Материалдар / № 15 Қазақстанда өндірілеген кен өндірісі.docx М.Сәрсеке "Қазақтың Қанышы" 10-сынып ЖМБ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

№ 15 Қазақстанда өндірілеген кен өндірісі.docx М.Сәрсеке "Қазақтың Қанышы" 10-сынып ЖМБ

Материал туралы қысқаша түсінік
10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2024
77
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Бөлім: Қазақтың Қанышы

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 10 ЖМБ

Оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстанда өндірілеген кен өндірісі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу.

Сабақтың мақсаттары

«Қаныш Сәтбаев» роман-эссесі бойынша шығарманың ерекшелігіне қатысты өз көзқарасын білдіре отырып, ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, әдеби сын жазу.

Бағалау критерийлері

  • Шығарма ерекшелігіне байланысты өз көзқарасын білдіреді;

  • ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, талдайды;

  • әдеби сын жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жинақтау, бағалау

Тілдік мақсаттар

Сөздер мен сөз тіркестер: ғылым, ғалым, геология, әдеби сын т.б.

Пән лексикасы және терминология: әдеби сын

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

менің ойымша....,

мен оны былай түсіндіремін.....,

себебі....., оған мынандай дәлел келтіре аламын....,

мәселенің шешу жолдарын ұсынар болсам,....,

қорыта келе,.......

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Осыған дейін меңгерілген білім

«Қаныш Сәтбаев» роман-эссесі

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




Ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа адару.

Қызығушылықты ояту.

«Екі жақты түсініктеме күнделігі» стратегиясы

«Қаныш Сәтбаев» роман-эссесінен оқушы өзіне қатты әсер еткен тұстарын немесе үзінділерді таңдап алып, кестенің оң жақ бетіне жазады. Келесі сол жақ бетіне не себепті әсер еткенін жазады.

Маған әсер еткені ... мені таңқалдырды...

себебі





Дескрипторлар:

  • шығармадан мысал келтіреді;

  • Себебін нақты жазады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

«Қаныш Сәтбаев» роман-эссесінен оқушы өзіне қатты әсер еткен тұстарын немесе үзінділерді таңдап алып, кестенің оң жақ бетіне жазады. Келесі сол жақ бетіне не себепті әсер еткенін жазады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.







ҚБ




10-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы


Мағынаны тану.

1-тапсырма. Роман-эссенің «Төңкеріс толқынында», «Тура биде туған жоқ» бөлімдеріне негізделе отырып, кестені толтырыңыз.

«Сегіз қырлы ой» әдісі

Стрелка: влево-вправо 1 Стрелка: влево-вправо 2 Стрелка: влево-вправо 3 Стрелка: влево-вправо 4 Стрелка: влево-вправо 5 Стрелка: влево-вправо 6 Стрелка: влево-вправо 15 Стрелка: влево-вправо 16 Прямоугольник 1 Прямоугольник 2 Прямоугольник 3 Прямоугольник 4 Прямоугольник 5 Прямоугольник 6 Прямоугольник 7

Дескрипторлар:

  • 8 тірек сөздерге байланысты ақпараттың сегіз қырын анықтайды;

  • Шығарманың ерекшелігін дәлелдейді.

ҚБ


2-тапсырма. «М.Сәрсеке: «Шындықты ашу – оңай емес, есесіне ойың да, бойың да өседі...» сұхбатына (https://baq.kz/kk/news/kogam/m-sarseke-shindikti-ashu-onai-emes-esesine-oiin-da-boiin-da-osedi-61917

) талдау жүргізе отырып, роман-эссенің ерекшелігіне қатысты әдеби сын жазыңыз.

Дескриптор:

  • тақырып төңірегіндегі ұстанымын анықтайды;

  • ұстанымына шығармалардан дәлел келтіреді;

  • пікірін қорытындылайды.

  • Құрылымы мен сөз көлемін сақтап әдеби сын жазады.

«Автор орындығында» өз жұмыстарын оқиды.

Роман-эссенің «Төңкеріс толқынында», «Тура биде туған жоқ» бөлімдеріне негізделе отырып, кестені толтырыңыз.


















«М.Сәрсеке: «Шындықты ашу – оңай емес, есесіне ойың да, бойың да өседі...» сұхбатына

талдау жүргізе отырып, роман-эссенің ерекшелігіне қатысты әдеби сын жазыңыз.

«Автор орындығында» өз жұмыстарын оқиды.


























ҚБ









ҚБ






«Қаныш Сәтбаев» роман-эссесі
















https://baq.kz/kk/news/

kogam/m-sarseke-shindikti-ashu-onai-emes-esesine-oiin-da-boiin-da-osedi-61917



Сабақтың соңы


Кері байланыс.

«Сұрақ-жауап» әдісі

1.Бүгін сіз үшін не маңызды және қызықты болды?

2. Сіз қандай сұрақтар бойынша нақты жауап алдыңыз?

3. Сіз үшін бүгін не қиын болды?

4. Сіз психологиялық ортаны қалай бағалайсыз?

5. Сіз үшін не жеткіліксіз болды?


Үй тапсырмасы

«Тарихи оқиғаның адам тағдырына әсері» тақырыбында эссе жазыңыз.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!