Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ПӘН: ҚАЗАҚ ТІЛІ

    7-бөлім: Бұқаралық ақпарат құралдары. Синтаксис

    МЕКТЕП: Абай атындағы №26 орта мектеп

    КҮНІ: 2021 ж

    Мұғалім: Илебаева Шолпан

    СЫНЫП: 9 «Ә»

    Қатысқандар : Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Бұқаралық ақпарат құралдары – көпшілікке ақпаратты жеткізу құралдары.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.2.3.1 мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

    9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану;

    Сабақ мақсаты

    Мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату, себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді ажырата біледі, түрлендіріп қолданады.

    Бағалау критерийі

    • Мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшелігін ажыратады;

    • себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді жасалу жолын біледі;

    • себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді түрлендіріп қолданады.

    Ойлау дағдысының деңгейі

    Қолдану, талдау

    Құндылықтарға

    баулу

    Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу (4-құндылық)

    Алдыңғы білім

    Бұқаралық ақпарат құралдары туралы білімдерін тереңдетеді.

    Жоспар:

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин



    5 мин





    Сабақтың ортасы


    10 мин














































    І. Ұйымдастыру кезеңі

    Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

    Жағымды психологиялық ахуал.

    ОҚЫЛЫМ АЛДЫ

    Бұқаралық ақпарат құралдарының адам өмірінде атқаратын рөлі қандай? Суретке қарап өз ойларыңмен бөлісіңдер.

    ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

    2-тапсырма. Мәтінді сызбадағы мәліметтермен қосып оқып, құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшелігін талдаңдар.

    Shape1

    Газет


    Shape3 Shape2

    радио

    Журнал


    Shape4

    Shape7 Shape6 Shape5

    Бұқаралық ақпарат құралдары


    Shape8

    Альманах


    Shape11 Shape10 Shape9

    телеарна



    Shape15 Shape14 Shape13 Shape12

    бюллетень


    Shape16

    ғаламтор



    Shape17

    Электронды БАҚ




    Мақаланың жанрлық түрлерін анықтамасымен сәйкестендіріңіз.

    Түрі

    Сипаттамасы

    Бас мақала

    Заманымыздың негізгі бағытын, үкіметтің алға қойған саяси, шаруашылық, мәдени міндеттерді түсіндіріп, іске асыруға бағыт береді.

    Проблемалық мақала

    Шешуді, тексеруді, зерттеуді қажет ететін теориялық және практикалық мәселелерді көтереді.

    Насихаттық мақала

    Ғылым, техника, өнер жаңалықтары заман талабына сай бүгінгі өмірдің практикалық міндеттерімен байланыстырып отырады.

    Публицистикалық мақала

    Қоғамдық-әлеуметтік және саяси маңызы зор оқиғалар мен құбылыстарды дәуір тынысын көтеріңкі үнмен, көркем тілмен баяндайды.

    Ұсынылған мәтін кестеде берілген мақаланың қай түрінде жазылған? Дәлелдеңіз.

    Дескриптор:

    • мақаланыңқұрылымы мен рәсімделуін анықтайды;

    • мақаланың жанрлық түрлерін анықтамаларымен сәйкестендіреді;

    • мақаланың жанрын ажыратады.

    ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН

    ӘТН. Себеп бағыныңқылы сабақтас.

    5-тапсырма. Басыңқы сөйлемін ойдан жазып, себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді аяқтаңдар.


    Дескриптор:

    • Басыңқы сөйлемді құрастырады;

    • Себеп бағыныңқы сабақтас сөйлемдер құрастырады.

    ҚБ

    4-тапсырма. Оқылым мәтініндегі мәліметтерді негізге алып, тапсырмаларды орындаңдар.


    Дескриптор

    • мәтіндегі тілдік құралдарды анықтайды;

    • мәтіннің стилін анықтайды.

    • Оқылым мәтінін негізге алады;

    • Себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерге мысалдар келтіреді.

    • Оқылым мәтініндегі ақпаратты пайдаланады;

    • Тапсырмаға байланысты постер құрады.

    Ж

    «Микрофон» деген айдармен өз жазғандарын оқиды.

    Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.









    Суретке қарап өз ойларыңмен бөліседі.
















    Оқушылар мәтінді сызбадағы мәліметтермен қосып оқып, құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшелігін талдайды.









    Мақаланың жанрлық түрлерін анықтамасымен сәйкестендіреді.



    Ұсынылған мәтіннің мақаланың қай түрінде жазылғаннын анықтайды. Дәлелдейді.





    Оқылым мәтініндегі мәліметтерді негізге алып,

    3 топқа бөлініп, тапсырмаларды орындаңдар.



    Оқылым мәтініндегі мәліметтерді негізге алып, тапсырмаларды орындаңдар.


    Мәтіндегі тілдік құралдарды анықтайды;

    мәтіннің стилін анықтайды.

    Оқылым мәтінін негізге алады;

    Себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерге мысалдар келтіреді.

    Оқылым мәтініндегі ақпаратты пайдаланады;

    Тапсырмаға байланысты постер құрады.

















    Қалыптастырушы бағалау


    - керемет жауап!


    - жақсы жауап;

    - төмен жауап.
















    Қалыптастырушы бағалау

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Илебаева Шолпан
    05 Наурыз 2021
    1124
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    9 сынып Ашык сабак

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    9 сынып Ашык сабак

    Материал туралы қысқаша түсінік
    аттестацияға керек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ПӘН: ҚАЗАҚ ТІЛІ

    7-бөлім: Бұқаралық ақпарат құралдары. Синтаксис

    МЕКТЕП: Абай атындағы №26 орта мектеп

    КҮНІ: 2021 ж

    Мұғалім: Илебаева Шолпан

    СЫНЫП: 9 «Ә»

    Қатысқандар : Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Бұқаралық ақпарат құралдары – көпшілікке ақпаратты жеткізу құралдары.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.2.3.1 мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

    9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану;

    Сабақ мақсаты

    Мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату, себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді ажырата біледі, түрлендіріп қолданады.

    Бағалау критерийі

    • Мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшелігін ажыратады;

    • себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді жасалу жолын біледі;

    • себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді түрлендіріп қолданады.

    Ойлау дағдысының деңгейі

    Қолдану, талдау

    Құндылықтарға

    баулу

    Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу (4-құндылық)

    Алдыңғы білім

    Бұқаралық ақпарат құралдары туралы білімдерін тереңдетеді.

    Жоспар:

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин



    5 мин





    Сабақтың ортасы


    10 мин














































    І. Ұйымдастыру кезеңі

    Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

    Жағымды психологиялық ахуал.

    ОҚЫЛЫМ АЛДЫ

    Бұқаралық ақпарат құралдарының адам өмірінде атқаратын рөлі қандай? Суретке қарап өз ойларыңмен бөлісіңдер.

    ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

    2-тапсырма. Мәтінді сызбадағы мәліметтермен қосып оқып, құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшелігін талдаңдар.

    Shape1

    Газет


    Shape3 Shape2

    радио

    Журнал


    Shape4

    Shape7 Shape6 Shape5

    Бұқаралық ақпарат құралдары


    Shape8

    Альманах


    Shape11 Shape10 Shape9

    телеарна



    Shape15 Shape14 Shape13 Shape12

    бюллетень


    Shape16

    ғаламтор



    Shape17

    Электронды БАҚ




    Мақаланың жанрлық түрлерін анықтамасымен сәйкестендіріңіз.

    Түрі

    Сипаттамасы

    Бас мақала

    Заманымыздың негізгі бағытын, үкіметтің алға қойған саяси, шаруашылық, мәдени міндеттерді түсіндіріп, іске асыруға бағыт береді.

    Проблемалық мақала

    Шешуді, тексеруді, зерттеуді қажет ететін теориялық және практикалық мәселелерді көтереді.

    Насихаттық мақала

    Ғылым, техника, өнер жаңалықтары заман талабына сай бүгінгі өмірдің практикалық міндеттерімен байланыстырып отырады.

    Публицистикалық мақала

    Қоғамдық-әлеуметтік және саяси маңызы зор оқиғалар мен құбылыстарды дәуір тынысын көтеріңкі үнмен, көркем тілмен баяндайды.

    Ұсынылған мәтін кестеде берілген мақаланың қай түрінде жазылған? Дәлелдеңіз.

    Дескриптор:

    • мақаланыңқұрылымы мен рәсімделуін анықтайды;

    • мақаланың жанрлық түрлерін анықтамаларымен сәйкестендіреді;

    • мақаланың жанрын ажыратады.

    ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН

    ӘТН. Себеп бағыныңқылы сабақтас.

    5-тапсырма. Басыңқы сөйлемін ойдан жазып, себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді аяқтаңдар.


    Дескриптор:

    • Басыңқы сөйлемді құрастырады;

    • Себеп бағыныңқы сабақтас сөйлемдер құрастырады.

    ҚБ

    4-тапсырма. Оқылым мәтініндегі мәліметтерді негізге алып, тапсырмаларды орындаңдар.


    Дескриптор

    • мәтіндегі тілдік құралдарды анықтайды;

    • мәтіннің стилін анықтайды.

    • Оқылым мәтінін негізге алады;

    • Себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерге мысалдар келтіреді.

    • Оқылым мәтініндегі ақпаратты пайдаланады;

    • Тапсырмаға байланысты постер құрады.

    Ж

    «Микрофон» деген айдармен өз жазғандарын оқиды.

    Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.









    Суретке қарап өз ойларыңмен бөліседі.
















    Оқушылар мәтінді сызбадағы мәліметтермен қосып оқып, құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшелігін талдайды.









    Мақаланың жанрлық түрлерін анықтамасымен сәйкестендіреді.



    Ұсынылған мәтіннің мақаланың қай түрінде жазылғаннын анықтайды. Дәлелдейді.





    Оқылым мәтініндегі мәліметтерді негізге алып,

    3 топқа бөлініп, тапсырмаларды орындаңдар.



    Оқылым мәтініндегі мәліметтерді негізге алып, тапсырмаларды орындаңдар.


    Мәтіндегі тілдік құралдарды анықтайды;

    мәтіннің стилін анықтайды.

    Оқылым мәтінін негізге алады;

    Себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерге мысалдар келтіреді.

    Оқылым мәтініндегі ақпаратты пайдаланады;

    Тапсырмаға байланысты постер құрады.

















    Қалыптастырушы бағалау


    - керемет жауап!


    - жақсы жауап;

    - төмен жауап.
















    Қалыптастырушы бағалау

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 9 сынып
    05.03.2021
    1124
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Илебаева Шолпан
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации