|
ПӘН: ҚАЗАҚ ТІЛІ 7-бөлім: Бұқаралық ақпарат құралдары. Синтаксис |
МЕКТЕП: Абай атындағы №26 орта мектеп |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалім: Илебаева Шолпан |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 9 «Ә» |
Қатысқандар : Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұқаралық ақпарат құралдары – көпшілікке ақпаратты жеткізу құралдары. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.3.1 мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату, себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді ажырата біледі, түрлендіріп қолданады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Қолдану, талдау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу (4-құндылық) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Бұқаралық ақпарат құралдары туралы білімдерін тереңдетеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин 5 мин Сабақтың ортасы 10 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады. Жағымды психологиялық ахуал.
Бұқаралық ақпарат құралдарының адам өмірінде атқаратын рөлі қандай? Суретке қарап өз ойларыңмен бөлісіңдер.
2-тапсырма. Мәтінді сызбадағы мәліметтермен қосып оқып, құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшелігін талдаңдар.
Газет
радио Журнал
Бұқаралық ақпарат құралдары
Альманах
телеарна
бюллетень
ғаламтор
Электронды БАҚ Мақаланың жанрлық түрлерін анықтамасымен сәйкестендіріңіз.
Ұсынылған мәтін кестеде берілген мақаланың қай түрінде жазылған? Дәлелдеңіз. Дескриптор:
ӘТН. Себеп бағыныңқылы сабақтас. 5-тапсырма. Басыңқы сөйлемін ойдан жазып, себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді аяқтаңдар.
Дескриптор:
ҚБ 4-тапсырма. Оқылым мәтініндегі мәліметтерді негізге алып, тапсырмаларды орындаңдар.
Дескриптор
Ж «Микрофон» деген айдармен өз жазғандарын оқиды.
|
Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.
Суретке қарап өз ойларыңмен бөліседі.
Оқушылар мәтінді сызбадағы мәліметтермен қосып оқып, құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшелігін талдайды.
Мақаланың жанрлық түрлерін анықтамасымен сәйкестендіреді.
Ұсынылған мәтіннің мақаланың қай түрінде жазылғаннын анықтайды. Дәлелдейді.
Оқылым мәтініндегі мәліметтерді негізге алып, 3 топқа бөлініп, тапсырмаларды орындаңдар.
Оқылым мәтініндегі мәліметтерді негізге алып, тапсырмаларды орындаңдар.
Мәтіндегі тілдік құралдарды анықтайды; мәтіннің стилін анықтайды. Оқылым мәтінін негізге алады; Себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерге мысалдар келтіреді. Оқылым мәтініндегі ақпаратты пайдаланады; Тапсырмаға байланысты постер құрады. |
Қалыптастырушы бағалау
- керемет жауап!
- жақсы жауап;
Қалыптастырушы бағалау
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Илебаева ШолпанШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз 9 сынып Ашык сабак
Тақырып бойынша 11 материал табылды
9 сынып Ашык сабакМатериал туралы қысқаша түсінік
аттестацияға керек
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















