Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
9 сынып Ашық сабақ "Дөңгелектің ауданы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
«Үшарал қазақ гимназиясы мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» кмм |
|
Пәні: |
геометрия |
|
Бөлім: |
9.4А Шеңбер. Көпбұрыштар. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Аюбаева Забира Ашубаевна |
|
Күні |
22.04.2022 ж |
|
Сынып: 9б |
Қатысушылар саны: 16 |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Дөңгелектің және оның бөліктерінің ауданы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.1.1.2 Сектор мен сегмент ауданының формулаларын қорытып шығару және қолдану |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Дөңгелектің бөліктерін, сектор мен сегментті ажырата алады. Басым көпшілігі: Оқушылар дөңгелектің және оның бөліктерінің (сегменттің және сектордың) ауданының формулаларын есеп шығару барысында пайдалануға дағдыланады Кейбіреуі: Оқушылар дөңгелектің және оның бөліктерінің (сегменттің және сектордың) ауданының формулаларын қолдана алады |
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақ -тың басы 2 минут 1 минут 2 минут |
Ұйымдастырy кезеңі Оқyшылармен амандасып, сабаққа дайындықтарын тексеремiн. Оқyшылардың зейінін сабаққа шоғырландыру «Қызығушылықты
ояту» Суреттерді топтастыру арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды. Келесі суреттен қандай геометриялық фигураларды көріп тұрсыңдар? Жауабы: шаршы, дөңгелек, дөңгелектің бөліктері 2-сұрақ. Штрихталған бөліктердің аудандарын қалай табамыз? Сабақтың мақсаты: дөңгелектің және оның бөліктерінің (сегменттің және сектордың) ауданының формулаларын есеп шығару барысында пайдалану |
Оқулық және дәптерлерін дайындайды. Оқу құралдарын дайындап, сабаққа дайындық жасайды Суреттерді топтастырады, сабақтың тақырыбын ашады 2-сұоаққа жауап беру арқылы сабақ мақсатын айқындайды |
мадақтау Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бағаланады. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
Слайд 1 Слайд 2 Слайд 3 Слайд 4 Слайд 5 |
Сабақтың ортасы 2 минут
3 минут
3 минут
2 минут
|
Белсенді оқытудің тәсілі: «бекіту және қолданысқа еңгізу» Жұптық жұмыс: Алдыңғы білімді тиянақтау үшін ширату жаттығу «Сәйкестендіру» әдісін қолданамын.. Центрлік бұрыш пен сектордың ауданын сәйкестендір: Дескриптор: Білім алушы Белсенді оқытудің тәсілі: «зерделеу және зерттеу». «ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. Топтық жұмыс.
Егер <ОАВ=〖??〗^?, АВ =?√? см болса, онда боялған бөліктің ауданы неге тең? Дескриптор: * ОВ кесіндісін қосып, АОВ бұрышын табады; * Дөңгелектің R радиусын анықтайды; * Сектор ауданын табады; * АОВ үшбұрышының ауданын табады; * Сегмент ауданын анықтайды. Жұптық жұмыс: Тігінші шаршы пішінді матадан төмендегі суреттегідей боялған фигураны қиып алады. Қиып алынған матаның ауданы 25 болса (мұнда π≈3), берілген матаның ауданын табыңдар. Дескриптор: * Шаршы ауданының формуласын жазады; * Дөңгелектің R радиусын анықтайды; * Дөңгелектің ауданының формуласын жазады; * Боялған фигураның ауданын табу өрнегін құрады; * Шаршының (берілген матаның) ауданын табады. Жеке жұмыс «Миллион кімге бұйырады?» 1. Шеңберге іштей сызылған дұрыс көпбұрыштың қабырғаларының санын арттыру кезінде оның ауданы ұмтылатын санды ... ауданы деп есептейді. А) шеңбер В) сектор С) дөңгелек Д) сегмент 2. Дөңгелектің ауданы 45 -қа тең. Оның радиусын тап. А) 9 дм В) 22,5 дм С) 9 дм Д) 3 дм 3. Дөңгелектің радиусы 8 дм. центрлік бұрышқа сәйкес сектордың ауданын тап. А) 4 В) 8 С) 16 Д) 64 4. Егер дөңгелектің радиусы 3 есе артса, онда оның ауданы неше есе артады? А) 3 есе В) 9 есе С) 2 есе Д) 12 есе 5. Сектордың ауданы дөңгелектің ауданының -іне тең. Сектордың центрлік бұрышын тап. А) В) С) Д) 6. Ағаштың құлашы (шеңберінің ұзындығы) 120 см. Оның дөңгелек пішіндес көлденең қимасының ауданын тап. ( 3). А) 1600 см2 В) 1100 см2 С) 1200 см2 Д) 900 см2 Жауаптары: 1. С 2. Д 3. В 4. В 5. А 6. С |
Әр жұп бірлесіп есеп шығарады центрлік бұрыш пен сектордың ауданын сәйкестендіреді Дескриптор бойынша боялған бөліктің ауданын табады Дескриптор бойынша суретті қолдана отырып шаршының (матаның ) ауданын анықтайды Тест тапсырмаларын жеке орындайды , қорытындысы learningApps программасы бойынша анықталады |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған жұпты смайлик арқылы бағалау . 1-ші топты 2-топ, 2-ші топты 3- топ, 3-ші топты 1- топ бағалайды Әр тапсырмада берілген ұпайларды жинау арқылы бағанады |
Таратпа BilimLand Cлайд 6 https://learningapps.orq/watch?v=pqu82y5 1322 Слайд 7 Слайд 8 https://learningapps.orq/watch?v=pw2wun 4j322 Слайд 9 https://learningapps.orq/watch?v=p838avd 1j22
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |