№ 13 Әбіш Кекілбаев «Аңыздың ақыры» романының кейіпкерлер әлемі..docx

Тақырып бойынша 11 материал табылды

№ 13 Әбіш Кекілбаев «Аңыздың ақыры» романының кейіпкерлер әлемі..docx

Материал туралы қысқаша түсінік
10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; 10.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:

Сынып: 10

Бөлім: Прозадағы көркем ой

Сабақтың тақырыбы

Әбіш Кекілбаев «Аңыздың ақыры» романының кейіпкерлер әлемі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

10.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: «Аңыздың ақыры» романындағы кейіпкерлерге тән ерекшеліктерді анықтау;

Көпшілігі: Романдағы кейіпкерлерді өмірлік мақсаттары мен ұстанымдары бойынша топтастырып,

ерекшеленетін кейіпкерді анықтау;

Кейбір оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау, шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау.

Бағалау

критерийлері

  • романынындағы образдар жүйесін анықтайды;

  • кейіпкерлердің бойында жинақталған дара қасиеттерді анықтайды;

  • жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын айқындайды.

Алдыңғы білім

«Ақбілек» романы

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


І. Ұйымдастыру кезеңі:

  • Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа аудару.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру:

Тренинг «Мен досымды....теңеймін. Себебі....»

Не үшін қолдандың ? Несімен ұқсаттың

Шығармадан өзіңне қандай әсер алдың?

Қызығушылықты ояту кезеңі. «Ой шақыру»

  • Балалар образ дегеніміз не?

  • Авторлық идея дегеніміз не?

  • Шығарма идеясы мен кейіпкерлер арасындағы байланысты анықтаңыз.

  • «Аңыздың ақыры» романындағы кейіпкерлер әрекетінің бүгінгі күнмен сабақтастығы бар ма?

Оқушылар сабақтың мақсаты айқандап, бағалау критерийлері, күтілетін нәтиже түсіндіріледі.

Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа аудару.

Оқушылар образ туралы білімдерін еске түсіреді. Шығармадағы кейіпкерлер әрекетін бүгінгі күнмен сабақтастырады.




Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.







Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі



10-сынып қазақ әдебиеті



Сабақтың ортасы






















Мағынаны тану. 1-тапсырма. Шығармадағы кейіпкерлердің (әмірші, кіші ханым, шебер) бейнесін даралайтын қасиеттерді анықтаңыз.

Shape1

Дескриптор:

  • Бас кейіпкердің дара қасиеттерін анықтайды;

  • Ойын дәлелдейді.

ҚБ

2-тапсырма. Шығармадағы кейіпкерлер бейнесі арқылы өмір шындығын көрсетіңіз.

Кейіпкерлер

Шығармадан дәлел

Өмір шындығы







Дескриптор:

  • Кейіпкер бейнесін анықтайды;

  • Шығармадан дәлел келтіреді;

  • Өмір шындығын көрсетеді.

ҚБ

3-тапсырма. Үзінділердегі авторлық идеяны анықтаңыз.

Shape2

Дескриптор:

  • Үзінділермен танысады;

  • Үзінділердегі авторлық идеяны анықтайды;

  • Ойын дәлелдейді.

ҚБ

4-тапсырма. Үзінділердегі авторлық идеяны өмір шындығымен байланысын анықтаңыз.

Дескриптор:

  • үзінділердегі авторлық идеяны өмір шындығымен байланыстырады;

  • Ойын дәлелдейді.

ҚБ

Шығармадағы кейіпкерлердің (әмірші, кіші ханым, шебер) бейнесін даралайтын қасиеттерді анықтаңыз.









Шығармадағы кейіпкерлер бейнесі арқылы өмір шындығын көрсетіңіз.






Үзінділердегі авторлық идеяны анықтаңыз.





















Үзінділердегі авторлық идеяны өмір шындығымен байланысын анықтаңыз.



Қалыптастырушы бағалау

Керемет жауап!


Төмен жауап

-




Қалыптастырушы бағалау

Керемет жауап!


Төмен жауап

-












Қалыптастырушы бағалау

Керемет жауап!


Төмен жауап

-







Қалыптастырушы бағалау

Керемет жауап!


Төмен жауап

-




Әбіш Кекілбаев «Аңыздың ақыры» романы

Сабақтың соңы Рефлексия


Кері байланыс.

Сабақта не қиын болды? Не оңай болды?

Оқушылар стикерге пікір жазып қалдырады.

Мен үшін маңызды бір ақпарат...

Қиындық тудырған тапсырма не сұрақ...

Мен үйрендім не білдім...




Үйге тапсырма:

Кейіпкерлерге мінездеме
































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.11.2024
424
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі