0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Сабақ жоспары№1Пән: алгебраСынып: 9 Күні: 02.09.2013жСабақтың тақырыбы: 8-сыныпта өткенді қайталау.Квадрат түбірлер және оның қасиеттері. Квадрат теңдеулер.Сабақтың мақсаттары:Білімділік: Квадрат түбірдің қасиеттері. Квадрат теңдеудің түбірлерін табу.Дамытушылық: 8 сыныпта өтілген тақырыптарды есеп шығару арқылы бекіту.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеуСабақтың түрі: қайталау сабағыСабақтың әдістері:Сабақтың көрнекілігі:Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Квадрат түбірдің қасиеттеріКвадрат теңдеу ax2+bx+c=0. D>0, D<0, D=0.Квадрат теңсіздік. Интервалдар әдісі.
ІІІ Есептер шығару:І нұсқа ІІ нұсқа1.Теңдеуді шешіңдер 1.Теңдеуді шешіңдер
2.Тепе – теңдікті дәлелдеңдер
3. Теңсіздікті шешіңдер:(x+7)(x+4)2(x-2)<0 (x-3)(x-4)2(x-10)<0
Бөлшекті қысқартыңдар:
Берілген тапсырмадың шығарылу жолы мен қателерін тексеріп, талдау
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.Үй жұмысы: №444, №462
Сабақ жоспары№2Пән: алгебраСынып: 9 « »Күні: __________Сабақтың тақырыбы: 8-сыныпта өткенді қайталау.Квадрат түбірлер және оның қасиеттері. Квадрат теңдеулер.Сабақтың мақсаттары:Білімділік: Квадрат түбірдің қасиеттері. Квадрат теңдеудің түбірлерін табу.Дамытушылық: 8 сыныпта өтілген тақырыптарды есеп шығару арқылы бекіту.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеуСабақтың түрі: қайталау сабағы. ТестСабақтың әдістері:Сабақтың көрнекілігі:Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Квадрат түбірдің қасиеттеріКвадрат теңдеу ax2+bx+c=0. D>0, D<0, D=0.Квадрат теңсіздік. Интервалдар әдісі.
ІІІ Есептер шығару:Тест - Квадрат түбірлер және оның қасиеттері. Квадрат теңдеулер. (І нұсқа, ІІ нұсқа)- Теңсіздікті шешіңдер - Модулі бар теңсіздікті шешіңдер- Функцияның анықталу облысын табыңдар- Теңдеуді шешіңдер- Түбірдің астына енгізіңдер: - Бөлшекті қысқарту- Бөлшектің бөлімін түбірден шығару
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.Үй жұмысы: №473, №525
Сабақ жоспары№3Пән: алгебраСынып: 9 « »Күні: __________Сабақтың тақырыбы: 8-сыныпта өткенді қайталау.Квадрат түбірлер және оның қасиеттері. Квадрат теңдеулер.Сабақтың мақсаттары:Білімділік: Квадрат түбірдің қасиеттері. Квадрат теңдеудің түбірлерін табу.Дамытушылық: 8 сыныпта өтілген тақырыптарды есеп шығару арқылы бекіту.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеуСабақтың түрі: қайталау сабағыСабақтың әдістері:Сабақтың көрнекілігі:Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Квадрат түбірдің қасиеттеріКвадрат теңдеу ax2+bx+c=0. D>0, D<0, D=0.Квадрат теңсіздік. Интервалдар әдісі.
ІІІ Есептер шығару:І нұсқа ІІ нұсқа1. Есептеңдер:а) а) ә) ә) б) б) 2. Салыстырыңдар:а) және а) және ә) және ә) және
3. Теңдеудің рационал түбірлерін табыңдар:х4 – 7х2 + 12 = 0 х4 – 16х2 + 63 = 0Бөлшекті қысқартыңдар:18х2-3х-21 28х2-27х+5 18х2-33х+14 28х2-48х+20 Квадрат теңдеу арқылы есепті шығарыңдар:Тіктөртбұрыштың периметрі 24см, Тіктөртбұрыштың бір қабырғасы ал ауданы 35см2. Тіктөртбұрыштың екіншісінен 4см артық, ал ауданы 60см2 қабырғаларын табыңдар. Тіктөртбұрыштың қабырғаларын табыңдар Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.Үй жұмысы: қайталау
Сабақ жоспары№5Пән: алгебраСынып: 9« »Күні: ___________Сабақтың тақырыбы: «0» дік бақылау жұмысыСабақтың мақсаттары:Білімділік: Оқушылардың 8 сыныпқа арналған математика курсының мазмұны бойынша білім, біліктілік, дағдысын тексеру.Дамытушылық: Алған білімдерін жинақтау және тексеру.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеу. Оқушылардың теориялық білімін тәжірибеде қолдануда өз-өзіне сенімділігін арттыруСабақтың түрі: бақылау жұмысыСабақтың әдістері:Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Квадрат түбірдің қасиеттеріКвадрат теңдеу ax2+bx+c=0. D>0, D<0, D=0.Квадрат теңсіздік. Интервалдар әдісі.Модуль таңбасы бар теңсіздік
ІІІ Нөлдік бақылау жұмысы:
Үй жұмысы: қайталау
ІІІ Есептер шығару:І нұсқа ІІ нұсқа1.Теңдеуді шешіңдер
2.Тепе – теңдікті дәлелдеңдер
3. Теңсіздікті шешіңдер:(x+7)(x+4)2(x-2)<0 (x-3)(x-4)2(x-10)<0
Бөлшекті қысқартыңдар:
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.Үй жұмысы: №444, №462
Сабақ жоспары№2Пән: алгебраСынып: 9 « »Күні: __________Сабақтың тақырыбы: 8-сыныпта өткенді қайталау.Квадрат түбірлер және оның қасиеттері. Квадрат теңдеулер.Сабақтың мақсаттары:Білімділік: Квадрат түбірдің қасиеттері. Квадрат теңдеудің түбірлерін табу.Дамытушылық: 8 сыныпта өтілген тақырыптарды есеп шығару арқылы бекіту.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеуСабақтың түрі: қайталау сабағы. ТестСабақтың әдістері:Сабақтың көрнекілігі:Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Квадрат түбірдің қасиеттеріКвадрат теңдеу ax2+bx+c=0. D>0, D<0, D=0.Квадрат теңсіздік. Интервалдар әдісі.
ІІІ Есептер шығару:Тест - Квадрат түбірлер және оның қасиеттері. Квадрат теңдеулер. (І нұсқа, ІІ нұсқа)- Теңсіздікті шешіңдер - Модулі бар теңсіздікті шешіңдер- Функцияның анықталу облысын табыңдар- Теңдеуді шешіңдер- Түбірдің астына енгізіңдер: - Бөлшекті қысқарту- Бөлшектің бөлімін түбірден шығару
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.Үй жұмысы: №473, №525
Сабақ жоспары№3Пән: алгебраСынып: 9 « »Күні: __________Сабақтың тақырыбы: 8-сыныпта өткенді қайталау.Квадрат түбірлер және оның қасиеттері. Квадрат теңдеулер.Сабақтың мақсаттары:Білімділік: Квадрат түбірдің қасиеттері. Квадрат теңдеудің түбірлерін табу.Дамытушылық: 8 сыныпта өтілген тақырыптарды есеп шығару арқылы бекіту.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеуСабақтың түрі: қайталау сабағыСабақтың әдістері:Сабақтың көрнекілігі:Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Квадрат түбірдің қасиеттеріКвадрат теңдеу ax2+bx+c=0. D>0, D<0, D=0.Квадрат теңсіздік. Интервалдар әдісі.
ІІІ Есептер шығару:І нұсқа ІІ нұсқа1. Есептеңдер:а)
3. Теңдеудің рационал түбірлерін табыңдар:х4 – 7х2 + 12 = 0 х4 – 16х2 + 63 = 0Бөлшекті қысқартыңдар:18х2-3х-21 28х2-27х+5 18х2-33х+14 28х2-48х+20 Квадрат теңдеу арқылы есепті шығарыңдар:Тіктөртбұрыштың периметрі 24см, Тіктөртбұрыштың бір қабырғасы ал ауданы 35см2. Тіктөртбұрыштың екіншісінен 4см артық, ал ауданы 60см2 қабырғаларын табыңдар. Тіктөртбұрыштың қабырғаларын табыңдар Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.Үй жұмысы: қайталау
Сабақ жоспары№5Пән: алгебраСынып: 9« »Күні: ___________Сабақтың тақырыбы: «0» дік бақылау жұмысыСабақтың мақсаттары:Білімділік: Оқушылардың 8 сыныпқа арналған математика курсының мазмұны бойынша білім, біліктілік, дағдысын тексеру.Дамытушылық: Алған білімдерін жинақтау және тексеру.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеу. Оқушылардың теориялық білімін тәжірибеде қолдануда өз-өзіне сенімділігін арттыруСабақтың түрі: бақылау жұмысыСабақтың әдістері:Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Квадрат түбірдің қасиеттеріКвадрат теңдеу ax2+bx+c=0. D>0, D<0, D=0.Квадрат теңсіздік. Интервалдар әдісі.Модуль таңбасы бар теңсіздік
ІІІ Нөлдік бақылау жұмысы:
| І - нұсқа | ІІ – нұсқа |
| ; ; | ; ; |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Бексұлтанова Ақнұр ЖайсаңқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
9-сынып Квадраттық теңдеу
Тақырып бойынша 11 материал табылды
9-сынып Квадраттық теңдеу
Материал туралы қысқаша түсінік
материал 9-сыныпқа математикадан сабақ беретін пән мұғалімдеріне арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы
Сабақ жоспары№1Пән: алгебраСынып: 9 Күні: 02.09.2013жСабақтың тақырыбы: 8-сыныпта өткенді қайталау.Квадрат түбірлер және оның қасиеттері. Квадрат теңдеулер.Сабақтың мақсаттары:Білімділік: Квадрат түбірдің қасиеттері. Квадрат теңдеудің түбірлерін табу.Дамытушылық: 8 сыныпта өтілген тақырыптарды есеп шығару арқылы бекіту.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеуСабақтың түрі: қайталау сабағыСабақтың әдістері:Сабақтың көрнекілігі:Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Квадрат түбірдің қасиеттеріКвадрат теңдеу ax2+bx+c=0. D>0, D<0, D=0.Квадрат теңсіздік. Интервалдар әдісі.
ІІІ Есептер шығару:І нұсқа ІІ нұсқа1.Теңдеуді шешіңдер 1.Теңдеуді шешіңдер
2.Тепе – теңдікті дәлелдеңдер
3. Теңсіздікті шешіңдер:(x+7)(x+4)2(x-2)<0 (x-3)(x-4)2(x-10)<0
Бөлшекті қысқартыңдар:
Берілген тапсырмадың шығарылу жолы мен қателерін тексеріп, талдау
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.Үй жұмысы: №444, №462
Сабақ жоспары№2Пән: алгебраСынып: 9 « »Күні: __________Сабақтың тақырыбы: 8-сыныпта өткенді қайталау.Квадрат түбірлер және оның қасиеттері. Квадрат теңдеулер.Сабақтың мақсаттары:Білімділік: Квадрат түбірдің қасиеттері. Квадрат теңдеудің түбірлерін табу.Дамытушылық: 8 сыныпта өтілген тақырыптарды есеп шығару арқылы бекіту.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеуСабақтың түрі: қайталау сабағы. ТестСабақтың әдістері:Сабақтың көрнекілігі:Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Квадрат түбірдің қасиеттеріКвадрат теңдеу ax2+bx+c=0. D>0, D<0, D=0.Квадрат теңсіздік. Интервалдар әдісі.
ІІІ Есептер шығару:Тест - Квадрат түбірлер және оның қасиеттері. Квадрат теңдеулер. (І нұсқа, ІІ нұсқа)- Теңсіздікті шешіңдер - Модулі бар теңсіздікті шешіңдер- Функцияның анықталу облысын табыңдар- Теңдеуді шешіңдер- Түбірдің астына енгізіңдер: - Бөлшекті қысқарту- Бөлшектің бөлімін түбірден шығару
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.Үй жұмысы: №473, №525
Сабақ жоспары№3Пән: алгебраСынып: 9 « »Күні: __________Сабақтың тақырыбы: 8-сыныпта өткенді қайталау.Квадрат түбірлер және оның қасиеттері. Квадрат теңдеулер.Сабақтың мақсаттары:Білімділік: Квадрат түбірдің қасиеттері. Квадрат теңдеудің түбірлерін табу.Дамытушылық: 8 сыныпта өтілген тақырыптарды есеп шығару арқылы бекіту.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеуСабақтың түрі: қайталау сабағыСабақтың әдістері:Сабақтың көрнекілігі:Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Квадрат түбірдің қасиеттеріКвадрат теңдеу ax2+bx+c=0. D>0, D<0, D=0.Квадрат теңсіздік. Интервалдар әдісі.
ІІІ Есептер шығару:І нұсқа ІІ нұсқа1. Есептеңдер:а) а) ә) ә) б) б) 2. Салыстырыңдар:а) және а) және ә) және ә) және
3. Теңдеудің рационал түбірлерін табыңдар:х4 – 7х2 + 12 = 0 х4 – 16х2 + 63 = 0Бөлшекті қысқартыңдар:18х2-3х-21 28х2-27х+5 18х2-33х+14 28х2-48х+20 Квадрат теңдеу арқылы есепті шығарыңдар:Тіктөртбұрыштың периметрі 24см, Тіктөртбұрыштың бір қабырғасы ал ауданы 35см2. Тіктөртбұрыштың екіншісінен 4см артық, ал ауданы 60см2 қабырғаларын табыңдар. Тіктөртбұрыштың қабырғаларын табыңдар Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.Үй жұмысы: қайталау
Сабақ жоспары№5Пән: алгебраСынып: 9« »Күні: ___________Сабақтың тақырыбы: «0» дік бақылау жұмысыСабақтың мақсаттары:Білімділік: Оқушылардың 8 сыныпқа арналған математика курсының мазмұны бойынша білім, біліктілік, дағдысын тексеру.Дамытушылық: Алған білімдерін жинақтау және тексеру.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеу. Оқушылардың теориялық білімін тәжірибеде қолдануда өз-өзіне сенімділігін арттыруСабақтың түрі: бақылау жұмысыСабақтың әдістері:Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Квадрат түбірдің қасиеттеріКвадрат теңдеу ax2+bx+c=0. D>0, D<0, D=0.Квадрат теңсіздік. Интервалдар әдісі.Модуль таңбасы бар теңсіздік
ІІІ Нөлдік бақылау жұмысы:
Үй жұмысы: қайталау
ІІІ Есептер шығару:І нұсқа ІІ нұсқа1.Теңдеуді шешіңдер
2.Тепе – теңдікті дәлелдеңдер
3. Теңсіздікті шешіңдер:(x+7)(x+4)2(x-2)<0 (x-3)(x-4)2(x-10)<0
Бөлшекті қысқартыңдар:
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.Үй жұмысы: №444, №462
Сабақ жоспары№2Пән: алгебраСынып: 9 « »Күні: __________Сабақтың тақырыбы: 8-сыныпта өткенді қайталау.Квадрат түбірлер және оның қасиеттері. Квадрат теңдеулер.Сабақтың мақсаттары:Білімділік: Квадрат түбірдің қасиеттері. Квадрат теңдеудің түбірлерін табу.Дамытушылық: 8 сыныпта өтілген тақырыптарды есеп шығару арқылы бекіту.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеуСабақтың түрі: қайталау сабағы. ТестСабақтың әдістері:Сабақтың көрнекілігі:Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Квадрат түбірдің қасиеттеріКвадрат теңдеу ax2+bx+c=0. D>0, D<0, D=0.Квадрат теңсіздік. Интервалдар әдісі.
ІІІ Есептер шығару:Тест - Квадрат түбірлер және оның қасиеттері. Квадрат теңдеулер. (І нұсқа, ІІ нұсқа)- Теңсіздікті шешіңдер - Модулі бар теңсіздікті шешіңдер- Функцияның анықталу облысын табыңдар- Теңдеуді шешіңдер- Түбірдің астына енгізіңдер: - Бөлшекті қысқарту- Бөлшектің бөлімін түбірден шығару
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.Үй жұмысы: №473, №525
Сабақ жоспары№3Пән: алгебраСынып: 9 « »Күні: __________Сабақтың тақырыбы: 8-сыныпта өткенді қайталау.Квадрат түбірлер және оның қасиеттері. Квадрат теңдеулер.Сабақтың мақсаттары:Білімділік: Квадрат түбірдің қасиеттері. Квадрат теңдеудің түбірлерін табу.Дамытушылық: 8 сыныпта өтілген тақырыптарды есеп шығару арқылы бекіту.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеуСабақтың түрі: қайталау сабағыСабақтың әдістері:Сабақтың көрнекілігі:Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Квадрат түбірдің қасиеттеріКвадрат теңдеу ax2+bx+c=0. D>0, D<0, D=0.Квадрат теңсіздік. Интервалдар әдісі.
ІІІ Есептер шығару:І нұсқа ІІ нұсқа1. Есептеңдер:а)
3. Теңдеудің рационал түбірлерін табыңдар:х4 – 7х2 + 12 = 0 х4 – 16х2 + 63 = 0Бөлшекті қысқартыңдар:18х2-3х-21 28х2-27х+5 18х2-33х+14 28х2-48х+20 Квадрат теңдеу арқылы есепті шығарыңдар:Тіктөртбұрыштың периметрі 24см, Тіктөртбұрыштың бір қабырғасы ал ауданы 35см2. Тіктөртбұрыштың екіншісінен 4см артық, ал ауданы 60см2 қабырғаларын табыңдар. Тіктөртбұрыштың қабырғаларын табыңдар Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.Үй жұмысы: қайталау
Сабақ жоспары№5Пән: алгебраСынып: 9« »Күні: ___________Сабақтың тақырыбы: «0» дік бақылау жұмысыСабақтың мақсаттары:Білімділік: Оқушылардың 8 сыныпқа арналған математика курсының мазмұны бойынша білім, біліктілік, дағдысын тексеру.Дамытушылық: Алған білімдерін жинақтау және тексеру.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеу. Оқушылардың теориялық білімін тәжірибеде қолдануда өз-өзіне сенімділігін арттыруСабақтың түрі: бақылау жұмысыСабақтың әдістері:Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Квадрат түбірдің қасиеттеріКвадрат теңдеу ax2+bx+c=0. D>0, D<0, D=0.Квадрат теңсіздік. Интервалдар әдісі.Модуль таңбасы бар теңсіздік
ІІІ Нөлдік бақылау жұмысы:
| І - нұсқа | ІІ – нұсқа |
| ; ; | ; ; |
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.02.2019
802
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













