Материалдар / № 14 С.Елубайдың «Жалған дүние» романы және ұлттық мүдде.docx 11-сынып.ҚГБ

№ 14 С.Елубайдың «Жалған дүние» романы және ұлттық мүдде.docx 11-сынып.ҚГБ

Материал туралы қысқаша түсінік
11.1.2.1 - әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2024
26
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады






Бөлім: Пайым мен парасат

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 11

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

С.Елубайдың «Жалған дүние» романы және ұлттық мүдде

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.2.1 - әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу.

Сабақ мақсаттары

«Жалған дүние» романындағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу.

Бағалау критерийлері

  • шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырады;

  • көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысынан талдайды.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





І. Ұйымдастыру кезеңі. Түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады.

Қызығушылықты ояту.

1. Романның ерекшелігі неде? Шығармада қазақ халқы тарихының қай

кезеңі баяндалады?

2. Романды басқаша атауға бола ма?

3. Романда қандай жайттар аяныш сезімін туғызады?

4. Роман кейіпкерлерінің тағдыры қалай суреттелген?

5. Не себепті шығарма «Ақ боз үй», «Мінажат» романдарының жалғасы?

6. Неліктен роман тәуелсіздік алғаннан кейін ғана басылып шықты?

7. Шығарма не себепті «Жалған дүние» деп аталған?

Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын білдіреді.


Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.







Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі

11-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы






Сабақтың

ортасы



















Мағынаны тану.

1Прямоугольник: скругленные углы 1

?


Прямоугольник: скругленные углы 2

?


Прямоугольник: скругленные углы 3

?


-тапсырма. Үзінділерді оқып, көтерілген мәселелерге пікір білідіріңіз.

«…Ертесіне жаяу-жалпы

шұбырған жұртқа ере алмай, сырқаттанып, жолда бұйрат басында әкесі мен шешесі қалды. Соның бәрі әлі күнге көз алдында сайрап тұр. Әнеки, көкесі құм

басында ұзынынан түсіп жатыр. Оның басын сүйеп, жанында шешесі отыр, шошайып. Бұлар – Дәу апа екеуі осы Едіге мен Түгелханның бірін жетелеп,

бірін арқалап, арттарына қарай-қарай жалтақтап, көз жастарын тия алмай, ұзап барады. Кетпеске лаж жоқ. Әкесі: «Сіздер жүре беріңіздер! Біз соңдарыңыздан жетерміз», – деп бұйырған еді. Бірақ тағдыр бұларға енді қайтып кездесуге жазбапты. Ең болмаса, бір-бірінің өлі не тірі екенін де білуге жазбапты…О, Жалған-ай!!!»

Дескриптор:

  • үзіндіні оқып, көтерілген мәселелерге пікір білідіреді;

  • Қазіргі өмірмен байланыстырады;

  • Ойын дәлелдеп жеткізеді.

ҚБ

2-тапсырма. Романда көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашып көрсетіңдер.

Дескриптор:

  • Ұлттық мүддемен байланыстыра отырып, өз пікірін білдіреді;

  • Ойын дәлелдеп жеткізеді.

ҚБ

3-тапсырма. Жазушы кейіпкерлерінің тағдырын неге өте ауыр аяқтаған? Романды өзің қалай аяқтар едің?

Дескриптор:

  • Роман мазмұнына өзгеріс енгізеді;

  • Ойын дәлелдеп жеткізеді.

ҚБ





Үзіндіні оқып, көтерілген мәселелерге пікір білідіреді;

Қазіргі өмірмен байланыстырады;

Ойын дәлелдеп жеткізеді.















Романда көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашып көрсетеді.




























ҚБ






ҚБ

11-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы


Сабақтың соңы

Кері байланыс. «3-2-1» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтағы 3-маңызды ақпаратты айтады, 2-ұсыныс білдіреді, 1-сұрақ қояды.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ