Материалдар / 9 сынып Көп өлшемді массивтер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

9 сынып Көп өлшемді массивтер

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
609
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзім ді жоспардың тарауы:

Мектеп: №40 ЖОББМ

Күні: 20.11.2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Тастеева Шынаргул Чапаевна

Сынып: 9ә сынып

Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Көп өлшемді массивтер

Осы сабақта қолжеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар орындай алады:

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Кейбір оқушылар орындай алады:

Бағалау критерийі


Тілдік мақсаттар


Құндылықтарға баулу


Пәнаралық байланыс


Алдыңғы білім


Сабақтың барысы:

1

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

( минут)

5 минут

Ұйымдастыру бөлімі (оқушылардың сабаққа дайындығына көңіл бөлу).




Сабақтың ортасы

(27 минут)

10

минут

«Жаңа білімді меңгеру».





Сабақ соңы

(3 минут)















Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі

Оқушылар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады:

Бас бармақ – басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?

Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім?

Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

Кішкентай бөбек – көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?

Рисунок 1









Саралау

Бағалау

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау

Өткен сабақты қайталау мақсатында «Сұрақты ұстап ал!» әдісі, Тақырыпты меңгеру үшін оқушыларға тілдік мақсаттың лексика және терминология, диалогтік тармақтарын пайдаланамын.

Белсенді оқу тәсілдері “Кемпірқосақ”, саралау тәсілі «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі,топтық, жұптық, “Қарқын” әдісін қолдану,

Есеп шығаруда есептердің деңгейін(А,В,С) қадағалаймын

Қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру үшін деңгейлік тапсырмалар беремін.Бағалау тәсілдеріне-«бағдаршам», «мадақтау», «шапалақ», «басбармақ», «смайлик» оқу тәсілдерін,

Сергіту сәті: «Жаңылыспаймын» пайдаланамын. Оқушылардың партада орналасуын, техникалық қауіпсіздігін қадағалаймын




Сабақ бойынша кері байланыс

кері байланысқа «Бес саусақ» әдісін қолданамын.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!