Материалдар / § 22-23.1920-1930 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

§ 22-23.1920-1930 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер.

Материал туралы қысқаша түсінік
XX ғасырда біздің қазақ халқындай қырылып, жаппай қуғындалып, көп атылған халық жер бетінде кемде-кем. Оның ащы ақиқат екендігін іздеу барысында көз жеткізу. Алған білімді терендету, дамыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2017
445
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ № 23 Сыныбы 9Б Күні 27. 11. 2017ж

9-сынып. Қазақстан тарихы

Сабақтың тақырыбы: § 22-23.1920-1930 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси

үдерістер.

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: XX ғасырда біздің қазақ халқындай қырылып, жаппай қуғындалып, көп атылған халық жер бетінде кемде-кем. Оның ащы ақиқат екендігін іздеу барысында көз жеткізу. Алған білімді терендету, дамыту, мұғалімнің көмегінсіз оқып үйрену. Еліміздің басынан өткен қиыншылықты өзара бір-біріне жете түсіндіру.

Дамытушылық: Жаңа технологиясы әдістерімен оқушылардың оқулық мәтінімен қосымша материалдарымен жұмыс істеу қабілетін дамыту,жеке тұлғалардың іс-әрекетіне баға бере білуге баулу, өз көзқарасын қорғай білуге үйрету.

Тәрбиелік: Оқушылардың Отанға, елге,туған жерге деген мақтаныш сезімдерін қалыптастырып, жеке тұлға ретінде тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы

Сабақтың түрі: аралас

Сабақтың әдісі: жекелей, топпен жұмыс, жаңа технология әдістерін қолдану

Көрнекілік: интерактив тақта, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер,

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі: (2мин)

1. Оқушылармен амандасу.

2. Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру

3. 3 топқа бөлу. ( тарихшылар, зерттеушілер, суретшілер және 1 тілші)

Сыйластық шеңбері «Алтын ереже» (топтағы оқушылар бір-бірімен қол ұстасып шеңбер құрады. Шеңбер ішіндегі «Алтын ережемен» танысады. «Келісеміз» деп жауап береді.

Сабақ барысында ережені бұзған топқа «өкпелі» смайлик суреті беріледі.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: (10мин) (сұраққа жауап берген оқушыларға смайликтер беріліп отырады).

1. 1 оқушы үйге берілген тапсырмаларды тілші ретінде сұрақтар қойып, сұрап шығады. (әр топқа 3 сұрақтан. 7мин)

Үй тапсырмасын қортындылау: түсіну, қолдану. (әр топқа 1 сұрақ. 3 мин)

ОГПУ – бұл қандай ұйым, не істеді?

ГУЛАГ – қандай қызмет атқарды?

Жазалау шаралары –қалай, кімдерге жүргізілді?

ІІІ. Жаңа сабақтың жоспары:

Топтық жұмыс. (20 мин)
«Жигсо» әдісі. 1.Мәтінмен жұмыс 7 минут
Мәтінді оқу, мазмұнын түсіну, өз ойларын жеткізу.

Ой толғаныс: Әр топ өз постерін қорғайды. (әр топқа 4 мин)

І топ Тарихшылар (жалпы сипаттама)

Қазақстанда тоталитарлық жүйенің орнығуы.

1. Тоталитарлық жүйенің қалыптасу көрнісі

2. Жеке басқа табыну – Авторитаризм

3. Репрессияның белең алуы.

ІІ топ Зерттеушілер (Оқиғадағы нақты деректерді мәлімдейді)

1930 жылдардағы жаппай саяси қуғын-сүргін.

1. «Халық жауларын» қудалау.

2. «Халық жауларына» тағылған айыптар.

3. Қазақстан лагерлер аймағы. (Алжир, Карлаг, Степлаг)

ІІІ топ Суретшілер (Оқиғаны суреттер арқылы көрсетеді)

Қазақстандағы саяси қуғын-сүргін зардаптары.

1. Феодализмнен социализмге өтудің көрнісі.

2. Тоталитарлық жүйенің құрбандарының жерленген орындары.

3. Қазақ АКСР-інің құрылуы.



ІV.Сабақты бекіту.

Тілші сабаққа байланысты сұрақтар қояды. (әр топқа 1 сұрақ. 3 мин)

Кері байланыс: Құлпынай, Лимон, Бұрыш. Ұсынылған стикерді толтыру

1.Қай тұсы ұнады?

2. Қай тұсында қиналдыңыздар?

3.Қай жері түсініксіз болды?

Бағалау:

1. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» топ басшылары әр топты бағлалайды.

2. Жеке оқушыларды бағалау. Таратылған смайликтер арқылы бағалау.

V. Үйге тапсырма. § 22-23.Тақырыптағы 5 бөлімді және қосымша тапсырмаларды оқу.








































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!