9-сынып Квадраттық теңдеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

9-сынып Квадраттық теңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
материал 9-сыныпқа математикадан сабақ беретін пән мұғалімдеріне арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы
Сабақ жоспары№1Пән: алгебраСынып: 9 Күні: 02.09.2013жСабақтың тақырыбы: 8-сыныпта өткенді қайталау.Квадрат түбірлер және оның қасиеттері. Квадрат теңдеулер.Сабақтың мақсаттары:Білімділік: Квадрат түбірдің қасиеттері. Квадрат теңдеудің түбірлерін табу.Дамытушылық: 8 сыныпта өтілген тақырыптарды есеп шығару арқылы бекіту.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеуСабақтың түрі: қайталау сабағыСабақтың әдістері:Сабақтың көрнекілігі:Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Квадрат түбірдің қасиеттеріКвадрат теңдеу ax2+bx+c=0. D>0, D<0, D=0.Квадрат теңсіздік. Интервалдар әдісі.

ІІІ Есептер шығару:І нұсқа ІІ нұсқа1.Теңдеуді шешіңдер 1.Теңдеуді шешіңдер

2.Тепе – теңдікті дәлелдеңдер

3. Теңсіздікті шешіңдер:(x+7)(x+4)2(x-2)<0 (x-3)(x-4)2(x-10)<0

Бөлшекті қысқартыңдар:

Берілген тапсырмадың шығарылу жолы мен қателерін тексеріп, талдау

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.Үй жұмысы: №444, №462

Сабақ жоспары№2Пән: алгебраСынып: 9 « »Күні: __________Сабақтың тақырыбы: 8-сыныпта өткенді қайталау.Квадрат түбірлер және оның қасиеттері. Квадрат теңдеулер.Сабақтың мақсаттары:Білімділік: Квадрат түбірдің қасиеттері. Квадрат теңдеудің түбірлерін табу.Дамытушылық: 8 сыныпта өтілген тақырыптарды есеп шығару арқылы бекіту.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеуСабақтың түрі: қайталау сабағы. ТестСабақтың әдістері:Сабақтың көрнекілігі:Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Квадрат түбірдің қасиеттеріКвадрат теңдеу ax2+bx+c=0. D>0, D<0, D=0.Квадрат теңсіздік. Интервалдар әдісі.

ІІІ Есептер шығару:Тест - Квадрат түбірлер және оның қасиеттері. Квадрат теңдеулер. (І нұсқа, ІІ нұсқа)- Теңсіздікті шешіңдер - Модулі бар теңсіздікті шешіңдер- Функцияның анықталу облысын табыңдар- Теңдеуді шешіңдер- Түбірдің астына енгізіңдер: - Бөлшекті қысқарту- Бөлшектің бөлімін түбірден шығару



Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.Үй жұмысы: №473, №525













Сабақ жоспары№3Пән: алгебраСынып: 9 « »Күні: __________Сабақтың тақырыбы: 8-сыныпта өткенді қайталау.Квадрат түбірлер және оның қасиеттері. Квадрат теңдеулер.Сабақтың мақсаттары:Білімділік: Квадрат түбірдің қасиеттері. Квадрат теңдеудің түбірлерін табу.Дамытушылық: 8 сыныпта өтілген тақырыптарды есеп шығару арқылы бекіту.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеуСабақтың түрі: қайталау сабағыСабақтың әдістері:Сабақтың көрнекілігі:Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Квадрат түбірдің қасиеттеріКвадрат теңдеу ax2+bx+c=0. D>0, D<0, D=0.Квадрат теңсіздік. Интервалдар әдісі.

ІІІ Есептер шығару:І нұсқа ІІ нұсқа1. Есептеңдер:а) а) ә) ә) б) б) 2. Салыстырыңдар:а) және а) және ә) және ә) және

3. Теңдеудің рационал түбірлерін табыңдар:х4 – 7х2 + 12 = 0 х416х2 + 63 = 0Бөлшекті қысқартыңдар:18х2-3х-21 28х2-27х+5 18х2-33х+14 28х2-48х+20 Квадрат теңдеу арқылы есепті шығарыңдар:Тіктөртбұрыштың периметрі 24см, Тіктөртбұрыштың бір қабырғасы ал ауданы 35см2. Тіктөртбұрыштың екіншісінен 4см артық, ал ауданы 60см2 қабырғаларын табыңдар. Тіктөртбұрыштың қабырғаларын табыңдар Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.Үй жұмысы: қайталау

Сабақ жоспары5Пән: алгебраСынып: »Күні: ___________Сабақтың тақырыбы: «0» дік бақылау жұмысыСабақтың мақсаттары:Білімділік: Оқушылардың 8 сыныпқа арналған математика курсының мазмұны бойынша білім, біліктілік, дағдысын тексеру.Дамытушылық: Алған білімдерін жинақтау және тексеру.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеу. Оқушылардың теориялық білімін тәжірибеде қолдануда өз-өзіне сенімділігін арттыруСабақтың түрі: бақылау жұмысыСабақтың әдістері:Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Квадрат түбірдің қасиеттеріКвадрат теңдеу ax2+bx+c=0. D>0, D<0, D=0.Квадрат теңсіздік. Интервалдар әдісі.Модуль таңбасы бар теңсіздік

ІІІ Нөлдік бақылау жұмысы:

І - нұсқаІІ – нұсқа
  • Көбейткіштерге жіктеңдер:








  • Бөлшектерді қысқартыңдар:
  • ; ;

    ; ;

  • Жаңа айнымалы енгізу арқылы теңдеуді шешіңдер:




  • Теңсіздікті шешіңдер:
  • x2+3х>0
  • x2-2x-3<0
  • 3x2-2х<0
  • x2+2x-3>0




  • Үй жұмысы: қайталау

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    13.02.2019
    802
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі