Материалдар / 9-сынып Квадраттық теңдеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

9-сынып Квадраттық теңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
материал 9-сыныпқа математикадан сабақ беретін пән мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2019
658
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары№1Пән: алгебраСынып: 9 Күні: 02.09.2013жСабақтың тақырыбы: 8-сыныпта өткенді қайталау.Квадрат түбірлер және оның қасиеттері. Квадрат теңдеулер.Сабақтың мақсаттары:Білімділік: Квадрат түбірдің қасиеттері. Квадрат теңдеудің түбірлерін табу.Дамытушылық: 8 сыныпта өтілген тақырыптарды есеп шығару арқылы бекіту.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеуСабақтың түрі: қайталау сабағыСабақтың әдістері:Сабақтың көрнекілігі:Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Квадрат түбірдің қасиеттеріКвадрат теңдеу ax2+bx+c=0. D>0, D<0, D=0.Квадрат теңсіздік. Интервалдар әдісі.

ІІІ Есептер шығару:І нұсқа ІІ нұсқа1.Теңдеуді шешіңдер 1.Теңдеуді шешіңдер

2.Тепе – теңдікті дәлелдеңдер

3. Теңсіздікті шешіңдер:(x+7)(x+4)2(x-2)<0 (x-3)(x-4)2(x-10)<0

Бөлшекті қысқартыңдар:

Берілген тапсырмадың шығарылу жолы мен қателерін тексеріп, талдау

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.Үй жұмысы: №444, №462

Сабақ жоспары№2Пән: алгебраСынып: 9 « »Күні: __________Сабақтың тақырыбы: 8-сыныпта өткенді қайталау.Квадрат түбірлер және оның қасиеттері. Квадрат теңдеулер.Сабақтың мақсаттары:Білімділік: Квадрат түбірдің қасиеттері. Квадрат теңдеудің түбірлерін табу.Дамытушылық: 8 сыныпта өтілген тақырыптарды есеп шығару арқылы бекіту.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеуСабақтың түрі: қайталау сабағы. ТестСабақтың әдістері:Сабақтың көрнекілігі:Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Квадрат түбірдің қасиеттеріКвадрат теңдеу ax2+bx+c=0. D>0, D<0, D=0.Квадрат теңсіздік. Интервалдар әдісі.

ІІІ Есептер шығару:Тест - Квадрат түбірлер және оның қасиеттері. Квадрат теңдеулер. (І нұсқа, ІІ нұсқа)- Теңсіздікті шешіңдер - Модулі бар теңсіздікті шешіңдер- Функцияның анықталу облысын табыңдар- Теңдеуді шешіңдер- Түбірдің астына енгізіңдер: - Бөлшекті қысқарту- Бөлшектің бөлімін түбірден шығару



Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.Үй жұмысы: №473, №525













Сабақ жоспары№3Пән: алгебраСынып: 9 « »Күні: __________Сабақтың тақырыбы: 8-сыныпта өткенді қайталау.Квадрат түбірлер және оның қасиеттері. Квадрат теңдеулер.Сабақтың мақсаттары:Білімділік: Квадрат түбірдің қасиеттері. Квадрат теңдеудің түбірлерін табу.Дамытушылық: 8 сыныпта өтілген тақырыптарды есеп шығару арқылы бекіту.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеуСабақтың түрі: қайталау сабағыСабақтың әдістері:Сабақтың көрнекілігі:Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Квадрат түбірдің қасиеттеріКвадрат теңдеу ax2+bx+c=0. D>0, D<0, D=0.Квадрат теңсіздік. Интервалдар әдісі.

ІІІ Есептер шығару:І нұсқа ІІ нұсқа1. Есептеңдер:а) а) ә) ә) б) б) 2. Салыстырыңдар:а) және а) және ә) және ә) және

3. Теңдеудің рационал түбірлерін табыңдар:х4 – 7х2 + 12 = 0 х416х2 + 63 = 0Бөлшекті қысқартыңдар:18х2-3х-21 28х2-27х+5 18х2-33х+14 28х2-48х+20 Квадрат теңдеу арқылы есепті шығарыңдар:Тіктөртбұрыштың периметрі 24см, Тіктөртбұрыштың бір қабырғасы ал ауданы 35см2. Тіктөртбұрыштың екіншісінен 4см артық, ал ауданы 60см2 қабырғаларын табыңдар. Тіктөртбұрыштың қабырғаларын табыңдар Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.Үй жұмысы: қайталау

Сабақ жоспары5Пән: алгебраСынып: »Күні: ___________Сабақтың тақырыбы: «0» дік бақылау жұмысыСабақтың мақсаттары:Білімділік: Оқушылардың 8 сыныпқа арналған математика курсының мазмұны бойынша білім, біліктілік, дағдысын тексеру.Дамытушылық: Алған білімдерін жинақтау және тексеру.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеу. Оқушылардың теориялық білімін тәжірибеде қолдануда өз-өзіне сенімділігін арттыруСабақтың түрі: бақылау жұмысыСабақтың әдістері:Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Квадрат түбірдің қасиеттеріКвадрат теңдеу ax2+bx+c=0. D>0, D<0, D=0.Квадрат теңсіздік. Интервалдар әдісі.Модуль таңбасы бар теңсіздік

ІІІ Нөлдік бақылау жұмысы:

І - нұсқаІІ – нұсқа
  • Көбейткіштерге жіктеңдер:








  • Бөлшектерді қысқартыңдар:
  • ; ;

    ; ;

  • Жаңа айнымалы енгізу арқылы теңдеуді шешіңдер:




  • Теңсіздікті шешіңдер:
  • x2+3х>0
  • x2-2x-3<0
  • 3x2-2х<0
  • x2+2x-3>0




  • Үй жұмысы: қайталау

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!