2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / 9 сынып Көп өлшемді массивтер
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

9 сынып Көп өлшемді массивтер

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Авторы:
22 Қараша 2018
659
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзім ді жоспардың тарауы:

Мектеп: №40 ЖОББМ

Күні: 20.11.2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Тастеева Шынаргул Чапаевна

Сынып: 9ә сынып

Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Көп өлшемді массивтер

Осы сабақта қолжеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар орындай алады:

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Кейбір оқушылар орындай алады:

Бағалау критерийі


Тілдік мақсаттар


Құндылықтарға баулу


Пәнаралық байланыс


Алдыңғы білім


Сабақтың барысы:

1

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

( минут)

5 минут

Ұйымдастыру бөлімі (оқушылардың сабаққа дайындығына көңіл бөлу).




Сабақтың ортасы

(27 минут)

10

минут

«Жаңа білімді меңгеру».





Сабақ соңы

(3 минут)















Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі

Оқушылар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады:

Бас бармақ – басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?

Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім?

Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

Кішкентай бөбек – көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?

Рисунок 1









Саралау

Бағалау

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау

Өткен сабақты қайталау мақсатында «Сұрақты ұстап ал!» әдісі, Тақырыпты меңгеру үшін оқушыларға тілдік мақсаттың лексика және терминология, диалогтік тармақтарын пайдаланамын.

Белсенді оқу тәсілдері “Кемпірқосақ”, саралау тәсілі «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі,топтық, жұптық, “Қарқын” әдісін қолдану,

Есеп шығаруда есептердің деңгейін(А,В,С) қадағалаймын

Қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру үшін деңгейлік тапсырмалар беремін.Бағалау тәсілдеріне-«бағдаршам», «мадақтау», «шапалақ», «басбармақ», «смайлик» оқу тәсілдерін,

Сергіту сәті: «Жаңылыспаймын» пайдаланамын. Оқушылардың партада орналасуын, техникалық қауіпсіздігін қадағалаймын




Сабақ бойынша кері байланыс

кері байланысқа «Бес саусақ» әдісін қолданамын.


Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі