Жаңа тақырыпты
түсіндіру.
Спрайт –
ойындағы
графикалық нысандар, көбінесе кейіпкерлер.
Әдетте спрайттардың программалық кодтағы графикалық примитивтер
сияқты суреті салын айды, олар алдын ала жасалады (яғни ойынды іске
қосу кезіндегі дайын сурет). Оларды бір тұтас экран ретінде
манипуляциялауға және жылжытуға болады. Спрайт әртүрлі сипаттары
және әдістері бар нысан ретінде қарастырылады
(мысалы: ені, биіктігі, түсі,
т.б.).
Ойынның
басты класынан бастайық (оны Game деп атаймыз), ол басқа кодты
басқарады. Game класында __init__ ойынды бастау функциясы,
сондай-ақойынанимациясыныңбастыцикліболады.
Мысал
үшін қарапайым жарыс ойынын көрейік.
Ойыншы
көлікті бақылап, солға және оңға қарай жылжуы мүмкін. Сондай ақ
жоғары және төмен пернелердің көмегімен жылдамырақ және баяу жүре
алады.
Car.py класын құрыңдар. Бұл
класс көліктің сипаттамасын ұсынады. Ол РyGame-дегі
Sprite класынан шыққан. Көлікті біз тік төртбұрыш ретінде саламыз.
image.load() функциясын пайдалана отырып, көліктің суретін жүктеуге
де болады.
Компьютермен жұмыс
Автокөлікті қозғалту
программасының кодын
компьютерде
орындаңдар.
1-код
import pygame;
pygame.init()
screen =
pygame.display.set_mode([400,360])
screen.fill([255, 255,
255])
#Ойын терезесіне ат
береді
pygame.display.set_caption('Анимация'
)
#Cуретті жүктейді
avto =
pygame.image.load('avto.png')
#Cуреттің ойындағы өлшемін
береді
avto=pygame.transform.scale(avto,(180,
100))
#Cуретті экранда
көрсетеді
screen.blit(avto,[10, 50]);
pygame.display.flip()
#Программаны 1000 милли
секундқа тоқтатады
pygame.time.delay(1000)
#Cуреттің экранда орнын
өзгертіп қайта
көрсетеді
screen.blit(avto,[210, 50]);
pygame.display.flip()
running = True
while running:
for event in
pygame.event.get():
if event.type ==
pygame.QUIT:
running = False
pygame.quit()
Топтық жұмыс
Бүгінгі таңда жасөспірімдер
арасында қандай
тақырыптағы компьютерлік
ойындар ерекше
сұранысқа ие? Талдаңдар.
Мысалдар келтіріңдер.
Жұптық жұмыс
Компьютерлік ойындардың пайдасы
мен шектен
тыс ойнаудың адам ағзасына
зияны жайлы өз
ойларыңды
тұжырымдаңдар.
|