан, 11



    №2-тапсырма. «Конверт» әдісі

    Әр топ басшылары тапсырмалар жазылған сары жасыл және қызыл түсті конверттің бірін таңдайды.Сонымен бірге сол түсті 1,2,3-пен

    нөмірленген конверттер беріледі,ол конверттерде оқушыларға тапсырманы орындау жөнінде нұсқаулар көрсетілген. Егер көмек қажет болған жағдайда конверттерді рет-ретімен қолдануға болатыны туралы ескертемін.

    1. «Тізбектер» тобының тапсырмасы: .

    Шолпан пірген пицасын бірінші күні 800 тг, ал келесі күндері қосымша 20 теңгеден қосып сатып отырды. Егер Шолпан пицаны бір апта сататын болса және бір күнде 10 пицадан сатса онда әр күні қанша теңгеге сатып отырды және бір аптада жасаған саудасы қанша теңге болды ?

    • Есеп бойынша мына тізбек аламыз: 800, 820, 840, 860, 880, 900, 920. Бұны арифметикалық прогрессия дейміз.

    • Әр күндегі сатылғаны бойынша: 8000; 8200; 8400; 8600; 8800; 9000; 9200.

    • Арифметикалық прогрессияның қосындысы формуласымен есептейді. S=(8000+9200)/2 *6=17200*3=51600.



    1. «Прогрессия» тобының тапсырмасы: Айдос әдеби кітапты бір апта оқып бітірді. Ол бірінші күні 20 бет оқып, келесі күндері 6 бет артық оқып отырды. Кітап қанша беттен тұратынын табыңыз.



    1. «Арифметика» тобының тапсырмасы:

    Теледидардың бағасы әр жыл сайын 500 тг қымбаттап отырды. 2010 жылы 50000 мың тұратын теледидар 2022 жылы қанша теңгеге сатылды?



    Барлық оқушыларға арналған ФС тапсырмасы:

    Нұрдәулет қашықтыққа жүгіруді бір ай бұрын бастаған. Ол бірінші күні 500 метр қашықтыққа жүгірді. Қалған күндері алдыңғы күннен 150 метр артық жүгіріп отырды. Нұрдәулет айдың соңында қанша қашықтыққа жүгірді?
















    Кестедегі формулалардың қайсысы қате екенін табады.

    Топтағы оқушылар бір-бірінің жауаптарын қадағалап, тыңдап отырады. Қажет жағдайда, түзетеді.



    Дескриптор:

    • Арифметикалық прогрессияның анықтамасын біледі;

    • Айырмасын табу формуласын біледі

    • Алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласын біледі

    • Ариф.прогрессияның ортасын табу формуласын біледі







    Сәйкестендіруді орындайды.























    Оқушылар оқулықтағы есептермен танысады.

    Одан соң дәптерлерінде орындайды :









    Дескриптор:

    • Формуланы қолданады; 1 балл

    D ның мәнін табады;

    1 балл

    • N ші мүшесін табады; 1балл

    • Алғашқы п мүшесінің қосындысы формуласын жазады; 1балл

    • Алғашқы п мүшесінің қосындысын табады;

    1 балл







    әр топтан кезекпен бір оқушы шығып тапсырманы интербелсенді тақтада орындайды.



    Жауабы: №168. а30 =а1 + 29d d = a2 – а1 =7 – 3 = 4

    а30 =3 + 29*4 = 119

    №169

    а) және б) арифметикалық прогрессия болмайды, себебі арифметикалық прогрессияның қасиеттері орындалмайды.

    ә) болады , себебі (7+7)/2 = 7№170

    а) 0,7n > 10,9 n > 109/7 демек 15 4/7 ден үлкен сан , 16

    а16 = − 10,2 + 0,7(16 – 1) = 0,3

    ә) − 1,3n < − 13,8 n > − 138/(− 13) демек 10 8/13 тен үлкен сан, 11



    Дескриптор:

    • Формуланы дұрыс қолданады;

    • Теңсіздікті дұрыс шешеді

    Оқушылар топта талқылап,ортақ шешімдерін постерге жазады.

    Аяқтағаннан кейін топтан елші шығып флипчарт(постер) жұмысын басқа топтармен сағат тілі бағытында жүріп таныстырып шығады.

    Дескриптор:

    • d ның мәнін ажыратады

    • Әр күнгі бағаларды есептейді;

    Дескриптор:

    • Формуланы тиімді қолданады;

    • Кітаптың қанша беттен тұратынын дұрыс табады.

    • Теледидардың бағасы соңғы рет қанша теңге болғанын дұрыс табады.



    Ауызша бағалау:

    «Тамаша жауап»,

    «Жақсы»,

    «Жауабың қуантады», «Тағы бір ойланып көр»









































































    Жауаптары жазылған карталар арқылы

    топ спикері оқушы жауабын бағалайды



















    Топтар бір-бірінің жұмыстарын- постерлерін бағалайды.

    «5балл», «4балл», «3балл»






















































































































    Слайд 3





























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Ашық сабақ 9 сынып
    27.02.2024
    533
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Карсыбаева Нургул Тулегеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации