Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
9 сынып, көркем еңбек. 2 тоқсан ұлдар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 сабақ 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||
Бөлім: |
Дизайн және технология |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Сәулет өнерінің үздік туындылары. Заманауи сәулет өнері. Қазақстан сәулет өнері. (заманауи және тарихи) |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.2.1 мәдени және тарихи жәдігерлер, қолөнер мен дизайн
салалары шығармаларының материалдарын, бағытын, салыстырмалы
талдау; |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
|
||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
|
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі:
«Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» тақырыбында ой қозғау «Вавилон мұнарасы» жаттығуы Жаттығу ережесі: қатысушылар 2 командаға бөлінеді. Әр команда мүшесіне жеке тапсырма беріледі. Жеке тапсырмалар: парақтарға тапсырма қысқаша жазылған, әр парақ бірғана қатысушыға арналған, парақтағы мәлімет қатаң құпия болып табылады. Мысалы, «Мұнарада 10 қабат болуы керек» - мұндай жазба жаттығудың бір қатысушысына жазылған парағы, ол ешкімге көрсетпеуі керек, бірақ бірігіп салыңған мұнарада 10 қабат болуын тырысу керек.Екінші тапсырма: «Бүкіл мұнарада қоңыр контур бар» - бұл келесі қатысушының міндеті. «Мұнараның үстінде көгілдір жалауы бар», «Мұнарада тек 6 терезе бар» және т.б. Қатысушыларға сөйлеуге тыйым салынады және әдетте дауысты қолдануға тыйым салынады. Оқушылар Вавилон мұнарасын бірге салу керек. Жұмыс уақыты шектеулі (5-7 минут). Жаттығудың психологиялық мәні: жаттығу кезінде қатысушылар өз әрекеттерін үйлестіруді үйренеді, топта өзара әрекеттеседі. Сөзсіз қарым-қатынас дағдыларын дамыту.
Талқылау:
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін–бірі бағалау. |
Ресурстар: түсті маркерлер, сурет қағаздары, алдын-ала дайындалған жеке тапсырмалар. |
|||||||||||||||||||||||
Ортасы |
Сұрақтарға жауап беріңіз: • Болашақ қаласы қандай болуы керек деп ойлайсыз? • Дәстүрлі модель қаласынан қаншалықты айырмашылығы болу керек? Зерттеу жұмысы: Архитектуралық стильдерді зерттеңіз:көлемі, макеті, дизайн, пейзажы, орналастыруы. Готика, романс, барокко, заманауи, гиди, биоорган, органикалық сәулет, постмодернизм. Готика, романс, барокко, заманауи және заманауи, гибридтік, био дизайн, органикалық сәулет, постмодернизмнің архитектурасына салыстырмалы талдау жасаңыз.
Тапсырма топтарда жүргізіледі, тарихи және заманауи стильді талдайды. Ақылды қала (ақылды қала) - бұл өмірдің сапасын жақсарту үшін заманауи технологияларды қолданатын қала. Ақылды қаланың аспектілері туралы бейнебаянды көру (ағылшын тілінде). Тапсырма. Заманауи қаланы зерттеп, ақылды қаланың аспектілерін анықтаңыз: • Барселона (Испания) • Сингапур • Маздар (БАӘ) • Мальмо (Швеция) • Вена (Австрия) • Songda (Оңтүстік Корея) Дескрипторлар: - бір ақылды қаланы зерттейді; - плакатты дайындайды; - инфографика техникасы бойынша жұмыс жасайды; -графикалық редакторларды қолданып плакат жасайды; - ақылды қаланың 6-7 аспектісін анықтайды. Презентация |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. |
Дискриптор салыстырмалы талдау жасайды; ақылды қалаларды (ғимараттарды) зерттейді; зерттеу нәтижелерін инфографикаға түсіреді. |
Басылған мақалаларды тарату
Сәулет стильдерінің картішкелері
|
|||||||||||||||||||||||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 9 сабақ 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Сәулеттік ғимараттар мен нысандардың (имитация немесе өз идеялары) нобайы, сызбасы |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.5.1 күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын
дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді жалпылау; |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Архитектуралық құрылымдарға идеяның дизайның (техникалық сызу) әзірлейді. |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
- оқушылардың зейінін шоғырландыру. «Жасампаздық және жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау.Оқушылар арасында шағын пікірталас жүргізу. (Д),(К)«Миға шабуыл» оқушылардың назарын аудару,монитордағы суреттер арқылы сабақ тақырыбын ашу. - оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын анықтау - оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу бағалау критерий мен дискрипторлады ашу. (К), (Д)«Имидж» туралы бейне ролик ұсыну. 1.Тапсырма:(К)Оқушылар сыныптастармен бірге «Имидж» сөзді талдап кестені толтырып шығады. Дескрипторлар:
|
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Ой қозғайды, ойларын айтады. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Техникалық сурет дегеніміз – бұл аксонометрия ережелері бойынша, пропорцияны көз мөлшерімен сақтай отырып, қолдан орындалатын кескін. Бұл жағдайда аксонометриялық проекциялар салғандағы ережелерді сақтау керек: осьтерді сондай бұрыштар жасай орналастырады, ал өлшемдерді осьтер бойына түсіреді. Техникалық суреттерді тор көзді қағазға орындаған қолайлы. Ғимараттың техникалық сызбасының тақтада үлгілерінде көрсетіңіз. Тапсырма 1. Сіздің туған қалаңызды зерттеп, SMART CITYқаласын құру идеясын ұсыныңыз. Альбомдағы идеяларды көрсететін эскиздер жасаңыз. Техникалық сызба. Дескрипторлар: - қаланы зерттейді. - альбомда эскиз салады; - шығармашылық идеяны білдіреді; Өз идеяларыңызды ұсыныңыз. Сыныппен бөлісіңіз. Тапсырма 2. Қазіргі заманғы мұражай, автобус аялдамасы, көпір, жаппай құрылысқа арналған ғимарат, мысалы, эко-үй немесе қымбат емес зауыт ғимараттары сияқты өзіңіздің архитектуралық жобаңыздыойластырыңыз. Альбомдарда болашақ қала ғимараттардың эскиздерін орындаңыз. Дескриптордар: - сәулет құрылымының идеясын ұсынады; - құрылымның орналасатың жерін болжайды; - құрылыс үшін құрылыс материалдарын ұсынады; - АКТ пайдаланады; - идеяны сипаттайды. Идеялар ұсыну. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор жетілдіру идеяларың ұсынады; шығармашылық идеяларды жоспарлауға арналған алаңды зерттейді; шығармашылық жобаның идеясын дамытады. |
Бейне ролик
Альбом, қарындаш, өшіргіш, түрлі-түсті қарандаштар
Альбом, қарапайымқарындаш, өшіргіш, түстіқарындаштар. |
||
Аяқталуы |
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 9 сабақ 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Сәулеттік нысанның макетін орындауға қажетті материалдарды анықтау және таңдау |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.6.2 бұйымды дайындау мен безендіру барысында заманауи
және дәстүрлі емес материалдарды қолданудың өзіндік (оригиналды)
шешімдері мен жолдарын ұсыну; |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Ұйымдастыру сәті(1 минут) «Бірлік және
ынтымақ» тақырыбында ой қозғау. Міндеті: оқушыларды сабаққа дайындау БЫМ(бастапқы ынталандыру материалы) Мақсаты: Мотивациялық кезең және үй тапсырмасын сұрау: 1.Сәулет ғимараттарымен электронды презентацияны көрсетеді. 2. Қабылданған идеялар мен бастапқы эскиздерге қатысты сұрақтар қояды. Мысалы: эскиз бен спецификацияны әзірлеу кезінде қандай қиындықтарға тап болдыңыз? Сіз таңдаған нысан идеяларды іске асыру үшін келді ме? Сіздің алдағы жоспарларыңыз? Оқушылар сұрақтарға жауап беруі керек. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. «Бірлік және ынтымақ» тақырыбында ой қозғап, сұрақтарға жауап береді. |
Қолдарын көтереді-жауап беруге дайын БК Білім алушылар: Өткен тақырыпты еске алады негізделген жауап береді. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер Домбырамен ойналған қазақтың музыкалықкомпозициясы. Әр оқушыға арналған бірдей түсті қағаз парағы, қайшылар. |
||
Ортасы |
Сабақ тақырыбына шығу. ОМ ОМ:9.1.6.2 бұйымды жасау және өңдеу процесінде заманауи және
дәстүрлі емес материалдарды қолданудағы өзіндік шешімдер мен
тәсілдерді ұсыну. Мақсаты: сабақ тақырыбына шығу Оқушыларға архитектуралық дизайн объектілері бейнеленген слайд көрсетіледі. Сұрақ: Жақын арада қандай шығармашылық үдеріспен айналысамыз деп ойлайсыздар? Сабақтың тақырыбын анықтаңыз? Мақсаты: оқушылардың шағын сәулет дизайн нысандарын салу және жобалау туралы білімдерін бекіту. ЖЖ/ФЖ"миға шабуыл" - 3 минут Міндет: түсіну деңгейін орнату, кемшіліктерді жою. Жаңа білімді меңгеруге тапсырма Мұғалім шағын нысанды салу ерекшеліктері туралы сұрақ қояды Оқушыларға сәулет дизайнының мысалдарын береді. Оқушылар әр түрлі материалдарды қолдану бойынша жобаны іске асыру бойынша бірқатар мәселелерді қарастыруы тиіс. Оқушылармен бірге мұғалім сәулет нысанының құрылысында қандай құрылыс материалдары қолданылады деген мәселені талқылайды. Оқушылар кірпіш, бетон құю, шатыры үшін ағаш ,черепица қолдана алады. Мұғалім сұрақ қояды. Ал нысанның бөлшектерін салу үшін қандай қолда бар материалдар мен пішін беру әдістерін қолдануға болады, мысалы: ротондтың макеті. Оқушылар колонна үшін цилиндрді қағаздан бұрау, ал төбені сол қағаздан бес немесе алты қырлы призманы орындау арқылы нұсқасын ұсына алады. Мұғалім қызықтырады, ал призманы қалай жинау керек. Оқушылар өткен сабақтың материалын еске алып, ротонды бөлшектерінің бөліктерін желімдеу тәсілімен призманы жасау нұсқасын ұсынуы тиіс. Мұғалім дәстүрлі және дәстүрлі емес құрылыс материалдарын атауды және жіктеуді сұрайды. Оқушылар мұғаліммен бірге бейнелерді талқылап, қаладағы сәулеттік дизайнның экстерьері элементтерін сипаттайды. Әртүрлі топтар креативті экстерьері бар заманауи фешенебель ғимараттары (эко үй сауда үйі, спорт кешендері, жаңа буын мектептерінің мейрамханалары) Эскиздегі құрылыс және үлгілеу үдерістерінің кезеңдерін мұғалім көрсетуі тиіс. Оқушыларды дизайн объектісін таңдау және оны іске асыру үшін қажетті материалдарды таңдау туралы шешім қабылдауға апару қажет. Оқушылардың жобасы үшін материал қағаздан, картоннан, қораптардан, шөлмектерден және т. б. кез келген іске жарамды тастағылар материалдарына дейін, әр түрлі болуы мүмкін. Сабақтың келесі бөлігі химия және физика пәндерімен интеграцияға көшеді, онда металдардың, тастың, саздың, шынының, ағаштың, сабанның қасиеттеріне мысал келтіруге болады. Цемент балласт, гипс, асбест, саз, сабан, ағаш сияқты құрылыс материалдарын алдын ала дайындауға болады. Осы материалдардан оқушылардың қатысуымен шағын формалар құйыңыз. Қатқаннан кейін техника мен сақтық шараларын сақтай отырып, осы материалдарды сапасын көрсету. Құрылыс және модельдеу процестерінің кезеңдері слайдтарда немесе плакаттарда, кәсіби құрылысшы немесе мұғалім өткізетін семинарда көрсетілуі тиіс. Балаларды осы заттарды трансформациялау дағдыларына, осы материалдармен әр түрлі манипуляция көмегімен түр өзгерту тәсілдеріне үйрету керек. Оқушылар дизайнның түрі өзгертілген нысанын эскизде көрсетуі өте маңызды. Эскиз қасбеті жағынан да, айналмалы жағынан да әдемі болуы тиіс. Оқушылар өз идеяларын презентацияларда макетті орындау кезінде қолданатын әдістер мен тәсілдерді, яғни оларды қалай жасайтынын негіздеуі тиіс. |
Бастапқы эскиздерді көрсетеді. Оларға қандай да бір ғимарат ұнады және неге айтады. Егер оқушылар авторлық жобаны ойлап тапса, қабылданған шешім бойынша түсініктеме бередіМұғалімнің көрген және айтылған ақпаратын түсінеді қорытынды жасайды. Тәжірибеде қолдана алады Оқушылар дәстүрлі емес және дәстүрлі материалдар тізімін жасайды, содан кейін келесі кезеңге өтеді. Оқушылар екі жазықтықта ойлауды үйренуі керек, бұл жобаланатын ғимараттар шын мәнінде қалалық кешенде темір бетон, монолит кірпіші және т.б. құрылыс үшін арналған материалдармен орындалады. |
Дискриптор Оқушылар бастапқы эскиздерді көрсетеді, объектіге арналған материалдарды таңдау және оның сәулеттік шешімі бойынша түсініктеме береді. |
Презентация Бейне ролик, қарындаш, альбом
, жұмыс дәптері, көркем материалдар және акварель немесе графикаға арналған таңдау бойынша құралдар.
|
||
Аяқталуы |
Презентация. Өзара бағалаудың шексіз мүмкіндіктері, арнайы терминологияны қолдана отырып, өз жұмысына баға береді әр түрлі байланыс әдістерінің көмегімен бөлшектерді әзірлеу кезіндегі ықтимал проблемалар туралы айтады. Жоба басшысына өз шешімдері туралы және олардың өз жобасын қалай дамытқысы келетінін баяндайды. Мұғалім сабақтың қаншалықты меңгерілгендігін және олардың жобалық қызметін жалғастыра алатындығын білуге мүмкіндік алады, ол үшін сабақ материалдарын бекіту үшін өткен тақырыпқа қатысты сұрақтар қояды. Бұл тапсырма қалыптастырушы бағалауға мүмкіндік береді, өйткені мұғалім жеке оқушылар мен шағын топтарға жақындап, жұмыс кезінде оларға көмектесуге мүмкіндігі бар. Осы негізде барлық бөлім бойынша жоспарлау мен саралау жасалуы мүмкін. Бағалау жұппен жүргізілуі мүмкін, сондықтан оқушыларға бір-бірінің жұмысын барлық сыныпқа келісілген және хабарланған критерийлерге сәйкес бағалауды ұсынуға болады. |
Оқушылар жобалаудың осы кезеңінде өз әзірлемелеріне түсініктеме береді. Мәселелер және оларды қалай шешуге болатынын айтады. |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 9 сабақ 4-5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Шығармашылық жұмыс. Сәулеттік нысан макеті |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.2.3.1 бұйым дайындау барысында материалдарды өңдеу мен
безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтау, таңдау мен
қолдану; |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы 0-5 мин |
Сабақтың басында оқушылардың дайындығын тексеру. Мұғалім оқушылармен «тәуелсіздік және отаншылдық» тақырыбында ой қозғау.Оқушыларды фотоколлаж туындыларымен таныстыру. Сабақ басында техника қауіпсіздігі мен санитарлы-гигиеналық нормалар туралы нұсқама жүргуі. Жұмысты бастамас бұрыноқушыларға жостов, хохлома, гжель және т.б. жазбаларды орындау үшін қағаз ыдыстар, бір реңкті керамикалық ыдыстарды, фанера немесе тақтайшаларды т.б. материалдарды қолдануына ұсыныс жасау. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар ой қозғайды, ойларын айтады, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Слайд 1-2 |
||
11-20 мин Ортасы
21-35 мин
5 мин |
Талдау:
Талдаудан кейін мұғалім оқушыларға материалдар туралы бейне баян көрсетеді. Бейнебаянды бүкіл сыныппен немесе жеке көруге болады. Саралау: сәулет нысаның қыйың түрін жоспарлаған оқушылар материалдарды жеке зерттеу жұмысын жүргізе алады. Шығрамашылық жұмысқа дайындық. Оқушылармен «Көркем еңбек» сабағындағы қауіпсіздік ережелерді еске алу. (Бұл кезеңде мұғалім, оқушылармен материалдарға, әдіс-тәсілдерге байланысты қауіпсіздік ережесін жүргізеді: ағашпен, картонмен, ыстық желім, қағазбен және т.б. материалдармен жұмыс жасаған кезде)
Жұпта (топта) ойластыру:
Дескрипторлар:
(Өткен сабақтарда жасаған жобаның спецификасына сәйкес сәулет нысанның макетін орындайды). Бір-бірін бағалау.Шығармашылық ойды жеткізу үшін қолданылған материалдарды, әдістерді талдау, талқылау. Дескрипторлар:
(Оқушылар шағын топтарға бөлініп, бір-бірімен макет моделдерін талқылайды.Келешекте жұмыстарды жетілдіру үшін, сыныптастарынан кері-байланыс сұрайды. Алған ұсыныстарды альбомға жазып алады). |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор бұйымды өңдеу мен безендірудің ұтымды тәсілін анықтайды; - бағалау критерийлерге сай сәулеттік нысанның макетін, каркасын жасайды; - өз жұмысына және өзгелердің жұмысына жетілдіру әдістерін ұсынады. |
Слайд 3
Бейнебаян, интернет желісі, смартфон, ноутбук.
Слайд 4 Слайд 5 қағаз, картон, акрил бояуы, ПВХ(поливинилхлорид), ермексаз, гипс, кез-келген көркем материалдар, құрылыс, табиғи материал және қайта қолданылатын заттар. |
||
5 мин Аяқталуы |
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. Жұмыс орнын тазалау. (Қ) Сабақтың соңында оқушылармен бірге орындалған жұмыстардың көрмесін өткізіп, талдау «Қолмен белгі беру» әдісін қолдану. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 9 сабақ 6-7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Шығармашылық жұмыс. Сәулеттік нысан макеті |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.2.3.2 сенімділік пен дербестігін көрсете, әртүрлі техникаларды, конструкция түрлері мен заманауи материалдарды қолдана отырып ерекше күрделі бұйым жасау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Мәселелер мен қиындықтарды қамтитын неғұрлым кең контекстермен байланысты материалдардың, құралдар мен әдістердің кең спектрін қолдану, өнім мен нысандарды жасау кезінде оны неғұрлым жеке наныммен түсіндіре отырып модельдеудің әдістері мен тәсілдерін білужәне пайдаланады, мақсат пен мағынаны білдіреді, таңдайды.
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы 0-5 мин |
Ұйымдастыру сәті(1 минут) «Әділдік және жауапкершілік» тақырыбында ой қозғау. Оқушылар арасында шағын пікірталас жүргізу. Міндеті: оқушыларды сабаққа дайындау БЫМ(бастапқы ынталандыру материалы) Мақсаты: Мотивациялық кезең және үй тапсырмасын сұрау: Мұғалім қалған оқушыларды ынталандыру және жылжыту мақсатында ерекше идеялармен оқушылардың макетінің кейбір шешімдерін көрсетеді. Макеттің бөліктерін дайындаудың қолданылған тәсілдері мен әдістері туралы айтып беруді сұрайды. Өзі толықтырады және қажет болған жағдайда кеңес береді. Қабылданған идеялар мен топта бекітілген шешімдерге қатысты сұрақтар қояды. Мысалы: сізді қандай қиындықтар күтеді және оларды қалай шешуге болады? Сіз таңдаған материалдар мен оларды құрастыру тәсілдері идеяларды іске асыру үшін қолайлы ма? Сіздің алдағы жоспарларыңыз? Оқушылар сұрақтарға жауап беруі керек. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар шағын пікірталас жүргізеді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Слайд 1-2 |
||
11-20 мин Ортасы
21-35 мин
5 мин |
Сабақ тақырыбына шығу. ОМ: 9.2.3.2 дербестік пен сенімділікті көрсете отырып, әртүрлі техниканы, конструкция түрлерін және қазіргі заманғы материалдарды пайдалана отырып, күрделі, бірегей бұйымдарды жасау; Мақсаты: назар аудару, сабақ тақырыбына шығу Сұрақ: Жақын арада қандай шығармашылық үдеріспен айналысамыз деп ойлайсыз? Сабақтың тақырыбын анықтаңыз? Міндет: оқушылардың шағын сәулет дизайн нысандарын салу және жобалау туралы білімдерін бекіту. ЖЖ/ФЖ "миға шабуыл" - 3 минут Міндет: түсіну деңгейін орнату, кемшіліктерді жою. Жаңа білімді меңгеруге тапсырма Одан әрі мұғалім жоба авторының түсіндіруімен пластиктен макетті кезең-кезеңмен жинау слайдтарын көрсетеді. Онда оқушылар материалдың пластика және әртүрлі трансформацияның икемділігі сияқты кең мүмкіндіктері туралы біледі. Сонымен қатар мұғалім осы материалға дөңгелектілік немесе сфералық беруге болатын кәдімгі фенді қолдану мүмкіндігін көрсете алады. Ғимараттың көпшілігі призматикалық және сфералық формалар белгілі. Геометриялық формалар арқылы ғимараттың қызықты нысандарын қалыптастыруға болады. Мысалы, Қарағанды қаласының Сейфулин атындағы ғимаратты келтіруге болады. Сәулетші цилиндрдің және пирамиданың геометриялық фигураларын креативті түрде біріктірді, бұл нысанға заманауи көрініс берді. Екі қалыпты форманың бірігуін тақтада қосымша элементтермен толықтырып, салу арқылы көрсетуге болады. Оқушылардың шешімін көрсету үшін сынып тақтасын одан әрі қолдану пайдалы. Бұл әлсіз мотивациясы бар оқушыларға шешім қабылдау үшін көрнекі үлгі болады. Мақсатқа жетудің бастапқы жолы болар еді. Топтық жұмыс 20 минут Мақсаты: Оқушыларды сәулет нысанының макетін жасауға үйрету. Құрылыс әдістерінің шектеулі санына назар аудара аласыз. № 1 тапсырма:Жаңа білімді қолдануға тапсырма. Оқушылар сабақта жасайтын білім беру өнімдері: сәулет дизайнының макетін жасау және орындау (болашақ макетті жасау). білім беру өнімдерін: Болашақ ғимарат бөліктерінің құралдарын қолдана отырып, материалда әзірлеу. Дизайн объектілеріндегі масштабтау және пропорция заңдарын білу. Сабақтың практикалық бөлімі мынадай тапсырманы қамтиды: топтарда оқушылар топтық креативті шешім қолдана отырып, макеттің бөлімдерін құрайды. Оқушылар сызу, сурет салу және материалдарды өңдеу бойынша дағдыларды тәжірибеге мүмкіндік беретін шығармашылық жұмыс арқылы тұжырымдамаларды түсінуді көрсетуі тиіс. Шағын топтар барлық класқа жоспарлау және макеттеу үдерістерінің негізгі аспектілері туралы түсінік береді. Осылайша олар өз мұғалімдері мен жолдастарынан түсініктеме ала алады. Мұғалім сабақтың мақсатын іске асыру үшін қажетті өлшемдер мен дескрипторлар туралы сұрақ қояды. Олар келесі болуы мүмкін 1. Сызғыш пен қарындашпен материалда макет бөлшектерінің құрамдас бөліктерін белгілеңіз. 2. Электр құралын немесе қолмен бөлшектерді контурға кесіңіз. 3. Бөлшектің құрамдас бөліктерін арнайы желіммен жабыстырып, қажет болса, қатаю үшін біраз уақыт ұстаңыз. 4. Материал бетін зімпара қағазбен өңдеңіз. 5. Кесіңіз және желім көмегімен терезелер мен есіктерді өз орнына бекітіңіз. 6. Егер сіздің макеттің шатыры әртүрлі материалдардан тұрса, мысалы, тұзды қолдануға болады. 7. Табиғи немесе нобайға ұқсас болу үшін бояуды қолданыңыз.. 8. Ғимараттың қабырғалары мен шатырын тұрғызғаннан кейін оны іргетасқа қойыңыз. Енді ғимараттың макеті айналасындағы ланшафтты безендіру қалады. Оларға жатады: • Жолдар, тратуарлар, көгалдар, жарықтандыру және т. б. • бордюрлер, пандустар, қоршаулар . (әзірленген эскизге сәйкес)); * шағын сәулет нысандарын дайындау * адамдар мен автомашиналар фигурасының қалауы бойынша Макеттің барлық элементтерін жалпылау және жалпы композицияға қою. .Сәулет объектісінің әрбір бөлігінің масштабы мен пропорциясын сақтай отырып, макеттің бір бөлігін таңдап алынған материалдардан құрастыру және жинау. Оқушылардың ауқымын жақсы түсіну үшін олардың бөліктерін өлшейтін орта жастағы адамның мүсінінің макеті қол астында болуы керек. Мысалы, есік биіктігі терезе биіктігі, баспалдақ қабаттары. Мұғалім оқушылардың практикалық шешімдерін қарастырады, түсініктеме береді және баға береді, практикалық көмек көрсетеді. Қажет болған жағдайда алдын ала дайындалған шағын макеттерде материалдарды трансформациялаудың түрлі әдістері мен тәсілдері арқылы шешім қабылдауға итермелейді немесе интернет көздерінен бейнеақпаратты көрсету мүмкіндігі бар болса, плакатты көрсетеді. |
Оқушылар шағын нысанды жобалау мен салуға қандай аспектілер әсер ететіні туралы ми шабуылын жүргізу үшін шағын топтарда жұмыс істейді. Оқушылар алдын ала белгіленген және бекітілген жоспар бойынша шағын топтарда жұмыс істеуді жалғастырады. Оқушылар қалаларға, ғимараттар мен ландшафтқа қандай аспектілер әсер ететіні туралы миға шабуыл жасау үшін шағын топтарда жұмыс істейді. Кезеңдері процесінде қамтуы мүмкін: клиенттің жоспарларды мақұлдауы құрылыс алаңын дайындау жабдықты жинау және қабырға құру үшін материалдарды дайындау және сапасын тексеру.
Оқушылар макет жобасын одан әрі жылжыту үшін қадамдық нұсқауларды ұсынады.
Оқушылар түрлі шешімдерді қолдана отырып, жобаны жобалау процесінде туындайтын баламалы шешімдерді қарастыруы тиіс |
Дискриптор оқушылар сәулет макетін әзірлеу бойынша негізделген шешімдер береді және материалдарды таңдау және оны креативті қолдану бойынша білімдерін көрсетеді.. |
Слайд 3
Бейнебаян, интернет желісі, смартфон, ноутбук.
Слайд 4 Слайд 5 қағаз, картон, акрил бояуы, ПВХ(поливинилхлорид), ермексаз, гипс, кез-келген көркем материалдар, құрылыс, табиғи материал және қайта қолданылатын заттар. |
||
5 мин Аяқталуы |
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. Жұмыс орнын тазалау. (Қ) Сабақтың соңында оқушылармен бірге орындалған жұмыстардың көрмесін өткізіп, талдау «Қолмен белгі беру» әдісін қолдану. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 9 сабақ 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жұмыстардың көрмесі |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.3.1.1 медиа құралдары мен онлайн платформаларды қолдана отырып, белгілі бір аудиторияға дайын жұмыстарын қорғауды өз бетінше ұйымдастыру (бейнетаспа, онлайн форумдар, әлеуметтік желілер) 9.3.2.1 өзінің және өзгелердің жұмыстарындағы тарихи, әлеуметтік және мәдениеттік мәнмәтіндерді талдау мен бағалау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы 0-5 мин |
Денсаулық сақтайтын технологиялар «Цветотерапия» - оқушылардың зейінін шоғырландыру. «Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» тақырыбында ой қозғау. (Д), (К) «Миға шабуыл» оқушылардың назарын аудару,монитордағы суреттер арқылы сабақ тақырыбын ашу. - оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтау - оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу Жетістік критерий мен дискрипторлады ашу. |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулық, құрал-жабдықтар |
||
6-20 мин Ортасы 21-30 мин
30-40 мин |
(Жобаларды қорғау үшін, оқушылар сәулет нысандардың макетін көрмеге дайындайды. Сонымен қатар кері-байланыс алу үшін көрмеге жергілікті архитекторды шақыруға болады. Оқушыларға кері-байланыс алу үшін әлеуметтік желіге салуға болады. Жобаны қорғау үшін оқушылар дайын, толығымен бітірілген және безендіріглен жұмысты ұсынады).
Тарсырма 1. Шығармашылық жұмысты көрмеде жариялау.
Дескрипторлар:
(Бағалау үшін бір-бірін бағалау әдісін қолдануға болады).
|
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі |
Дискриптор өз бетінше өзінің дайын жұмысының жариялауын ұйымдастырады; өз жұмысын және өзгелердің жұмысын талдайды, бағалайды. |
http://mir-biz.ru/biznes-plany/vystavochnyj-biznes/ Көрмелік бизнесті қалай істеуге болады Интернет шелісіне шығатың смартфон, сәулет нысанның макеті. Слайд 3 |
||
5 мин Аяқталуы |
Қорытындылау. Тапсырма 1. Кестені толтырыңыз. (Бұл тапсырманы оқушылар жеке орындайды. «Дизайн және технология» бөліміне қорытынды жасайды. Оқушыларға «Дидактикалық материал» деген парақтар таратылады. Жеке толтырғаннан кейін сыныпта талқылау). |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|