Материалдар / 9-сынып. Математика. Тригонометриялық функциялардың тепе-теңдігін есептер шығаруда қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

9-сынып. Математика. Тригонометриялық функциялардың тепе-теңдігін есептер шығаруда қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып математика пәні мұғалімдері үшін әдістемелік құрал.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2020
759
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шымкент қаласындағы физика-математика бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі математика пән мұғалімі Лаханов Ерсайин Мирзатаевич: 9 сынып, 9.2AТригонометриялық функциялар тарауындағы "Тригонометриялық функциялардың тепе-теңдігін есептер шығаруда қолдану"тақырыбы бойынша сабақ жоспары.





9.2AТригонометриялық функциялар

Мектеп: Шымкент қаласындағы физика-математика бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Лаханов Е.М.

Сынып: 9

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Тригонометриялық функциялардың тепе-теңдігін есептер шығаруда қолдану

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасы

на сілтеме)

9.2.4.3

tgα және ctgα тригонометриялық функцияларының және -дан тәуелділігін түсінеді және ???2α+ ???2α=1, ?g2α+1=1/???2α және 1+?tg2α=1/???2α тепе-теңдіктерін есептер шығаруда қолданады;

Сабақтың мақсаты

Тригонометриялық функциялардың тепе-теңдігін есептер шығаруда қолдану

Бағалау критерийлері

Оқушылардың барлығыtgα және ctgα тригонометриялық функцияларының және -дан тәуелділігін түсінеді және ???2α+ ???2α=1, ?g2α+1=1/???2α және 1+?tg2α=1/???2α тепе-теңдіктерін есептер шығаруда қолданады

Оқушылардың басым көпшілігі тепе-теңдіктерді дәлелдей алады

Оқушылардың кейбіреулері күрделі тригонометриялық функциялардың тепе-теңдіктерін есептер шығаруда қолданады

Тілдік мақсаттар

тригонометриялық функциялардың графиктерін салу алгоритмін жазады;

графикалық кескіндеу арқылы тригонометриялық функциялардың қасиетін сипаттайды;

тригонометриялық функциялардың графиктерінің түрленуін түсіндіреді.

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Бірлік шеңбер, ширек, радиус, радиус-вектор, доға, ұзындық, центрлік бұрыш, бұрыштың градустық өлшемі, бұрыштың радиандық өлшемі, Пи саны, тригонометриялық функция мәндерінің кестесі, тік бұрышты үшбұрыш, гипотенуза, катет, тік бұрыш, жазық бұрыш, синус, косинус, тангенс, т.б.

Диалогқа/жазы

лымға қажетті тіркестер

Сіз бұны қайта түсіндіре аласыз ба?

Маған тағы да көрсетіңізші?

Неге осылай жасап жатырсыз / жасадыңыз?

Қалай / жасап жатырсыз / жасадыңыз?

Бұл жауап қалай шықты?

Мен түсіндіргеніңізді естімедім / түсінбедім.

Радиан дегеніміз не?

Алғашқы / келесі / соңғы қадам қандай?

Нәтижие қандай болуы мүмкін?

Құндылықтар- ды дарыту

Топтық және жұптық жұмыс барысында ынтымақтастықта жұмыс жасай алу дағдысын, бірін-бірі және өзін-өзі бағалауда академиялық шынайылық қалыптастыру.

Жаһандық азаматтық

Дүние жүзіндегі материктер туралы GO TO активитилерін қолдану арқылы айтып кету. Антрактиданың еруі туралы кішігірім айтып шолу.

Пәнаралық байланыстар

Ағылшын тілі (терминдер), өнер (шығармашылық жұмыс), физика (толқындар, сигналдар) пәндерімен байланыстырады

АКТ қолдану дағдылары

Ғаламтордан мәліметтер алу, оны өңдей білуі, деректермен жұмыс жасау, компьютерлік бағдарламаны, графикалық калькуляторды қолдану дағдысын қалыптастыру.

Бастапқы білім

Тригонометрияның алғашқы бөлімі, тригонометриялық функциялардың анықтамасы, мәндері, формулалары, ұқсас үшбұрыштар.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


1-сабақ


Сабақтың басы

5 мин



10 мин

































6 мин











9 мин



7 мин











3 мин


Ұйымдастыру бөлімі:

Оқушыларды түгелдеу, сабаққа назарын аудару, Өткенді қайталау.сабақтың мақсатымен презентация арқылы таныстыру.


Жаңа сабақты ашу. Топтық жұмыс:

Оқушыларды 2 топқа бөліп, әр топқа тапсырма таратылады. Оқушылар бірлік шеңберді пайдаланып,OBА үшбұрышынан tgα функциясының cosα және sinα функцияларына тәуелділігін және тепе-теңдігін қорытып шығарады. Оқушылар тепе-теңдікті өздері топқа активити пайдаланып тақтада дәлелдейді.

Сұрақтарға жауап беру.

(Оқушылар түсінбеген жерлерін бір-бірінен сұрайды, бір-бірімен талқылайды)

1 топ

1) тепе-теңдігін дәлелдеу.

2) тепе-теңдігін пайдаланып және

, екенін ескере отырып,

екенін дәлелдеу керек.


2 топ

1) тепе-теңдігін дәлелдеу.

2) ) тепе-теңдігін пайдаланып және

екенін ескере отырып,

екенін дәлелдеу керек.



Өз бетінше жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар.

Әр оқушыларға А, В, С деңгейлерінен тұратын тапсырмаларды кезектестіріп беріп отыру арқылы, жеңіл тапсырмадан қиынға өту арқылы оқушылардың ОМ түсінген деңгейін анықтау. Есептердің дұрыс жауаптары алдын ала дайын болу. Оқушылардың өздері тексеруі.(Өзін-өзі бағалауы, дифферецияция тапсырмаларын қолдану).




Қалыптастырушы жұмыс

Оқушылар өз бетінше берілген тапсырмаларды орындайды. 3 тапсырмадан тұратын ҚЖ алып, оны алғашқы бітірген оқушылармен бірге тексеру.


Өз бетінше жұмыс. Презентациядағы есептер бойынша «Акция» сайыс. Оқушыларға тапсырманың жауаптарын жазу үшін парақшалар беріледі.

Тақтада флипчартта оқушылар тізімі және оқушылардың білім деңгейінің вертикальді және горизантальді анализін анықтауға болатын кесте жасалады. Парақшадағы жауаптарды оқушыларөздері 100-500 теңгемен бағалайды. Егер дұрыс болса сол сомма қосылады. Қате болса алынады. Жарыс соңында жинаған ақшалары қосылып, Ауыкционның жеңімпазы анықталады.


Сабақты қорытындылау

Сабақтың оқу мақсаттарын қорытындылап, оқушыларды бағалау.


Презентация





Қосымша 1












































Қосымша 2





Презентация


2 сабақ


Сабақтың басы

2 мин


5 мин


10 мин







13 мин











7 мин







Ұйымдастыру бөлімі.


Оқу мақсатың оқушылармен талқылау.

Терминдерен жұмыс.

Микрокалькуляторда есептеу


Сабақтың ортасы. Топтық жұмыс. Өмірмен байланысты есептерді шығарту. Оқушыларды 2 топқа бөліп, әр топқа 3 тапсырма таратылады.

Болған соң әр топ, келесі топтың тапсырмаларының шығару жолын тексереді. Талдайды.



Жұптық-жұмыс:

Тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолдану дағдыларын жақсы қалыптастыру маңызды.

GO TO активити арқылы оқушылар жұппен берілген тапсырмаларды талқылап, ортақ жауапты дайын таратылған парақшаларға жазады.

GO TO активити қолдану арқылы оқушылардың дүние жүзіндегі материктерді атап өту.

Антрактида туралы шолу. (Жаһандық азаматтық орын алады)


Сабақты бекітуге арналған есептер жинағы.

Оқушылар өз бетінше берілген тапсырмаларды орындайды. 3 тапсырмадан тұратын ҚЖ алып, оны алғашқы бітірген оқушылармен бірге тексеру.


Деңгейлік тапсырма


Көзге жаттығу.


Презентация




Қосымша 3


Қосымша 4








Презентация

Қосымша 5









Қосымша 6





Қосымша 7


Сабақтың соңы

3 мин

Кері байланыс

Үйге тапсырма



Қосымша 8


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Дифференциация тапсырмаларын таратып беру арқылы, олардың сыни ойлау қабілетін дамыту.


Сабақтың үстінде оқушылар бір-бірін бағалауды. Өзін-өзі бағалау іске асады.

Сабақтың істінде көз жаттығуларын жасау.

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақтың соңында ОМ талдап, кері байланыс смайлик арқылы анықтау.

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.






770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!