Материалдар / № 17 С.Елубайдың «Жалған дүние» романындағы жалпыадамзаттық құндылық.docx11-сынып.ҚГБ

№ 17 С.Елубайдың «Жалған дүние» романындағы жалпыадамзаттық құндылық.docx11-сынып.ҚГБ

Материал туралы қысқаша түсінік
11.3.3.1 - шығарманың идеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2024
28
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім тақырыбы: Пайым мен парасат


Мектеп: Пән: Қазақ әдебиеті

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 11

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

С.Елубайдың «Жалған дүние» романындағы жалпыадамзаттық құндылық

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.3.3.1 - шығарманың идеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

Сабақтың мақсаттары

Оқушылардың барлығы:

шығарманың идеясын анықтайды

Оқушылардың көпшілігі:

шығарма идеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдайды

Оқушылардың кейбірі: әдеби эссе жазады.

Бағалау критерийлері


  • шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасайды;

  • әдеби эссе жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жинақтау, бағалау

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. (6-құндылық)

Осыған дейін меңгерілген білім

Ш. Айтматов шығармашылығы

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы































Ұйымдастыру кезеңі.

  • оқушылармен амандасу;

  • сабаққа дайындықтарын тексеру;

  • оқу мақсаты мен бағалау критерийін таныстыру

Қызығушылықты ояту. «ПОПС» формуласы.

«Шығармада автор қандай өмірлік мәселені көтерген?»
деген сауалға жауап іздей отырып, шығарма идеяларымен байланыстырып, «ПОПС» формуласы негізінде ойларын айтады.

Біздің ойымызша ....

Оны былай дәлелдейміз ....

Мынандай мысал келтіреміз ....

Мынандай қорытындыға келдік ....

Бағалау критерийі

Дескриптор

Шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасайды.

  • өз ойларын айтады;

  • дәлел келтіреді;

  • мысал келтіреді;

  • қорытынды жасайды.


Мағынаны тану. Тапсырма.

Топтық талқылау. «Әткеншек» әдісі. Тақтаға 3 жерге сұрақтар жазылған плакаттар ілінеді. Әр топ сол сұрақтардың қасына барып, тобымен талқылайды, сосын «Әткеншек» әдісімен келесі сұраққа жақындайды.

Топтар берілген сұрақтарды топта талдайды, сынып алдында жауаптарын қорғайды.

  1. Жазушы кейіпкерлерінің тағдырын неге өте ауыр аяқтаған? Романды өзің қалай аяқтар едің?

  2. Қалай ойлайсың, жазушының еліміз тәуелсіздік алғаннан кейінгі Хансұлу мен Едігенің балаларының жағдайын баяндайтын роман жалғасын жазғаны жөн бе?

  3. Смағұл Елубайдың: «Қазақпын деген әрбір азамат өзіне: «Мен тәуелсіздікке қандай үлес қостым?» деген сұрақ қоюы керек!» – деген сөзін қалай түсінесіңдер? Тәуелсіздікке қандай үлес қосқыларың келеді?

Дескриптор:

  • Сұрақтарды топта талдайды;

  • Өз көзқарастарын танытады;

  • Ұсыныстарын ұсынады;

  • Ой қорытындысын шығарады.

ҚБ

Тапсырма. Жеке жұмыс.

«Жалған дүниенің» бас кейіпкері Хансұлу тағдыры – қазақтың тағдыры» тақырыбында шағын тақырыбында эссе жазыңыз. Сөз саны: 120-150. 

Дескриптор:

  • тақырыпты ашады;

  • пікірін білдіреді;

  • шығармадан дәлел келтіреді;

  • ойын қорытындылайды.

ҚБ

«Автор орындығы». Үздік эсселер «Автор орындығында» оқылады.

Оқушылар ойларын шығарма идеяларымен байланыстырып, «ПОПС» формуласы негізінде ойларын айтады.
















Топтық жұмыс жүргізеді


«Әткеншек» әдісі. Тақтаға 3 жерге сұрақтар жазылған плакаттар ілінеді. Әр топ сол сұрақтардың қасына барып, тобымен талқылайды, сосын «Әткеншек» әдісімен келесі сұраққа жақындайды.


Сұрақтарды топта талдайды;

Өз көзқарастарын танытады;

Ұсыныстарын ұсынады;

Ой қорытындысын шығарады.


«Жалған дүниенің» бас кейіпкері Хансұлу тағдыры – қазақтың тағдыры» тақырыбында шағын тақырыбында эссе жазыңыз. Сөз саны: 120-150.









ҚБ «Нысана»

Оқушы

лар стикер жапсыру арқылы бағалай




















ҚБ «Нысана»

Оқушы

лар стикер жапсыру арқылы бағалай









ҚБ «Нысана»




11-сынып

Қазақ әдебиеті





қима қағаздар





Сабақтың соңы


Кері байланыс: «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтырады.

Қандай ой пайда болды?

Не сезіндім?





Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)


Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?


Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ