Сабақ № 23 Сыныбы 9Б Күні 27. 11. 2017ж9-сынып. Қазақстан тарихыСабақтың тақырыбы: § 22-23.1920-1930 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер.Сабақтың мақсаты:Білімділік: XX ғасырда біздің қазақ халқындай қырылып, жаппай қуғындалып, көп атылған халық жер бетінде кемде-кем. Оның ащы ақиқат екендігін іздеу барысында көз жеткізу. Алған білімді терендету, дамыту, мұғалімнің көмегінсіз оқып үйрену. Еліміздің басынан өткен қиыншылықты өзара бір-біріне жете түсіндіру.Дамытушылық: Жаңа технологиясы әдістерімен оқушылардың оқулық мәтінімен қосымша материалдарымен жұмыс істеу қабілетін дамыту,жеке тұлғалардың іс-әрекетіне баға бере білуге баулу, өз көзқарасын қорғай білуге үйрету.Тәрбиелік: Оқушылардың Отанға, елге,туған жерге деген мақтаныш сезімдерін қалыптастырып, жеке тұлға ретінде тәрбиелеу.Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағыСабақтың түрі: араласСабақтың әдісі: жекелей, топпен жұмыс, жаңа технология әдістерін қолдануКөрнекілік: интерактив тақта, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер,Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі: (2мин)1. Оқушылармен амандасу. 2. Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру 3. 3 топқа бөлу. ( тарихшылар, зерттеушілер, суретшілер және 1 тілші)Сыйластық шеңбері «Алтын ереже» (топтағы оқушылар бір-бірімен қол ұстасып шеңбер құрады. Шеңбер ішіндегі «Алтын ережемен» танысады. «Келісеміз» деп жауап береді.Сабақ барысында ережені бұзған топқа «өкпелі» смайлик суреті беріледі.ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: (10мин) (сұраққа жауап берген оқушыларға смайликтер беріліп отырады).1. 1 оқушы үйге берілген тапсырмаларды тілші ретінде сұрақтар қойып, сұрап шығады. (әр топқа 3 сұрақтан. 7мин)Үй тапсырмасын қортындылау: түсіну, қолдану. (әр топқа 1 сұрақ. 3 мин)ОГПУ – бұл қандай ұйым, не істеді?ГУЛАГ – қандай қызмет атқарды?Жазалау шаралары –қалай, кімдерге жүргізілді? ІІІ. Жаңа сабақтың жоспары:Топтық жұмыс. (20 мин)«Жигсо» әдісі. 1.Мәтінмен жұмыс 7 минутМәтінді оқу, мазмұнын түсіну, өз ойларын жеткізу. Ой толғаныс: Әр топ өз постерін қорғайды. (әр топқа 4 мин)І топ Тарихшылар (жалпы сипаттама) Қазақстанда тоталитарлық жүйенің орнығуы.1. Тоталитарлық жүйенің қалыптасу көрнісі2. Жеке басқа табыну – Авторитаризм3. Репрессияның белең алуы.ІІ топ Зерттеушілер (Оқиғадағы нақты деректерді мәлімдейді) 1930 жылдардағы жаппай саяси қуғын-сүргін. 1. «Халық жауларын» қудалау.2. «Халық жауларына» тағылған айыптар.3. Қазақстан лагерлер аймағы. (Алжир, Карлаг, Степлаг)ІІІ топ Суретшілер (Оқиғаны суреттер арқылы көрсетеді)Қазақстандағы саяси қуғын-сүргін зардаптары. 1. Феодализмнен социализмге өтудің көрнісі.2. Тоталитарлық жүйенің құрбандарының жерленген орындары.3. Қазақ АКСР-інің құрылуы.
ІV.Сабақты бекіту. Тілші сабаққа байланысты сұрақтар қояды. (әр топқа 1 сұрақ. 3 мин)Кері байланыс: Құлпынай, Лимон, Бұрыш. Ұсынылған стикерді толтыру1.Қай тұсы ұнады?2. Қай тұсында қиналдыңыздар? 3.Қай жері түсініксіз болды?Бағалау: 1. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» топ басшылары әр топты бағлалайды. 2. Жеке оқушыларды бағалау. Таратылған смайликтер арқылы бағалау.V. Үйге тапсырма. § 22-23.Тақырыптағы 5 бөлімді және қосымша тапсырмаларды оқу.