Сабақ
соңы
(3 минут)
|
Кері
байланыс: «Бес саусақ»
әдісі
Оқушылар параққа
алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. осыдан
соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған
саусақтарына жазады:
Бас бармақ – басты
мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай
болды?
Балалы үйрек –
бірлесу. Мен топта жұмыс жасадым? Кімге көмек
бердім?
Ортан терек –
ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе
алдым?
Шылдыр шүмек –
шынайылық. Сабақ маған ұнады ма?
Неліктен?
Кішкентай бөбек – көңіл-күй
ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша
сезіндім?
|

|
Өткен сабақты қайталау
мақсатында «Сұрақты ұстап ал!» әдісі, Тақырыпты меңгеру үшін
оқушыларға тілдік мақсаттың лексика және терминология, диалогтік
тармақтарын пайдаланамын.
Белсенді оқу тәсілдері
“Кемпірқосақ”, саралау тәсілі «Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі,топтық,
жұптық, “Қарқын” әдісін
қолдану,
Есеп шығаруда есептердің
деңгейін(А,В,С) қадағалаймын
|
Қалыптастырушы бағалауды
ұйымдастыру үшін деңгейлік тапсырмалар беремін.Бағалау
тәсілдеріне-«бағдаршам», «мадақтау», «шапалақ», «басбармақ»,
«смайлик» оқу тәсілдерін,
|
Сергіту сәті: «Жаңылыспаймын»
пайдаланамын. Оқушылардың партада орналасуын, техникалық
қауіпсіздігін қадағалаймын
|