Қысқа мерзімді жоспар
|
Тарау/Бөлім 9.2А Тізбектер |
«М.Горький атындағы №1 мектеп-гимназия» КММ Пән мұғалімі: Қарсыбаева Н.Т. |
|||||
|
Пәні: алгебра |
||||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: (бағалау критерийлері) |
арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын қолданып есептер шығару, қолданбалы есептер шығаруда қолдану |
|||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу және түсіну; қолдану |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 4 минут |
I.Ұйымдастыру кезеңі 1.Оқушыларды ұйымдастыру; Ынтымақтастық ахуал тудыру.
2.Топтарға бөлу. Тізбектелген тілек ойыны. Әр оқушы тізбектелген тілекті оң жағындағы көршісіне айтады, ол әрі қарай тілекті оң жағындағы көршісіне айтып жалғастырады . Топқа бөлу – "Тізбектер", "Прогрессия", «Арифметика» Оқушылар бір-біріне тілек тілейді. Өздерінің таңдаған стикерлері бойынша "Тізбектер", "Прогрессия", «Арифметика» , бойынша бірігіп 3 топ құрайды, топ ережесін сақтайды. Топ басшысын, баяндаушысын, бағалаушысы мен уақыт бақылаушысын сайлайды. 3.Үй тапсырмасын тексеру. «Жұбыңды таны» әдісі. Мұғалім бір оқушының дәптерін(есептердің дұрыс шығарылуын)тексереді.
|
Оқушылар шеңбер бойымен тұрып бір біріне оң жағындағы көршісіне тілек айтады.
Оқушылар топтарда бірігіп отырады,топ спикері сайланады.
1) Оқушы тақтада тексерілген есептердің жауабын жазады; 2)Қалған оқушылар жұптарда дәптер алмасып, үй тапсырмасын тақтада жазылған жауаппен тексереді.
|
«Тамаша!», «Жарайсыңдар!»
Бір-бірін бағалау
(«+/ |
Слайд 1,2
Шыныбеков Ә.Н. Шыныбеков Д.Ә. Алгебра,жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық, «Атамұра»,2019
|
||
|
Сабақтың ортасы
2-3 минут
ЕББҚ
4-5 минут
ЕББҚ 5 минут
12-15 минут
Функцио- налдық сауаттылық тапсырмасы
10 минут
|
II.Жаңа тақырыпты меңгерту 1.«Қатесін тап» әдісі.(өткенді қайталау)
2.«Ой жалғау» әдісі 1)кез-келген п натурал саны үшін ап+1= ап+d (1)теңдігі орындалса, онда тізбегін ...................................................... 2) d санын арифметикалық прогрессияның .................................. атайды. 3) арифметикалық прогрессияның айырмасы үшін ........................ теңдігі орындалады 4) 3. Жеке жұмыс. Сәйкестендіру 1. а13=а1+? А20 2. а20=а17+? 3d 3. a1+4d = ? a23 4.(a19+a21):2=? A2 5. a100= ?+ 77d 12d 6. d= ? – a1 a5
III.Есептер шығару Топтық жұмыс. «Елші» әдісі 1-тапсырма топтарда талқыланып орындалады. №1-тапсырма. №165. 3; 7; 11; ... арифметикалық прогрессияның а) алтыншы; ә) отызыншы мүшесін табыңдар. а) а1 = 3; а2 = 7; а3 = 11 а6 = ? а6 =а1 + 5d d = a2 – а1 =7 – 3 = 4 а6 =3 + 5*4 = 23 ә) а1 = 3; а2 = 7; а3 = 11 а30 = ? а30 =а1 + 29d d = a2 – а1 =7 – 3 = 4 а30 =3 + 29*4 = 119 б) алғашқы 16 мүшесінің қосындысын табыңдар.
№ 168. а) а1 = 17,6 ; d = – 0,4 {ап} арифметикалық прогрессияның жиырма бесінші мүшесін табыңдар. а25 = ? а25 =17,6 + 24*(-0,4) = 17,6 – 9,6 = 8 ә) с1 = -50 ; d = 1,2 {сп} арифметикалық прогрессияның қырық бесінші мүшесін табыңдар. с45 = ? а45 =-50 + 44*1,2 = -50 + 52,8 = 2,8 б) алғашқы 25 мүшесінің қосындысын табыңдар.
№169. а) 2 ; 4 ; 8 ; 16 ; 32 ; ... ә) 7 ; 7 ; 7 ; 7 ; 7 ; .... б) 1 ; 1/2 ; 1/3 ; 1/4 ; ... тізбектерінің қайсысы арифметикалық прогрессия болып табылады ? а) және б) арифметикалық прогрессия болмайды, себебі арифметикалық прогрессияның қасиеттері орындалмайды. ә) болады , себебі (7+7)/2 = 7
№170. а) − 10,2 ; − 9,5 ; ... арифметикалық прогрессияның алғашқы оң таңбалы мүшесін табыңдар . d = − 9,5 – (− 10,2) = 0,7 − 10,2 + 0,7(n – 1) > 0 − 10,2 + 0,7n – 0,7 > 0 0,7n > 10,9 n > 109/7 демек 15 4/7 ден үлкен сан , 16 а16 = − 10,2 + 0,7(16 – 1) = 0,3 ә) 12,5 ; 11,2 ; ... арифметикалық прогрессияның алғашқы теріс таңбалы мүшесін табыңдар . d = 11,2 – 12,5 = − 1,3 12,5 – 1,3(n – 1) < 0 12,5 – 1,3n + 1,3 < 0 − 1,3n < − 13,8 n > − 138/(− 13) демек 10 8/13 тен үлкен сан, 11
№2-тапсырма. «Конверт» әдісі Әр топ басшылары тапсырмалар жазылған сары жасыл және қызыл түсті конверттің бірін таңдайды.Сонымен бірге сол түсті 1,2,3-пен нөмірленген конверттер беріледі,ол конверттерде оқушыларға тапсырманы орындау жөнінде нұсқаулар көрсетілген. Егер көмек қажет болған жағдайда конверттерді рет-ретімен қолдануға болатыны туралы ескертемін.
Шолпан пірген пицасын бірінші күні 800 тг, ал келесі күндері қосымша 20 теңгеден қосып сатып отырды. Егер Шолпан пицаны бір апта сататын болса және бір күнде 10 пицадан сатса онда әр күні қанша теңгеге сатып отырды және бір аптада жасаған саудасы қанша теңге болды ?
Теледидардың бағасы әр жыл сайын 500 тг қымбаттап отырды. 2010 жылы 50000 мың тұратын теледидар 2022 жылы қанша теңгеге сатылды?
Барлық оқушыларға арналған ФС тапсырмасы: Нұрдәулет қашықтыққа жүгіруді бір ай бұрын бастаған. Ол бірінші күні 500 метр қашықтыққа жүгірді. Қалған күндері алдыңғы күннен 150 метр артық жүгіріп отырды. Нұрдәулет айдың соңында қанша қашықтыққа жүгірді?
|
Кестедегі формулалардың қайсысы қате екенін табады. Топтағы оқушылар бір-бірінің жауаптарын қадағалап, тыңдап отырады. Қажет жағдайда, түзетеді.
Дескриптор:
Сәйкестендіруді орындайды.
Оқушылар оқулықтағы есептермен танысады. Одан соң дәптерлерінде орындайды :
Дескриптор:
D ның мәнін табады; 1 балл
1 балл
әр топтан кезекпен бір оқушы шығып тапсырманы интербелсенді тақтада орындайды.
Жауабы: №168. а30 =а1 + 29d d = a2 – а1 =7 – 3 = 4 а30 =3 + 29*4 = 119 №169 а) және б) арифметикалық прогрессия болмайды, себебі арифметикалық прогрессияның қасиеттері орындалмайды. ә) болады , себебі (7+7)/2 = 7№170 а) 0,7n > 10,9 n > 109/7 демек 15 4/7 ден үлкен сан , 16 а16 = − 10,2 + 0,7(16 – 1) = 0,3 ә) − 1,3n < − 13,8 n > − 138/(− 13) демек 10 8/13 тен үлкен сан, 11
Дескриптор:
Оқушылар топта талқылап,ортақ шешімдерін постерге жазады. Аяқтағаннан кейін топтан елші шығып флипчарт(постер) жұмысын басқа топтармен сағат тілі бағытында жүріп таныстырып шығады. Дескриптор:
Дескриптор:
|
Ауызша бағалау: «Тамаша жауап», «Жақсы», «Жауабың қуантады», «Тағы бір ойланып көр»
Жауаптары жазылған карталар арқылы топ спикері оқушы жауабын бағалайды
Топтар бір-бірінің жұмыстарын- постерлерін бағалайды. «5балл», «4балл», «3балл»
|
Слайд 3
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Карсыбаева Нургул ТулегеновнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз 9 сынып алгебра пәніне "Арифметикалық прогрессиялар" тақырыбына ҚМЖ
Тақырып бойынша 11 материал табылды
9 сынып алгебра пәніне "Арифметикалық прогрессиялар" тақырыбына ҚМЖМатериал туралы қысқаша түсінік
9 сыныптың алгебра пәніне "Арифметикалық прогрессиялар" тақырыбына ҚМЖ. Ашық сабақ өткенде қолдануға тиімді материал.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Қысқа мерзімді жоспар | ||
»)













