Материалдар / 9-сынып МОДО бойынша жүргізілетін жұмыс жоспары. Математика

9-сынып МОДО бойынша жүргізілетін жұмыс жоспары. Математика

Материал туралы қысқаша түсінік
модо бойынша жұмыс жоспары математика пәні
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2024
397
4 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Терешкова атындағы №31 жалпы орта білім беретін мектебі.

Әдістемелік
оқу ісі меңгерушісі:

Бекітемін
Мектеп директоры:

МОДО бойынша жүргізілетін
жұмыстардың жоспары.
9 - сынып

Математика пәнінің мұғалімі:

2023-2024жж

Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингіне арналған
«Математикалық сауаттылық» бағыты бойынша 9 сыныпқа арналған
жұмыс жоспары
1. Тест мақсаты: Білім алушылардың білім сапасың негізгі орта білім
берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарт талаптарына сәйкес бағалау.
2.Тест міндеттері:оқушылардың білім берудің келесі денгей
материалдарың игеру дайындығы мен функционалдық сауаттылықтарының
қалыптасу денгейлерің бағалау.
3.Тест мазмұны

1

2

Тақырып
Оқу мақсаттары
Сандар
және 9.1.1.1бұрыштың радиандық өлшемі ұғымын меңгеру;

3
шамалар
0; ;  ;
; 2 сандарын белгілеу;
2
2
туралы
түсініктер
7.1.2.2 – санның дәрежесі қандай цифрға
Сандарға
аяқталатының анықтау. дәреженің анықтамасын және
амалдар
оның
қасиеттерін білу;
қолдану
7.1.2.3 - нөл және бүтін теріс көрсеткішті дәреженің
анықтамасын және оның
қасиеттерін білу;
8.1.2.1 арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін
қолдану;

3

Теңдеулер
және
теңсіздіктер,
олардың

8.1.2.6 нақты сандарды салыстыру
9.1.2.1 - градусты радианға және радианды градусқа
айналдыру
6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді
шешу;
6.2.2.4

хa b

түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a
және b – рационал сандар;

Сағат саны Мерзімі
1
02.10
1

09.10

1

16.10

1

23.10

1

13.11

жүйелері және
жиынтықтары

6.2.2.10 ?? > ?, ?? ≥ ?, ?? < ?, ?? ≤ ? түріндегі
сызықтық теңсіздіктерді шешу;
6.2.2.14
бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін
шешу;
6.2.2.15
|?| > ?, |?| ≥ ?, |?| < ?, |?| ≤ ? теңсіздіктер түрінде
берілген нүктелер жиынын координаталық түзуде
кескіндеу;
6.2.2.19 теңдеулер жүйесің және алмастыру және қосу
тәсілі арқылы шешу
7.4.2.4 екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер
жүйесін графиктік тәсілмен шешу;
8.2.2.3 - квадрат теңдеулерді шешу;
8.2.2.4 - Виет теоремасын қолдану
8.4.1.5 (?? 2 + ?? ) + ? = 0; т?? 2 + ?(?) + ? =
0,түріндегі теңдеулерді
шешу;

1

20.11

1

27.11

1

04.12

1

11.12

1

22.01

1

28.01

8. 2.2.6 - бөлшек-рационал теңдеулерді
шешу;
8.2.2.7 - квадрат теңдеулерге келтіретің тендеулерді
шешу;
8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу;
8.2.2.9 рационал теңсіздіктерді шешу;
9.2.2.1 - екі айнымалысы бар сызықтық
және сызықтық емес теңдеулерді
ажырату;
9.2.2.2 - екі айнымалысы бар сызықтық
емес теңдеулер жүйесін шешу;
9.2.2.3 екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу;

4

5

Тізбектер және
қосындылау

Тригонометрия

9.2.2.4
екі айнымалысы бар сызықтық емес
теңсіздіктер жүйесін шешу;
9.2.3.1
сандар тізбегі туралы түсінік болу;
9.2.3.2тізбектің n-ші мүшесін табу
9.2.3.3математикалық индукция әдісін білу және
қолдану;
9.2.3.4сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық
және геометриялық прогрессияны ажырату;
9.2.3.5арифметикалық прогрессиялардың n-ші
мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу
формулаларын, сипаттамалық қа сиетін білу және
қолдану;
9.2.3.6геометриялық прогрессиялардың n-ші мүшесін,
алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу
формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және
қолдану;
9.2.3.7арифметикалық немесе/және геометриялық
прогрессияларға байланысты есептер шығару
9.2.3.8шексіз кемімелі геометриялық прогрессия
қосындысының формуласын периодты ондық
бөлшекті жай бөлшекке айналдыру үшін қолдану;
9.2.3.9 шексіз кемімелі геометриялық прогрессия
қосындысының формуласын есептер шығаруда
қолдану;
9.2.4.1
тригонометриялық функциялардың анықтамаларын
білу;
9.2.4.2 бірлік шеңбердегі нүктелердің координаталары
(??? ∝, sin ∝) мен тригонометриялық функциялардың
өзара байланысын білу

9.2.4.3 бұрыштардың қосындысы мен айырымының,
жарты және қос бұрыштың тригонометриялық
формулаларын қорытып шығару және қолдану;

1

29.01

1

04.02

1

05.02

1

11.02

1

12.02

9.2.4.4келтіру формулаларын қорытып шығару және
қолдану;
9.2.4.5 бірлік шеңбердің көмегімен тригонометриялық
функциялардың анықталу облысы мен мәндер
жиынын табу;

6

Комбинаторика
негіздері

9.2.4.6 бірлік шеңбердің көмегімен тригонометриялық
функциялардың
жұптылығын
(тақтылығын),
периодтылығын
,
бірсарындылығын
және
таңбатұрақтылық аралықтарын түсіндіру;
9.3.1.1 комбинаториканың ережелерін білу (қосу және
көбейту ережелері);
9.3.1.2cанның факториалы анықтамасын білу;
9.3.1.3 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және
теру анықтамаларын білу;
9.3.1.4қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және
теру сандарын есептеу үшін комбинаторика
формулаларын білу;
9.3.1.5қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және
теру сандарын есептеу үшін комбинаторика
формулаларын қолдана отырып есептер шығару;
9.3.1.6Ньютон биномы формуласын және оның
қасиеттерін білу және қолдану;

7

Жиындар
теориясы және
логика
элементтері.
Статистика
және
деректі
талдау

5.4.1.1 жиын, оның элементтері, бос жиын ұғымдарын
меңгеру;
5.5.2.8 жиындармен жұмыс істеуде ⊂,∪,∩, ∅, ∈, ∉
символдарын қолдану;
5.4.1.4 ішкі жиын ұғымын меңгеру;
5.4.1.5 жиындар арасындағы қатынастардың
сипаттамасын анықтау (қиылысатын және
қиылыспайтын жиындар);
5.4.1.2 жиындардың қиылысуы және бірігуі
анықтамаларын білу;
5.4.1.3 берілген жиындардың қиылысуы мен бірігуін
табу, нәтижесін ∪,∩ символдарын қолданып
жазу;7.3.3.1 басты жиынтық, кездейсоқ таңдама,
вариациялық қатар, нұсқалық ұғымдарын меңгеру;
7.3.3.2
нұсқалықтың абсолютті және салыстырмалы
жиіліктерін есептеу;
7.3.3.3
статистикалық деректерді жинау және оны кесте
түрінде көрсету;
7.3.3.4
таңдаманы жиілік кестесі түрінде көрсету

8

Математика
лық анализ
бастамалары

7.3.3.5
кестедегі деректердің дұрыстығын тексеру;
7.3.3.6 таңдама нәтижесін жиілік алқабы түрінде
көрсету;
7.3.3.7 кесте немесе жиіліктер алқабы түрінде берілген
статистикалық ақпаратты талдау;
8.3.3.1 таңдама нәтижелерің жиіліктердің интервалдық
кестесі арқылы беру:
8.3.3.2 жиіліктердің интервалдық кестесінің деректерін
жиіліктер гистограммасы арқылы беру;
8.3.3.3 жинақталған жиілік анықтамасын білу;
8.3.3.4 статистикалық кестемен, алқаппен,
гистограммамен берілген ақпаратты талдау;
8.3.3.5дисперсия, стандартты ауытқу анықтамаларын
және оларды есептеу формулаларын білу;
7.4.1.1 функция және функцияның графигі ұғымдарын
меңгеру;
7.4.1.2 функцияның берілу тәсілдерін білу;
7.4.1.3 функцияның анықталу облысы мен мәндер
жиынын табу;
7.4.1.4
y = kx функциясының анықтамасын білу, графигін
салу, k коэффициентіне қатысты орналасуын анықтау;

7.4.1.5 ? = ?? + ? түріндегі сызықтық функцияның
анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің
k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын
анықтау;
7.4.1.6 сызықтық функция графигінің координата
осьтерімен қиылысу нүктелерін графикті салмай табу;.
7.4.1.7 у = kx + b сызықтық функциясының графигінен
k және b таңбаларын анықтау;
7.4.1.8 сызықтық функция графиктерінің өзара
орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді
болатынын негіздеу
7.4.1.9 графигі берілген функцияның графигіне
параллель немесе қиятын сызықтық функцияның
формуласын табу;
7.4.1.10

1

18.02

1

19.02

1

25.02

9

Математикалы
қ
модельдің
көмегімен
есептер шығару

10

Геометриялық
фигуралар
туралы түсінік

y= ax 2 (? ≠ 0) функциясының графигін салу және
оның қасиеттерін білу;
7.4.1.10
y= ax 2 (? ≠ 0) функциясының графигін салу және
оның қасиеттерін білу;
7.4.1.11
? = ?? 3 (? ≠ 0) функциясының графигін салу және
оның қасиеттерін білу;
7.4.1.12
?
у = (? ≠ 0) функциясының графигін салу және оның
х
қасиеттерін білу;
8.4.1.1 ? = √? функциясының қасиеттерін білу және
оның графигін салу;
8.4.1.2 ? = ?(? − ?)2 , ? = ?? 2 + ?
және ? = ?(? − ?)2 + ?, ? ≠ 0, түрдегі квадраттық
функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін
салу;
8.4.1.3? = ?? 2 + ?? + ?, ? ≠ 0, түріндегі квадраттық
функцияның қасиеттерін білу және графигін салу;
8.4.1.4 аргументтің берілген мәндері бойынша
функцияның мәндерін табу және функцияның мәні
бойынша аргументтің мәнін табу;
7.4.2.1. өте кіші немесе өте үлкен сандармен берілген
шамаларға байланысты есептер шығару.
7.4.2.2 мәтінді есептерді теңдеулер және теңсіздіктер
құру арқылы шығару;
7.4.2.3. Шаршымен текшенің сызықтық өлшемдерінің
өзгеруіне байланысты олардың ауданы мен көлемі
қалаай өзгеретін бағалау
7.4.2.4 ек3 айнымалысы бар сызықтық тендеулер
жүйесің графиктік тәсілмен шешу
8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің
көмегімен шешу;
8.4.2.2
мәтінді
есептерді
бөлшек-рационал
теңдеулердің көмегімен шешу;
8.4.2.3қолданбалы есептерді шығару үшін квадраттық
функцияны қолдану;
9.4.2.1 мәтінді есептерді теңдеулер жүйелері арқылы
шығару;
9.4.2.2геометриялық
және
арифметикалық
прогрессияларға байланысты мәтінді есептерді
шығару;

1

26.02

1
1

04.03
05.03

7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы
туралы теорема мен оның салдарларын есептер
шығаруда қолдану;
7.1.1.19 үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы
теореманы қолдану;
7.1.1.20 үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғалары
арасындағы қат7.1.1.24 тең қабырғалы үшбұрыштың
қасиеттерін қолданып есептер шығару.

1

11.03

7.1.1.26
тікбұрышты үшбұрыштар теңдігінің белгілерін
есептер шығаруда қолдану;
7.1.1.27 тікбұрышты үшбұрыштың қасиеттерін
қолдану;

11

12

Геометриялық
фигуралардың
өзара
орналасуы

Метрикалық
қатыстар

7.1.1.29
центрлік бұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін білу
және қолдану;
7.1.1.30
шеңбер диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы
туралы теоремаларды дәлелдеу және қолдану;
8.1.1.4параллелограмм қасиеттерін қорытып шығару
және қолдану;
8.1.1.5параллелограмм белгілерін қорытып шығару
және қолдану;
8.1.1.8пропорционал кесінділер туралы теоремаларды
білу және қолдану;
8.1.1.12 үшбұрыштың орта сызығының қасиетін
дәлелдеу және қолдану;
8.1.1.13 трапецияның орта сызығының қасиетін
дәлелдеу және қолдану.
7.1.2.7 параллель түзулердің қасиеттерін есептер
шығаруда қолдану;
7.1.2.8 Перпендикуляр, көлбеу және көлбеудің
проекциясы ұғымдарын меңгеру;
7.1.2.10 перпендикуляр түзулердің қасиеттерін білу
және қолдану;
7.1.2.11
шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшының
анықтамаларын білу;
7.1.2.12
түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу
жағдайларын талдау;
7.1.2.13
есептер шығаруда шеңбер жанамасының қасиеттерін
білу және қолдану;
7.1.2.14
үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған
шеңберлердің анықтамаларын білу;
7.1.2.16 берілген бұрышқа тең бұрыш салу, бұрыштың
биссектрисасын салу, кесіндіні қақ бөлу;
7.1.2.17 кесіндінің орта перпендикулярын және
берілген түзуге перпендикуляр түзу салу;
7.1.2.18 берілген элементтері бойынша үшбұрыш салу;
7.1.3.1 үшбұрыш теңсіздігін білу және қолдану;
8.1.3.1үшбұрыштың қабырғаларына жүргізілген
медианалар, биссектрисалар, биіктіктер және орта
перпендикулярлар қасиеттерін білу және қолдану;
8.1.3.3
Пифагор теоремасын дәлелдеу және қолдану;
8.1.3.4 тікбұрышты үшбұрыштың тік бұрышының
төбесінен гипотенузасына түсірілген биіктігінің
қасиеттерін дәлелдеу және қолдану
8.1.3.7 тікбұрышты үшбұрыштың элементтерін табу
үшін 300, 450, 600 - қа тең бұрыштардың синус,
косинус, тангенс және котангенсінің мәндерін
қолдану;
9.1.3.1вектордың координаталарын табу;
9.1.3.2 вектордың ұзындығын табу;
9.1.3.3
координаталарымен берілген векторларға
амалдар қолдану;
9.1.3.4 векторлардың скаляр көбейтіндісін және оның
қасиеттерін білу және қолдану;
9.1.3.5. векторлар арасындағы бұрышты есептеу
9.1.3.6 косинустар теоремасын білу және қолдану;
9.1.3.7 синустар теоремасын білу және қолдану;
9.1.3.8 іштей сызылған үшбұрыштың ауданын ( ? =

1

12.03

1

18.03

1

19.03

1

01.04

1

02.04

???

13

Векторлар
және
түрлендірулер

, мұндағы ?, ?, ? – үшбұрыштың қабырғалары, ? –
4?
сырттай сызылған шеңбер радиусы) және сырттай
сызылған көпбұрыштың ауданының
(? = ? ∙ ?,
мұндағы ? – іштей сызылған шеңбер радиусы, ? −
көпбұрыштың жарты периметрi) формуларын білу
және қолдану;
9.1.3.9 шеңберге іштей немесе сырттай сызылған
үшбұрыштардың аудандарын пайдаланып шеңбердің
радиусын табу формулаларын білу және қолдану;
9.1.3.10 синустар және косинустар теоремаларын
үшбұрыштарды шешуде және қолданбалы есептерді
шығаруда қолдану;
9.1.4.1 вектордың, коллинеар векторлардың, тең
векторлардың, нөлдік вектордың, бірлік вектордың
және вектор ұзындығының анықтамаларын білу;
9.1.4.2 векторларды қосу, векторды санға көбейту
ережелерін білу және қолдану;
9.1.4.3 векторлардың коллинеарлық шартын қолдану;
9.1.4.4 векторды екі коллинеар емес векторлар
бойынша жіктеу;
9.1.4.5 екі вектордың арасындағы бұрыштың
анықтамасын білу;
9.1.4.6 векторлардың скаляр көбейтіндісін табу;
9.1.4.7 есептерді векторлық әдіспен шешу;
9.1.4.8 қозғалыстың түрлерін, композициясын және
олардың қасиеттерін білу;
9.1.4.9 симметрия, параллель көшіру және бұру кезінде
фигуралардың бейнелерін салу;
9.1.4.10 жазықтықта түрлендіруді қолдана отырып
есептер шығару;

1

08.04

1

09.04

1

15.04

1

16.04

9.1.4.11 гомотетияның анықтамасын және қасиеттерін
білу;
9.1.4.12 гомотетия кезінде әртүрлі фигуралардың
бейнелерін салу;
9.1.4.13 ұқсас фигуралардың
қасиеттерін білу;

14

Алгебралық
өрнектер және
түрлендірулер

анықтамасын

және

9.1.4.14 үшбұрыштар ұқсастығы белгілерін білу және
қолдану;
9.1.4.15 тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастығын білу
және қолдану;
9.1.4.16 үшбұрыш биссектрисасының қасиетін білу
және қолдану;
9.1.4.17 ұқсас фигуралардың
аудандары және
ұқсастық коэффициенті арасындағы тәуелділік
формуласын білу;
9.1.4.18 дұрыс көрбұрыштардың симметрияларын білу
9.1.4.19 есептер шығаруда векторларды қолдану
6.2.1.13
̅̅̅ = 10a +
сандармен байланысты есептер шығаруда ab
̅̅̅̅̅
b, abc = 100a + 10b + c жазуларын қолдану;
7.2.1.1санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін
көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану;
7.2.1.10 ?2 − ? 2 = (? − ?)(? + ?) ,
(? ± ?)2 = ?2 ± 2?? + ? 2
қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;
7.2.1.11 a3 − b3 = (a − b)(a2 ∓ ab + b2 ),
(a ± b)3 = a3 ± 3a2 b + 3ab2 ± b3
қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;
7.2.1.12 алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті
жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы
көбейткіштерге жіктеу;
7.2.1.13 көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді
көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді

тепе-тең түрлендірулерді орындау;
7.2.1.15
қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық
өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау ;
7.2.1.17
алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін
мәндер жиынын табу;
7.2.1.18
??
алгебралық бөлшектің негізгі қасиетін қолдану: ?? =
?

, ? ≠ 0, ? ≠ 0 ;
7.2.1.21
құрамында алгебралық бөлшектері бар өрнектерді
түрлендіруді орындау;
8.2.1.2
үшмүшеден екімүшенің толық квадратын бөлу;
8.2.1.3
квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу;
?

1

22.04

1

23.04
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ