Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
11.1.4.1 көркем
шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті
мәселелермен байланыстырып, шығармашылық жұмыстарда
қолдану.
|
Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі: сәлемдесу, сынып оқушыларын
түгендеу.
ІІ.
Қызығушылықты ояту. «Бұрыштар» тәсілі.
Оқушыларға «ғаламдық
мәселелер» және «тарихи және көркемдік құндылық» сөздерінің ережесі
жазылған таратпа қағаздары беріледі. Олар сыныптың екі бұрышында
ілініп тұрған тірек сөздердің қолындығы ережеге сай, дұрысын тауып,
тірек сөздің тұсына барып тұруы тиіс. Сөздердің мағынасын ашады.
Осылай бүгінгі сабақтың мақсаты
анықталады.
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
анықтайды.
|
Оқушыларға «ғаламдық
мәселелер» және «тарихи және көркемдік құндылық» сөздерінің ережесі
жазылған таратпа қағаздары беріледі. Олар сыныптың екі бұрышында
ілініп тұрған тірек сөздердің қолындығы ережеге сай, дұрысын тауып,
тірек сөздің тұсына барып тұруы тиіс. Сөздердің мағынасын ашады.
Осылай бүгінгі сабақтың мақсаты
анықталады.
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
анықтайды.
|
ҚБ
«Нысана»
Оқушы
лар
стикер
жапсыру арқылы бағалай
ды.
|
11-сынып қазақ
әдебиеті
|
Сабақтың
ортасы
|
ІІІ. Мағынаны тану.
Тапсырма. «Сезімдер алгоритмі»
әдісі
Оқушылар С.Елубайдың «Жалған дүние»
романын оқып, сезімдерімен
бөліседі.
1. Шығарманың атына
қараңыз.
2. Шығарманы оқып
танысқаннан кейін не
өзгерді?
Дескриптор:
ҚБ
Тапсырма. «Жалған дүниенің» бас
кейіпкері Хансұлу тағдыры – қазақтың тағдыры» мәселесін талдаңыз.
Шығармада көтерілген ғаламдық тақырыптарға жаңаша көзқараспен сыни
тұрғыдан баға беріңіз.
Дескриптор:
-
шығармада көтерілген мәселенің
жаңашылдығына пікір
білдіреді;
-
шығармадан мысал келтіріп,
мәселені талдайды;
-
мәселенің өміршеңдігін қазіргі
өмірмен байланыстырады;
-
ғаламдық өзекті тақырыптармен
байланыстырады;
-
мәселеге сыни тұрғыдан баға
береді.
ҚБ
Тапсырма. Бекіту. Автор бейнесін
шығарманың негізгі идеясымен байланысты айқындап,
түйінде.
Дескриптор:
ҚБ
|
Оқушылар С.Елубайдың «Жалған
дүние» романын оқып, сезімдерімен
бөліседі.
Шығармада көтерілген мәселенің
жаңашылдығына пікір
білдіреді;
Шығармадан мысал келтіріп,
мәселені талдайды;
Мәселенің өміршеңдігін қазіргі
өмірмен байланыстырады;
Ғаламдық өзекті тақырыптармен
байланыстырады;
Мәселеге сыни
тұрғыдан баға береді.
|
ҚБ
«Нысана»
Оқушылар
стикер
жапсыру арқылы бағалай
ды.
ҚБ
«Нысана»
Оқушылар
стикер
жапсыру арқылы бағалай
ды.
ҚБ
«Нысана»
Оқушылар
стикер
жапсыру арқылы бағалай
ды.
|
Әдебиет
хрестоматиясы.
С.Елубайдың «Жалған
дүние» романы
|