Сабақтың
басы
2
мин
5
мин
Сабақтың
ортасы
10
мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты
хабарланады.
Жағымды психологиялық
ахуал.
ОҚЫЛЫМ
АЛДЫ

Бұқаралық ақпарат құралдарының адам өмірінде атқаратын
рөлі қандай? Суретке қарап өз ойларыңмен
бөлісіңдер.
ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ.
2-тапсырма. Мәтінді сызбадағы мәліметтермен қосып оқып,
құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшелігін
талдаңдар.
Газет
радио
Журнал

Бұқаралық ақпарат
құралдары
Альманах
телеарна
бюллетень
ғаламтор
Электронды
БАҚ
Мақаланың жанрлық түрлерін анықтамасымен
сәйкестендіріңіз.
Түрі
|
Сипаттамасы
|
Бас
мақала
|
Заманымыздың негізгі
бағытын, үкіметтің алға қойған саяси, шаруашылық, мәдени
міндеттерді түсіндіріп, іске асыруға бағыт
береді.
|
Проблемалық
мақала
|
Шешуді, тексеруді,
зерттеуді қажет ететін теориялық және практикалық мәселелерді
көтереді.
|
Насихаттық
мақала
|
Ғылым, техника, өнер
жаңалықтары заман талабына сай бүгінгі өмірдің практикалық
міндеттерімен байланыстырып
отырады.
|
Публицистикалық
мақала
|
Қоғамдық-әлеуметтік және
саяси маңызы зор оқиғалар мен құбылыстарды дәуір тынысын көтеріңкі
үнмен, көркем тілмен
баяндайды.
|
Ұсынылған мәтін кестеде
берілген мақаланың қай түрінде жазылған?
Дәлелдеңіз.
Дескриптор:
-
мақаланыңқұрылымы мен
рәсімделуін анықтайды;
-
мақаланың жанрлық
түрлерін анықтамаларымен
сәйкестендіреді;
-
мақаланың жанрын
ажыратады.
ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН
ӘТН. Себеп бағыныңқылы
сабақтас.
5-тапсырма.
Басыңқы сөйлемін ойдан жазып, себеп бағыныңқы
сабақтас құрмалас сөйлемдерді
аяқтаңдар.

Дескриптор:
ҚБ
4-тапсырма.
Оқылым мәтініндегі мәліметтерді негізге алып,
тапсырмаларды орындаңдар.

Дескриптор
-
мәтіндегі тілдік
құралдарды анықтайды;
-
мәтіннің стилін
анықтайды.
-
Оқылым мәтінін негізге
алады;
-
Себеп бағыныңқы сабақтас
құрмалас сөйлемдерге мысалдар
келтіреді.
-
Оқылым мәтініндегі
ақпаратты пайдаланады;
-
Тапсырмаға байланысты
постер құрады.
Ж
«Микрофон» деген айдармен өз
жазғандарын оқиды.

|
Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты
хабарланады.
Суретке қарап өз ойларыңмен
бөліседі.
Оқушылар мәтінді сызбадағы мәліметтермен қосып оқып,
құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшелігін
талдайды.
Мақаланың жанрлық түрлерін анықтамасымен
сәйкестендіреді.
Ұсынылған мәтіннің мақаланың қай түрінде жазылғаннын
анықтайды. Дәлелдейді.
Оқылым мәтініндегі мәліметтерді негізге
алып,
3 топқа бөлініп, тапсырмаларды
орындаңдар.
Оқылым мәтініндегі мәліметтерді негізге алып, тапсырмаларды
орындаңдар.
Мәтіндегі тілдік құралдарды
анықтайды;
мәтіннің стилін анықтайды.
Оқылым мәтінін негізге
алады;
Себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерге мысалдар
келтіреді.
Оқылым мәтініндегі ақпаратты
пайдаланады;
Тапсырмаға байланысты постер
құрады.
|
Қалыптастырушы бағалау

- керемет жауап!

- жақсы жауап;
- төмен
жауап.
Қалыптастырушы бағалау
|