Материалдар / 9-сынып. Информатикадан PyGame бөліміне арналған тапсырмалардың кодтары

9-сынып. Информатикадан PyGame бөліміне арналған тапсырмалардың кодтары

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып. Информатикадан PyGame бөліміне арналған тапсырмалардың кодтары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

9-сынып. Информатикадан PyGame бөліміне арналған тапсырмалардың кодтары

1. Қарша анимациясымен

import pygame; import random; pygame.init()

BLACK = [0, 0, 0]; WHITE = [255, 255, 255]

SIZE = [800, 800]

okno = pygame.display.set_mode(SIZE)

pygame.display.set_caption("Snow Animation")

snejinka = []

for i in range(600):

x = random.randrange(0, 800)

y = random.randrange(0, 800)

snejinka.append([x, y])

clock = pygame.time.Clock()

flag = True

while flag:

for event in pygame.event.get():

if event.type == pygame.QUIT:

flag = False

okno.fill(BLACK)

for i in range(len(snejinka)):

pygame.draw.circle(okno, WHITE, snejinka[i], 2)

snejinka[i][1] += 2

if snejinka[i][1] > 800:

y = random.randrange(-50,-10)

snejinka[i][1] = y

x = random.randrange(0, 800)

snejinka[i][0] = x

pygame.display.flip()

clock.tick(50)

pygame.quit()

2. Дөңгелекті бағыттауыш-стрелкалардыың көмегімен жылжыту

import pygame

import sys

FPS = 60

W = 700

H = 300

WHITE = (255, 255, 255)

BLUE = (0, 70, 225)

sc = pygame.display.set_mode((W, H))

clock = pygame.time.Clock()

x = W // 2

y = H // 2

r = 50

while 1:

for i in pygame.event.get():

if i.type == pygame.QUIT:

sys.exit()

elif i.type == pygame.KEYDOWN:

if i.key == pygame.K_LEFT:

x -= 3

elif i.key == pygame.K_RIGHT:

x += 3

sc.fill(WHITE)

pygame.draw.circle(sc, BLUE, (x, y), r)

pygame.display.update()

clock.tick(FPS)



3. Ракета суреті

import pygame

pygame.init()

display=pygame.display.set_mode((400,400))

pygame.display.set_caption("raketa")

yellow=(255,255,0)

blue=(50,100,250)

x=170

y=170

while True:

for i in pygame.event.get():

if i.type==pygame.QUIT:exit()

keys=pygame.key.get_pressed()

if keys[pygame.K_UP]:

y=y-1

elif keys[pygame.K_DOWN]:

y=y+1

elif keys[pygame.K_LEFT]:

x=x-1

elif keys[pygame.K_RIGHT]:

x=x+1

display.fill((255,255,255))

pygame.draw.rect(display,yellow,(x,y,70,200))

pygame.draw.circle(display,blue,(x+35,y+50),25)

pygame.draw.circle(display,blue,(x+35,y+110),25)

pygame.draw.circle(display,blue,(x+35,y+170),25)

puntos=[(x,y),(x+35,y-35),(x+70,y)]

pygame.draw.polygon(display,(64,128,255),puntos)

puntos=[(x+70,y+200),((x+70)+35,y+200),(x+70,y+150)]

pygame.draw.polygon(display,(64,128,255),puntos)

pygame.display.update()

pygame.time.Clock().tick(60)

08 Ақпан 2024
335
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі