Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық
оқушылар: мәтінді болжау арқылы түсіну,
мәтіндегі негізгі ойды анықтау, сөз тіркесінің
ерекшеліктерін түсініп қолдану;
Көпшілігі: мәтін үзінділеріне сүйене
отырып, көтерілетін мәселені болжау,
сөз тіркесінің
байланысу тәсілдері мен түрлерін дұрыс
қолдану;
Кейбір
оқушылар:
мәтіннен алынған
дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені
болжау , сөз тіркесінің байланысу
тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажырату,
қолдану.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы:
30 мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп,
зейінін сабаққа аудару.
Сыныпта жағымды ахуал
қалыптастыру.
«Менің аспандағы
жұлдызым»
Оқушыларға
парақтарға жұлдызды салу ұсынылады. Жұлдыздың қырларына әрбір оқушы
өз бойындағы жақсы қасиеттерді жазу керек. Жұлдыздың ортасына өз
есімін жазады. Сосын парақтар шеңбер бойынша бір-біріне беріледі.
Әрбір оқушы сыныптасының бойынан расында да сол қасиетті байқаса,
астын сызады, байқамаса сызбайды. Егер ол сыныптасының бойында тағы
да жазылмаған басқа қасиеттер байқаса, онда қосып жазып қояды. Ойын
соңында парақ иесіне қайтып
оралады.
ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ.
Берілген
дәйексөздер арқылы оқушылар сабақ тақырыбына болжау
жасайды.
-
Қазақ топырағынан талай ғарышкер ғарышқа
аттанды.
-
Ғарышқа аттанған Ұлтымыздың үш ұланы
бар.
-
Жерді қашықтықтан зонттау ғарыш жүйесі
құрылды.
-
Әлемдегі ең ірі ғарыш
айлағы.
-
545 адам ғарышқа
аттанды.
Оқушылар өз пікірлерін
білдіреді.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты және бағалау
критерийлерін анықтау
ІІ. ТЫҢДАЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
«Адамзаттың ғарышты
бағындаруы қазақ жерімен тікелей байланысты» бейнежазбасын көріп,
көтерілген мәселені болжаңдар.
https://www.youtube.com/watch?v=CKWQQiX8jaA
Оқушылар көрсетілген
бейнебаяннан өзіне «қажет» деп тапқан кем дегенде екі ақпаратты
жазып алады.
1-топ. Байқоңыр – ғарышқа бастар
жол.
2-топ.Тұңғыш ғарышкер
Ю.А.Гагариннің көкке самғағанына 55
жыл.
3-топ. Тұңғыш қазақ ғарышкері
Т.Әубәкіровтің көкке самғағанына 30
жыл.
4-топ.Қазақстан – ғарыш
кіндігі.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
|
Білім
алушы
-Бейнебаянды мұқият
тыңдап, оның мазмұнын түсінеді;
-Бейнебаяннан
«қажет» деп тапқан кем дегенде екі ақпаратты жазып
алады;
-Алған
ақпараттарымен әуелі жұпта, одан соң топта
бөліседі.
-Бейнебаяннан алған
кем дегенде бір ақпаратты қолдана
алады;
-Тыңдалым
мәтініндегі үзінділерді қолданады
-Көтерілген мәселені
болжайды
|
Топаралық
бағалау.
Әр топ дайын бағалау критерийі
бойынша бір-бірін бағалап шығады.
Мұғалімнің кері
байланысы. Топтардың тапсырманы
орындаудаға жетістіктері мен ұсыныстарын
айтады.
ӘТН.
Грамматикалық тақырыпқа
байланысты
2-тапсырманы
орындайды. Үш топқа бөлініп, оқылым
мәтінінің алғашқы үш азатжолы бойынша жұмыс жүргізіңдер.
Сөйлемдердегі есімді және етістікті тіркестерді ажыратып, кестеге
жазыңдар.
Есімді
тіркестер
|
Жасалуы
|
Етістікті
тіркес
|
Жасалуы
|
|
|
|
|
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
* Сөз тіркесінің ерекшеліктерін
ажыратады, дұрыс қолданады.
|
Білім
алушы
-сөз тіркестерін
анықтайды;
-жасалу жолын
дәлелдейді.
|
ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН.
5-тапсырма.
Сұхбат құрастыру. «Кім
болам?». Бұрын «Кім боласың?» деген
сұраққа балалар: «Ғарышкер боламын», – деп жауап беретін. Қазіргі
балалар әкім, министр, әнші,
шоумен болғысы келеді. Себебі
неде? Өздерің кім болғыларың
келеді? «Екі түрлі көзқарас»
әдісімен өз пікірлеріңді дәлелдеп,
сұхбат
құрыңдар.
|
Оқушылармен сәлемдесіп,
зейінін сабаққа аудару.
Жағымды ахуал
қалыптастыру.
Берілген дәйексөздер арқылы
оқушылар сабақ тақырыбына болжау
жасайды.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
Оқушылар тыңдалым
мәтінін тыңдайды, мазмұнын түсінеді;
Бейнебаяннан «қажет»
деп тапқан кем дегенде екі ақпаратты жазып
алады;
Алған ақпараттарымен
әуелі жұпта, одан соң топта бөліседі.
Бейнебаяннан алған кем
дегенде бір ақпаратты қолдана алады;
Тыңдалым мәтініндегі
үзінділерді қолданады
-Көтерілген мәселені
болжайды.
Грамматикалық тақырыпты
меңгереді.
Грамматикалық тапсырма
орындайды.
-сөз тіркестерін
анықтайды;
-жасалу жолын
дәлелдейді.
«Кім болам?»
тақырыбында «Екі түрлі көзқарас» әдісімен өз пікірлеріңді
дәлелдеп,
сұхбат
құрыңдар.
|
ҚБ
Тамаша
жауап!
Жақсы
жауап!
Тамаша
жауап!
Жақсы
жауап!
|
-
https://www.youtube.com/watch?v=CKWQQiX8jaA
www.youtube.com
|