Материалдар / № 10 С.Елубайдың «Жалған дүние» романындағы.docx 11-сынып ҚГБ

№ 10 С.Елубайдың «Жалған дүние» романындағы.docx 11-сынып ҚГБ

Материал туралы қысқаша түсінік
11.1.4.1 - көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырып, шығармашылық жұмыстарда қолдану (шығарма үзінділерімен жұмыс).
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2024
19
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Пайым мен парасат

Мектеп:


Күні:

Сынып: 11 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

С.Елубайдың «Жалған дүние» романындағы ғаламдық тақырыптар.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.4.1 - көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырып, шығармашылық жұмыстарда қолдану (шығарма үзінділерімен жұмыс).

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Шығармадағы өзекті мәселелерді анықтау, ғаламдық тақырыптармен байланыстыру;

Көптеген оқушылар: шығарманы ғаламдық тақырыптармен салыстыру;

Кейбір оқушылар:көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстыру, бағалау.

Бағалау критерийлері

  • көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырады;

  • шығармашылық жұмыстарда қолданады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушылар назарын сабаққа аудару.

Қызығушылықты ояту.

-Балалар,бүгінгі сабағымыздың мақсаты - шығарманы ғаламдық тақырыптармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау. Бұл туралы біз өткен сабақтардың бірінде тоқталып өткен болатынбыз. Олай болса, шығарманың тарихи және көркемдік құндылығы деп нені айтамыз? Еске түсіріп, берілген анықтамаларды сәйкестендіріп көрейік.

Оқушылар ұсынылған сызбаны талдап, талқылап береді, өз пікірлерін айтады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.






Оқушылар ұсынылған сызбаны талдап, талқылап береді, өз пікірлерін айтады.


Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.






Қалыптастырушы бағалау.

ҚБ



11-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы

Сабақтың ортасы







Мағынаны тану. Тапсырма. «Жылдар сөйлейді» әдісімен көрсетілген жылдарды шығарма мазмұнымен, тарихпен байланыстырыңыз.


Дескриптор:

  • жылдарды оқиғалармен байланыстырады;

  • тарихпен байланыстырады;

  • өз көзқарасын танытады.

ҚБ

Тапсырма. «Жалған дүниенің» бас кейіпкері Хансұлу тағдыры – қазақтың тағдыры» тақырыбында шағын

эссе жазыңыз. Эсседе шығармада көтерілген ғаламдық тақырыптарға жаңаша көзқараспен сыни

тұрғыдан баға беріңіз.

Дескриптор:

  • шығармада көтерілген мәселенің жаңашылдығына пікір білдіреді;

  • шығармадан мысал келтіріп, мәселені талдайды;

  • мәселенің өміршеңдігін қазіргі өмірмен байланыстырады;

  • ғаламдық өзекті тақырыптармен байланыстырады;

  • мәселеге сыни тұрғыдан баға береді.

ҚБ

Жылдар сөйлейді» әдісімен көрсетілген жылдарды шығарма мазмұнымен, тарихпен байланыстырыңыз.





Берілген жылдарды тарихпен айланыстырады және шығарма мазмұнымен байланыстырады.
























«Жалған дүниенің» бас кейіпкері Хансұлу тағдыры – қазақтың тағдыры» тақырыбында шағын

эссе жазыңыз. Эсседе шығармада көтерілген ғаламдық тақырыптарға жаңаша көзқараспен сыни

тұрғыдан баға беріңіз.







































ҚБ

















ҚБ




С.Елубайдың «Жалған дүние» романы




Сабақтың соңы

Рефлексия


  • Кері байланыс:«3-2-1»

3 негізгі ақпарат

2 маңызды факті

1 қорытынды



Үй тапсырмасы

Тарауды оқу.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабаққа рефлексия жасау кезінде берілген сұрақтарға жауап беруге тырысыңыз. Сұрақтың құрылымын жабасаңыз болады.

  1. Оқушылардың барлығы оқу мақсатына жетті ме? Жетпесе, неліктен?

  2. Қолданылған дифференциация сабақтың мақсатына жетуге қалай ықпал етті?

  3. Сабақ кезеңдері уақытқа сай жүзеге асты ма?

  4. Сабақ жоспарында қандай ауытқулар болды? Неліктен?

  5. Сабақты жақсартуда не ықпал етер еді (оқыту мен оқу туралы ойланыңыз)?









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ