Материалдар / 9 сынып Ашык сабак

9 сынып Ашык сабак

Материал туралы қысқаша түсінік
аттестацияға керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Наурыз 2021
1055
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ПӘН: ҚАЗАҚ ТІЛІ

7-бөлім: Бұқаралық ақпарат құралдары. Синтаксис

МЕКТЕП: Абай атындағы №26 орта мектеп

КҮНІ: 2021 ж

Мұғалім: Илебаева Шолпан

СЫНЫП: 9 «Ә»

Қатысқандар : Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Бұқаралық ақпарат құралдары – көпшілікке ақпаратты жеткізу құралдары.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.3.1 мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану;

Сабақ мақсаты

Мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату, себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді ажырата біледі, түрлендіріп қолданады.

Бағалау критерийі

  • Мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшелігін ажыратады;

  • себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді жасалу жолын біледі;

  • себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді түрлендіріп қолданады.

Ойлау дағдысының деңгейі

Қолдану, талдау

Құндылықтарға

баулу

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу (4-құндылық)

Алдыңғы білім

Бұқаралық ақпарат құралдары туралы білімдерін тереңдетеді.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин



5 мин





Сабақтың ортасы


10 мин














































І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ

Бұқаралық ақпарат құралдарының адам өмірінде атқаратын рөлі қандай? Суретке қарап өз ойларыңмен бөлісіңдер.

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

2-тапсырма. Мәтінді сызбадағы мәліметтермен қосып оқып, құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшелігін талдаңдар.

Shape1

Газет


Shape3 Shape2

радио

Журнал


Shape4

Shape7 Shape6 Shape5

Бұқаралық ақпарат құралдары


Shape8

Альманах


Shape11 Shape10 Shape9

телеарна



Shape15 Shape14 Shape13 Shape12

бюллетень


Shape16

ғаламтор



Shape17

Электронды БАҚ




Мақаланың жанрлық түрлерін анықтамасымен сәйкестендіріңіз.

Түрі

Сипаттамасы

Бас мақала

Заманымыздың негізгі бағытын, үкіметтің алға қойған саяси, шаруашылық, мәдени міндеттерді түсіндіріп, іске асыруға бағыт береді.

Проблемалық мақала

Шешуді, тексеруді, зерттеуді қажет ететін теориялық және практикалық мәселелерді көтереді.

Насихаттық мақала

Ғылым, техника, өнер жаңалықтары заман талабына сай бүгінгі өмірдің практикалық міндеттерімен байланыстырып отырады.

Публицистикалық мақала

Қоғамдық-әлеуметтік және саяси маңызы зор оқиғалар мен құбылыстарды дәуір тынысын көтеріңкі үнмен, көркем тілмен баяндайды.

Ұсынылған мәтін кестеде берілген мақаланың қай түрінде жазылған? Дәлелдеңіз.

Дескриптор:

  • мақаланыңқұрылымы мен рәсімделуін анықтайды;

  • мақаланың жанрлық түрлерін анықтамаларымен сәйкестендіреді;

  • мақаланың жанрын ажыратады.

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН

ӘТН. Себеп бағыныңқылы сабақтас.

5-тапсырма. Басыңқы сөйлемін ойдан жазып, себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерді аяқтаңдар.


Дескриптор:

  • Басыңқы сөйлемді құрастырады;

  • Себеп бағыныңқы сабақтас сөйлемдер құрастырады.

ҚБ

4-тапсырма. Оқылым мәтініндегі мәліметтерді негізге алып, тапсырмаларды орындаңдар.


Дескриптор

  • мәтіндегі тілдік құралдарды анықтайды;

  • мәтіннің стилін анықтайды.

  • Оқылым мәтінін негізге алады;

  • Себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерге мысалдар келтіреді.

  • Оқылым мәтініндегі ақпаратты пайдаланады;

  • Тапсырмаға байланысты постер құрады.

Ж

«Микрофон» деген айдармен өз жазғандарын оқиды.

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.









Суретке қарап өз ойларыңмен бөліседі.
















Оқушылар мәтінді сызбадағы мәліметтермен қосып оқып, құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшелігін талдайды.









Мақаланың жанрлық түрлерін анықтамасымен сәйкестендіреді.



Ұсынылған мәтіннің мақаланың қай түрінде жазылғаннын анықтайды. Дәлелдейді.





Оқылым мәтініндегі мәліметтерді негізге алып,

3 топқа бөлініп, тапсырмаларды орындаңдар.



Оқылым мәтініндегі мәліметтерді негізге алып, тапсырмаларды орындаңдар.


Мәтіндегі тілдік құралдарды анықтайды;

мәтіннің стилін анықтайды.

Оқылым мәтінін негізге алады;

Себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемдерге мысалдар келтіреді.

Оқылым мәтініндегі ақпаратты пайдаланады;

Тапсырмаға байланысты постер құрады.

















Қалыптастырушы бағалау


- керемет жауап!


- жақсы жауап;

- төмен жауап.
















Қалыптастырушы бағалау

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ