Материалдар / № 1 Қ.Аманжолов және «Өзім туралы» өлеңі.docx 11-сынып.ҚГБ

№ 1 Қ.Аманжолов және «Өзім туралы» өлеңі.docx 11-сынып.ҚГБ

Материал туралы қысқаша түсінік
11.1.1.1 - әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғаламдық мәселелерді терең түсіну.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2024
116
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады






Бөлім: Пайым мен парасат

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 11

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Қ.Аманжолов және «Өзім туралы» өлеңі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.1.1 - әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғаламдық мәселелерді терең түсіну.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну.

Көпшілігі:

шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау.

Кейбір оқушылар: әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы көтерілген ғаламдық мәселелерді терең түсіну.

Бағалау критерийлері

  • композициялық құрылымына талдау жасайды;

  • сөздердің мағынасын ашады;

  • ғаламдық мәселелерді түсінеді.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





І. Ұйымдастыру кезеңі. Түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

Жағымды психологиялық ахуал.

«Мен - мақсат адамы» психологиялық дайындық

Жігер деген - МЕН

Күш деген - МЕН

Махаббат деген -МЕН

Кешірім деген - МЕН

Жастық деген - МЕН

Денсаулық деген - МЕН

Жарқындық деген - МЕН

Бар ғажайып деген - МЕН

Бәрі маған байланысты -

Бәрі менің қолымда!

Қызығушылықты ояту. Айтылған пікірмен танысып, өз көзқарасын танытады.

Арғы ата-бабалардан мұралықпен жететін тектілік, пайым-парасат, адамдық қасиеттерді ту етіп ұстағанда ғана адам баласының алмайтын қамалы, жеңбейтін қиындығы болмайды.

Мұхтар Кәрібай

«Тұлғаны таны» әдісі. Оқушыларға өлең жолдары ұсынылады, олар өлеңнің кім туралы екенін, өлеңді кім шығарғандығын анықтайды.

Өзге емес , өзім айтам өз жайымда,

Жүрегім жалын атқан сөз дайында.

Тереңде тұнып жатқан дауыл күйді,

Тербетіп, тулатып бір қозғайын да…



Аманжол — Рахымжанның Қасымымын,

Мен қалған бір атаның ғасырымын.

Біреуге жұртта қалған жасығымын,

Біреуге аспандағы асылымын.

Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады.

Оқушылар айтылған пікірмен танысып, өз көзқарасын танытады.



Оқушылар айтылған пікірмен танысып, өз көзқарасын танытады.




Оқушыларға өлең жолдары ұсынылады, олар өлеңнің кім туралы екенін, өлеңді кім шығарғандығын анықтайды.


Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі









ҚБ




11-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы






Сабақтың

ортасы



















Мағынаны тану. https://www.youtube.com/watch?v=5yo5gyRLRzM

1-тапсырма. Оқушыларға Қ. Аманжолов туралы бейнематериал ұсынылады. «Әдеби шеңбер» әдісімен оқушылар 5 топқа бөлініп, рөлдер беріледі. Әр топ өз рөлдері бойынша «Әдеби шеңбер» әдісімен бейнематериалдағы мәліметтерді өз рөліне лайық етіп, тапсырмаларды орындайды.

1-топ-талқылаушы

1. Қ. Аманжолов өмірі мен шығармашылығына байланысты 3-4 сұрақ құрастырады.

2.Соңында сыныппен бөлісе алатындай өз тобының жауаптарын жазады.

2-топ-байланыстырушы

1. Қ. Аманжолов шығармашылығындағы автор көтерген мәселе мен шынайы өмір арасындағы байланыстарды табады. Бұған өзінің жеке өмірінен, басқалардың өмірінен, күнделікті жаңалықтардан, теледидар бағдарламаларынан дәлелдер келтіруіне болады.

2.Оларды тізіп жазады, тобымен бөлісіп талқылайды.

4-топ-қорытындылаушы

1 Қ. Аманжолов шығармаларының тақырыбын, идеясын, автордың айтайын деген ойын қорытындылайды.

2. Маңызды жерлерін атап көрсетеді. Оларды қорытындыдан бөлек жазады.

5-топ-суретші

1. Қ. Аманжолов шығармашылығы бойынша нақты оқиғаларға қатысты сурет салады.

2.Салған суретіне сараптама жасай ала ма, мағынасын түсіндіре ала ма, ойланады.

(топ ішінде жұмыс жасауға уақыт белгіленеді.)

Дескриптор:

  • Рөлдік тапсырмаға қатысады;

  • Автор көзқарасына қатысты маңызды бөліктерді белгілейді;

  • автор көтерген мәселе мен шынайы өмір арасындағы байланыстарды табады;

  • Өмірмен байланыстырады.

ҚБ

2-тапсырма. Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңі тыңдалады. https://www.youtube.com/watch?v=M2HPHgbApG8

Тапсырма. Оқушылар өлеңнің мазмұнымен танысып, негізгі идеясын анықтайды, құрылысына талдайды, түсіндірмелі сөздікпен жұмыс жасайды.

1. Не себепті ақын өлеңін: «Өзім туралы» деп атаған?

2. Неліктен автор:

Сондықтан әпкел бері домбырамды,

Кеудеме күй қанатты қондыр әнді.

Берейін өмірімнен өлең жасап,

Шашайын оңды-солды сол мұрамды, –

деген? Үзіндіні ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстырып, ақынның көзқарасын анықта.

Сөздікпен жұмыс:
Жасық - жігерсіз, былжыр, тартымсыз, әлсіз, уытсыз

Көрік – ұста дүкенінде көмірді үрлеп,темірді қыздыру үшін теріден жасалған үрлеуші

Тымырсық – сыр ашпайтын,сөйлемейтін

Торқа – ең қымбат жібек мата

Дескрипторлар:

  • Өлеңнің негізгі идеясын анықтайды;

  • Мақсатын анықтайды;

  • Құрылысына талдау жасайды;

  • Сөздердің мағынасын ашады.

ҚБ

3-тапсырма. Өлеңнен алынған үзінділерді қара сөзге айналдырып, өз ойларын қосып, өңдеп жазады.

Барым да, бақытым да осы өлеңім,

Жақыным , жүрегімнің досы өлеңім.

Өмірге келгенім жоқ бостан – босқа,

Мен қайтып , босқа жасап , босқа өлемін.


Сондықтан ап кел бері домбырамды,

Кеудеме күй қанаттықондыр әнді.

Берейін өмірімнен өлең жасап,

Шашайын оңды – солды сол мұрамды.


Дүниеге келер әлі талай Қасым,

Олар да бұл Қасымды бір байқасын.

Өртке тиген дауылдай өлеңімді

Қасымның өзі емес деп кім айтасың!

Дескрипторлар:

  • Үзінділерді қисынды қолданады;

  • Қара сөзге айналдырады;

  • Өзіндік ойын қосады.

  • Тақырыпты қорытындылайды.

Бағалау

Әр тапсырманы орындағаннан кейін оқушылар бір-бірін дескрипторлар бойынша бағалайды.

Оқушыларға

Қ. Аманжолов туралы бейнематериал ұсынылады. «Әдеби шеңбер» әдісімен оқушылар 5 топқа бөлініп, рөлдер беріледі. Әр топ өз рөлдері бойынша «Әдеби шеңбер» әдісімен бейнематериалдағы мәліметтерді өз рөліне лайық етіп, тапсырмаларды орындайды.





















Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңі тыңдалады.

Оқушылар өлеңнің мазмұнымен танысып, негізгі идеясын анықтайды, құрылысына талдайды, түсіндірмелі сөздікпен жұмыс жасайды.














Өлеңнен алынған үзінділерді қара сөзге айналдырып, өз ойларын қосып, өңдеп жазады.














































ҚБ



















ҚБ

















ҚБ


https://www.youtube.com/watch?v=5yo5gyRLRzM































https://www.youtube.com/watch?v=M2HPHgbApG8




Сабақтың соңы

Кері байланыс. «3-2-1» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтағы 3-маңызды ақпаратты айтады, 2-ұсыныс білдіреді, 1-сұрақ қояды.


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы







Сабақ бойынша рефлексия

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.





Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ