Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту

Өткенді
пысықтау
Үй тапсырмасын
тексеру.
«Табиғаттағы су» тақырыбына
постер жасап кел
Құндылық мақсаты: Түрлі
объектілердің жеке белгілерін салыстыра білу, заттарды жалпы
белгілер бойынша талдау,
біріктіру
Тақырыпты
ашу
«Кластер»
әдісі
«Табиғат » сөзіне ассосация
жасалынады.
Табиғатты білдіретін
суреттерді жинақта
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
Адамдар күнделікті өмірде
пайдаланатын заттардың барлығы табиғаттан алынады.Сумен шөлін
қандырады, ауамеен тыныс алады.Жердің астынан, беткі қабатынан да
әртүрлі табиғат байлықтарды өндіреді. (тұз, таскөмір,
құм)Өсімдіктер мен жануарлардан азық және киімдер және басқа
заттарды алады.
Табиғат ресурстары дегеніміз –
бұл табиғаттан алынатын және адам өмірінде пайдаланылатын
заттар
Талқыла
- Табиғаттан не
аламыз?
-Адамдар өмір сүруі үшін не
қажет?
-Олар ең қажет затты қайдан
алады?
2-тапсырма
Табиғат ресурстары - табиғат
жасаған және антропогендік (адамзат жасаған) деп
бөлінеді.
- Ресурстарды екі топқа бөліп
жаз.
Табиғи ресустар:
топырақ,ауа,су, ағаш
Жасанды ресурстар:
киім,үй,тағамдар,машина.....
Сергіту
сәті

ФС
тапсырмасы
3-тапсырма
Топтық
жұмыс
Әр топтың жеке отбасы рөлін
ойнайтынын түсіндіріледі. Олар түрлі жағдайларда өмір сүреді.
Оқушыларға табиғи ресурстар атаулары жазылған парақтар
беріледі.
Су, көмір, нан, төрт түлік,
сүт, кітап, сандық, шкаф, ошақ, газ, май, балық, кофе,
шәй.
1-отбасы – киіз
үйде;
2-отбасы – ауылдағы
үйде;
3-отбасы – қала
пәтерінде.
-әр отбасы өзінің өмір сүру
жағдайына байланысты қажетті табиғи ресурстарды таңдап
алыңдар.
- әр отбасы өзі таңдаған
ресурсты плакатқа жапсырып, тақтаға
іліңдер.
-әр отбасы неліктен түрлі
табиғи ресурстарды қажет
етеді?
ЕБҚ
Сенің отбасың суды үнемдейді
ма? Суды үнемдеу не үшін
қажет?
ЕҚБ
Сенің өлкең қандай ресурстарға
бай? Кластер жасап, оны сыныптастарыңа
таныстыр
ҚЖ:
Семантикалық картаны
толтыр
|
өсімдік
|
жануар
|
су
|
Пайдалы
қазба
|
Кірпіш
|
|
|
|
+
|
Мақта
|
+
|
|
|
|
сүт
|
|
+
|
|
|
сусын
|
|
|
+
|
|
Үй
|
+
|
|
|
|
Аяқкиім
|
|
+
|
|
|
Жол
|
|
|
|
+
|
энергия
|
|
|
+
|
|

|
Сабаққа дайындық
жасап, жақсы тілектер
тілейді.
Өткенді
пысықтайды
Тақырыпты
ашады
Жаңа тақырыпты
түсініп алады
Сұрақтарға жауап
береді
Ресурстарды екі
топқа бөледі
Жаттығу
жасайды
Отбасыдағы
ресурстарды пайдалану туралы
айтады
Жеке жұмыс
жасайды
Қосымша жұмыс
жасайды
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
«Табиғаттағы су» тақырыбына
постер жасап
келеді-1б
ҚБ:
« Баскетбол»
әдісі

Дескриптор:
Табиғаттағы ресурстарды
атайды-1б
Сұрақтарға дұрыс жауап таба
алады-1б
Тамаша!

Дескриптор:
Ресурстарды екі топқа бөліп
жазады-1б

Тамаша!
Дескриптор:
Әр отбасы өзінің өмір сүру
жағдайына байланысты қажетті табиғи ресурстарды таңдап
алады-1б
Әр отбасы неліктен түрлі
табиғи ресурстарды қажет ететінін
біледі-1б


Дескриптор:
Өтілген тақырыптарды
меңгерген-1б
Ресурстарды жіктей
алады-1б

«Данышпан үкі»
әдісі
|
Суреттер
Оқулық


Плакат

оқулық
Суреттер
Таратпа
материал
Кластер
Кесте
Кері байланыс
тақтасы
|