|
Күні: |
Сынып: 10 |
|||||||||||||
|
Бөлім: Прозадағы көркем ой |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Әбіш Кекілбаев «Аңыздың ақыры» романының кейіпкерлер әлемі. |
|||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; 10.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау. |
|||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: «Аңыздың ақыры» романындағы кейіпкерлерге тән ерекшеліктерді анықтау; Көпшілігі: Романдағы кейіпкерлерді өмірлік мақсаттары мен ұстанымдары бойынша топтастырып, ерекшеленетін кейіпкерді анықтау; Кейбір оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау, шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау. |
|||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
«Ақбілек» романы |
|||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг «Мен досымды....теңеймін. Себебі....» Не үшін қолдандың ? Несімен ұқсаттың Шығармадан өзіңне қандай әсер алдың? Қызығушылықты ояту кезеңі. «Ой шақыру»
Оқушылар сабақтың мақсаты айқандап, бағалау критерийлері, күтілетін нәтиже түсіндіріледі. |
Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа аудару. Оқушылар образ туралы білімдерін еске түсіреді. Шығармадағы кейіпкерлер әрекетін бүгінгі күнмен сабақтастырады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі
|
10-сынып қазақ әдебиеті |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану. 1-тапсырма. Шығармадағы кейіпкерлердің (әмірші, кіші ханым, шебер) бейнесін даралайтын қасиеттерді анықтаңыз.
Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. Шығармадағы кейіпкерлер бейнесі арқылы өмір шындығын көрсетіңіз.
Дескриптор:
ҚБ 3-тапсырма. Үзінділердегі авторлық идеяны анықтаңыз.
Дескриптор:
ҚБ 4-тапсырма. Үзінділердегі авторлық идеяны өмір шындығымен байланысын анықтаңыз.
Дескриптор:
ҚБ |
Шығармадағы кейіпкерлердің (әмірші, кіші ханым, шебер) бейнесін даралайтын қасиеттерді анықтаңыз.
Шығармадағы кейіпкерлер бейнесі арқылы өмір шындығын көрсетіңіз.
Үзінділердегі авторлық идеяны анықтаңыз.
Үзінділердегі авторлық идеяны өмір шындығымен байланысын анықтаңыз. |
Қалыптастырушы бағалау Керемет жауап!
Төмен жауап
Қалыптастырушы бағалау Керемет жауап!
Төмен жауап
Қалыптастырушы бағалау Керемет жауап!
Төмен жауап
Қалыптастырушы бағалау Керемет жауап!
Төмен жауап
|
Әбіш Кекілбаев «Аңыздың ақыры» романы |
||||||||||
|
Сабақтың соңы Рефлексия
|
Кері байланыс. Сабақта не қиын болды? Не оңай болды? Оқушылар стикерге пікір жазып қалдырады. Мен үшін маңызды бір ақпарат... Қиындық тудырған тапсырма не сұрақ... Мен үйрендім не білдім... |
|
||||||||||||
|
Үйге тапсырма: |
Кейіпкерлерге мінездеме |
|
||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
№ 13 Әбіш Кекілбаев «Аңыздың ақыры» романының кейіпкерлер әлемі..docx
№ 13 Әбіш Кекілбаев «Аңыздың ақыры» романының кейіпкерлер әлемі..docx
|
Күні: |
Сынып: 10 |
|||||||||||||
|
Бөлім: Прозадағы көркем ой |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Әбіш Кекілбаев «Аңыздың ақыры» романының кейіпкерлер әлемі. |
|||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; 10.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау. |
|||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: «Аңыздың ақыры» романындағы кейіпкерлерге тән ерекшеліктерді анықтау; Көпшілігі: Романдағы кейіпкерлерді өмірлік мақсаттары мен ұстанымдары бойынша топтастырып, ерекшеленетін кейіпкерді анықтау; Кейбір оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау, шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау. |
|||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
«Ақбілек» романы |
|||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг «Мен досымды....теңеймін. Себебі....» Не үшін қолдандың ? Несімен ұқсаттың Шығармадан өзіңне қандай әсер алдың? Қызығушылықты ояту кезеңі. «Ой шақыру»
Оқушылар сабақтың мақсаты айқандап, бағалау критерийлері, күтілетін нәтиже түсіндіріледі. |
Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа аудару. Оқушылар образ туралы білімдерін еске түсіреді. Шығармадағы кейіпкерлер әрекетін бүгінгі күнмен сабақтастырады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі
|
10-сынып қазақ әдебиеті |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану. 1-тапсырма. Шығармадағы кейіпкерлердің (әмірші, кіші ханым, шебер) бейнесін даралайтын қасиеттерді анықтаңыз.
Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. Шығармадағы кейіпкерлер бейнесі арқылы өмір шындығын көрсетіңіз.
Дескриптор:
ҚБ 3-тапсырма. Үзінділердегі авторлық идеяны анықтаңыз.
Дескриптор:
ҚБ 4-тапсырма. Үзінділердегі авторлық идеяны өмір шындығымен байланысын анықтаңыз.
Дескриптор:
ҚБ |
Шығармадағы кейіпкерлердің (әмірші, кіші ханым, шебер) бейнесін даралайтын қасиеттерді анықтаңыз.
Шығармадағы кейіпкерлер бейнесі арқылы өмір шындығын көрсетіңіз.
Үзінділердегі авторлық идеяны анықтаңыз.
Үзінділердегі авторлық идеяны өмір шындығымен байланысын анықтаңыз. |
Қалыптастырушы бағалау Керемет жауап!
Төмен жауап
Қалыптастырушы бағалау Керемет жауап!
Төмен жауап
Қалыптастырушы бағалау Керемет жауап!
Төмен жауап
Қалыптастырушы бағалау Керемет жауап!
Төмен жауап
|
Әбіш Кекілбаев «Аңыздың ақыры» романы |
||||||||||
|
Сабақтың соңы Рефлексия
|
Кері байланыс. Сабақта не қиын болды? Не оңай болды? Оқушылар стикерге пікір жазып қалдырады. Мен үшін маңызды бір ақпарат... Қиындық тудырған тапсырма не сұрақ... Мен үйрендім не білдім... |
|
||||||||||||
|
Үйге тапсырма: |
Кейіпкерлерге мінездеме |
|
||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















