Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
9 сынып биология сабақ жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: |
Мұғалім аты-жөні: |
|
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар саны : Қатыспаған оқушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Нейрондардың түрлері мен қызметтері. Жүйке ұлпасының қызметі. Синапстар және медиаторлар.
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.1.7.1 - жүйке жасушасының құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты орнату 9.1.7.2 жүйке ұлпалары мен оның құрылымдық бөліктерінің қызметтерін талдау |
|
Сабақтың мақсаты |
Жүйке ұлпалары мен оның құрылымдық бөліктерінің қызметтерін талдайды Жүйке ұлпаларының құрамында болатын құрамбөліктерін модельдейді Заманауи технологияның жасөспірімдер ағзасына кері әсерін, оның жүйке ауруларын туғызатынын дәлелдейді. |
|
Бағалау критерийі |
Жүйке ұлпалары мен оның құрылымдық бөліктерінің өзара қызметтерін талдайды Жүйке ұлпаларын модельдейді Заманауи технологияның жасөспірімдер ағзасына кері әсерін, жүйке ауруларын туғызатынын дәлелдейді |
|
Тілдік мақсаттар
|
Терминология Нейрон,миелин, аксон, дендрит, нейроглия Аралық – промежуточный нейрон – intermediate neuron Сезімтал – сенсорный нейрон – touch neuron Қозғалтқыш - двигатель нейрон – motor neuron |
|
Құндылықтарға баулу
|
Зайырлы қоғам және жоғары руханият
Құрмет
Ашықтық Өз ойын ашық әрі тиянақты, түсінікті түрде жеткізе білу. |
|
Пәнаралық байланыс |
Экология , Физика |
|
Алдыңғы білім |
Оқушылар 6-7-8 сыныптан ұлпалар туралы түсінігі бар. Түрлерін ажырата алады,құрылыс ерекшеліктерін біледі. 7.1.7.3 Жүйке жасушасының компонеттерін анықтау |
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы
|
1.Ұйымдастыру кезеңі . Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Психологиялық ахуал орнату «Биографиялық поэма» әрбір оқушыға параққа жазылып, өзі туралы мынандай сауалдарға жауап беру тапсырылады:
Жұпқа бөлу: түстер бойынша «қызыл» және «жасыл» Сабақтың тақырыбымен таныстырып өтемін: Нейрондардың түрлері мен қызметтері. Жүйке ұлпасының қызметі. Синапстар және медиаторлар. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатын аңықтайды. Сабақ мақсаты: 1. жүйке жасушасының құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты орнату 2. жүйке ұлпалары мен оның құрылымдық бөліктерінің қызметтерін талдау. |
|
|||
Сабақтың ортасы Сыныппен жұмыс
Жұппен жұмыс
Сергіту сәті
Қалыптастырушы бағалау жұмысы
|
«Ассоциативті тақта» сабақ тақырыбына қатысты сөздерді тақтаға жазып шығу керек. Ойлау дағдысы: түсіну ҚБ: «Жетелеу сөздері» әдісі. Жарайсын, тамаша, әлі де дайындықты қажет етеді. 2-тапсырма«АВС» А деңгейі «нейрон», «синапс», «медиаторлар», «аксон» және «дендрит» деген терминдерге анықтама беріңдер. В деңгейі Жүйке жүйесінің құрылымдық бөліктерін атап,олардың қызметтерін анықтаңыз.
Дескриптор
3-Тапсырма. «Құрылысшы ойыны» С деңгейі жүйке ұлпалары мен оның құрылымдық бөліктерінің сызбанұсқасын құрастыр немесе салыңыз Дескриптор
ҚБ: «Шаршылар» әдісі Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушы дәптерге шаршының суретін салады. Егер жұмыс түсініксіз болса, шаршыны қызыл түске бояйды, егер аздап түсінсе болса – сарымен, тақырыпты жүз пайызға түсінгеніне сенімді болса жасылмен бояйды. Бағалау критерий: Жүйке ұлпаларының құрамында болатын құрам бөліктерін модельдейді Ойлау дағдысы: талдау
«Әдемі ойлай және демала біл» жаттығуы «Толқыған кезде, асықпай дем алуға үйрен. Түзу отыр, қолдарыңды тізелеріңе салып, көздеріңді жұмыңдар, терең дем алыңдар: - Ойша: «Мен арыстанмын»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар; - Дауыстап: «Мен құспын»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар; - Дауыстап: «Мен гүлмін»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар; - Дауыстап: «Мен сабырлымын»,- деп деміңді шығар. Сен сабырлысың, сенің қолыңнан бәрі келеді».
«Жүйке жүйесінің құрылысы» тест
А. Қоректік заттарды тасымалдайды. Ә. Гуморальдік реттелуді жүзеге асырады. Б. Ағзаны сыртқы ортамен байланыстырады. В. Мүшелерді қорекпен қамтамасыз етеді. 2. Жүйке жүйесі жүйке жасушасынан тұрады, ол қалай аталады? А. Аксон Ә. Нейрон Б. Дендрит В. Медиатор 3. Атқаратын қызметі бойынша жүйке жүйесі бөлінеді: А. Соматикалық және вегетативтік (автономиялық) Ә. Симпатикалық және парасимпатикалық Б. Орталық және симпатикалық В. Шеткі және соматикалық 4. Жүйке жасушасының ұзын өсіндісі: А. Шоқтар Б. Талшық Ә. Аксон В. Дендрит 5. Сұр зат неден құралған? А. Нейрон денелерінің жиынтығы Б. Нейронның ұзын өсінділерінің жиынтығы Ә. Жүйке талшықтары В. Мидың тамырлы қабықшасы 6. Жүйке – бұл: А. Орталық жүйке жүйесі маңындағы жүйке талшықтарының шоғы Ә. Бір нейронның аксоны Б. Нейрон денелерінің жиынтығы В. Жұлынның өткізгіш жолы 7. Рецептордың қызметі: А. Орталық жүйке жүйесінен қозуды жұмыс істеген мүшеге өткізеді Ә. Тітіркендіруді қабылдайды Б. Қозуды сезгіш нейрондардан қимыл нейрондарына жібереді В. Қозуды сезгіш нейрондардан қондырмалы нейрондарға жібереді 8. Синапс: А. Жүйке жасушаларының бір-бірімен немесе ұлпалармен тоғысуы Ә. Жүйке импульстарының әсерінен бөлінетін зат Б. Сезімтал жүйке талшықтарының аяқталуы В. Жасушаның «энергетикалық станциясы» 9. Жүйке жасушасының қасиеті: А. Қозғыштық және жиырылғыштық Б. Жиырылғыштық Ә. Қозғыштық және өткізгіштік В. Тек қана қозғыштық 10. Рефлекс – бұл: А. Жүйке қозуының қабылданатын және жұмыс істейтін мүшеге жіберетін рөлі Ә. Организмнің тітіркенуге жүйке жүйесі арқылы жауап қайтару реакциясы Б. Қозудың сезгіш нейрондардан қимыл нейрондарына өтуі В. Қозудың жұмыс істейтін мүшелерге жеткізілуі
Жауабы: 1-б, 2-ә, 3-а, 4-ә, 5-а, 6-а, 7-ә, 8-а, 9-ә, 10-ә
ҚБ: «Достық критерий» әдісі өзара бағалау Бағалау шкаласы: 10-9ұпай – «өте жақсы» 8-6 ұпай – «жақсы» 5-0 ұпай – «орташа» Ойлау дағдысы: Бағалау
|
Флипчарт, түрлі- түсті фломастерлер
Қосымша №1
Қосымша №2
пластилин
музыка
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |