Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру:
Оқушылар шеңберге
тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек
айтады.
Қызығушылықты
ояту.
1. Романның
ерекшелігі неде? Шығармада қазақ халқы тарихының
қай
кезеңі
баяндалады?
2. Романды басқаша
атауға бола ма?
3. Романда қандай
жайттар аяныш сезімін
туғызады?
4. Роман
кейіпкерлерінің тағдыры қалай суреттелген?
5. Не себепті
шығарма «Ақ боз үй», «Мінажат» романдарының
жалғасы?
6. Неліктен роман
тәуелсіздік алғаннан кейін ғана басылып
шықты?
7. Шығарма не
себепті «Жалған дүние» деп
аталған?
Сабақтың тақырыбы, оқу
мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері
таныстырылады.
|
Оқушылар шеңберге тұрып,
бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек
айтады.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өз ойларын білдіреді.
Сабақтың тақырыбы, оқу
мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері
таныстырылады.
|
Өзара
бағалау. «Комментарий жасау»
әдісі
|
11-сынып «Қазақ
әдебиеті» оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану.
1
?
?
?
-тапсырма. Үзінділерді оқып, көтерілген мәселелерге пікір
білідіріңіз.
«…Ертесіне
жаяу-жалпы
шұбырған жұртқа ере алмай,
сырқаттанып, жолда бұйрат басында әкесі мен шешесі қалды. Соның
бәрі әлі күнге көз алдында сайрап тұр. Әнеки, көкесі
құм
басында ұзынынан түсіп
жатыр. Оның басын сүйеп, жанында шешесі отыр, шошайып. Бұлар – Дәу
апа екеуі осы Едіге мен Түгелханның бірін
жетелеп,
бірін арқалап, арттарына
қарай-қарай жалтақтап, көз жастарын тия алмай, ұзап барады.
Кетпеске лаж жоқ. Әкесі: «Сіздер жүре беріңіздер! Біз соңдарыңыздан
жетерміз», – деп бұйырған еді. Бірақ тағдыр бұларға енді қайтып
кездесуге жазбапты. Ең болмаса, бір-бірінің өлі не тірі екенін де
білуге жазбапты…О,
Жалған-ай!!!»
|
Дескриптор:
ҚБ
2-тапсырма.
Романда көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып,
ұлттық мүдде тұрғысынан ашып
көрсетіңдер.
Дескриптор:
ҚБ
3-тапсырма.
Жазушы кейіпкерлерінің тағдырын неге өте ауыр аяқтаған? Романды
өзің қалай аяқтар едің?
Дескриптор:
ҚБ
|
Үзіндіні оқып,
көтерілген мәселелерге пікір
білідіреді;
•
Қазіргі өмірмен
байланыстырады;
•
Ойын дәлелдеп
жеткізеді.
Романда көтерілген
мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан
ашып көрсетеді.
|
ҚБ
ҚБ
|
11-сынып «Қазақ
әдебиеті» оқулығы
|