Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Қызығушылықты ояту. «ПОПС»
формуласы.
«Шығармада автор қандай
өмірлік мәселені көтерген?»
деген сауалға жауап іздей отырып, шығарма идеяларымен
байланыстырып, «ПОПС» формуласы негізінде ойларын
айтады.
Біздің ойымызша
....
Оны былай дәлелдейміз
....
Мынандай мысал
келтіреміз ....
Мынандай қорытындыға
келдік ....
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Шығармадағы
көтерілген мәселелерге талдау
жасайды.
|
-
өз ойларын
айтады;
-
дәлел
келтіреді;
-
мысал
келтіреді;
-
қорытынды
жасайды.
|
Мағынаны тану.
Тапсырма.
Топтық талқылау.
«Әткеншек» әдісі. Тақтаға 3 жерге сұрақтар жазылған плакаттар
ілінеді. Әр топ сол сұрақтардың қасына барып, тобымен талқылайды,
сосын «Әткеншек» әдісімен келесі сұраққа
жақындайды.
Топтар берілген
сұрақтарды топта талдайды, сынып алдында жауаптарын
қорғайды.
-
Жазушы
кейіпкерлерінің тағдырын неге өте ауыр аяқтаған? Романды өзің қалай
аяқтар едің?
-
Қалай ойлайсың,
жазушының еліміз тәуелсіздік алғаннан кейінгі Хансұлу мен Едігенің
балаларының жағдайын баяндайтын роман жалғасын жазғаны жөн
бе?
-
Смағұл Елубайдың:
«Қазақпын деген әрбір азамат өзіне: «Мен тәуелсіздікке қандай үлес
қостым?» деген сұрақ қоюы керек!» – деген сөзін қалай түсінесіңдер?
Тәуелсіздікке қандай үлес қосқыларың келеді?
Дескриптор:
-
Сұрақтарды топта
талдайды;
-
Өз көзқарастарын
танытады;
-
Ұсыныстарын
ұсынады;
-
Ой қорытындысын
шығарады.
ҚБ
Тапсырма. Жеке
жұмыс.
«Жалған дүниенің»
бас кейіпкері Хансұлу тағдыры – қазақтың тағдыры» тақырыбында шағын
тақырыбында эссе жазыңыз. Сөз саны:
120-150.
Дескриптор:
ҚБ
«Автор
орындығы». Үздік эсселер «Автор
орындығында» оқылады.
|
Оқушылар ойларын шығарма идеяларымен
байланыстырып, «ПОПС» формуласы негізінде ойларын
айтады.
Топтық жұмыс
жүргізеді
«Әткеншек» әдісі.
Тақтаға 3 жерге сұрақтар жазылған плакаттар ілінеді. Әр топ сол
сұрақтардың қасына барып, тобымен талқылайды, сосын «Әткеншек»
әдісімен келесі сұраққа
жақындайды.
Сұрақтарды топта
талдайды;
Өз көзқарастарын
танытады;
Ұсыныстарын
ұсынады;
Ой қорытындысын
шығарады.
«Жалған дүниенің»
бас кейіпкері Хансұлу тағдыры – қазақтың тағдыры» тақырыбында шағын
тақырыбында эссе жазыңыз. Сөз саны:
120-150.
|
ҚБ «Нысана»
Оқушы
лар стикер жапсыру арқылы
бағалай
ҚБ «Нысана»
Оқушы
лар стикер жапсыру арқылы
бағалай
ҚБ «Нысана»
|
11-сынып
Қазақ
әдебиеті
қима
қағаздар
|