Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
Қызығушылықты ояту
кезеңі.
«Жалған» сөзінің синонимдерін
тап, олармен сөйлемдер құра.
Осы
синоним сөздерді «дүние»
сөзімен тіркестіріп көр. Романның атын
өз
нұсқаңмен өзгертуге
бола ма екен?
«Байланыс
тізбегі» әдісімен төмендегі сызбадағы байланысты ашып
түсіндіріңдер.
Кейіпкер
Оқиға
автор
Оқушылар сабақтың
мақсаты айқандап, бағалау критерийлері, күтілетін нәтиже
түсіндіріледі.
|
Оқушылармен амандасу. Назарын
сабаққа аудару.
«Байланыс тізбегі» әдісімен
төмендегі сызбадағы байланысты ашып
түсіндіріңдер.
Оқушылар сабақтың
мақсаты айқандап, бағалау критерийлері, күтілетін нәтиже
түсіндіріледі.
|
Қалыптастырушы
бағалау
-керемет
жауап!
|
11-сынып
қазақ әдебиеті
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану
Тапсырма. «Жалған дүние» романын
талдау. Жеке жұмыс.
«Үш түрлі күнделік»
әдісі
Шығарманың композициялық
құрылымы
|
Кейіпкер портреті, іс-әрекеті,
оның ішкі психологиясы
|
Шығарманың
эстетикалық-әсершілдік мәні
|
Оқиғаның
басталуы:
Оқиғаның
байланысуы:
Дамуы:
Шиеленісуі:
Шарықтау
шегі:
Шешімі:
|
|
|
Дескриптор:
-
Шығарманың
композициялық құрылымы
жазады;
-
Кейіпкер портретін
суреттейді;
-
Шығарманың
эстетикалық-әсершілдік мәнін
табады.
ҚБ
2-тапсырма.
Романдағы басты үш кейіпкер (Хансұлу, Түгелхан, Едіге) арқылы өмір
шындығын көрсетіп, кестені
толтыр.
Дескриптор:
-
Шығармадағы
кейіпкерлерді анықтайды;
-
Тура мінездеулерді
табады;
-
Жанама мінездеуді
анықтайды.
ҚБ
3-тапсырма. Шығармадағы автор бейнесін
негізгі идеямен
байланыстырыңыз.
1. Шығармада автор
қандай өмірлік мәселені
көтерген?
___________________________________________________________
2. Мәселені шешу
жолындағы автордың дүниетанымы
қандай?
___________________________________________________________
3. Автор
кейіпкерлерді сомдауда қандай әдісті (мінезін қимыл-әрекет үстінде
таныту, көңіл-күйін, сезім-сырын, ой-арманын, әр алуан
психологиялық көңіл күйін суреттеу) көп қолданған? Мысал
келтіріңіз.
___________________________________________________________
3. Кейіпкерлерді
сомдауынан автордың қандай позиция ұстанғанын байқауға
болады?
___________________________________________________________
Дескриптор:
-
шығарманың идеясына
талдау жүргізеді;
-
кейіпкерлерді сомдау
әдістерін көрсетеді;
-
автор позициясына
пікір айтады.
ҚБ
Бекіту
тапсырмасы.
|
Шығарманың
композициялық құрылымы
жазады;
Кейіпкер портретін
суреттейді;
Шығарманың
эстетикалық-әсершілдік мәнін
табады.
Шығармадағы
кейіпкерлерді анықтайды;
Тура мінездеулерді
табады;
Жанама мінездеуді
анықтайды.
Шығарманың идеясына
талдау жүргізеді;
Кейіпкерлерді сомдау
әдістерін көрсетеді;
Автор позициясына
пікір айтады.
Тақырып бойынша ойын
қорытындылайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау
-керемет
жауап!
Қалыптастырушы
бағалау
-керемет
жауап!
Қалыптастырушы
бағалау
-керемет
жауап!
|
11-сынып қазақ
әдебиеті
«Жалған дүние»
романы
|