Сабақтың
басы
|
1.
Ұйымдастыру
кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың назарын
сабаққа аудару.
І. Қызығушылықты
ояту. 1.
Шәкәрім Құдайбердіұлы
кім?
2. Қандай шығармаларын
білесіңдер?
3. «Жастарға» өлеңінде
ақын жастарды адам мінезіндегі қандай кемшіліктерден аулақ болыңдар
дейді?
4. Өлең соңында ақын
қандай байламға келді?
5. Өлеңнің идеясы
не?
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты анықталады.
|
|
ҚБ «Одағайлар»
әдісі
Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
|
8-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
|
ІІ. Мағынаны тану.
1-тапсырма. Хрестоматияда берілген
«Жастарға» өлеңінің толық нұсқасын пайдаланып, ақын өлеңіндегі
жастар келбетіне кластер құрыңдар.
Дескриптор:
ҚБ
2-тапсырма. Өлеңдегі жастар мен қазіргі
жастар келбетіне талдау
жасаңдар. Ойларыңды
«Түйін» кестесін толтыру арқылы
тұжырымдаңдар.
Дескриптор:
жасайды;
тұжырымдайды.
2-тапсырма. «Екі
түрлі күнделік». Берілген үзінді негізінде автор бейнесіне талдау
жасаңдар.
Өлеңнен
үзінділер
|
Өзімнің
пікірім
|
|
|
Арам айла, зорлықсыз мал
табалық.
Өшпес өмір, таусылмас мал
берерлік.
Бір
білімді данышпан жан табалық.
Ал
енді, олай болса, кімді алалық?
Қазақта қай жақсы бар көз
саларлық?
Шын
іздесек, табармыз шын ғалым,
Күнде күйлей бермелік
бозбалалық.
Сақ
болалық, бір шоқып,
бір
қаралық!
Қарауылдар мезгіл ғой, тұр,
қаралық!
Жүз
айтқанмен, өзгенің бәрі надан,
Жалыналық Абайға, жүр,
баралық.
Дескриптор:
-
өлеңнен автордың
көзқарасын, пікірін білдіретін үзінділерді
анықтайды;
-
автордың көзқарасын өз
пікірімен түсіндіреді;
-
үзінді арқылы автор бейнесін
анықтап, сөз тіркестері арқылы
жеткізеді.
ҚБ
|
Оқушылар ақын өлеңіндегі
жастар келбетіне кластер құрады;
өлеңдегі жастар бейнесін
қазіргі жастармен салыстырады.
Өлеңдегі жастар мен қазіргі
жастар келбетіне талдау
жасайды;
Ойларын «Түйін» кестесін
толтыру арқылы
тұжырымдайды.
«Балық қаңқасы» тәсілі арқылы
топтар берілген тақырып бойынша автор бейнесіне қатысты себептер
мен дәлелдемелер тауып қорға
Өлеңнен автордың көзқарасын,
пікірін білдіретін үзінділерді анықтайды;
Автордың көзқарасын өз
пікірімен түсіндіреді;
Үзінді арқылы автор бейнесін
анықтап, сөз тіркестері арқылы жеткізеді.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
8-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
https://bilim-all.kz/olen/375-ZHastarga
Ш. Құдайбердіұлы «Жастарға»
өлеңі
|