Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Шымкент қаласындағы физика-математика бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі математика пән мұғалімі Лаханов Ерсайин Мирзатаевич: 9 сынып, 9.2AТригонометриялық функциялар тарауындағы "Тригонометриялық функциялардың тепе-теңдігін есептер шығаруда қолдану"тақырыбы бойынша сабақ жоспары.





    9.2AТригонометриялық функциялар

    Мектеп: Шымкент қаласындағы физика-математика бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Лаханов Е.М.

    Сынып: 9

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Тригонометриялық функциялардың тепе-теңдігін есептер шығаруда қолдану

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасы

    на сілтеме)

    9.2.4.3

    tgα және ctgα тригонометриялық функцияларының және -дан тәуелділігін түсінеді және ???2α+ ???2α=1, ?g2α+1=1/???2α және 1+?tg2α=1/???2α тепе-теңдіктерін есептер шығаруда қолданады;

    Сабақтың мақсаты

    Тригонометриялық функциялардың тепе-теңдігін есептер шығаруда қолдану

    Бағалау критерийлері

    Оқушылардың барлығыtgα және ctgα тригонометриялық функцияларының және -дан тәуелділігін түсінеді және ???2α+ ???2α=1, ?g2α+1=1/???2α және 1+?tg2α=1/???2α тепе-теңдіктерін есептер шығаруда қолданады

    Оқушылардың басым көпшілігі тепе-теңдіктерді дәлелдей алады

    Оқушылардың кейбіреулері күрделі тригонометриялық функциялардың тепе-теңдіктерін есептер шығаруда қолданады

    Тілдік мақсаттар

    тригонометриялық функциялардың графиктерін салу алгоритмін жазады;

    графикалық кескіндеу арқылы тригонометриялық функциялардың қасиетін сипаттайды;

    тригонометриялық функциялардың графиктерінің түрленуін түсіндіреді.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Бірлік шеңбер, ширек, радиус, радиус-вектор, доға, ұзындық, центрлік бұрыш, бұрыштың градустық өлшемі, бұрыштың радиандық өлшемі, Пи саны, тригонометриялық функция мәндерінің кестесі, тік бұрышты үшбұрыш, гипотенуза, катет, тік бұрыш, жазық бұрыш, синус, косинус, тангенс, т.б.

    Диалогқа/жазы

    лымға қажетті тіркестер

    Сіз бұны қайта түсіндіре аласыз ба?

    Маған тағы да көрсетіңізші?

    Неге осылай жасап жатырсыз / жасадыңыз?

    Қалай / жасап жатырсыз / жасадыңыз?

    Бұл жауап қалай шықты?

    Мен түсіндіргеніңізді естімедім / түсінбедім.

    Радиан дегеніміз не?

    Алғашқы / келесі / соңғы қадам қандай?

    Нәтижие қандай болуы мүмкін?

    Құндылықтар- ды дарыту

    Топтық және жұптық жұмыс барысында ынтымақтастықта жұмыс жасай алу дағдысын, бірін-бірі және өзін-өзі бағалауда академиялық шынайылық қалыптастыру.

    Жаһандық азаматтық

    Дүние жүзіндегі материктер туралы GO TO активитилерін қолдану арқылы айтып кету. Антрактиданың еруі туралы кішігірім айтып шолу.

    Пәнаралық байланыстар

    Ағылшын тілі (терминдер), өнер (шығармашылық жұмыс), физика (толқындар, сигналдар) пәндерімен байланыстырады

    АКТ қолдану дағдылары

    Ғаламтордан мәліметтер алу, оны өңдей білуі, деректермен жұмыс жасау, компьютерлік бағдарламаны, графикалық калькуляторды қолдану дағдысын қалыптастыру.

    Бастапқы білім

    Тригонометрияның алғашқы бөлімі, тригонометриялық функциялардың анықтамасы, мәндері, формулалары, ұқсас үшбұрыштар.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    1-сабақ


    Сабақтың басы

    5 мин



    10 мин

































    6 мин











    9 мин



    7 мин











    3 мин


    Ұйымдастыру бөлімі:

    Оқушыларды түгелдеу, сабаққа назарын аудару, Өткенді қайталау.сабақтың мақсатымен презентация арқылы таныстыру.


    Жаңа сабақты ашу. Топтық жұмыс:

    Оқушыларды 2 топқа бөліп, әр топқа тапсырма таратылады. Оқушылар бірлік шеңберді пайдаланып,OBА үшбұрышынан tgα функциясының cosα және sinα функцияларына тәуелділігін және тепе-теңдігін қорытып шығарады. Оқушылар тепе-теңдікті өздері топқа активити пайдаланып тақтада дәлелдейді.

    Сұрақтарға жауап беру.

    (Оқушылар түсінбеген жерлерін бір-бірінен сұрайды, бір-бірімен талқылайды)

    1 топ

    1) тепе-теңдігін дәлелдеу.

    2) тепе-теңдігін пайдаланып және

    , екенін ескере отырып,

    екенін дәлелдеу керек.


    2 топ

    1) тепе-теңдігін дәлелдеу.

    2) ) тепе-теңдігін пайдаланып және

    екенін ескере отырып,

    екенін дәлелдеу керек.



    Өз бетінше жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар.

    Әр оқушыларға А, В, С деңгейлерінен тұратын тапсырмаларды кезектестіріп беріп отыру арқылы, жеңіл тапсырмадан қиынға өту арқылы оқушылардың ОМ түсінген деңгейін анықтау. Есептердің дұрыс жауаптары алдын ала дайын болу. Оқушылардың өздері тексеруі.(Өзін-өзі бағалауы, дифферецияция тапсырмаларын қолдану).




    Қалыптастырушы жұмыс

    Оқушылар өз бетінше берілген тапсырмаларды орындайды. 3 тапсырмадан тұратын ҚЖ алып, оны алғашқы бітірген оқушылармен бірге тексеру.


    Өз бетінше жұмыс. Презентациядағы есептер бойынша «Акция» сайыс. Оқушыларға тапсырманың жауаптарын жазу үшін парақшалар беріледі.

    Тақтада флипчартта оқушылар тізімі және оқушылардың білім деңгейінің вертикальді және горизантальді анализін анықтауға болатын кесте жасалады. Парақшадағы жауаптарды оқушыларөздері 100-500 теңгемен бағалайды. Егер дұрыс болса сол сомма қосылады. Қате болса алынады. Жарыс соңында жинаған ақшалары қосылып, Ауыкционның жеңімпазы анықталады.


    Сабақты қорытындылау

    Сабақтың оқу мақсаттарын қорытындылап, оқушыларды бағалау.


    Презентация





    Қосымша 1












































    Қосымша 2





    Презентация


    2 сабақ


    Сабақтың басы

    2 мин


    5 мин


    10 мин







    13 мин











    7 мин







    Ұйымдастыру бөлімі.


    Оқу мақсатың оқушылармен талқылау.

    Терминдерен жұмыс.

    Микрокалькуляторда есептеу


    Сабақтың ортасы. Топтық жұмыс. Өмірмен байланысты есептерді шығарту. Оқушыларды 2 топқа бөліп, әр топқа 3 тапсырма таратылады.

    Болған соң әр топ, келесі топтың тапсырмаларының шығару жолын тексереді. Талдайды.



    Жұптық-жұмыс:

    Тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолдану дағдыларын жақсы қалыптастыру маңызды.

    GO TO активити арқылы оқушылар жұппен берілген тапсырмаларды талқылап, ортақ жауапты дайын таратылған парақшаларға жазады.

    GO TO активити қолдану арқылы оқушылардың дүние жүзіндегі материктерді атап өту.

    Антрактида туралы шолу. (Жаһандық азаматтық орын алады)


    Сабақты бекітуге арналған есептер жинағы.

    Оқушылар өз бетінше берілген тапсырмаларды орындайды. 3 тапсырмадан тұратын ҚЖ алып, оны алғашқы бітірген оқушылармен бірге тексеру.


    Деңгейлік тапсырма


    Көзге жаттығу.


    Презентация




    Қосымша 3


    Қосымша 4








    Презентация

    Қосымша 5









    Қосымша 6





    Қосымша 7


    Сабақтың соңы

    3 мин

    Кері байланыс

    Үйге тапсырма



    Қосымша 8


    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Дифференциация тапсырмаларын таратып беру арқылы, олардың сыни ойлау қабілетін дамыту.


    Сабақтың үстінде оқушылар бір-бірін бағалауды. Өзін-өзі бағалау іске асады.

    Сабақтың істінде көз жаттығуларын жасау.

    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақтың соңында ОМ талдап, кері байланыс смайлик арқылы анықтау.

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.






    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Лаханов Ерсайин Мирзатаевич
    24 Желтоқсан 2020
    880
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    9-сынып. Математика. Тригонометриялық функциялардың тепе-теңдігін есептер шығаруда қолдану

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    9-сынып. Математика. Тригонометриялық функциялардың тепе-теңдігін есептер шығаруда қолдану

    Материал туралы қысқаша түсінік
    9-сынып математика пәні мұғалімдері үшін әдістемелік құрал.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Шымкент қаласындағы физика-математика бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі математика пән мұғалімі Лаханов Ерсайин Мирзатаевич: 9 сынып, 9.2AТригонометриялық функциялар тарауындағы "Тригонометриялық функциялардың тепе-теңдігін есептер шығаруда қолдану"тақырыбы бойынша сабақ жоспары.





    9.2AТригонометриялық функциялар

    Мектеп: Шымкент қаласындағы физика-математика бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Лаханов Е.М.

    Сынып: 9

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Тригонометриялық функциялардың тепе-теңдігін есептер шығаруда қолдану

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасы

    на сілтеме)

    9.2.4.3

    tgα және ctgα тригонометриялық функцияларының және -дан тәуелділігін түсінеді және ???2α+ ???2α=1, ?g2α+1=1/???2α және 1+?tg2α=1/???2α тепе-теңдіктерін есептер шығаруда қолданады;

    Сабақтың мақсаты

    Тригонометриялық функциялардың тепе-теңдігін есептер шығаруда қолдану

    Бағалау критерийлері

    Оқушылардың барлығыtgα және ctgα тригонометриялық функцияларының және -дан тәуелділігін түсінеді және ???2α+ ???2α=1, ?g2α+1=1/???2α және 1+?tg2α=1/???2α тепе-теңдіктерін есептер шығаруда қолданады

    Оқушылардың басым көпшілігі тепе-теңдіктерді дәлелдей алады

    Оқушылардың кейбіреулері күрделі тригонометриялық функциялардың тепе-теңдіктерін есептер шығаруда қолданады

    Тілдік мақсаттар

    тригонометриялық функциялардың графиктерін салу алгоритмін жазады;

    графикалық кескіндеу арқылы тригонометриялық функциялардың қасиетін сипаттайды;

    тригонометриялық функциялардың графиктерінің түрленуін түсіндіреді.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Бірлік шеңбер, ширек, радиус, радиус-вектор, доға, ұзындық, центрлік бұрыш, бұрыштың градустық өлшемі, бұрыштың радиандық өлшемі, Пи саны, тригонометриялық функция мәндерінің кестесі, тік бұрышты үшбұрыш, гипотенуза, катет, тік бұрыш, жазық бұрыш, синус, косинус, тангенс, т.б.

    Диалогқа/жазы

    лымға қажетті тіркестер

    Сіз бұны қайта түсіндіре аласыз ба?

    Маған тағы да көрсетіңізші?

    Неге осылай жасап жатырсыз / жасадыңыз?

    Қалай / жасап жатырсыз / жасадыңыз?

    Бұл жауап қалай шықты?

    Мен түсіндіргеніңізді естімедім / түсінбедім.

    Радиан дегеніміз не?

    Алғашқы / келесі / соңғы қадам қандай?

    Нәтижие қандай болуы мүмкін?

    Құндылықтар- ды дарыту

    Топтық және жұптық жұмыс барысында ынтымақтастықта жұмыс жасай алу дағдысын, бірін-бірі және өзін-өзі бағалауда академиялық шынайылық қалыптастыру.

    Жаһандық азаматтық

    Дүние жүзіндегі материктер туралы GO TO активитилерін қолдану арқылы айтып кету. Антрактиданың еруі туралы кішігірім айтып шолу.

    Пәнаралық байланыстар

    Ағылшын тілі (терминдер), өнер (шығармашылық жұмыс), физика (толқындар, сигналдар) пәндерімен байланыстырады

    АКТ қолдану дағдылары

    Ғаламтордан мәліметтер алу, оны өңдей білуі, деректермен жұмыс жасау, компьютерлік бағдарламаны, графикалық калькуляторды қолдану дағдысын қалыптастыру.

    Бастапқы білім

    Тригонометрияның алғашқы бөлімі, тригонометриялық функциялардың анықтамасы, мәндері, формулалары, ұқсас үшбұрыштар.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    1-сабақ


    Сабақтың басы

    5 мин



    10 мин

































    6 мин











    9 мин



    7 мин











    3 мин


    Ұйымдастыру бөлімі:

    Оқушыларды түгелдеу, сабаққа назарын аудару, Өткенді қайталау.сабақтың мақсатымен презентация арқылы таныстыру.


    Жаңа сабақты ашу. Топтық жұмыс:

    Оқушыларды 2 топқа бөліп, әр топқа тапсырма таратылады. Оқушылар бірлік шеңберді пайдаланып,OBА үшбұрышынан tgα функциясының cosα және sinα функцияларына тәуелділігін және тепе-теңдігін қорытып шығарады. Оқушылар тепе-теңдікті өздері топқа активити пайдаланып тақтада дәлелдейді.

    Сұрақтарға жауап беру.

    (Оқушылар түсінбеген жерлерін бір-бірінен сұрайды, бір-бірімен талқылайды)

    1 топ

    1) тепе-теңдігін дәлелдеу.

    2) тепе-теңдігін пайдаланып және

    , екенін ескере отырып,

    екенін дәлелдеу керек.


    2 топ

    1) тепе-теңдігін дәлелдеу.

    2) ) тепе-теңдігін пайдаланып және

    екенін ескере отырып,

    екенін дәлелдеу керек.



    Өз бетінше жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар.

    Әр оқушыларға А, В, С деңгейлерінен тұратын тапсырмаларды кезектестіріп беріп отыру арқылы, жеңіл тапсырмадан қиынға өту арқылы оқушылардың ОМ түсінген деңгейін анықтау. Есептердің дұрыс жауаптары алдын ала дайын болу. Оқушылардың өздері тексеруі.(Өзін-өзі бағалауы, дифферецияция тапсырмаларын қолдану).




    Қалыптастырушы жұмыс

    Оқушылар өз бетінше берілген тапсырмаларды орындайды. 3 тапсырмадан тұратын ҚЖ алып, оны алғашқы бітірген оқушылармен бірге тексеру.


    Өз бетінше жұмыс. Презентациядағы есептер бойынша «Акция» сайыс. Оқушыларға тапсырманың жауаптарын жазу үшін парақшалар беріледі.

    Тақтада флипчартта оқушылар тізімі және оқушылардың білім деңгейінің вертикальді және горизантальді анализін анықтауға болатын кесте жасалады. Парақшадағы жауаптарды оқушыларөздері 100-500 теңгемен бағалайды. Егер дұрыс болса сол сомма қосылады. Қате болса алынады. Жарыс соңында жинаған ақшалары қосылып, Ауыкционның жеңімпазы анықталады.


    Сабақты қорытындылау

    Сабақтың оқу мақсаттарын қорытындылап, оқушыларды бағалау.


    Презентация





    Қосымша 1












































    Қосымша 2





    Презентация


    2 сабақ


    Сабақтың басы

    2 мин


    5 мин


    10 мин







    13 мин











    7 мин







    Ұйымдастыру бөлімі.


    Оқу мақсатың оқушылармен талқылау.

    Терминдерен жұмыс.

    Микрокалькуляторда есептеу


    Сабақтың ортасы. Топтық жұмыс. Өмірмен байланысты есептерді шығарту. Оқушыларды 2 топқа бөліп, әр топқа 3 тапсырма таратылады.

    Болған соң әр топ, келесі топтың тапсырмаларының шығару жолын тексереді. Талдайды.



    Жұптық-жұмыс:

    Тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолдану дағдыларын жақсы қалыптастыру маңызды.

    GO TO активити арқылы оқушылар жұппен берілген тапсырмаларды талқылап, ортақ жауапты дайын таратылған парақшаларға жазады.

    GO TO активити қолдану арқылы оқушылардың дүние жүзіндегі материктерді атап өту.

    Антрактида туралы шолу. (Жаһандық азаматтық орын алады)


    Сабақты бекітуге арналған есептер жинағы.

    Оқушылар өз бетінше берілген тапсырмаларды орындайды. 3 тапсырмадан тұратын ҚЖ алып, оны алғашқы бітірген оқушылармен бірге тексеру.


    Деңгейлік тапсырма


    Көзге жаттығу.


    Презентация




    Қосымша 3


    Қосымша 4








    Презентация

    Қосымша 5









    Қосымша 6





    Қосымша 7


    Сабақтың соңы

    3 мин

    Кері байланыс

    Үйге тапсырма



    Қосымша 8


    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Дифференциация тапсырмаларын таратып беру арқылы, олардың сыни ойлау қабілетін дамыту.


    Сабақтың үстінде оқушылар бір-бірін бағалауды. Өзін-өзі бағалау іске асады.

    Сабақтың істінде көз жаттығуларын жасау.

    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақтың соңында ОМ талдап, кері байланыс смайлик арқылы анықтау.

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.






    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 9 сынып
    24.12.2020
    880
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Лаханов Ерсайин Мирзатаевич
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации