І. Ұйымдастыру
кезеңі.
а) Сабаққа қатысып отырған оқушыларды
ұйымдастыру.
ә) Оқу-құралдарын түгелдеу,
реттеу.
б) Олардың көңіл-күйіне, денсаулығына баса
назар аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
әдістері.
Үй тапсырмасын (Jigsaw
method)
арқылы тексеру.
ІІІ. Жаңа сабақты
түсіндіру әдісі.
1. Денелердің өзара
әрекетін тәжірибемен түсіндіру.
Күш. Бір дененің екінші денеге
әсері күш деп аталады. Жалпы денеге әсер ететін кез келген күш
дененің жылдамдығын немесе пішінін ӛзгертуі
мүмкін.
Күштің ӛлшем бірлігі
Ньютон (Н). Күш векторлық шама.
Денеге түсірілген барлық
күштердің әсерін беретін бір ғана күш қорытқы
күш
(теңәрекетті
күш) деп аталады
2. Күш түрлерімен
танысу.
Ауырлық күші. Денелердің Жерге
тартылу күші (гравитация күші)
ауырлық күші деп аталады.
3. Инерция құбылысын
тәжірибемен түсіндіру
Кез келген дене оны қозғалысқа келтіру үшін
немесе жылдамдығын ӛзгерту үшін жасалған әрекетке кедергі
кӛрсетеді. Денелердің бұл қасиеті инерттілік деп
аталады.
Масса - дененің
инерттілігінің ӛлшемі. Дененің массасы артса, оның
инерттілігі
артады.
4.Затытың массасын өлшеуді
үйрену.
ІҮ.
Бекіту.
Термин сөздерді пайдалана
отырып диалог құрастыру (өткен сабақпен байланыстыра отырып,
оқушылар сабақты қорытындылау)
Ү.
Бағалау.
1.Үйтапсырмасы бойынша
баллмен бағалау
2. Күш түрлерін ағылшын
тілінде сиппатай алған оқушыларды марапаттау.
YI. Сабаққа байланысты терминдерді
жаттау
|
Organization
moment:
Good
morning, students. Sit down, please.
- Who
is on dutytoday?
- I am on
duty today.
- What
date is it today?
- Today is
the ________of ____________
–
What
day is it today?
- Today is
Friday
–
Who is
absenttoday?
- all are
present
- ___________
is (are) absent
today.
- Is
______ ill?
- Yes, he
is/ Not, he is not/ I don’t know.
- What
season is it now? - _________
- How do
you do? I hope that you are fine!
- Are you ready for this
lesson? That’s great!
І Home
work
Each
group solves one problem. One member of the group explains the
solution to
the
next group. (Jigsaw method)
Group#1
A
man carrying a load of 6 kg runs upstairs. If the work that the man
does on the
load
is 300 J, find the height of the stairs
Group#2
The
kinetic energy of a 100 g pencil falling vertically is 1.8 J at
point x. What is
the
speed of this pencil at that point?
Group#3
The
object of mass m is released from a height of 5m as shown in the
figure. What
is
the speed of the object just before is strikes the ground? (Hint:
First
find
the potential energy of the mass at the beginning.)
II.
New
lesson
The law conservation of
energy: Energy cannot be made or
destroyed, but it can change from one form to another.
1 J= 1 N×m =
1(kg×m/s2)×m=1
kg×m2/s2
Механикалық жұмыс
|
Mechanical
work
|
Механикалық энергия
|
Mechanical
energy
|
жұмыс пен
энергияның байланысы
|
Interrelation of work and
energy
|
Энергияның сақталу және айналу
заңы
|
Conservation law and
energy
conversion
|
Тербелістер мен толқындар
|
Vibration
and waves
|
Тербелмелі
қозғалыс
|
Vibration
motion
|
Тербелістің амплитудасы
|
Vibrational amplifier
|
период
|
period
|
жиілік
|
frequency
|
Толқынның
ұзындығы
|
wavelength
|
IV Consolidation of the lesson
Оқушылар топтарға бөлініп, келесі тапсырмаларды
орындайды
A
group
|
B
group
|
C
group
|
А тобы (сұрақ-жауап)
|
В тобы(шартты белгілерді анықта)
|
С тобы (есептер шығару)
|
|
|
|
|
|
|
4.Home work Learn the new term
|